Версия за печат

02724-2014-0076

BG-Сандански: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Югозападно държавно предприятие - Териториално поделение " Държавно горско стопанство Сандански", ул. " Христо Ботев" № 35, За: инж. Стоян Янев Ковачев, РБългария 2800, Сандански, Тел.: 0746 32037, E-mail: dgs_sandanski@abv.bg, Факс: 0746 32037

Място/места за контакт: административната сграда на ТП " ДГС Сандански"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: териториално поделение на ДП

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: стопанистване на ГФДруго (моля пояснете): стопанистване на ГФ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ Доставка чрез закупуване на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП " ДГС Сандански"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административната сграда на ТП " ДГС Сандански"
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка чрез закупуване на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП " ДГС Сандански подробно описани в приложение № 1 към договора

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199000, 30197000

Описание:

Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Дребно офис оборудване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2300 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 592433 от 18.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 98 / Обособена позиция №: / Заглавие:за доставка на канцеларски материали и офис консумативи
V.1) Дата на сключване договора
17.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.05.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

" АЙ офис" ООД, ЕИК 202065785, ул. " Пере Тошев" № 15, РБългария 2700, Благоевград, Тел.: 0743 830500, E-mail: a.shopоv@office1.bg, Факс: 073 830506

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2300 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.06.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор