00210-2014-0009
Технически редакции | ||
17.06.2014 12:12 ч. : | 17/06/2014 11:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.06.2014 12:12 ч. : | 17/06/2014 11:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Централен орган за обществени поръчки, ул. "Г.С.Раковски" № 102, За: Кирил Желев, заместник-министър на финансите; Иванина Белева, директор ЦЗФД, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773
Място/места за контакт: Министерство на финанситеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.minfin.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tender.
Електронен достъп до информация: http://www.minfin.bg/bg/tender.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Министерство на финансите, дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне", ул. "Г.С.Раковски" № 102, За: Иванина Белева, директор на дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне", България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773
Място/места за контакт: Министерство на финанситеИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.minfin.bg.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Министерство на финансите, дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне", ул. "Г.С.Раковски" № 102, За: Иванина Белева, директор на дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне", България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773
Място/места за контакт: Министерство на финанситеИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.minfin.bg.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на финансите, Централен орган за обществени поръчки, ул. "Г.С.Раковски" № 102, За: Петър Чобанов, министър на финансите и Централен орган за обществени поръчки, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773
Място/места за контакт: Деловодство, стая № 7Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.minfin.bg.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
НЕ
Открита процедура за сключване на рамково споразумение с няколко лица за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства"
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение
Рамково споразумение с няколко оператора
12
Обществената поръчка е с предмет "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства". Видовете консумативи за печат са подробно описани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие. Поръчката се състои от 3 обособени позиции: 1. "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марка Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)" с прогнозна стойност 3 750 000 лв /три милиона седемстотин и петдесет хиляди лева/ без ДДС; 2. "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки" с прогнозна стойност 1 700 000 лв /един милион и седемстотин хиляди лева/ без ДДС; 3. "Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства" с прогнозна стойност 694 000 лв /шестстотин деветдесет и четири хиляди лева/ без ДДС.
30125100
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Количествата ще бъдат посочени в мини-процедурите за сключване на договор от страна на индивидуалните възложители.
НЕ
НЕ
12
1. Гаранция за участие: -в размер на 10 000 /десет хиляди/ лева за обособена позиция № 1; -в размер на 10 000 /десет хиляди/ лева за обособена позиция № 2; - в размер на 5 000 /пет хиляди/ лева за обособена позиция № 3. Гаранциите за участие трябва да бъдат със срок на валидност срока на валидност на офертата. Участниците избират сами формата на гаранцията за участие както следва: а) Парична сума - внася се по набирателната сметка на Министерство на финансите в БНБ/BIC код BNBG BGSD/ IBAN: BG70 BNBG 96613300148401, като в нареждането задължително следва да бъде записано: "Гаранция за участие в открита процедура за сключване на РС за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства" об.п. №...". б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Министерство на финансите по образец, приложен в документацията за участие. 2. Гаранция за изпълнение на договор, сключен въз основа на РС- в размер на до 3 % от стойността на съответния договор без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договор сключен въз основа на РС е под формата на парична сума, внесена по сметката на индивидуалния възложител или под формата на неотменима банкова гаранция в полза на съответния индивидуален възложител по договора.
Финансирането е от бюджетните средства на съответните индивидуални възложители, сключили договор въз основа на рамковото споразумение.
НЕ
1. За юридическите лица и еднолични търговци: заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; съдебно удостоверение за актуално състояние на участника - ако е приложимо /оригинал или заверено копие/; 2. За физическите лица: заверено от участника копие на документ за самоличност; 3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2. и ал.5 от ЗОП. Участниците попълват приложените образци от документацията за участие. Останалите изисквания и необходими документи за представяне са посочени в документацията за участие. Забележка: Документите да имат превод на български език и да са валидни към датата на подаване на офертата.
Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника по чл. 50 от ЗОП: Участникът следва да представи следните документи: 1.Справка - информация за общия годишен оборот (доход) от дейността и за годишния оборот (доход) от доставки на стоки, обект на поръчката, за последните три години (2011 г. , 2012 г. и 2013 г.) по образец, приложен в документацията за участие; 2. Заверени от участника копия на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), изготвен съгласно изискванията на законодателството на държавата, в която участникът е установен. За физическите лица: подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от трите години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.).
Изисквания за икономическо и финансово състояние: Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот или доход от дейността не по-малко от 1 000 000 (един милион) лева без ДДС за последните три финансови години общо (2011, 2012 и 2013 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, независимо от броя на обособените позиции, за които участва. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се отнасят общо за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за оборот ще бъдат прилагани към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.
Участникът следва да представи следните документи като доказателства за технически възможности и квалификация: 1. Справка – списък на основните договори за доставки с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) и приключени към датата на подаване на офертата. За сходни с настоящата поръчка се приемат изпълнени договори за доставки на консумативи като: касети с тонер, касети с мастило, мастилени ленти или други сходни консумативи за печат. Списъкът трябва да бъде изготвен съгласно образеца в Приложение № 7 и да съдържа стойностите, датите и получателите, като се посочат и лица и телефони за контакт. Посочените в списъка обстоятелства следва да бъдат доказани с препоръки за добро изпълнение (референции) съгласно указанията в образеца. Референции се представят само за описаните в списъка изпълнени договори. В случаите, когато в препоръките за добро изпълнение не са отбелязани конкретният предмет на договора, срокът за неговото изпълнение и стойността му, участникът следва да представи копие на договора, въз основа на който е издадена референцията или други подходящи доказателства, с които могат да се удостоверят изискваните в референцията задължителни нейни елементи. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, последните трябва да представят горните доказателства съобразно вида и дела на тяхното участие.
Изисквания за технически възможности и квалификация: Участникът трябва да е изпълнил през последните три години общо (2011, 2012 и 2013 г.) договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, на стойност най-малко 300 000 (триста хиляди) лева без ДДС, независимо от броя на обособените позиции, за които участва. Под сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за доставка на касети с тонер, касети с мастило, мастилени ленти или други сходни консумативи за копирна и печатаща техника. Изпълнението на договорите трябва да е приключило към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, горните изисквания се прилагат за обединението като цяло, а не за отделните лица, включени в него. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията ще бъдат прилагани към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Министерство на финансите
Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
ДА
2015 г.
НЕ
С оглед спазването на изискването на чл.64, ал.2 от ЗОП обявлението се изпраща по електронен път, а от датата на обнародване на обявлението в електронен вид се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на профила на купувача на интернет адреса на Възложителя: http://www.minfin.bg/bg/tender.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://cpc.bg.
17.06.2014 г.
Обособената позиция е с предмет "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)" с цел доставка на необходимите артикули за Администрацията на Министерски съвет,всички министерства и ВРБК в приложимите случаи. Специалните изисквания към тонерите са посочени в Указанията за участие и Техническата спецификация, приложение № 10-А от документацията за участие.
30125100
Описание:
Количествата ще бъдат посочени при сключване на индивидуален договор по чл. 93б, ал.3 от ЗОП.
Обособената позиция е с предмет "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки" с цел доставка на необходимите артикули за Администрацията на Министерски съвет, всички министерства и ВРБК към тях, където е приложимо. Специалните изисквания към артикулите са посочени в Указанията за участие и Техническата спецификация, приложение № 10-Б от документацията за участие.
30125100
Описание:
Количествата ще бъдат посочени при сключване на индивидуални договори по чл.93 б, ал3.
Обособената позиция е с предмет "Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства " с цел доставка на необходимите артикули за Администрацията на Министерски съвет, всички министерства и ВРБК към тях, където е приложимо. Специалните изисквания към артикулите са посочени в Указанията за участие и Техническата спецификация, приложение № 10-В от документацията за участие.
30125100
Описание:
Количествата ще бъдат посочени при сключване на индивидуални договори по чл.93 б, ал3.