Версия за печат

00210-2014-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Централен орган за обществени поръчки, ул. "Г.С.Раковски" № 102, За: Кирил Желев, заместник-министър на финансите; Иванина Белева, директор ЦЗФД, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tender.

Електронен достъп до информация: http://www.minfin.bg/bg/tender.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне", ул. "Г.С.Раковски" № 102, За: Иванина Белева, директор на дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне", България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.minfin.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне", ул. "Г.С.Раковски" № 102, За: Иванина Белева, директор на дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне", България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.minfin.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, Централен орган за обществени поръчки, ул. "Г.С.Раковски" № 102, За: Петър Чобанов, министър на финансите и Централен орган за обществени поръчки, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Деловодство, стая № 7

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.minfin.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Открита процедура за сключване на рамково споразумение с няколко лица за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София и страната
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Срок на действие на рамковото споразумение в месеци

12

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
6144000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е с предмет "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства". Видовете консумативи за печат са подробно описани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие. Поръчката се състои от 3 обособени позиции: 1. "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марка Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)" с прогнозна стойност 3 750 000 лв /три милиона седемстотин и петдесет хиляди лева/ без ДДС; 2. "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки" с прогнозна стойност 1 700 000 лв /един милион и седемстотин хиляди лева/ без ДДС; 3. "Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства" с прогнозна стойност 694 000 лв /шестстотин деветдесет и четири хиляди лева/ без ДДС.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата ще бъдат посочени в мини-процедурите за сключване на договор от страна на индивидуалните възложители.

Стойност, без да се включва ДДС
6144000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие: -в размер на 10 000 /десет хиляди/ лева за обособена позиция № 1; -в размер на 10 000 /десет хиляди/ лева за обособена позиция № 2; - в размер на 5 000 /пет хиляди/ лева за обособена позиция № 3. Гаранциите за участие трябва да бъдат със срок на валидност срока на валидност на офертата. Участниците избират сами формата на гаранцията за участие както следва: а) Парична сума - внася се по набирателната сметка на Министерство на финансите в БНБ/BIC код BNBG BGSD/ IBAN: BG70 BNBG 96613300148401, като в нареждането задължително следва да бъде записано: "Гаранция за участие в открита процедура за сключване на РС за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства" об.п. №...". б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Министерство на финансите по образец, приложен в документацията за участие. 2. Гаранция за изпълнение на договор, сключен въз основа на РС- в размер на до 3 % от стойността на съответния договор без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договор сключен въз основа на РС е под формата на парична сума, внесена по сметката на индивидуалния възложител или под формата на неотменима банкова гаранция в полза на съответния индивидуален възложител по договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е от бюджетните средства на съответните индивидуални възложители, сключили договор въз основа на рамковото споразумение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. За юридическите лица и еднолични търговци: заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; съдебно удостоверение за актуално състояние на участника - ако е приложимо /оригинал или заверено копие/; 2. За физическите лица: заверено от участника копие на документ за самоличност; 3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2. и ал.5 от ЗОП. Участниците попълват приложените образци от документацията за участие. Останалите изисквания и необходими документи за представяне са посочени в документацията за участие. Забележка: Документите да имат превод на български език и да са валидни към датата на подаване на офертата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника по чл. 50 от ЗОП: Участникът следва да представи следните документи: 1.Справка - информация за общия годишен оборот (доход) от дейността и за годишния оборот (доход) от доставки на стоки, обект на поръчката, за последните три години (2011 г. , 2012 г. и 2013 г.) по образец, приложен в документацията за участие; 2. Заверени от участника копия на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), изготвен съгласно изискванията на законодателството на държавата, в която участникът е установен. За физическите лица: подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от трите години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Изисквания за икономическо и финансово състояние: Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот или доход от дейността не по-малко от 1 000 000 (един милион) лева без ДДС за последните три финансови години общо (2011, 2012 и 2013 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, независимо от броя на обособените позиции, за които участва. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се отнасят общо за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за оборот ще бъдат прилагани към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участникът следва да представи следните документи като доказателства за технически възможности и квалификация: 1. Справка – списък на основните договори за доставки с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) и приключени към датата на подаване на офертата. За сходни с настоящата поръчка се приемат изпълнени договори за доставки на консумативи като: касети с тонер, касети с мастило, мастилени ленти или други сходни консумативи за печат. Списъкът трябва да бъде изготвен съгласно образеца в Приложение № 7 и да съдържа стойностите, датите и получателите, като се посочат и лица и телефони за контакт. Посочените в списъка обстоятелства следва да бъдат доказани с препоръки за добро изпълнение (референции) съгласно указанията в образеца. Референции се представят само за описаните в списъка изпълнени договори. В случаите, когато в препоръките за добро изпълнение не са отбелязани конкретният предмет на договора, срокът за неговото изпълнение и стойността му, участникът следва да представи копие на договора, въз основа на който е издадена референцията или други подходящи доказателства, с които могат да се удостоверят изискваните в референцията задължителни нейни елементи. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, последните трябва да представят горните доказателства съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Изисквания за технически възможности и квалификация: Участникът трябва да е изпълнил през последните три години общо (2011, 2012 и 2013 г.) договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, на стойност най-малко 300 000 (триста хиляди) лева без ДДС, независимо от броя на обособените позиции, за които участва. Под сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за доставка на касети с тонер, касети с мастило, мастилени ленти или други сходни консумативи за копирна и печатаща техника. Изпълнението на договорите трябва да е приключило към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, горните изисквания се прилагат за обединението като цяло, а не за отделните лица, включени в него. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията ще бъдат прилагани към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 011 - 014585 от 16.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.07.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.08.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на финансите

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

2015 г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

С оглед спазването на изискването на чл.64, ал.2 от ЗОП обявлението се изпраща по електронен път, а от датата на обнародване на обявлението в електронен вид се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на профила на купувача на интернет адреса на Възложителя: http://www.minfin.bg/bg/tender.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)
1) Кратко описание

Обособената позиция е с предмет "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)" с цел доставка на необходимите артикули за Администрацията на Министерски съвет,всички министерства и ВРБК в приложимите случаи. Специалните изисквания към тонерите са посочени в Указанията за участие и Техническата спецификация, приложение № 10-А от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

3) Количество или обем

Количествата ще бъдат посочени при сключване на индивидуален договор по чл. 93б, ал.3 от ЗОП.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3750000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки
1) Кратко описание

Обособената позиция е с предмет "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки" с цел доставка на необходимите артикули за Администрацията на Министерски съвет, всички министерства и ВРБК към тях, където е приложимо. Специалните изисквания към артикулите са посочени в Указанията за участие и Техническата спецификация, приложение № 10-Б от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

3) Количество или обем

Количествата ще бъдат посочени при сключване на индивидуални договори по чл.93 б, ал3.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1700000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства
1) Кратко описание

Обособената позиция е с предмет "Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства " с цел доставка на необходимите артикули за Администрацията на Министерски съвет, всички министерства и ВРБК към тях, където е приложимо. Специалните изисквания към артикулите са посочени в Указанията за участие и Техническата спецификация, приложение № 10-В от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

3) Количество или обем

Количествата ще бъдат посочени при сключване на индивидуални договори по чл.93 б, ал3.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
694000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12