Версия за печат

00353-2014-0154

BG-Козлодуй: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Петър Хайдутов, България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 73335, E-mail: PAHaidutov@npp.bg, Факс: 0973 76007

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проектиране, доставка и монтаж на сухи трансформатори 6/0,4kV в цех БПС (3 /три/ броя КТП; 2 /два/ броя сухи трансформатори 400kVA и 1 /един/ брой сух трансформатор 250kVA)

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Проектиране, доставка и монтаж на сухи трансформатори 6/0,4kV в цех БПС (3 /три/ броя КТП; 2 /два/ броя сухи трансформатори 400kVA и 1 /един/ брой сух трансформатор 250kVA)”. Подмяната на трансформаторите ще доведе до подобряване надеждността на работа на съоръженията, чрез въвеждане на нова, съвременна, защитна и комутационна апаратура, подобряване експлоатационния вид и осигуряване на ремонтопригодност на съоръженията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31170000, 45317200

Описание:

Трансформатори
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации на трансформатори

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка включва проектиране, доставка, демонтаж на съществуващото оборудване предмет на заданието, монтаж на новото оборудване, пусково-настроечни работи (ПНР), обучение на персонал и въвеждане в експлоатация, съгласно приложеното към документацията Техническо задание № 14.БПС.ТЗ.10.

Прогнозна стойност без ДДС
211000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие – не се изисква. Гаранция за изпълнение на договора - до 3 % от стойността му, в една от следните форми: - парична сума, внесена по следните банкови реквизити КТБ София ЦУ, офис гр. Козлодуй, IBAN: BG31 KORP 9220 1000 2240 01, BIC: KORPBGSF, клон Враца с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД, за процедура на договаряне с обявление с предмет: ”Проектиране, доставка и монтаж на сухи трансформатори 6/0,4kV в цех БПС (3 /три/ броя КТП; 2 /два/ броя сухи трансформатори 400kVA и 1 /един/ брой сух трансформатор 250kVA”; - банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 30 дни по-дълъг от този на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

- Плащане в размер на 90% (деветдесет процента) от стойността на съответния етап, в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след представяне на Работен проект и приемането му на Специализиран технически съвет (СТС) на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, срещу представена оригинална фактура за стойността му и Протокол от СТС на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за приемане без забележки. - Плащане в размер на 90% (деветдесет процента) от стойността на съответния етап, в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след приемане на доставката на оборудването, срещу представени оригинална фактура, приемо-предавателен протокол и протокол за извършен общ входящ контрол без забележки. - Плащане в размер на 90% (деветдесет процента) от стойността на съответния етап, в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след извършване на демонтаж, монтаж, проведено обучение и въвеждане в експлоатация на системата, срещу представяне на Протокол за установяване завършването и за заплащане на натурални видове строително-монтажни работи, Акт за успешно проведени функционални изпитания, Протокол за успешно проведено обучение на персонала и оригинална фактура за стойността им. - Окончателно плащане в размер на 10% (десет процента) от стойността на договора, в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след представяне на всички документи свързани с изпълнение на дейностите по договора, включително екзекутивната документация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в заявлението. 2. Документ за регистрация на кандидата или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП. 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП. 5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в точка III.2.2) от обявлението за обществена поръчка. 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в точки III.2.3) от обявлението за обществена поръчка. 7. Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката. 8. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. 9. Декларация от кандидата за произход на оборудването. 10. Декларация за извършен оглед и запознаване с обекта. 11. Декларация за приемане на условията на проекта на договор. 12. Декларация за подаване на оферта. 13. Информационен лист. Възложителят отстранява от участие кандидати, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минимални изисквания: - Кандидатът да е застрахован за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за проектиране и строителство за строежи трета категория съобразно изискванията на Наредба за условия и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Изискуеми документи: - Застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за проектиране и строителство за строежи трета категория съобразно изискванията на Наредба за условия и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минимални изисквания: - Кандидатът трябва да има изпълнен поне 1 договор със същия или подобен предмет на поръчката (проектиране на разпределителни уредби за средно напрежение, изграждане и монтаж на комплектни разпределителни уредби (КТП) и да притежава референция за добро изпълнение. - Кандидатът трябва да разполага с проектанти за изпълнение на проектирането с пълна проектантска правоспособност по всички части на проекта. - Кандидатът трябва да разполага с технически лица за изпълнение на монтажните дейности с необходимата квалификация по ПБЗР-ЕУ (4 (5) кв. група) и ПБР-НУ (5 кв. група). - Кандидатите да разполагат с достатъчно правоспособни (съгласно Наредба 7) и сертифицирани заварчици, съгласно БДС EN 287-1. - Кандидатът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за обекти ІII категория ІII група. - Пуско-наладъчните дейности е необходимо да се извършат от /орган за контрол от вид С/ за контрол на електрически машини, апарати и съоръжения в електрически уредби, сгради и съоръжения, съгласно БДС EN ISO/IEC 17020:2005 “или еквивалент”. - Кандидатът трябва да има въведена система за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2008, за дейностите покриващи предмета на поръчката (проектиране, СМР и ПНР). Изискуеми документи: - Списък на основните договори със същия или подобен предмет на поръчката (проектиране на разпределителни уредби за средно напрежение, изграждане и монтаж на комплектни разпределителни уредби (КТП), изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. - Удостоверения за пълна проектантска правоспособност за всички части на проекта на лицата, които ще извършат проектирането във връзка с изискването на т. ІІІ.3.1 от Обявлението. - Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството с данни за професионалната им квалификация и трудов стаж и документи, потвърждаващи квалификацията на персонала, както и квалификационни групи съгласно “Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби и топлофикационни централи и по електрически мрежи” (ПБЗР-ЕУ) и “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения” (ПБР-НУ). От списъка следва да е видно, че техническите лица притежават 4 (5) квалификационна група по (ПБЗР-ЕУ) и 5 квалификационна група по (ПБР-НУ). - Сертификати на заварчиците, съгласно БДС EN 287-1. - Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за обекти ІII категория ІII група. - Сертификат за акредитация на “Орган за контрол от вид С”, издаден от ИА “Българска служба за акредитация”, за контрол на електрически машини, апарати и съоръжения в електрически уредби, сгради и съоръжения, съгласно БДС EN ISO/IEC 17020:2005 “или еквивалент”. - Сертификат, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на системата за управление на качеството на кандидата с ISO 9001:2008, за дейностите покриващи предмета на поръчката (проектиране, СМР и ПНР).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за устройство на територията



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия ОП 27898

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Допълнение към т. II.3) – Максимално допустим срок за изпълнение на фаза Работен проект е 60 календарни дни от подписване на договор. 2. Кандидатите трябва да се запознаят с обекта и неговото състояние. Лица за контакти: Мирослав Влашки, тел.:0973/72353 и Красимир Кръстев, тел.:0973/73452

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй, Република България 3321, гр. Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: SBreshkova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ