00774-2014-0020
Технически редакции | ||
16.06.2014 17:17 ч. : | 16/06/2014 17:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.06.2014 17:17 ч. : | 16/06/2014 17:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Стара Загора: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107, За: Мария Боянова, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540
Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306 , ет. 3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obshtestveni-por-chki/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за Инженеринг – Изготвяне на работен проект и строителство за паркоустрояване и благоустрояване на УПИ I спорт, атракции, озеленяване, кв.334а, южно от бул.”Цар Симеон Велики” и западно от ул.”Одринска епопея” - гр. Стара Загора“
Възлагане на обществена поръчка
• Да се определят функционалните зони в парка; • Изграждане на пешеходни алеи и тротоари, велосипедни пътеки и алеи, пешеходни зони, места за паркиране на велосипеди, включително свързани дейности като поставяне на указателни знаци и др. • Въвеждане на енергоспестяващо парково и декоративно осветление и други мерки за повишаване на сигурността и предотвратяване на престъпността, като изграждане на системи за видео наблюдение и др.; • Изграждане на детски и спортни площадки, фитнес на открито и др. атракциони; • Осигуряване на достъпна архитектурна среда, свързана с горните направления, включително и достъпа за хора с увреждания; • Поставяне на пейки, беседки, фонтани и други елементи на парковото обзавеждане; • Проектиране на всички необходими мрежи и системи свързани с бъдещата експлоатация на парка;
45000000, 71220000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Да се изработи функционално зониране на парка; Да се разработи проект за алейната мрежа с обща площ на алеите не по-малка от 18 000 м2. ;Да се развие велоалейна мрежа с места за паркиране на велосипеди; Да се разработи площадно пространство с площ приблизително 2000м2, включващо кафе-аперитив с обществени тоалетни с площ не по-малко от 300м2 РЗП. Строителството на кафе-аперитив с обществени тоалетни ще бъде реализирано по друг проект на Община Стара Загора. Да се предвиди местоположение и проект за сцена на открито за провеждане на различни по характер мероприятия с размери не по-малко от 10/15м, пространствено свързана с площада; Да се предвиди зона за атракциони (сезонни и постоянни); Да се предвиди зона за детска площадка, вкл. оборудване – за възрастова група 0-3 години – с площ не по-малка от 130м2, за възрастова група 3-12 години – с площ не по-малка от 580м2, възрастова група 12-18 години – с площ не по-малка от 200м2 и за деца с трайни увреждания – с площ не по-малка от 180м2. Да се предвиди и осигури от Изпълнителя оборудване за детските площадки, а именно: за възрастова група 0-3 години - пясъчник с чадър – 1бр, комбинирано съоръжение с функции: люлеене, катерене, пързаляне, общуване, балансиране – 1бр, къщичка – беседка – 1бр., занимателни панели (морски шах, дъска за рисуване и др.) – 2бр, люлка – 1бр; за възрастова граница 3-12 години – пързалка – 2бр, люлки тип двойни – 3бр, люлка тип гнездо – 1бр, клатушка тип махало – 1бр, клатушка тип пружинна – 2бр, въртележка – 2бр, комбинирано съоръжение с функции: люлеене, катерене, пързаляне, общуване – 1бр, комбинирано съоръжение с функции: люлеене, катерене, общуване + стена за катерене – 1бр, тематично съоръжение - кораб, влакче и др. – 1бр; за възрастова група 12-18 години - комбинирани съоръжения с функции: катерене, балансиране, люлеене, въртене – 1бр., кабелна въжена линия с дължина на спускане минимум 20 м – 1бр, 1бр. къщичка за общуване (беседка) – 1бр; за деца с увреждания - тематично съоръжение - камионче, влакче и др. – 1бр, люлка тип гнездо – 1бр, въртележка (платформата на въртележката съвпада с нивото на терена) – 1бр, люлка – 1бр, двойна пързалка – 1бр. За детските площадки се предвижда изпълнението на ударопоглъщаща саморазливна настилка и предпазна ограда; Да се предвидят зони за спортни площадки – едно игрище за минифутбол с изкуствена трева с размери на игралното поле 20/40м и трибуни (не по-малко от 100 седящи места), два тенискорта с ЕПДМ настилка с размери на игралното поле 11/24м, две площадки за бадминтон (волейбол) с размер на игрището за волейбол 9/18м / машинно положен на място разливен ЕПДМ настилка – 10 мм/, едно игрище за баскетбол с размери на игралното поле 28/15м с PVC настилка и трибуни, , както и фитнес на открито с площ не по-малка от 100 м2, вкл. оборудване (минимум 5 уреда с различни функции); Да се осигури ограда с височина не по-малка от 4м. за всички игрални полета. Да се предвиди и осигури от Изпълнителя оборудване за спортни площадки (футболни врати, баскетболни кошове комбинирани с врати за мини футбол, мрежа за тенискортовете, мрежа за бадминтон и волейболни игрища, уреди за фитнес на открито и друго необходимо), както и паркова мебел и оборудване по алейната мрежа. Да се осигури осветление за игралните полета. Да се предвиди местоположение за 2бр. преместваеми обекти с площ от 20м2 всеки, за обслужване на спортните площадки; Да се обособи зона за минизоопарк; Да се обособи площадка за разходки и занимания на домашни любимци (с минимална площ 500м2), Да се обособи зона за изграждане на японска градина с водна площ ( изкуствено езеро, подходящо за водоплаващи птици), площ езеро минимум 240м2, площ градина минимум 220м2; Изпълнение на лапидариум/алпинеуми; Да се изгради шадраван с площ не по-малка от 300м2. Да бъдат използвани няколко ефекта на водната струя - тип „сфера“, „шампанско“ и др.
НЕ
15.12.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 30 000 лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 120 дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на офертите, съгласно обявлението за поръчката. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в обединението може да бъде наредител на Банковата гаранция за участие. Примерен образец е приложен към документацият или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията, описани в приложения образец. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път то тя следва да се внесе по сметка на Община Стара Загора: Банков код (BIC): BPBIBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG45BPBI79353375755401 при БАНКА ЮРОБАНК България АД. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и изпълнителя. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път то тя следва да се внесе по сметка на Община Стара Загора: Банков код (BIC): BPBIBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG45BPBI79353375755401 при БАНКА ЮРОБАНК България АД. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Стара Загора и че е със срок на валидност 30 дни след въвеждането в експлоатация.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да представи банкова гаранция в размер на 20% от общата стойност на договора с ДДС, преди извършване на предвиденото в договора авансово плащане – в размер на 20% от общата стойност на договора с ДДС. Срокът на валидност на тази гаранция следва да е минимум 30 дни след въвеждане на обекта в експлоатация.
Настоящата процедура се финансира със средства от Публичната инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите“ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цената по договора, както следва: - авансово плащане – в размер на 20% от общата стойност на договора с ДДС и се извършва след одобряване на работния проект от ОбЕСУТ и след влизане в сила на издаването разрешение за строеж и представяне на банкова гаранция в размер на 20% от общата стойност на договора с ДДС. Срокът на валидност на тази гаранция следва да е минимум 30 дни след въвеждане на обекта в експлоатация. -Междинни плащания се извършват до достигане на 60 % /шестдесет процента/ от общата стойност на договора за действително извършените и актувани СМР в съответствие с ценовото предложение и представените подробни КСС към работния проект на база единични цени и анализи към тях. -Окончателно плащане – в размер на действително извършените и актувани СМР в съответствие с ценовото предложение към офертата на Изпълнителя, на база единични цени, ведно с приложените подробни КСС-та и анализи на единичните цени. Извършва се в срок до 30 /тридесет/ дни след приемане и въвеждане в експлоатация на завършен по обем и качество, съгласно изискванията на Договора, обект, с изготвянето на необходимите за това документи - протоколи за скрити работи - обр.12, екзекутивна документация (при необходимост) и оригинална фактура. От окончателното плащане се приспада размера на авансовото плащане и начислените неустойки.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора; - представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят лице/лица, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. В случаите, когато не се приложи споразумение за създаването на обединение / консорциум, или в представеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, описаните сертификати се представят за тези членове на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани със строителството. 5.Участникът трябва да притежава валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн.ДВ, бр.108/29.12.2008 г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн.ДВ, бр.65/10.08.2007 г. за обекти Четвърта група, Трета категория или по-висока, или друга еквивалентна регистрация за участник чуждестранно лице, съгласно законодателството в страната на участника, което да му позволява извършване на строителните работи, предмет на настоящата поръчка. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, удостоверението се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани със строителството. На осн. чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът от 52 дни за получаване на офертите по чл. 14, ал. 3 от ЗОП се намалява с 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по ел. път и с още 5 дни, т.к. от датата на публ. на обявлението е предоставен пълен достъп до документацията, ведно с техническите проекти, представляващи неразделна част от нея, на http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Стара Загора: IBAN: BG77BPBI79358475755544 BIC: BPBIBGSF, ВИД ПЛАЩАНЕ 447000 в БАНКА ЮРОБАНК България АД или на касата в Община Стара Загора. Документацията може да се закупи и от гише 5 в информационния център в сградата на Община Стара Загора.
Български
120
гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики” № 107, сградата на общинска администрация
Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължение от Раздел III.2.1 7.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 8.Документ за закупена документация за участие.9.Декларация за извършен оглед по Образец; 10.Документ за внесена гаранция за участие или банкова гаранция за участие 11.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП по Образци; 12.Декларация от членовете на обединението/консорциума (само за участници, които участват като обединения/консорциуми); 13.Декларация по чл. 56 ал. 1 т. 8 от ЗОП с посочване на вида и дела на тяхното участие; 14.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 15Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП по Образец.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извършат услугите са Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“. 16.Декларация за приемане на условията в проекта на договор по Образец, както и документите, посочени в раздел III.2.2 и III.2.3). Плик № 1 – “Документи за подбор” се представя и на електронен носител в нередактируем формат. Съдържание на ПЛИК № 2 – “Предложение за изпълнение на поръчката” - Техническо предложение - попълва се Образец № 20, Работна програма, Проектно предложение, Технология и организация на строително – монтажните работи, Линеен график, Диаграма на работната ръка, Управление на риска; Плик № 2 се представя и на електронен носител в нередактируем формат. Съдържание на ПЛИК №3 – “Предлагана цена” -Ценово предложение - попълва се Образец № 21 Извън плика с надпис ПЛИК 3 - “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участникът е единствено отговорен за евентуално допуснати грешки и пропуски в изчисленията на предложената от него цена. При несъответствие между цифровата и изписаната с думи цена ще се взима предвид изписаната с думи.Плик № 3 се представя и на електронен носител в нередактируем формат.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
16.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ