Версия за печат

00774-2014-0020

BG-Стара Загора: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107, За: Мария Боянова, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306 , ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obshtestveni-por-chki/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за Инженеринг – Изготвяне на работен проект и строителство за паркоустрояване и благоустрояване на УПИ I спорт, атракции, озеленяване, кв.334а, южно от бул.”Цар Симеон Велики” и западно от ул.”Одринска епопея” - гр. Стара Загора“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр.Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

• Да се определят функционалните зони в парка; • Изграждане на пешеходни алеи и тротоари, велосипедни пътеки и алеи, пешеходни зони, места за паркиране на велосипеди, включително свързани дейности като поставяне на указателни знаци и др. • Въвеждане на енергоспестяващо парково и декоративно осветление и други мерки за повишаване на сигурността и предотвратяване на престъпността, като изграждане на системи за видео наблюдение и др.; • Изграждане на детски и спортни площадки, фитнес на открито и др. атракциони; • Осигуряване на достъпна архитектурна среда, свързана с горните направления, включително и достъпа за хора с увреждания; • Поставяне на пейки, беседки, фонтани и други елементи на парковото обзавеждане; • Проектиране на всички необходими мрежи и системи свързани с бъдещата експлоатация на парка;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71220000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Архитектурно проектиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Да се изработи функционално зониране на парка; Да се разработи проект за алейната мрежа с обща площ на алеите не по-малка от 18 000 м2. ;Да се развие велоалейна мрежа с места за паркиране на велосипеди; Да се разработи площадно пространство с площ приблизително 2000м2, включващо кафе-аперитив с обществени тоалетни с площ не по-малко от 300м2 РЗП. Строителството на кафе-аперитив с обществени тоалетни ще бъде реализирано по друг проект на Община Стара Загора. Да се предвиди местоположение и проект за сцена на открито за провеждане на различни по характер мероприятия с размери не по-малко от 10/15м, пространствено свързана с площада; Да се предвиди зона за атракциони (сезонни и постоянни); Да се предвиди зона за детска площадка, вкл. оборудване – за възрастова група 0-3 години – с площ не по-малка от 130м2, за възрастова група 3-12 години – с площ не по-малка от 580м2, възрастова група 12-18 години – с площ не по-малка от 200м2 и за деца с трайни увреждания – с площ не по-малка от 180м2. Да се предвиди и осигури от Изпълнителя оборудване за детските площадки, а именно: за възрастова група 0-3 години - пясъчник с чадър – 1бр, комбинирано съоръжение с функции: люлеене, катерене, пързаляне, общуване, балансиране – 1бр, къщичка – беседка – 1бр., занимателни панели (морски шах, дъска за рисуване и др.) – 2бр, люлка – 1бр; за възрастова граница 3-12 години – пързалка – 2бр, люлки тип двойни – 3бр, люлка тип гнездо – 1бр, клатушка тип махало – 1бр, клатушка тип пружинна – 2бр, въртележка – 2бр, комбинирано съоръжение с функции: люлеене, катерене, пързаляне, общуване – 1бр, комбинирано съоръжение с функции: люлеене, катерене, общуване + стена за катерене – 1бр, тематично съоръжение - кораб, влакче и др. – 1бр; за възрастова група 12-18 години - комбинирани съоръжения с функции: катерене, балансиране, люлеене, въртене – 1бр., кабелна въжена линия с дължина на спускане минимум 20 м – 1бр, 1бр. къщичка за общуване (беседка) – 1бр; за деца с увреждания - тематично съоръжение - камионче, влакче и др. – 1бр, люлка тип гнездо – 1бр, въртележка (платформата на въртележката съвпада с нивото на терена) – 1бр, люлка – 1бр, двойна пързалка – 1бр. За детските площадки се предвижда изпълнението на ударопоглъщаща саморазливна настилка и предпазна ограда; Да се предвидят зони за спортни площадки – едно игрище за минифутбол с изкуствена трева с размери на игралното поле 20/40м и трибуни (не по-малко от 100 седящи места), два тенискорта с ЕПДМ настилка с размери на игралното поле 11/24м, две площадки за бадминтон (волейбол) с размер на игрището за волейбол 9/18м / машинно положен на място разливен ЕПДМ настилка – 10 мм/, едно игрище за баскетбол с размери на игралното поле 28/15м с PVC настилка и трибуни, , както и фитнес на открито с площ не по-малка от 100 м2, вкл. оборудване (минимум 5 уреда с различни функции); Да се осигури ограда с височина не по-малка от 4м. за всички игрални полета. Да се предвиди и осигури от Изпълнителя оборудване за спортни площадки (футболни врати, баскетболни кошове комбинирани с врати за мини футбол, мрежа за тенискортовете, мрежа за бадминтон и волейболни игрища, уреди за фитнес на открито и друго необходимо), както и паркова мебел и оборудване по алейната мрежа. Да се осигури осветление за игралните полета. Да се предвиди местоположение за 2бр. преместваеми обекти с площ от 20м2 всеки, за обслужване на спортните площадки; Да се обособи зона за минизоопарк; Да се обособи площадка за разходки и занимания на домашни любимци (с минимална площ 500м2), Да се обособи зона за изграждане на японска градина с водна площ ( изкуствено езеро, подходящо за водоплаващи птици), площ езеро минимум 240м2, площ градина минимум 220м2; Изпълнение на лапидариум/алпинеуми; Да се изгради шадраван с площ не по-малка от 300м2. Да бъдат използвани няколко ефекта на водната струя - тип „сфера“, „шампанско“ и др.

Прогнозна стойност без ДДС
3666666 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 30 000 лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 120 дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на офертите, съгласно обявлението за поръчката. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в обединението може да бъде наредител на Банковата гаранция за участие. Примерен образец е приложен към документацият или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията, описани в приложения образец. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път то тя следва да се внесе по сметка на Община Стара Загора: Банков код (BIC): BPBIBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG45BPBI79353375755401 при БАНКА ЮРОБАНК България АД. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и изпълнителя. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път то тя следва да се внесе по сметка на Община Стара Загора: Банков код (BIC): BPBIBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG45BPBI79353375755401 при БАНКА ЮРОБАНК България АД. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Стара Загора и че е със срок на валидност 30 дни след въвеждането в експлоатация.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да представи банкова гаранция в размер на 20% от общата стойност на договора с ДДС, преди извършване на предвиденото в договора авансово плащане – в размер на 20% от общата стойност на договора с ДДС. Срокът на валидност на тази гаранция следва да е минимум 30 дни след въвеждане на обекта в експлоатация.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата процедура се финансира със средства от Публичната инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите“ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цената по договора, както следва: - авансово плащане – в размер на 20% от общата стойност на договора с ДДС и се извършва след одобряване на работния проект от ОбЕСУТ и след влизане в сила на издаването разрешение за строеж и представяне на банкова гаранция в размер на 20% от общата стойност на договора с ДДС. Срокът на валидност на тази гаранция следва да е минимум 30 дни след въвеждане на обекта в експлоатация. -Междинни плащания се извършват до достигане на 60 % /шестдесет процента/ от общата стойност на договора за действително извършените и актувани СМР в съответствие с ценовото предложение и представените подробни КСС към работния проект на база единични цени и анализи към тях. -Окончателно плащане – в размер на действително извършените и актувани СМР в съответствие с ценовото предложение към офертата на Изпълнителя, на база единични цени, ведно с приложените подробни КСС-та и анализи на единичните цени. Извършва се в срок до 30 /тридесет/ дни след приемане и въвеждане в експлоатация на завършен по обем и качество, съгласно изискванията на Договора, обект, с изготвянето на необходимите за това документи - протоколи за скрити работи - обр.12, екзекутивна документация (при необходимост) и оригинална фактура. От окончателното плащане се приспада размера на авансовото плащане и начислените неустойки.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора; - представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят лице/лица, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. В случаите, когато не се приложи споразумение за създаването на обединение / консорциум, или в представеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, описаните сертификати се представят за тези членове на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани със строителството. 5.Участникът трябва да притежава валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн.ДВ, бр.108/29.12.2008 г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн.ДВ, бр.65/10.08.2007 г. за обекти Четвърта група, Трета категория или по-висока, или друга еквивалентна регистрация за участник чуждестранно лице, съгласно законодателството в страната на участника, което да му позволява извършване на строителните работи, предмет на настоящата поръчка. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, удостоверението се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани със строителството. На осн. чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът от 52 дни за получаване на офертите по чл. 14, ал. 3 от ЗОП се намалява с 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по ел. път и с още 5 дни, т.к. от датата на публ. на обявлението е предоставен пълен достъп до документацията, ведно с техническите проекти, представляващи неразделна част от нея, на http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените от Възложителя изисквания в документацията за участие и обявлението за обществената поръчка. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на о-вото по т.1, б. "е") и ал. 5 от ЗОП, както и следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2.който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 4. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата и участник: 1. който не е представил, някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените от възложителя условия; 3. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 4. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Участник предложил цена по – висока от прогнозната стойност ще бъде отстранен от процедурата. Офертата се представя в общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, съдържащ следните пликове: ПЛИК № 1 с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“, включващ: 1. Подробен списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (по образец на участника).2.Оферта за участие по Образец; 3.Административни сведения по Образец; 4.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката по Образец; 5.Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК. 6.Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация по образец и представяне на копия от Годишен финансов отчет – Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите, както и Справка за дейността на строителните предприятия по видове строителство, за отчетните 2011, 2012 и 2013 г., оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове. В случай, че участникът e посочил ЕИК, той има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя изисканите по-горе документи, ако тези обстоятелства са видими в Търговския регистър, с изключение на всички други обстоятелства, невписани в Търговския регистър. В тези случаи се представя декларация, че отчетите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. За физическите лица - представят официален документ, удостоверяващ дохода им за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.). За участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението. 2.заверено копие от застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранни участници, като професионалната дейност /като обекти/ от застрахователните полици трябва да съответства на предмета на участието на съответното лице в изпълнението, придружена от декларация /в свободен текст/, че в случай, че същата изтече по време изпълнението на договора, то действието й ще бъде подновено. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват лица, чиито общ оборот за последните 3 (три) години - 2011, 2012 и 2013 г. (или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си) е не по-малко от 6 500 000 лева без ДДС и оборот от проектиране и/или строителство е не по-малко от 3 500 000 лв. без ДДС. 2.Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност - проектиране и строителство, с минимален праг отговарящ на групата и категорията на строежа отнасящи се до предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и проектирането и/или на трети лица вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със проектирането или строителството.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка за изпълнени договори, през последните 5 години. Справката трябва да е придружена от копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да вкючват информация за възложителите, предмета на договора, стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Когато участникът е обединение минималното изискване на Възложителя трябва да бъде изпълнено общо от обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител, изскванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 2.Списък на ключовите експерти придружен с автобиографии /в свободен текст/ и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки, референции или др. документи, с които се удостоверяват образованието, професионалния опит и стаж на лицата. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 3.Справка за техническото оборудване и се удостоверява с приложени доказателства за собственост, респ. правното основание, на което участникът ще ползва конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката. Когато участникът е обединение минималното изискване на Възложителя трябва да бъде изпълнено общо от участниците в обединението. 4.заверено копие от валидни Сертификати за внедрени системи ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 или еквивалентни или представяне на други доказателства за еквивалентни мерки. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. 5.Заверено копие от Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя, придружено с валиден талон или еквивалентни документи за чуждестранните лица или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има изпълнен през последните 5 години считано до крайния срок за получаване на оферти или в зависимост от датата на учредяването му, не по-малко от един договор с обхват изграждане и/или реконструкция на: обект на транспортната инфраструктура и/или благоустройство/паркоустройство и/или сгради и/или ВиК мрежи. 2.Участникът трябва да разполага с ключов персонал за изпълнение на поръчката, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: Проектантски екип: •Главен проектант – висше образование - Арехитектура, Пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността; •Проектант по част „Конструктивна” – висше образование, Пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността; •Проектант по част „Геодезия” и „Вертикална планировка” - висше образование, Пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността; •Проектант по част „ВиК” – висше образование, Пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността; •Проектант по част „Електрическа” – висше образование, Пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността; •Проектант по част „Пътна” – висше образование, Пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността •Ландшафтен архитект – висше образование, Пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността; Всички проектанти трябва да притежават необходимата квалификация и пълна проектантска правоспособност за 2014 г. Лицата от проектантския екип следва да бъдат различни лица за всяка от предвидените части. За изпълнение на строителството: •Ръководителя на обекта – висше образование с квалификация строителен инженер, минимум 10 години професионален опит и минимум 5 години опит като ръководител обект или технически ръководител; •Технически ръководител – висше образование с квалификация строителен инженер или диплома за строителен техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение и минимум 5 години опит като технически ръководител; •Координатор по безопасност и здраве в строителството – да има валидно удостоверение „Координатор по безопасност и здраве в строителството” съгласно изискванията на Наредба 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително монтажни работи и минимум 2 години опит като координатор по ЗБУТ на строителни обекти; •Отговорник за контрола на качеството – да има валидно Удостоверение за завършен курс за осъществяване на контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти и минимум 2 години опит в осъществяването на контрола на качеството при изпълнение на строителството. Ръководителят на проекта, техническия ръководител, отговорникът за контрол по качеството и координаторът по безопасност и здраве не могат да бъдат едно и също лице! 3.Всеки участник трябва да разполага със собствена и/или наета механизация за качествено изпълнение на обекта. Участникът следва да представи механизацията и техническо оборудване, с което счита, че ще изпълни договора качествено и в срок. 4.Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството и опазване на околната среда с обхват строителство, удостоверена с валиден сертификат съгласно съответните системи или еквивалентно или представяне на други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество: •ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството в строителството или еквивалентно или представяне на други доказателства за еквивалентни мерки; •ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентно или представяне на други доказателства за еквивалентни мерки; Продължава в раздел III.1.4)
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Оценка на техническо предложение - Т, с максимален бр. точки 100; Т = Оценка А*30% + Оценка Б*40% + Оценка В*30%, където Оценка А - проектно предложение (с максимална оценка 100т);Оценка Б - технология и организация за изпълнение на строително-монтажните работи (с максимална оценка 100т)Оценка Б = Б1 +Б2 + Б3, където Б1 -Технология за изпълнение на строително-монтажнии работи с максимален брой точки 40т.;Б2 -Организация на работа за изпълнение на предмета на поръчката с максимален брой точки – 40 т.Б3 -Съответствие на строителната програма (технология и организация) за изпълнението на проекта и линейния график с максимален брой точки – 20 т.;Оценка В - управление на рисковете (с максимална оценка 100т ; тежест: 70
Показател: Оценка на предложена цена за изпълнение – С - максимален борй 100т. ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.07.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Стара Загора: IBAN: BG77BPBI79358475755544 BIC: BPBIBGSF, ВИД ПЛАЩАНЕ 447000 в БАНКА ЮРОБАНК България АД или на касата в Община Стара Загора. Документацията може да се закупи и от гише 5 в информационния център в сградата на Община Стара Загора.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.07.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики” № 107, сградата на общинска администрация

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.1 7.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 8.Документ за закупена документация за участие.9.Декларация за извършен оглед по Образец; 10.Документ за внесена гаранция за участие или банкова гаранция за участие 11.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП по Образци; 12.Декларация от членовете на обединението/консорциума (само за участници, които участват като обединения/консорциуми); 13.Декларация по чл. 56 ал. 1 т. 8 от ЗОП с посочване на вида и дела на тяхното участие; 14.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 15Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП по Образец.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извършат услугите са Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“. 16.Декларация за приемане на условията в проекта на договор по Образец, както и документите, посочени в раздел III.2.2 и III.2.3). Плик № 1 – “Документи за подбор” се представя и на електронен носител в нередактируем формат. Съдържание на ПЛИК № 2 – “Предложение за изпълнение на поръчката” - Техническо предложение - попълва се Образец № 20, Работна програма, Проектно предложение, Технология и организация на строително – монтажните работи, Линеен график, Диаграма на работната ръка, Управление на риска; Плик № 2 се представя и на електронен носител в нередактируем формат. Съдържание на ПЛИК №3 – “Предлагана цена” -Ценово предложение - попълва се Образец № 21 Извън плика с надпис ПЛИК 3 - “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участникът е единствено отговорен за евентуално допуснати грешки и пропуски в изчисленията на предложената от него цена. При несъответствие между цифровата и изписаната с думи цена ще се взима предвид изписаната с думи.Плик № 3 се представя и на електронен носител в нередактируем формат.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ