Версия за печат

00011-2014-0003

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за спешна медицинска помощ - Пловдив, ул. "Любен Каравелов" №26, За: Марияна Здравчева, България 4002, Пловдив, Тел.: 032 642414, E-mail: csmp_plovdiv@abv.bg, Факс: 032 643855

Място/места за контакт: ЦСМП-Пловдив

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на авточасти за автомобили марка „Ситроен“ (модели „Джъмпер“ и „ZX“). марка „Форд“, модел „Транзит“, марка „Фолксваген“, модел „Транспортер“, и доставка на нови автомобилни гуми за нуждите на ЦСМП-Пловдив (с включени демонтаж, монтаж, баланс, съхранение и унищожаване на негодните гуми за сметка на изпълнителя).

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Склад на ЦСМП-Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на авточасти за автомобили марка „Ситроен“ (модели „Джъмпер“ и „ZX“). марка „Форд“, модел „Транзит“, марка „Фолксваген“, модел „Транспортер“, и доставка на нови автомобилни гуми за нуждите на ЦСМП-Пловдив (с включени демонтаж, монтаж, баланс, съхранение и унищожаване на негодните гуми за сметка на изпълнителя).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34300000

Описание:

Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността на доставките за периода на договора ще бъде приблизително около 340 000 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
340000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие -банкова гаранция или парична сума в размер на 500лв. (петстотин лева). Гаранция за изпълнение на договора - 2 % от стойността на договора, под формата посочена в чл.60 от ЗОП (банкова гаранция или парична сума), представена в деня на подписване на договора. Банкова сметка на Възложителя - IBAN BG53UNCR75273354637880, BIC UNCRBGSF - банка "УниКредит Булбанк".

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Отложено плащане на доставените стоки - в срок не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на представяне на фактурата за доставените стоки от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът следва да притежава валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, или доказателства за въведени от участника еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, като всяко едно представено доказателство по тази точка следва да е с предметен обхват, отговарящ на предмета на поръчката. Доставките на заявените стоки се извършват с транспорт и за сметка на Изпълнителя. Отложено плащане на доставените стоки - в срок не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на представяне на фактурата за доставените стоки от страна на Изпълнителя. Демонтажът, монтажът, балансът, съхранението и унищожаването на негодните гуми за сметка на изпълнителя. Гаранционният срок на доставените авточасти следва да е не по-малък от 12 месеца, считано от датата на доставката. Доставените автомобилни гуми да имат гаранционен срок не по-малък от 12 месеца, считано от датата на доставката и без ограничение в пробега, същите следва да са неупотребявани и произведени не по-рано от 2013г. Началната дата на изпълнение на договора е не по-рано от 12.09.2014г.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Да отговарят на изискванията на чл. 50, ал. 1 от ЗОП .Кандидатите и техните оферти да отговарят на изискванията и ограниченията на глава IV от ЗОП (съгласно чл.50, ал. 1, т. 2 и 3 и чл. 51 ,ал. 1 вр.чл. 25,ал. 2,т. 6 от ЗОП), а именно: Съгласно Приложение № 2 на документацията и съгласно чл. 50 от ЗОП, участникът следва да представи: Заверено копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс, представен пред данъчните власти и заверен от експерт счетоводител, в случаите, предвидени в Закона за счетоводството, както и заверено копие от счетоводен отчет и баланс за последното изтекло тримесечие,ака са изготвени такива. Информация за оборота на стоките, обект на поръчката, като същият следва да е минимум в размер на 450 000лв. без ДДС за изтеклата 2013г., за удостоверяването на което обстоятелство участникът следва да представи декларация. Удостоверение за актуално състояние- под формата на разпечатка от електронния сайт на Търговския регистър - когато участникът е юридическо лице или ЕТ, а когато е физическо лице - копие от документа за самоличност. Регистрация по реда на ЗДДС (ако има участникът има такава) - кжпие от документа за регистрация, заверен от участника. Декларации за обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. Участникът следва да има възможност да предложи отложено плащане на доставените стоки - в срок не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на представяне на фактурата за доставените стоки от страна на Изпълнителя. Съгласно Приложение № 2 на документацията и чл. 51 , ал. 1 от ЗОП, вр. чл.25 ал.2 т.6 от ЗОП, участникът следва да представи: Референции за търговска репутация (препоръки от контрагенти по договори с предемет настоящата поръчка). Доказателства (копия от талони на МПС, договор за наем на МПС и др.) за наличие на собствен транспорт за доставяне на стоките, предмет на поръчката. Договори с производител или вносител на стоките предмет на поръчката. Демонтажът, монтажът, балансът, съхранението и унищожаването на негодните гуми са за сметка на изпълнителя - участникът следва да представи декларация в този смисъл. Гаранционният срок на доставените авточасти следва да е не по-малък от 12 месеца, считано от датата на доставката. Доставените автомобилни гуми да имат гаранционен срок не по-малък от 12 месеца, считано от датата на доставката и без ограничение в пробега, същите следва да са неупотребявани и произведени не по-рано от 2013г. Други документи, изискуеми съгласно ЗОП и посочени в Приложение №2 от Документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно Приложение № 2 на документацията и съгласно чл. 50 от ЗОП, участникът следва да представи: Заверено копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс, представен пред данъчните власти и заверен от експерт счетоводител, в случаите, предвидени в Закона за счетоводството, както и заверено копие от счетоводен отчет и баланс за последното изтекло тримесечие,ака са изготвени такива. Информация за оборота на стоките, обект на поръчката, като същият следва да е минимум в размер на 450 000лв. без ДДС за изтеклата 2013г., за удостоверяването на което обстоятелство участникът следва да представи декларация. Удостоверение за актуално състояние- под формата на разпечатка от електронния сайт на Търговския регистър - когато участникът е юридическо лице или ЕТ, а когато е физическо лице - копие от документа за самоличност. Регистрация по реда на ЗДДС (ако има участникът има такава) - кжпие от документа за регистрация, заверен от участника. Декларации за обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. Участникът следва да има възможност да предложи отложено плащане на доставените стоки - в срок не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на представяне на фактурата за доставените стоки от страна на Изпълнителя. Други документи, изискуеми съгласно ЗОП и посочени в Приложение №2 от Документацията за участие.
Минимални изисквания: Съгласно Приложение № 2 на документацията и съгласно чл. 50 от ЗОП, участникът следва да представи: Заверено копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс, представен пред данъчните власти и заверен от експерт счетоводител, в случаите, предвидени в Закона за счетоводството, както и заверено копие от счетоводен отчет и баланс за последното изтекло тримесечие,ака са изготвени такива. Информация за оборота на стоките, обект на поръчката, като същият следва да е минимум в размер на 450 000лв. без ДДС за изтеклата 2013г., за удостоверяването на което обстоятелство участникът следва да представи декларация. Удостоверение за актуално състояние- под формата на разпечатка от електронния сайт на Търговския регистър - когато участникът е юридическо лице или ЕТ, а когато е физическо лице - копие от документа за самоличност. Регистрация по реда на ЗДДС (ако има участникът има такава) - кжпие от документа за регистрация, заверен от участника. Декларации за обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. Участникът следва да има възможност да предложи отложено плащане на доставените стоки - в срок не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на представяне на фактурата за доставените стоки от страна на Изпълнителя. Други документи, изискуеми съгласно ЗОП и посочени в Приложение №2 от Документацията за участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно Приложение № 2 на документацията и чл. 51 , ал. 1 от ЗОП, вр. чл.25 ал.2 т.6 от ЗОП, участникът следва да представи: Референции за търговска репутация (препоръки от контрагенти по договори с предемет настоящата поръчка). Доказателства (копия от талони на МПС, договор за наем на МПС и др.) за наличие на собствен транспорт за доставяне на стоките, предмет на поръчката. Договори с производител или вносител на стоките предмет на поръчката. Демонтажът, монтажът, балансът, съхранението и унищожаването на негодните гуми са за сметка на изпълнителя - участникът следва да представи декларация в този смисъл. Гаранционният срок на доставените авточасти следва да е не по-малък от 12 месеца, считано от датата на доставката. Доставените автомобилни гуми да имат гаранционен срок не по-малък от 12 месеца, считано от датата на доставката и без ограничение в пробега, същите следва да са неупотребявани и произведени не по-рано от 2013г. Други документи, изискуеми съгласно ЗОП и посочени в Приложение №2 от Документацията за участие.
Минимални изисквания: Съгласно Приложение № 2 на документацията и чл. 51 , ал. 1 от ЗОП, вр. чл.25 ал.2 т.6 от ЗОП, участникът следва да представи: Референции за търговска репутация (препоръки от контрагенти по договори с предемет настоящата поръчка). Доказателства (копия от талони на МПС, договор за наем на МПС и др.) за наличие на собствен транспорт за доставяне на стоките, предмет на поръчката. Договори с производител или вносител на стоките предмет на поръчката. Демонтажът, монтажът, балансът, съхранението и унищожаването на негодните гуми са за сметка на изпълнителя - участникът следва да представи декларация в този смисъл. Гаранционният срок на доставените авточасти следва да е не по-малък от 12 месеца, считано от датата на доставката. Доставените автомобилни гуми да имат гаранционен срок не по-малък от 12 месеца, считано от датата на доставката и без ограничение в пробега, същите следва да са неупотребявани и произведени не по-рано от 2013г. Други документи, изискуеми съгласно ЗОП и посочени в Приложение №2 от Документацията за участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: К1 - най-ниска цена - до 50 точки.; тежест: 1
Показател: К2 - срок на отложено плащане (посочено в календарни дни, но не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни) - до 45 точки.; тежест: 2
Показател: К3 - срок на доставка (посочен в календарни дни) - до 30 точки.; тежест: 3

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се получава в деловодството на ЦСМП-Пловдив от кандидата за изпълнител или от негов упълномощен представител, след внасяне в касата на ЦСМП-Пловдив на дължимата сума за документацията. Дължимата сума за тръжната документация може да бъде заплатена и по банков път по следната банкова сметка с титуляр ЦСМП-Пловдив: IBAN сметка за покупка на тръжна документация BG61 UNCR 7527 3154 6378 01, BIC: UNCRBGSF, БАНКА УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК. В този случай тръжната документация се изпраща по куриер на кандидата и за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.08.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ЦСМП-Пловдив , ул. "Любен Каравелов " № 26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел,могат да присъстват при извършване на действията по чл. 68, ал.3 от ЗОП .



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ