00023-2014-0007
Технически редакции | ||
16.06.2014 16:03 ч. : | 16/06/2014 15:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.06.2014 16:03 ч. : | 16/06/2014 15:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Медицински институт - МВР, бул. "Ген. М. Скобелев" №79, За: Милена Илиева - гл. юрисконсулт, Р. България 1606, гр. София, Тел.: 02 9821548, E-mail: medinst.23@mvr.bg, Факс: 02 9821329
Място/места за контакт: гр. София, бул. "Ген. М. Скобелев" №79Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mi.mvr.bg.
Адрес на профила на купувача: www.mi.mvr.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Доставка на медицински консумативи, превързочни и хирургични шевни материали за нуждите на Медицински институт - МВР
Възлагане на обществена поръчка
Периодично повтарящи се доставки на медицински консумативи, превързочни и хирургични шевни материали за нуждите на Медицински институт - МВР, конкретизирани в Техническа спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата и със срок на изпълнение 12 месеца, считано от сключване на договор.
33140000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Необходимите за дейността на Медицинския институт на МВР медицински консумативи, превързочни и хирургични шевни материали са обособени в три обособени позиции.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й. 1.1. Гаранцията за участие в обществената поръчка е определена, съгласно чл. 59, ал. 2 от ЗОП. За обособена позиция № 1 „Общоболнични и специфични медицински консумативи” – общо в размер на 10 000,00 лв. (десет хиляди лева). За обособена позиция № 2 „Хирургичен шевен материал” – 3000,00 лв. (три хиляди лева). За обособена позиция № 3 „Превързочни материали” – 900,00 лв. (деветстотин лева). Размерът на гаранцията за участие се определя с оглед заявеното от участника изпълнение по обособени позиции. Гаранцията за участие в процедурата се внася (учредява) за всяка една обособена позиция поотделно, като се представя отделен документ за внесена (учредена) гаранция, съдържащ номера и наименованието на обособената позиция за която се отнася. 1.2. Гаранцията за участие се представя под формата на парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 1.3. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Медицински институт - МВР със срок на валидност не по-малко от 150 (сто и петдесет) дни от датата на представяне на офертата и осигуряваща участието в настоящата процедура. 1.4. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по сметка на Медицински институт – МВР - УниКредит Булбанк, IBAN: BG 54 UNCR 96603320713810, BIC: UNCRBGSF. 1.5. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи гаранция за участие, съгласно посочените изисквания. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността (без ДДС) на договора за обществена поръчка. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2.3. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция, в която да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Медицински институт - МВР и със срок на валидност 13 месеца, считано от датата на подписване на договора. 2.4. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение на договора по банков път, това следва да стане по сметка на Медицински институт - МВР, посочена в т.1.4. 2.5. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията. 3. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. 4.1. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. 4.2. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определеният за изпълнител участник да представи гаранция за изпълнение. 4.3. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Начин на плащане - отсрочено, в срок до 60 дни след доставка, представяне на оригинална фактура и документи, придружаващи доставката, изчерпателно описани в документацията за участие в процедурата.
В случай, че участникът участва като обединение (консорциум, сдружение), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице и обединението бъде определо за изпълнител на обществената поръчка, то следва да създаде юридическо лице, съгласно Търговския закон към момента на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Определената цена за закупуване на документацията за участие е с включен ДДС. Заплащането на документацията за участие се извършва по банков път по сметка на МИ - МВР: УниКредит Булбанк, филиал Батенберг - гр. София, BIC: UNCRBGSF, IBAN: BG09UNCR96603120713812 или се заплаща в касата на МИ - МВР - гр. София, бул. "Ген. М. Скобелев" №79 . Документацията за участие се получава всеки делничен ден от 09:00 ч. до 16:00 ч. от Сектор "Финасово осигуряване" на МИ - МВР, гр. София, бул. "Ген. М. Скобелев" №79, срещу представен документ за закупена документация.
Български
150
Заседателна зала на МИ - МВР, гр. София, бул. "Ген. М. Скобелев" №79, Терапевтичен корпус.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след удостоверяване на самоличност и представяне на пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в списък, удостоверяващ тяхното присъствие.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Процедурата за възлагане на обществена поръчка е открита с решение №11641/16.06.2014 г. на Директора на МИ - МВР. За обществената поръчка е изпратено предварително обявление, посочено в Раздел ІV,3.2. Настоящето обявление се изпраща до АОП за вписване в РОП по електронен път. Пълен достъп до документацията за участие в процедурата е предоставен на официалната интернет страница на Медицински институт – МВР на адрес: www.mi.mvr.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
16.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособената позиция включва общоболнични и специфични медицински консумативи, групирани в 25 групи, според предназначението им и конкретизирани по индивидуални номенклатури, обозначени със собствен пореден номер, подробно описани по вид, мерна единица и съответното за нея количество в Техническа спецификация – Приложение №1 към документацията за участие в процедурата.
33140000
Описание:
В обособената позиция медицинските консумативи са групирани в 25 групи, според тяхното предназначение. Видовете и количествата медицински консумативи са конкретизирани в Техническа спецификация - Приложение №1 към документацията за участие в процедурата.
Обособената позиция включва хирургични шевни материали, групирани в 18 групи, според предназначението им и конкретизирани по индивидуални номенклатури, обозначени със собствен пореден номер, подробно описани по вид, мерна единица и съответното за нея количество в Техническа спецификация – Приложение №1.
33140000
Описание:
Обособената позиция, включва 18 групи хирургичен шевен материал.
Обособената позиция включва превързочни материали и компреси, конкретизирани по номенклатури, обозначени със собствен пореден номер, подробно описани по вид, мерна единица и съответното за нея количество, с оглед на предназначението им в Техническа спецификация – Приложение №1.
33140000
Описание:
Обособената позиция включва 36 номенклатури.