Версия за печат

00023-2014-0007

BG-гр. София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Медицински институт - МВР, бул. "Ген. М. Скобелев" №79, За: Милена Илиева - гл. юрисконсулт, Р. България 1606, гр. София, Тел.: 02 9821548, E-mail: medinst.23@mvr.bg, Факс: 02 9821329

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Ген. М. Скобелев" №79

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mi.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mi.mvr.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на медицински консумативи, превързочни и хирургични шевни материали за нуждите на Медицински институт - МВР

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. София, бул. "Ген. М. Скобелев" № 79
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Периодично повтарящи се доставки на медицински консумативи, превързочни и хирургични шевни материали за нуждите на Медицински институт - МВР, конкретизирани в Техническа спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата и със срок на изпълнение 12 месеца, считано от сключване на договор.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Необходимите за дейността на Медицинския институт на МВР медицински консумативи, превързочни и хирургични шевни материали са обособени в три обособени позиции.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й. 1.1. Гаранцията за участие в обществената поръчка е определена, съгласно чл. 59, ал. 2 от ЗОП. За обособена позиция № 1 „Общоболнични и специфични медицински консумативи” – общо в размер на 10 000,00 лв. (десет хиляди лева). За обособена позиция № 2 „Хирургичен шевен материал” – 3000,00 лв. (три хиляди лева). За обособена позиция № 3 „Превързочни материали” – 900,00 лв. (деветстотин лева). Размерът на гаранцията за участие се определя с оглед заявеното от участника изпълнение по обособени позиции. Гаранцията за участие в процедурата се внася (учредява) за всяка една обособена позиция поотделно, като се представя отделен документ за внесена (учредена) гаранция, съдържащ номера и наименованието на обособената позиция за която се отнася. 1.2. Гаранцията за участие се представя под формата на парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 1.3. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Медицински институт - МВР със срок на валидност не по-малко от 150 (сто и петдесет) дни от датата на представяне на офертата и осигуряваща участието в настоящата процедура. 1.4. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по сметка на Медицински институт – МВР - УниКредит Булбанк, IBAN: BG 54 UNCR 96603320713810, BIC: UNCRBGSF. 1.5. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи гаранция за участие, съгласно посочените изисквания. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността (без ДДС) на договора за обществена поръчка. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2.3. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция, в която да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Медицински институт - МВР и със срок на валидност 13 месеца, считано от датата на подписване на договора. 2.4. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение на договора по банков път, това следва да стане по сметка на Медицински институт - МВР, посочена в т.1.4. 2.5. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията. 3. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. 4.1. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. 4.2. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определеният за изпълнител участник да представи гаранция за изпълнение. 4.3. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане - отсрочено, в срок до 60 дни след доставка, представяне на оригинална фактура и документи, придружаващи доставката, изчерпателно описани в документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът участва като обединение (консорциум, сдружение), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице и обединението бъде определо за изпълнител на обществената поръчка, то следва да създаде юридическо лице, съгласно Търговския закон към момента на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Регистрационни документи на участника а) За участник, който е българско юридическо или физическо лице Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Копие от документ за самоличност, заверено от участника в случай, че същият е физическо лице. б) Когато участникът е чуждестранно юридическо или физическо лице или техни обединения, документът по б „а”, съобразно с националното му законодателство се представя и в официален превод на български език. в) Когато участникът е обединение ( консорциум на юридически и/или физически лица), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, се представят документите, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 и т. 2 от ЗОП и акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в официален превод на български език). Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора, че водещият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. г) когато участникът предвижда участие на подизпълнители се представят документите, съгласно чл. 52, ал. 2 от ЗОП и Раздел ІІ, т. 4 и т. 5 от настоящите условия. 2. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП подписана, съгласно чл. 47 ал. 6 от ЗОП. 3. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП, подписана от лицата, съгласно по чл. 47 ал. 4 от ЗОП. 4. Административни сведения. 5. Оферта за участие в процедурата. 6. Документ за закупена документация. 7. Документ за гаранция за участие, представен в съответствие с условията, заложени в Раздел ІІІ от документацията за участие в процедурата – оригинал на платежния документ или оригинал на банковата гаранция за участие. 8. Декларация за участието на подизпълнител, в случай че участникът предвижда такъв. 9. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв, в случай на участие на подизпълнител. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 11. Документи, удостоверяващи правото на участника да извършва търговия на едро с медицински изделия, издадени съгласно Закона за медицинските изделия. 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата в случаите, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация. 13. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. От процедурата се отстранява участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл.чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП и по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за 2013 г. Представените съставни части от годишния финансов отчет - Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите трябва да съответстват на изискванията на Закона за счетоводството и Закона за независимия финансов одит в приложимите случаи.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците следва да имат положителен финансов резултат за финансово приключилата 2013 г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки, съдържаща списък на основните договори за доставка на медицински консумативи, превързочен и хирургичен шевен материал, изпълнени през предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), включително стойности, дати и получатели, придружен с препоръки за добро изпълнение.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците следва да са изпълнили минимум три договора за доставка на изделията, предмет на обществената поръчка за посочения период (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), както и да представят минимум три препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана единична цена; тежест: 60
Показател: Качество; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2014/S 018 - 027253 от 25.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Определената цена за закупуване на документацията за участие е с включен ДДС. Заплащането на документацията за участие се извършва по банков път по сметка на МИ - МВР: УниКредит Булбанк, филиал Батенберг - гр. София, BIC: UNCRBGSF, IBAN: BG09UNCR96603120713812 или се заплаща в касата на МИ - МВР - гр. София, бул. "Ген. М. Скобелев" №79 . Документацията за участие се получава всеки делничен ден от 09:00 ч. до 16:00 ч. от Сектор "Финасово осигуряване" на МИ - МВР, гр. София, бул. "Ген. М. Скобелев" №79, срещу представен документ за закупена документация.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
14.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на МИ - МВР, гр. София, бул. "Ген. М. Скобелев" №79, Терапевтичен корпус.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след удостоверяване на самоличност и представяне на пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата за възлагане на обществена поръчка е открита с решение №11641/16.06.2014 г. на Директора на МИ - МВР. За обществената поръчка е изпратено предварително обявление, посочено в Раздел ІV,3.2. Настоящето обявление се изпраща до АОП за вписване в РОП по електронен път. Пълен достъп до документацията за участие в процедурата е предоставен на официалната интернет страница на Медицински институт – МВР на адрес: www.mi.mvr.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Общоболнични и специфични медицински консумативи
1) Кратко описание

Обособената позиция включва общоболнични и специфични медицински консумативи, групирани в 25 групи, според предназначението им и конкретизирани по индивидуални номенклатури, обозначени със собствен пореден номер, подробно описани по вид, мерна единица и съответното за нея количество в Техническа спецификация – Приложение №1 към документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

В обособената позиция медицинските консумативи са групирани в 25 групи, според тяхното предназначение. Видовете и количествата медицински консумативи са конкретизирани в Техническа спецификация - Приложение №1 към документацията за участие в процедурата.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Хирургични шевни материали
1) Кратко описание

Обособената позиция включва хирургични шевни материали, групирани в 18 групи, според предназначението им и конкретизирани по индивидуални номенклатури, обозначени със собствен пореден номер, подробно описани по вид, мерна единица и съответното за нея количество в Техническа спецификация – Приложение №1.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Обособената позиция, включва 18 групи хирургичен шевен материал.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Превързочни материали и компреси
1) Кратко описание

Обособената позиция включва превързочни материали и компреси, конкретизирани по номенклатури, обозначени със собствен пореден номер, подробно описани по вид, мерна единица и съответното за нея количество, с оглед на предназначението им в Техническа спецификация – Приложение №1.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Обособената позиция включва 36 номенклатури.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12