Версия за печат

00256-2014-0001

BG-с.Братя Даскалови: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000817568

Община Братя Даскалови, ул. "Септемврийци" 55, За: Иван Стоянов Танев, Република България 6250, с.Братя Даскалови, Тел.: 04134 2260, E-mail: kmet@bratia-daskalovi.com, Факс: 04134 2271

Място/места за контакт: с.Братя Даскалови

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://bratia-daskalovi.com/.

Адрес на профила на купувача: http://bratia-daskalovi.com/profil-na-kupuvacha.

Електронен достъп до информация: http://bratia-daskalovi.com/profil-na-kupuvacha.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Провеждане на изследвания, анализи и разработки във връзка с проект по Договор BG051РО001-7.0.07-0105-С0001 “Социална подкрепа за семейна заетост”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Братя Даскалови
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Специфичните цели на проекта са: • Да се проучат и анализират добри национални и европейски практики и инициативи за осигуряване на подкрепа за заетост, образование / обучение и социално участие на безработни семейства в общността чрез увеличаване на възможностите на най-малко един член в рамките на семейството и общността. Да се идентифицират, документират и разпространят добрите практики и принципи в това отношение; • Да се осъществи обмен на опит и добри практики при разработването на нормативни документи и организирането на инициативи за създаване на разгърната мрежа от иновативни услуги за семействата на безработните и правилен /диференциран/ подход за предоставянето им по места („wraparound” и “no wrong door”); • Да се разработи общинска стратегия за осигуряване на подкрепа за заетост, образование / обучение и социално участие на семействата на безработни в общността чрез създаване на разгърната мрежа от иновативни услуги за тези семействата и правилен /диференциран/ подход за предоставянето им по места („wraparound” и “no wrong door”); • Да се повиши информираността на заинтересованите страни, които могат да имат отношение към предоставянето на разгърната мрежа от иновативни услуги за семействата на безработните и прилагането на правилен /диференциран/ подход.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79310000, 71620000, 71241000, 79131000, 79212100

Описание:

Услуги по проучване на пазари
Услуги, свързани с анализи
Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ
Услуги по подготовка и изготвяне на документи
Услуги по финансов одит

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
85000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Ценово предложение „Предлагана цена” - K1 (50 т); ; тежест: 50
Критерий: Методология и организация за изпълнение на поръчката – K2 (50 т.). Показателя К2 се състои от K2.1 Организационна структура и разпределение на експертния състав (25 т.) и K2.2 Методология на изпълнение на договора (25 т.); тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 030 - 048656 от 12.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 50 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.05.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ОДИТ-КОРЕКТ ООД, ул.Вишнева №12, ет.2, ап.6, Република България 1164, София, Тел.: 0898 977779, E-mail: rosi.trichkova@abv.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 85000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по Договор BG051РО001-7.0.07-0105-С0001 “Социална подкрепа за семейна заетост”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”. Финансирането се осъществява по Договор № BG051PO001-7.0.07-0105-C0001 „Социална подкрепа за семейна заетост” за отпускане на безвъзмездна финансова помощ от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Еврепейския социален фонс на Европейския съюз.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.06.2014 г.