Версия за печат

00210-2014-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Централен орган за обществени поръчки, ул. "Г.С.Раковски" № 102, За: Кирил Желев, заместник-министър на финансите; Иванина Белева, директор ЦЗФД, България 1040, София, Тел.: 02 98592777, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tender.

Електронен достъп до информация: http://www.minfin.bg/bg/tender.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне", ул. "Г.С.Раковски" № 102, За: Иванина Белева, директор на дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне", България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.minfin.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне", ул. "Г.С.Раковски" № 102, За: Иванина Белева, директор на дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне", България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.minfin.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, Централен орган за обществени поръчки, ул. "Г.С.Раковски" № 102, За: Петър Чобанов, министър на финансите и Централен орган за обществени поръчки, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Деловодство, стая № 7

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.minfin.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Открита процедура за сключване на рамково споразумение с няколко лица за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София и страната
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Срок на действие на рамковото споразумение в месеци

12

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е с предмет „Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили ” за нуждите на органите на изпълнителната власт".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09100000

Описание:

Горива

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата ще бъдат посочени в мини-процедурите за сключване на договор от страна на индивидуалните възложители.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата в размер на 100 000 (сто хиляди) лева като участникът избира сам формата на гаранцията за участие както следва: а) Парична сума – внася се по набирателна сметка на Министерство на финансите в БНБ /BIC: BNBG BGSD/ IBAN: BG70 BNBG 96613300148401, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за сключване на рамково споразумение за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили”; б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Министерство на финансите, съгласно образец (Приложение № 15). 1.1. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата при условията на чл. 61 от ЗОП; 1.2. Възложителят освобождава гаранциите за участие на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на потенциални изпълнители; 1.3. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срокът на валидност на офертата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начинът на плащане е описан подробно в приложения към документацията проект на договор към поканата по чл.93б, ал.3 от ЗОП за сключване на договор въз основа на рамково споразумение. Финансирането е от бюджетните средства на съответните индивидуални възложители, сключили договор въз основа на рамковото споразумение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. За юридическите лица и еднолични търговци: заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или заверено от участника копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Ако участникът няма ЕИК, трябва да представи копие от документ за регистрация и удостоверение за актуално състояние на участника или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, издаден от компетентен орган (не по-рано от три месеца преди датата на представяне на офертата). Документът се представя в оригинал или заверено от участника копие. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по настоящата точка се представят в официален превод. 2. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2. и ал.5 от ЗОП. Участниците попълват приложените образци от документацията за участие. Възложителят ще отстрани участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 2а, 3, 4 и 5 от ЗОП. Забележка: Документите да имат превод на български език и да са валидни към датата на подаване на офертата. Останалите изисквания и необходими документи за представяне са посочени в документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка както следва: а) Заверени от участника копия на Отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Документът следва да е изготвен съгласно изискванията на законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участникът е учреден по-късно от 2011 година, документите следва да се представят за съответните години след учредяването. Когато участникът е представил ЕИК, и изискваните по тази точка документи са публикувани в Търговския регистър, участникът може и да не ги представя, като посочи това обстоятелство. б) Справка - информация за общия годишен оборот и за годишния оборот от доставки, сходни с предмета на поръчката, по образец (Приложение № 7), за предходните три години (2011 г. , 2012 г. и 2013г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение, документите се представят само за участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Изисквания за икономическо и финансово състояние: 1.Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход за предходните три финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в размер на 50000000 (петдесет милиона) лева без ДДС - общо за трите години и оборот или доход от доставки, сходни с предмета на поръчката, не по-малко от 15 000 000 (петнадесет милиона) лева без ДДС за същите три години общо или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че Участникът е обединение, изискванията на т.1 трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло, а не от отделните лица, съставляващи обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията по т. 1 ще се прилагат към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие /чл.56, ал. 2 от ЗОП/.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за наличие на технически възможности и/или квалификация на участника за изпълнение на поръчката по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. Всеки участник следва да представи следните документи, доказващи наличието на технически възможности и капацитет за изпълнение на поръчката: 1) Декларации за съответствие съгласно чл.10, ал.2 и чл.12, ал.2 и ал.4 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол, удостоверяващи, че предлаганите от него горива съответстват на изискванията за качество по чл.6 и на определенията по § 1, т.1 и 3 от цитираната Наредба (заверени от участника копия). От представените декларации за съответствие трябва да е видно, че посочените партиди са предназначени за разпространение и/или използване на търговските обекти на участника; 2) Действащ договор с производител или разпространител или вносител за дистрибуция на горивата, предмет на настоящата поръчка, на територията на България (заверено от участника копие); 3) Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент (в срока на неговата валидност) на производителя и на участника (заверени от участника копия); 4) Справка-списък на договори за доставки на горива чрез карти за безналично плащане, сключени и изпълнени в периода 2011, 2012 и 2013 г. и/или сключени по-рано, но приключени в същия период и/или сключени в периода 2011, 2012 и 2013 г., но незавършени (текущи ангажименти по договори) - по образеца в Приложение № 8, придружени от препоръки за добро изпълнение (референции) от клиентите и/или копия от договорите съгласно указанията в образеца. Участниците следва да подадат попълнената справка, придружена от посочените приложения, така че да докажат, че имат поне 5 (пет) договора за доставка на гориво чрез карти за безналично плащане, сключени и изпълнени в периода 2011, 2012 и 2013 г. и/или сключени по-рано, но приключени в същия период и/или сключени в периода 2011, 2012 и 2013 г., но незавършени (текущи ангажименти по договори). 5) Декларация, доказваща минимално териториално покритие на населени места с търговски обекти (бензиностанции) по образец - Приложение № 11, придружена със списък на търговските обекти на участника на територията на страната; 6) Описание на електронните карти, които се прилагат при безналичното плащане, съдържащо информация за условията за издаването и обслужването им, системата за сигурност при плащане с тях, срок за издаване на картите и др. (оригинал). В случай, че участникът е обединение, документите по този раздел се представят само от членовете на обединението, чрез които той доказва съотвествието си с изискванията на възложителя.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Технически възможности и квалификация: 1) Участникът трябва да удостовери съответствието на предлаганите от него горива с изискванията за качество съгласно Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол, изискванията на Закона за енергията от възобновяеми източници, Закона за чистотата на атмосферния въздух, както и всички други приложими изисквания на действащата нормативна база в България; 2) Участникът следва да удостовери произхода на горивата, които разпространява в България, като представи действащ договор с производител или разпространител или вносител за дистрибуция на горивата, предмет на настоящата поръчка, на територията на страната; 3) Участникът и производителят на горивата трябва да имат внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент; 4) Участникът трябва да докаже, че има поне 5 (пет) договора за доставка на гориво чрез карти за безналично плащане, сключени и изпълнени в периода 2011, 2012 и 2013 г. и/или сключени по-рано, но приключени в същия период и/или сключени в периода 2011, 2012 и 2013 г., но незавършени (текущи ангажименти по договори); 5) Търговската мрежа на участника трябва да отговаря на изискване за минимално териториално покритие на населени места с търговски обекти (бензиностанции) за доставка на горива, смазочни материали и автокозметика, предмет на поръчката, а именно: Участникът трябва да разполага с поне по един търговски обект (бензиностанция) в минимум 23 (двадесет и три) от всички областни градове в Република България по смисъла на чл. 4 - 6 от Закона за административно-териториалното устройство на Република България. За една бензиностанция се приема, че отговаря на изискването за минимално териториално покритие, ако изпълнява едновременно следните изисквания: • намира се в населеното място - административен център на областта или на разстояние не по-голямо от 5 км от него; • предлага всички видове гориво, предмет на поръчката, включително дизелово гориво, бензин А95Н и бензин А98Н, както и автокозметика и смазочни материали; • обслужва система за безналично плащане с електронни карти; • има работно време 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието. 6. Участникът трябва да притежава установена процедура за издаване на карти за безналично плащане, съдържаща информация за условията за издаването и обслужването им, системата за сигурност при плащане с тях, срок за издаване на картите и др. В случай, че Участникът е обединение, изискванията по този раздел трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие /чл.56, ал. 2 от ЗОП/.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 011 - 014581 от 16.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.07.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Министерство на финансите

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

2015 г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

С оглед спазването на изискването на чл.64, ал.2 от ЗОП обявлението се изпраща по електронен път, а от датата на обнародване на обявлението в електронен вид се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на профила на купувача на интернет адреса на Възложителя: http://www.minfin.bg/bg/tender.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ