Версия за печат

00638-2014-0002

BG-Симеоновград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Симеоновград, пл."Шейновски" № 3, За: инж. Наталия Пачеманова, България 6490, Симеоновград, Тел.: 0378123 41, E-mail: Obshtina_simgrad@abv.bg, Факс: 0378120 06

Място/места за контакт: Община Симеоновград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.simeonovgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: www.simeonovgrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Закриване и рекултивация на общинско депо за битови отпадъци град Симеоновград, община Симеоновград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Симеоновград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е „Закриване и рекултивация на общинско депо за битови отпадъци град Симеоновград, община Симеоновград”, по проект на Община Симеоновград: „Закриване и рекултивация на общинско депо за битови отпадъци град Симеоновград, община Симеоновград”, финансиран от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС), при Министерство на околната среда и водите.Мястото за изпълнение на дейностите е регламентирано депо за неопасни отпадъци, разположено в имот №000036 от землището на гр. Симеоновград, ЕКАТТЕ: 47278, имот №000257 от землището на гр. Симеоновград, ЕКАТТЕ: 47278, имот №000261 от землището на гр. Симеоновград, ЕКАТТЕ: 47278, имот №106004 от землището на гр. Симеоновград, ЕКАТТЕ: 47278, имот №000263 от землището на гр. Симеоновград, ЕКАТТЕ: 47278 община Симеоновград. Депото следва да бъде разделено на три основни зони, които ще бъдат рекултивирани по различен начин. - Зона 1 – старото депо, намиращо се в северозападната част на парцела – биологична рекултивация - направеното частично рекултивиране чрез запръстяване и затревяване ще бъде подравнено и облагородено с 30 см. хумусен слой и затревено. - Зона 2 – средната част от депото – техническа и биологична рекултивация - Зона 3 – югоизточната част – биологична рекултивация, като предварително слоя отпадъци бъде предепониран в Зона 2, подравняване и добавяне на 30 см. хумусен слой, след което ще бъде затревена. Избраният метод рекултивиране на депото в град Симеоновград е „in situ” и рекултивацията ще протече в следната последователност: - вертикална планировка - техническа рекултивация - биологична рекултивация Предвижда се рекултивацията да се извърши на един етап.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45222110

Описание:

Строителни работи по общо изграждане на депа за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящият проект е предназначен за извършване на техническа и биологична рекултивация на сметището на община Симеоновград. Площта предвидена за рекултивиране, в резултат на дългогодишното натрупване на отпадъци, е с нарушена структура и почвено плодородие. Рекултивацията на сметището има за цел максимално да ограничи неблагоприятното въздействие върху околната среда на натрупаните отпадъци след приключване на експлоатацията му. С предвидените рекултивационни мероприятия се цели намаляване количеството на отделящия се инфилтрат и подобряване ландшафта на района. Избраният метод рекултивиране на депото в град Симеоновград е „in situ” и рекултивацията ще протече в следната последователност: - вертикална планировка - техническа рекултивация - биологична рекултивация Предвижда се рекултивацията да се извърши на един етап. Вертикалната планировка включва: - Преоткосиране на депото (в момента съществуващите откоси на депото са приблизително 1:1 - около 45°) като се оформят откоси: с наклон 1:3 /на напречните профили/ и: 1:3 /на надлъжния профил/. - Профилиране на депонираните отпадъци, включващо разстилане и подравняване с булдозер; - Предепониране на слоя отпадъци от Зона 3 в Зона 2 - Уплътняване на отпадъците (минимум четирикратно преминаване с валяк, булдозер или компактор); С техническата рекултивация се оформя горния изолиращ екран, който трябва да отговаря на Наредба №8 от 2004 г. и Наредба №26 от 1996 г. Горният изолиращ екран се състои от следните елементи: • Газов дренаж; • Запечатващ пласт; • Дренажна система за атмосферни води; • Рекултивиращ пласт. Биологична рекултивация. Биологичната рекултивация е разработена на основание Наредба №26 от 1996 г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт (обн. ДВ, бр. 89 от 1996 г., изм. и доп. бр. 30 от 2002 г.). Биологичната рекултивация се извършва след приключване на техническата и включва комплекс от агротехнически и агрохимически мероприятия за създаване на условия за затревяване. Предвид местоположението на старото сметище се предвижда то да бъде рекултивирано за неземеделски нужди. Биологичната рекултивация се извършва на два етапа: І етап включва: чистене на камъни, разбиване на буци, подравняване с гребло.С тези манипулации се постига допълнителна предпосевна подготовка на почвата.Целта е да се получи ситнозърнеста структypa. Това дава възможност семената да бъдат в непосредствен допир с почвата. Непосредствено преди засяването на тревното семе , в почвата се внасят азотни торове /3040кг./дка./ Така подготвената почва се оставя 10-12 дни да улегне, след което се пристъпва към засяването. Засяването на тревното семе е препоръчително да се извърши късно през пролетта Т.е.втората половина на месец май. Засяването на семената да бъде равномерно /25кг./дка./,като след това се зариват с 1гребло и се притъпкват с дъска или ръчен валяк. Тревната смес се състои от: - пасищен райграс -10% - ливадна власатка- 60% - ежова главица -20% II етап включва: поливане – в началото 6 поливки през 3 дни с норма 10 л/м2, след това-2 поливки през 7 дни по 20л/м2 - косене с ръчна косачка - грапене и събиране на окосената трева. Материалите, които се предвижда да бъдат вложени при извършване на рекултивацията са почва, инертни материали, хумус, хидроизолация на бентонитова основа, геотекстил и дренажна рогозка. Всички предвидени строително – монтажни работи трябва да се извършват с най – добро качество съгласно действащата нормативна база. Дейностите включват предварително почистване на участъците, доставка на материалите, строително – монтажни работи, приемателни и изпитвателни работи, и почистване на площадката. След приключване на изпълнението на строителната площадка и прилежащите терени трябва да се предадат на Възложителя почистени от материали и отпадъци.

Прогнозна стойност без ДДС
547897.8 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

42


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 5 000 лв. (пет хиляди лева).Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 120 (сто и двадесет) дни от датата, считано от крайния срок за получаване на офертите. Срокът може да се удължава по обосновано искане на Възложителя.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: БАНКА: „Банка ДСК“ ЕАД, клон Димитровград; IBAN: BG16STSA93003300701640; BIC: STSABGSF; В нареждането за плащане задължително следва да бъде посочен уникалния номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки. Комисията изисква от участника представяне на документ за внесена гаранция за участие, при условие че същият не е представен в офертата поради пропуск. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който: а) е пропуснал да приложи гаранция за участие към своята оферта и не представи такава в срока по чл. 68, ал. 9 от ЗОП; б) е представил документ за внесена гаранция за участие, който не отговаря на изискванията на възложителя, или; в) e представил банкова гаранция, в която не е изрично посочено, че тя: е безусловна и неотменима или; е в полза на Възложителя, или; е със срок на валидност 120 (сто и двадесет) или повече дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 62 от ЗОП.Гаранцията за участие в процедурата се задържа, когато участникът обжалва решението на възложителя – до решаване на спора. Гаранцията за участие се освобождава след влизане в сила на решението във връзка с обжалването, независимо от изхода на спора. Гаранцията за участие се усвоява в следните случаи:1. участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; 2.участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. ІІ. Гаранция за изпълнение на договора В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС.Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди избраният изпълнител да представи гаранция за изпълнение.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, същата се изготвя по Образец № 19, като в нея е изрично записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора; има възможност за нейното усвояване на части. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по настоящия договор под формата на текущи плащания и окончателно плащане до размера на сумата по договора, както следва: 3.1. Техническа рекултивация: а) текущи плащания - в обем не повече от 80% /осемдесет процента/ от предложената цена за техническата рекултивация, дължими в срок от 5 /пет/ работни дни след извършване на определено количество и видове СМР, удостоверени в протоколи за приемане на извършените СМР (бивш образец акт 19), издадени фактури от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в размер на стойността на реално извършените и приети без забележки СМР и получаване на сумите по сметката на Община Симеоновград от ПУДООС; б) окончателното плащане на техническата рекултивация в размер на остатъка до пълната стойност на предложената цена за техническата рекултивация се извършва след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на следните документи в оригинал: - Заповед на основание на чл.23, ал.1,т.1, ал.2 и ал.3 от Правилника за прилагане на ЗОЗЗ (последно изм. ДВ, бр.35 от 08.05.2012 г.); - одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протокол на комисия за приемане на техническата рекултивация, съгласно раздел V от Наредба №26 от 02.10.1996 г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт; - акт обр. 15; - попълнена фактура за размера на окончателното плащане. 3.2. За Биологична рекултивация: а) текущи плащания в обем не повече от 65% /шестдесет и пет процента/ от предложената цена за биологична рекултивация, дължими след извършване на определено количество и видове СМР, удостоверени в протоколи за приемане на извършените дейности по биологичната рекултивация за съответната година и издадени фактури от Изпълнителя, в размер на стойността на реално извършените и приети без забележки дейности на биологична рекултивация за съответната година; б) окончателното плащане на биологичната рекултивация в размер на остатъка до пълната стойност на предложената цена за биологичната рекултивация е дължимо след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на следните документи в оригинал: - заповед на основание на чл. 23, ал. 1, т. 1, ал. 2 и ал. 3 от Правилника за прилагане на ЗОЗЗ; - одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протокол на комисията за приемане на биологичната рекултивация, съгласно раздел V от Наредба № 26 от 02.10.1996 година за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт; - протокол Образец 16; - попълнена фактура за размера на окончателното плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя такова изискване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Образец № 22; 2.Оферта за участие - Образец № 1; 3.Административни сведения - Образец № 2; 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка - Образец № 3. 5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката - Образец № 4; 6. Документ за регистрация на юридическото лице/документ за самоличност на физическото лице. Когато участникът е юридическо лице, което е вписано във водения от Агенция по вписванията Търговски регистър, е достатъчно посочването на единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър. 7. Документ за закупена документация за участие в оригинал. 8. Документ за внесена гаранция за участие в оригинал, отговаряща на изискванията на настоящата документация – по Образец № 18. 9. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а - д”, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 5, и/или ал. 5 от ЗОП - Образци № 5, 6, 7 и 8;. 10. Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение /респ. и анекс към такова/ за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), съдържащо клаузите съгласно настоящата документация – само за участници, които са обединения/консорциуми.; 11. Декларация от членовете на обединението/консорциума - Образец № 9 – само за участници, които са обединения/консорциуми.; 12. Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението – само за участници, които са обединения/консорциуми. 13. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители - Образец № 10.;14.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - Образец № 11.; 15. Доказателства за икономическото и финансово състояние. 16. Доказателства за технически възможности.; 17. Копие от валидно удостоверение за регистрация в Камарата на строителите за вписване в ЦПРС за 2-ра категория строежи, отговаряща на предмета на настоящата обществена поръчка или, в случай, че участникът е чуждестранно лице – еквивалентен документ. 18. Доказателства за системи за управление на качеството. 19.Доказателства за професионална квалификация и опит. 20. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Образец №20. Декларацията се подписва от представляващия участника (изрично упълномощено с нотариално пълномощно от него лице) или от представляващия обединението, съгласно споразумението за създаване на обединение или с нотариално заверени пълномощни от представляващите всеки един от членовете на обединението. 21. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно споразумението за създаване на обединение, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 22.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Образец № 21. Плик № 2: Съдържа техническата оферта, изготвена по Образец № 17, съгласно изискванията на Глава втора „Условия за участие”, Раздел ІV „Изисквания към ценовата и техническата оферта”, т. 1 „Изисквания към техническата оферта” на настоящата документация. Плик № 3: Съдържа ценовата оферта на участника, изготвена по Образец № 15, съгласно изискванията на Глава втора „Условия за участие”, Раздел ІV „Изисквания към ценовата и техническата оферта”, т. 2 „Изисквания към ценовата оферта” на документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника: 1. Копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години /2011, 2012 и 2013г./ – подписани и подпечатани от участника на всяка страница, когато публикуването се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен и в случаите, когато не се прилага чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър. За физическите лица – заверено от НАП копие на данъчна декларация за всяка от предходните три приключили финансови години. 2. Справка за общия оборот/доход и оборота/дохода от сходни дейности за последните три приключени финансови години /2011г., 2012г. и 2013г./ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Доказва се чрез попълване на Образец № 13. 3. Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружено от декларация в свободен текст, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора.
Минимални изисквания: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата, участникът следва да отговаря на посочените по-долу изисквания: 1. Да има минимален общ оборот/доход общо за предходните три приключени финансови години в размер равен или над 1 500 000 лв. /един милион и петстотин хиляди лева/. 2. Да има минимален оборот/доход от строителство, общо за предходните три приключени финансови години в размер равен или над 1 000 000 лв. (един милион лева). 3. Да притежава „Застраховка за професионална отговорност в строителството“, покриваща минималната застрахователна сума за обекта, предмет на настоящата поръчка, определена с чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за строителство и/или инженеринг, изпълнени през последните 5 години, считано от крайната дата за подаване на оферти в настоящата процедура, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки следва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания (Образец № 14); 2. Документи за доказване на професионалната квалификация и опита на експертите: 2.1. Списък на ключовите експерти; 2.2. Автобиография (Образец № 15), съдържаща и декларация за ангажираност на съответния експерт по проекта. 2.3. Копия на дипломи, валидни удостоверения, доказващи правоспособност, трудови договори, граждански договори, административни актове/ заповеди за назначаване по служебно правоотношение, трудови, служебни или осигурителни книжки, длъжностни характеристики, референции /препоръки/ от различни от участника възложители и други документи, които поотделно или в съвкупност доказват поставени към експертите изисквания. 3. Копия от сертификат ISO 9001:2008 за системи за управление на качеството или еквивалентен с обхват строителство, копие на валиден сертификат ISO 14001: 2005 за системи за управление по околна среда или еквивалентен, копие на валиден сертификат BS OHSAS 18001:2007 за системи за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентен. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата, участникът следва: 1. да е изпълнил минимум 1 /един/ договор с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка, а именно: строителни дейности, включващи изкопи и/или насипи за последните 5 /пет/ години, считано от крайната дата за подаване на оферти в настоящата процедура; 2. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата, участникът следва да осигури за изпълнението на поръчката специалисти, които да отговарят на изискванията на Възложителя, както следва /нито един от долупосочените специалисти, освен ръководителят на екипа, не може да съвместява две или повече от долуизброените позиции/: 2.1.Ръководител-проект: •Образование и професионална квалификация: образователно-квалификационна степен "магистър" по една от следните специалности: ландшафтна архитектура, строителство на сгради и съоръжения, строителство и архитектура на сгради, пътно строителство, водоснабдяване и канализация, хидромелиоративно строителство, хидротехническо строителство или еквивалентна; • Общ професионален опит: минимум 5 /пет/ години стаж по специалността; 2.2.Ключов експерт 1: Ландшафтен архитект: •Образование и професионална квалификация: Образователно-квалификационна степен „магистър“ по специалност ландшафтна архитектура или еквивалентна. •Общ професионален опит: минимум 3 /три/ години стаж по специалността. 2.3.Ключов експерт 2: Геодезист: •Професионална квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър“ по специалност геодезия или еквивалентна. •Общ професионален опит: минимум 5 /пет/ години. 2.4.Ключов експерт 3: Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: •Общ опит: най-малко 5 /пет/ години; •Специфичен опит: 1 /една/ година специфичен професионален опит като лицензиран координатор по безопасност и здраве; •да е преминал курс за контрол по спазването на ЗБУТ и да притежава документ за преминато обучение през последните 12 месеца съгласно изискванията на Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009г. 3. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата, участникът следва да има внедрени следните системи за управление: ISO 9001:2008 за системи за управление на качеството или еквивалентен с обхват строителство, копие на валиден сертификат ISO 14001: 2005 за системи за управление по околна среда или еквивалентен, копие на валиден сертификат BS OHSAS 18001:2007 за системи за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентен. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, това изискане се отнася само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор и е пряко зает с изпълнението на СМР.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: „Техническото предложение” (ТП); тежест: 60
Показател: „Предлагана цена” (ОЦ); тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Условия за получаване на документацията за участие 1. Мястото и срокът за закупуване на документацията за участие са посочени в обявлението за откриване на настоящата процедура. 2. Наличието на валиден документ за закупена документация, издаден на името на участника е условие за участие в настоящата процедура. 3. Документацията за участие може да се закупува до 7 дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. 4. Лицата имат право да разгледат документацията, преди да я закупят. 5. Ако не е предоставен достъп до документацията на интернет-страницата на Община Симеоновград, предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й от 08:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа, в стая № 17,ет.2 в Община Симеоновград, всеки работен ден до 7 дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. 6. Документация за участие се предоставя след представяне на съответен валиден документ, че документацията е заплатена и попълване на административни данни с фирмата, телефон, факс, e mail, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на настоящата документация е 60 (шестдесет) лв. /за сумата не се плаща ДДС/. Начин на плащане на документацията за участие Документацията за участие може да се закупува до 7 дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в посочения срок в брой, в касата на Община Симеоновград,пл."Шейновски" № 3, при получаване на документацията или по банков път – когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от Възложителя по следната сметка: БАНКА: „Банка ДСК“ ЕАД - клон Димитровград; IBAN: BG11STSA93008400400100; BIC: STSABGSF; ВИД ПЛАЩАНЕ: 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр.Симеоновград,пл."Шейновски" № 3, в сградата на Общинска администрация, зала № 14,етаж втори в 14.00 часа.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците, техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на поръчката е до 42 /четиридесет и два/ месеца, считано от сключването на договор за възлагане на обществена поръчка с избрания изпълнител, от които срокът за изпълнение на техническата рекултивация е до 6 месеца и 36 /тридесет и шест/ месеца за биологичната рекултивация. Изисквания по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: 1. Участникът да не е обявен в несъстоятелност, съгласно националните закони и подзаконови актове. 2. Участникът да не е в производство по ликвидация или в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове. 3. Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност или в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. Участникът да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 5.Дейността на участника – чуждестранно лице, да не е под разпореждане на съда. 6.Участникът да не е преустановил дейността си. 7.Участникът да няма парични задължения към държавата и към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно - осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията и да няма парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци, съгласно правните норми на държавата, в която е установен; 8. Участникът да не е осъждан, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Участници, които не отговарят на изискванията, посочени в т.1-8 ще бъдат отстранени от участие. Договорът е във връзка с изпълнението на проект на община Симеоновград: „Закриване и рекултивация на общинско депо за битови отпадъци град Симеоновград, община Симеоновград”, финансиран от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС) при Министерство на околната среда и водите. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд от следните съответни органи: Национална агенция за приходите /НАП/ към Министерство на финансите; Национален статистически институт; Национален осигурителен институт /НОИ/; Министерство на околната среда и водите и прилежащите му регионални инспекции; Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и Агенция по заетостта, и двете към Министерството на труда и социалната политика. Продължение на IV.2.1. Критерии за оценка на офертите: 1. Показателите, формиращи комплексната оценка на офертите са: „Техническо предложение” (ТП), включващо следните под-показатели: - П. 1.1. - Работна програма (текстова част) - с относителна тежест 35 /тридесет и пет/ точки; - П. 1.2. - Обяснителна записка - с относителна тежест 20 /двадесет/ точки; - П. 1.3. - Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора - с относителна тежест 5/пет/ точки; ТП = П.1.1. + П.1.2. + П.1.3. Показател „Предлагана цена” (ОЦ), оценката по който се изчислява по следната формула; Рmin ОЦ= 40 х --------, където Рn Р n– цената, предложена от съответния участник; Рmin - предложената минимална цена. 2.2. Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата: Комплексна оценка (КО)= ТП + ОЦ, Участникът, събрал най-много точки на Комплексната оценка (КО) се класира на първо място. 2. Относителна тежест на показателите за оценяване: ТП = максимална стойност - 60 точки; ОЦ = максимална стойност - 40 точки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ