Версия за печат

02711-2014-0090

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение "Държавно горско стопанство Варна" на "Североизточно държавно предприятие" ДП- гр.Шумен, ул.Радко Димитриев №10, За: инж.Веселин Железов, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 613159, E-mail: dgs.varna@dpshumen.bg, Факс: 052 610931

Място/места за контакт: ТП ДГС-Варна

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско стопанствоДруго (моля пояснете): горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка чрез покупка на офис оборудване/бюро, шкафове, столове и др./ за нуждите на ТП ДГС-Варна, съгласно Заповед №288/02.12.2013г. на Директора на СИДП ДП-гр.Шумен

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДГс-Варна, гр.Варна, ул.Р.Димитриев №10
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор за доставка на офис оборудване- бюро 1 бр., стелажи- 3 бр., шкаф техника-1 бр., стол директорски- 1 бр., стол посетителски- 10бр.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39112000, 39131100, 39120000

Описание:

Столове
Етажерки (стелажи) за архивиране (съхранение)
Маси, шкафове, бюра и библиотеки

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
999 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 999, Най-висока оферта: 1000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 600612 от 24.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 11 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:договор за доставка на офис оборудване
V.1) Дата на сключване договора
16.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.04.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис консумативи" ООД, ЕИК: 201417931, ул."Проф.Иван Шишманов" №4, ап.1, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 052 505494, E-mail: tender@okoffice.bg, Факс: 052 644120

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 999 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 999, Най-висока цена 1000 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.06.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор