Версия за печат

00614-2014-0004

BG-с.Хайредин: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хайредин, с.Хайредин, обл.Враца,ул.Георги Димитров №135, За: Габриела Милчева, Р България 3357, с.Хайредин, Тел.: 09166 2209, E-mail: hayredin_ob@mail.bg, Факс: 09166 2214

Място/места за контакт: Община Хайредин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hayredin.com.

Адрес на профила на купувача: www.hayredin.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за извършване на строителни работи по инвестиционен проект № 06/321/01628 на Община Хайредин”, по две обособени позиции: Обособена позиция 1: Обект „Рехабилитация на водопроводна мрежа с.Михайлово – ІІ етап” Обособена позиция 2: Обект „Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1162 с.Ботево-с.Бързина и общински път VRC 1016 с.Рогозен-с.Сираково” Подобект 1: „Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1162 с.Ботево-с.Бързина” Подобект 2: „Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1016 с.Рогозен-с.Сираково”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Хайредин
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Избор на изпълнител за извършване на строителни работи по инвестиционен проект № 06/321/01628 на Община Хайредин”, по две обособени позиции: Обособена позиция 1: Обект „Рехабилитация на водопроводна мрежа с.Михайлово – ІІ етап” Обособена позиция 2: Обект „Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1162 с.Ботево-с.Бързина и общински път VRC 1016 с.Рогозен-с.Сираково” Подобект 1: „Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1162 с.Ботево-с.Бързина” Подобект 2: „Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1016 с.Рогозен-с.Сираково”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300, 45233200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

поръчката включва извършване на следните основни строителни дейности съответно за всяка обособена позиция, както следва: Обособена позиция 1: Обект „Рехабилитация на водопроводна мрежа с.Михайлово – ІІ етап” - 11272 м Обособена позиция 2: Обект „Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1162 с.Ботево-с.Бързина 4884 м и общински път VRC 1016 с.Рогозен-с.Сираково 2808 м” Подобект 1: „Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1162 с.Ботево-с.Бързина” Подобект 2: „Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1016 с.Рогозен-с.Сираково”

Прогнозна стойност без ДДС
4130355 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие трябва да бъде на стойност за всяка от обособените позиции, както следва: За Обособена позиция 1: - 20 000,00 лв. / двадесет хиляди лева /; За Обособена позиция 2: - 21 000,00 лв. /двадесет и една хиляди лева/; Гаранцията се представя в една от следните форми: парична сума (оригинал на платежното нареждане) или банкова гаранция - по образец; Ако Гаранцията се представи под формата на банкова гаранция, срокът на валидност не трябва да е по-малък от 180 (сто и осемдесет) календарни дни. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Хайредин: IBAN: BG68STSA93003190040000 BIС: STSABGSF Банка: Банка ДСК ЕАД. Участникът, избран за изпълнител, представя Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от общата стойност на договора, но без включен ДДС, със срок на валидност в съответствие с условията на договора и Документацията за участие. Срокът на валидност на гаранцията следва да не е по-кратък от 15.07.2015г. Гаранцията се представя в една от следните форми: парична сума (оригинал на платежното нареждане) или банкова гаранция - по образец;

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на проекта се осигурява въз основа на Договор за безвъзмездна финансова помощ № 06/321/01628, по проект „Рехабилитация на водопроводна мрежа с.Михайлово – ІІ етап; Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1162 с.Ботево-с.Бързина и общински път VRC 1016 с.Рогозен-с.Сираково”. Реализирането на проекта се финансира със средства от Програмата за развитие на селските райони 2007 - 2013 г. в размер на 100% от стойността на инвестицията. Изпълнението на договора по настоящата поръчка ще започне при условие, че е осигурено финансиране от ДФ"Земеделие". В случай, че ДФ”Земеделие” прекрати едностранно Договор № 06/321/01628 от 19.12.2013г., поради липса на наличен бюджет за финансиране на проекта, Община Хайредин в качеството си на ВЪЗЛОЖИТЕЛ по обществената поръчка, има право едностранно да прекрати договора за възлагане на обществената поръчка, поради невъзможност да осигури финансирането му, без предизвестие и без да дължи на избрания ИЗПЪЛНИТЕЛ по настоящата обществена поръчка неустойки и/или обезщетения. Начин на плащане по договора за изпълнение на поръчката: • Авансово плащане - 50 % от общата цена по т.3.1., в срок до 10 работни дни от подписване на Акт обр.2 за откриване на строителна площадка. • Окончателното плащане – в размер на действително изпълнените СМР след приспадане на авансовото плащане, в срок до 60 календарни дни след въвеждане на обекта в експлоатация.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците да се съобразят и не надвишават датата 15.06.2015 г. като крайна дата за изпълнение на предмета на обществената поръчка; Договорът влиза в сила и изпълнението на работите се считат за възложени след и само при осигуряване на финансиране от ДФ”Земеделие” в съответствие с клаузите на Договор за безвъзмездна финансова помощ № 06/321/01628 от 19.12.2013г. В случай, че ДФ”Земеделие” прекрати едностранно Договор № 06/321/01628 от 19.12.2013г., поради липса на наличен бюджет за финансиране на проекта, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право едностранно да прекрати настоящия договор, поради невъзможност да осигури финансирането му, без предизвестие и без да дължи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ неустойки и/или обезщетения.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Вписване в Централния професионален регистър на строителя за съответната група и категория строеж. /За обектите има издадени Разрешение за строеж, в което е посочено, че съгласно чл. 137 ЗУТ категорията на обекта по Обособена позиция №1 е ВТОРА, а на обектите по Обособена позиция №2 е ТРЕТА /. Представя се копие на удостоверението, както и копие от контролен талон към същото за удостоверяване на валидността на регистрацията към датата на подаване на офертата; Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ, удостоверяващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от обслужващата банка, че участникът в процедурата е коректен клиент; Застраховка за професионална отговорност - заверени от участника копия; Заверени копия на Годишния финансов отчет за последните 3 (три) финансово приключени години или декларация (в свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ. Чуждестранните участници представят еквивалентни документи, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника /когато публикуването им се изисква съгласно изискванията на националното законодателство на участника/.- заверени от участника копия:
Минимални изисквания: а) В процедурата могат да участват лица, които за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали общ оборот от строителство не по-малко от 5 000 000,00 (пет милиона лева) за Обособена позиция 1 и не по-малко от 5 000 000,00 (пет милиона лева) за Обособена позиция 2. При участие и по двете обособени позиции - общ оборот от строителство не по-малко от 10 000 000,00 (десет милиона) лева. Обстоятелството се декларира със Справка по чл 50, ал.1, т3 от ЗОП и се удостоверява със заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на участника от строителство за всяка една от последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждустранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени или представяне ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията). b) Участникът да има валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр.17 от 02.03.2004 г.), за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Същата трябва да е валидна към момента на подаване на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника (собствена форма), че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по- малък от срока на строителството и договора. Обстоятелството се удостоверява с копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на Обособената позиция от настоящата поръчка, за която се участва или еквивалентен документ, като за Обособена позиция №1 - строежът е Втора категория, а за Обособена позиция №2 - строежът е Трета категория. На основание чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП, Възложителят може да изиска от определения изпълнител преди сключване на договора да представи подновена/продължена застрахователна полица/анекс към такава, когато валидността на приложената в офертата застраховка е изтекъл междувременно * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участникът в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 години - Приложение №13, който следва да включва изпълнени договори за строителство с предмет, сходен с предмета на обособената позиция, за която се участва, придружен с препоръки за добро изпълнение, които посочват стойността, датата и мястото на осъществяване на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за съответната група и категория строеж. /За обектите има издадени Разрешение за строеж, в което е посочено, че съгласно чл. 137 ЗУТ категорията на обекта по Обособена позиция №1 е ВТОРА, а на обектите по Обособена позиция №2 е ТРЕТА /. Представя се копие на удостоверението, както и копие от контролен талон към същото за удостоверяване на валидността на регистрацията към датата на подаване на офертата; Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ, удостоверяващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Списък декларация на екипа, който ще участва при изпълнение на поръчката – Приложение № 14. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на технически лица, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени професионални автобиографии по образец – Приложение № 15, заверени от участника копия на дипломи за завършено образование, трудови книжки, удостоверения и сертификати; Сертификат за внедрена система за управление на качеството в строителството ISO 9001:2000 или ISO 9001:2008 или еквивалентен с предметен обхват според предмета на обособената позиция, за която участникът представя оферта - заверено копие; Сертификат за внедрена система за управление на околната среда в строителството EN ISO 14001:2004 или еквивалентен с предметен обхват според предмета на обособената позиция, за която участникът представя оферта - заверено копие или доказателства за въведени еквивалентни мерки;
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата, определена като крайна за получаване на офертите договор/и/ за извършване на СМР, сходни с обекта на поръчката*, които следва да са с обем не по-малко от обема на СМР по съответната обособена позиция, за която се участва. * Под „сходни с обекта на поръчката” следва да се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или рехабилитация на ВиК системи и съоръжения по Обособена позиция 1 и пътно строителство по Обособена позиция 2. Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строително-ремонтните работи, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи в групи съгласно издадените разрешения за строежи на обектите, включении в обхвата на настоящата процедура, съответно строежи от четвърта група втора категория на строителните работи по Обособена позиция 1 и от втора група трета категория на строителните работи по Обособена позиция 2, предмет на настоящата поръчка. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: 1) Ръководител на обект: - минимум строителен инженер с висше образование по специалност ВиК/Пътно строителство, в зависимост за коя Обособена позиция се участва, или еквивалентна. - Трудов стаж по специалността – минимум 5 години; 2) Технически ръководител: - технически правоспособно лице съгл. Чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. - Трудов стаж по специалността - минимум 3 години; 3) Отговорник по контрола на качеството: - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ. - Професионален опит – минимум 3 години; 4) Координатор по безопасност и здраве: - отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. Лицата, завършили извън Р. България следва да притежават еквивалентна квалификация. - с най-малко 2 години професионален опит, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и НАРЕДБА № РД-07-2 от 16 ДЕКЕМВРИ 2009 Е. за Условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Участникът да има : Внедрена система за управление на качеството в строителството ISO 9001:2000 или ISO 9001:2008 или еквивалентен с предметен обхват според предмета на обособената позиция, за която участникът представя оферта; Внедрена система за управление на околната среда в строителството EN ISO 14001:2004 или еквивалентен с предметен обхват според предмета на обособената позиция, за която участникът представя оферта. Забележка: Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение - П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение -П2; тежест: 40
Показател: П2-А-ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ; тежест: 60
Показател: П2-Б-УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА; тежест: 40
Показател: Ценово предложение - ПЗ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 40 BGN
Условия и начин на плащане

Стойността на документацията се внася в касата на Община Хайредин или се превежда по следната банкова сметка на Община Хайредин: IBAN: BG68STSA93003190040000 BIС: STSABGSF Банка: Банка ДСК ЕАД.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 13:00
Място

Община Хайредин, заседателна зала в административната сграда

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

имат право да присъстват участниците в процедурата, които се допускат, след като се удостовери тяхната самоличност, или техни нотариално упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация, и на юридически лица с нестопанска цел;



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането на проекта се осигурява въз основа на Договор за безвъзмездна финансова помощ № 06/321/01628, по проект „Рехабилитация на водопроводна мрежа с.Михайлово – ІІ етап; Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1162 с.Ботево-с.Бързина и общински път VRC 1016 с.Рогозен-с.Сираково”, със средства на Европейския съюз по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013, Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването е по реда на Част четвърта, глава Единадесета от ЗОП и е регламентиран в чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежи всяко решение на възложителите по процедура в 10 дневен срок от публикуване или получаване.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обект „Рехабилитация на водопроводна мрежа с.Михайлово – ІІ етап”
1) Кратко описание

Рехабилитация на главни и второстепенни клонове от вътрешната водопроводна мрежа на с.Михайлово – ІІ етап, по одобрена проектна документация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

3) Количество или обем

„Рехабилитация на водопроводна мрежа с.Михайлово – ІІ етап” - 11272 м вътрешна водопроводна мрежа

Прогнозна стойност, без ДДС
2000881 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 9

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обект „Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1162 с.Ботево-с.Бързина и общински път VRC 1016 с.Рогозен-с.Сираково”
1) Кратко описание

„ Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1162 с.Ботево-с.Бързина и общински път VRC 1016 с.Рогозен-с.Сираково” по одобрени проекти - общо 7692м

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233200, 45233300

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка

3) Количество или обем

„Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1162 с.Ботево-с.Бързина и общински път VRC 1016 с.Рогозен-с.Сираково” Подобект 1: „Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1162 с.Ботево-с.Бързина” - 4884 м Подобект 2: „Рехабилитация и реконструкция на общински път VRC 1016 с.Рогозен-с.Сираково” - 2808 м

Прогнозна стойност, без ДДС
2129474 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 9