Версия за печат

00960-2014-0001

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция за устойчиво енергийно развитие, ул. “Екзарх Йосиф“ № 37, За: Стоянка Василева, Кирил Киряков, България 1000, София, Тел.: 02 9154016;02 9154022, E-mail: office@seea.government.bg, Факс: 02 9815802

Място/места за контакт: Агенция за устойчиво енергийно развитие

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.seea.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.seea.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Енергийна ефективност и възобновяеми източници на енергияДруго (моля пояснете): Енергийна ефективност и възобновяеми източници на енергия

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Консултантски услуги за подготовка/разработване на документация за предвидените обществени поръчки и осъществяване на контрол по изпълнението на дейностите по договорите за възлагане на обществени поръчки по проект „Повишаване на институционалния капацитет на Агенцията за устойчиво енергийно развитие (АУЕР) с цел предоставяне на повече и по-качествени услуги в областта на енергийната ефективност” по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Агенция за устойчиво енергийно развитие, гр. София, ул. “Екзарх Йосиф“ № 37
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора за обществена поръчка е предоставяне на консултантски услуги, включващи следните дейности: 1. Разработване на документация за провеждане на открита процедура за възлагане на 6 броя обществени поръчки. Подпомагане и консултиране на Възложителя при разработване на Техническите спецификации на обществените поръчки. 2. Отразяване на забележки по изготвените документации за участие в обществените поръчки, направени от страна на Възложителя, Управляващия орган на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013 и/или Агенцията по обществени поръчки в приложимите случаи. 3. Изготвяне и предоставяне на разяснения в законоустановения срок във връзка с постъпили при Възложителя искания за разяснения относно конкретна документация при провеждането на съответната обществена поръчка. 4. Изготвяне на решение за промяна в обявление/и или документация на обществена поръчка и решение за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка при наличие на предвидените в ЗОП хипотези. 5. Предоставяне на Възложителя на становище в случай на обжалване на решението за откриване на процедурата, с което се одобрява обявлението и документацията за участие, и/или решението за промяна, и/или решението за определяне на изпълнител/прекратяване на процедурата, от страна на заинтересованите лица пред Комисия за защита на конкуренцията (КЗК), съответно Върховния административен съд (ВАС), вкл. осъществяване на процесуално представителство пред КЗК и ВАС във връзка с обжалване на решения на Възложителя в хода на провежданите процедури за възлагане на обществени поръчки. 6. Осигуряване, за своя сметка, участието на експерти, избрани от списъка на външни експерти, вписани в регистъра на Агенция за обществени поръчки, в комисиите за разглеждане и класиране на офертите, подадени за участие в процедурите за възлагане на обществените поръчки. 7. Консултиране на Екипа на Възложителя за организация и управление на проекта (оказване на експертна помощ и съдействие) при осъществяването на мониторинга и контрола по текущото изпълнение на договорите за изпълнение на възложените обществени поръчки, вкл. предоставяне на експертно мнение и изготвяне на становища във връзка с изпълнението на сключените договори за обществени поръчки, както и при възникването на спорове при тяхното изпълнение. 8. Оказване на експертна помощ на Възложителя при изготвяне на коментари, становища и бележки до Управляващия орган във връзка с евентуално налагане на финансови корекции от негова страна.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79111000, 79421100, 79112000

Описание:

Юридически консултации
Услуги по контрол на изпълнението на проекти, без контрол по време на строителството
Юридическо представителство

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
19200 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 586787 от 20.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 13 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Консултантски услуги за подготовка/разработване на документация за предвидените обществени поръчки и осъществяване на контрол по изпълнението на дейностите по договорите за възлагане на обществени поръчки по проект „Повишаване на институционалния капацитет на Агенцията за устойчиво енергийно развитие с цел предоставяне на повече и по-качествени услуги в областта на енергийната ефективност”
V.1) Дата на сключване договора
10.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.05.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕНЕРДЖИ КОНСУЛТ" ДЗЗД, ул. "Лоза" № 16, България 9010, Варна, Тел.: 052 301075, E-mail: office@gasflowbg.com, Факс: 052 301175

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 120999.6 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19200 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” (ОП РКБИ), проект „Повишаване на институционалния капацитет на Агенцията за устойчиво енергийно развитие с цел предоставяне на повече и по-качествени услуги в областта на енергийната ефективност”, по приоритетна ос 4 „Укрепване на международните пазарни позиции на българската икономика”, подприоритет 4.3. „Подобряване на националната инфраструктура по качеството”, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, съгласно Договор № BG161PO003-4.3.03-0001-С0001/08.10.2013 г., изпълняван от Агенцията за устойчиво енергийно развитие-бенефициент по проекта.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Агенция за устойчиво енергийно развитие, ул. “Екзарх Йосиф“ № 37, България 1000, София, Тел.: 02 9154010, E-mail: office@seea.government.bg, Факс: 02 9815802

Интернет адрес/и:

URL: www.seea.government.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.06.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор