Версия за печат

00258-2014-0031

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

Министерство на околната среда и водите, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22, За: Аксел Кошуджу, Република България 1000, София, Тел.: 02 9406681, E-mail: akoshudzhu@moew.government.bg, Факс: 02 9807041

Място/места за контакт: МОСВ, гр.София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.moew.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.moew.government.bg/?show=88.

Електронен достъп до информация: http://www.moew.government.bg/?show=88.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Закупуване на компютърна техника и сървърно оборудване за нуждите на МОСВ-ЦА и ВРБ“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Сградата на Централна администрация на МОСВ с адрес: гр. София 1000, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22 и до 24 (двадесет и четири) второстепенни разпоредители с бюджет към МОСВ
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за доставка, осъществена чрез закупуване на: 194 броя настолни компютри Тип 1, 45 броя настолни компютри Тип 2, 48 броя преносими компютри, 1 брой сървър Тип 1, 1 брой сървър Тип 2, 1 брой сървър Тип 3, 2 броя сървъра Тип 4, 1 брой непрекъсваемо токозахранващо устройство (UPS) и 1 брой дисков масив. Поръчката включва инсталация и гаранционна поддръжка на настолните и преносимите компютри за срок от минимум 3 години, сървърите за срок от минимум 3 години с обслужване на място, UPS за срок от минимум 24 месеца и дисковия масив за срок от минимум 3 години.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000, 30213300, 30213100, 48820000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Настолен компютър
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Сървъри

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнителят на настоящата обществена поръчка следва да достави и инсталира 194 броя настолни компютри Тип 1, 45 броя настолни компютри Тип 2, 48 броя преносими компютри, 1 брой сървър Тип 1, 1 брой сървър Тип 2, 1 брой сървър Тип 3, 2 броя сървъра Тип 4, 1 брой непрекъсваемо токозахранващо устройство (UPS) и 1 брой дисков масив

Стойност, без да се включва ДДС
360000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 3 600.00 лв.(три хиляди и шестстотин лева),представляващи до 1% от прогнозната стойност без ДДС.2.Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция-в оригинал или парична сума(платежно нареждане в оригинал),преведена по банковата сметка на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ,IBAN:BG70BNBG96613300138701,BIC код на БНБ ЦУ–BNBGBGSF.3.В случай,че се представя гаранция за участие под формата на банкова гаранция,тя следва да покрива срока на валидност на офертата на участника от 180/сто и осемдесет/ дни след датата определена като краен срок за приемане на офертите за участие.В случай,че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция,същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника при наличие условията на чл. 61 от ЗОП. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението,в превод на български език.4.Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция,съответно вносител на сумата по гаранцията.5.Участник,който не е приложил към офертата си гаранция за участие,се отстранява,съгласно чл.69,ал.1,т.1 от ЗОП.6.Възложителят задържа гаранцията за участие по реда на чл.61 от ЗОП и я освобождава по реда на чл.62 от ЗОП.7.Възложителят освобождава гаранциите по т.6,без да дължи лихви за периода,през който средствата законно са престояли при него.8.При представяне на гаранциите с платежно нареждане или банкова гаранция,изрично се посочва предмета или номера на поръчката,за която се представя гаранцията.9.Участникът,определен за изпълнител,представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3%(три на сто) от стойността на договора без ДДС.10.Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника,определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора.Условието на т.4 се прилага съответно и за представяне на гаранция за изпълнение на договора.11.Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор.12.Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие,съответно за изпълнение.13.Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция–в оригинал или парична сума(платежно нареждане в оригинал).Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума,тя се превежда по сметката на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ,IBAN:BG70BNBG96613300138701,BIC код на БНБ ЦУ–BNBGBGSF,като банковите такси по превода са за сметка на наредителя.В случай,че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция,същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя съдържащо изявление за договорно основание за усвояване на гаранцията за изпълнение.Банковите гаранции,издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка,потвърждаваща автентичността на съобщението,в превод на български език.14. В случай че гаранцията за изпълнение се представи като банкова гаранция, то срокът на действието й следва да надвишава с 30 (тридесет) дни срока за изпълнение на договора.15. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение са за сметка на участника, респективно изпълнителя. Изпълнителят следва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената се извършва по банков път по посочена от изпълнителя банкова сметка, в срок до 10 (десет) работни дни от пълно и точно изпълнение на доставката, подписване на двустранни приемо-предавателни протоколи от представители на страните и представяне на оригинална фактура, издадена от изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение по между си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие, което споразумение следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

При изготвяне на офертата всички документи от всеки един от отделните пликове от офертата се сканират последователно в общ файл в PDF формат(поотделно за всеки един плик) и се представят и на електронен носител,който се поставя в съответния плик.Спрямо участниците трябва да не са налице обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1,б.“а“-„д“,т.2 и 3,ал.2,т.1,т.3,т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП,като констатирането на наличието им ще доведе до отстраняване на участника.Офертата съдържа:1.Плик №1„Документи за подбор”,в който се поставят документите,изисквани от възложителя по чл.56,ал.1,т.1-6,т.8 и т.11-14 от ЗОП,отнасящи се до критериите за подбор на участниците,а именно:1.1.Списък на документите,съдържащи се в офертата,подписан от участника.1.2.Оферта,изготвена по образец;1.3.Административни сведения,изготвени по образец;1.4.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код(ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър,когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец,или копие от документ за самоличност,когато участникът е физическо лице.Когато участникът е чуждестранно юридическо лице,прилага еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която е установен.В случай,че участникът е обединение,което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице,участниците в него сключват споразумение по между си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие.Към офертата си участниците прилагат и документ,подписан от лицата в обединението,в който задължително се посочва представляващият,в случай, че то е не посочено в споразумението.Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.Ако участникът е обединение,което не е юридическо лице,документите по чл.56,ал.1,т.1 и т.6 се представят от всяко физическо или юридическо лице,включено в обединението.1.5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47,ал.1,т.1,б. „а”-„д”,ал. 2,т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП по образец;1.6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и т.3,ал.2,т.1,т.3 и т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП по образец.В случай че участникът е обединение,което не е юридическо лице,декларациите се попълват от всяко физическо или юридическо лице,включено в обединението при условията на чл.47,ал.4 от ЗОП.1.7.Декларация по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП по образец за подизпълнителите,ако участникът предвижда такива,както и вида на работите,които ще извършват,и дела на тяхното участие.Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря изсикванията на възложителя,съобразно вида и дела на неговото участие.За целта подизпълнителите попълват декларация,която участникът представя в офертата си.1.8.Доказателства за икономическото и финансово състояние и за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно Раздел ІІІ.2.2 и Раздел ІІІ.2.3 от обявлението(съответно Раздел VI от документацията).1.9.Документ за внесена гаранция за участие–гаранцията за участие се представя чрез прилагане към офертата на оригинал на вносната бележка(платежно нареждане) или неотменима и безусловна банкова гаранция в оригинал в полза на МОСВ,покриваща срока на валидност на офертата,в съответствие с изисквания на раздел V от настоящата документация.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция,съответно вносител на сумата.1.10.Пълномощно(оригинал или нотариално заверено копие)–представя се,когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация,а от изрично упълномощен негов представител.1.11.Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора по образец. ...Продължава в Раздел VI.3. от обявлението

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Справка-декларация по образец (Приложение № 9) за общия оборот за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Заверени копия от отчета за приходи и разходи за 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участниците могат да посочат ЕИК и да не представят изискваните по тази точка документи, в случай че са заявили и представили за обявяване годишния финансов отчет за съответните години в Търговския регистър, съгласно чл. 40 от Закона за счетоводството и същите са публично достъпни. Участниците – чуждестранни лица, представят заверени копия от отчета за приходите и разходите, като съставна част от годишния финансов отчет, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която са установени. За физическите лица се представят официални документи (копие или оригинал), оформени съгласно Закона за счетоводството, удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години, в зависимост от датата, на която физическото лице е започнало дейността си. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има реализиран общ оборот за последните 3 (три) приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по-малко от 360 000 лева (триста и шестдесет хиляди лева) без включен ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Заверено от участника копие от сертификат за въведена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, с обхват информационни технологии.2.Заверено от участника копие от сертификат за въведена система на управление информационната сигурност ISO 27001 или еквивалентен сертификат, с обхват информационни технологии.3. Оторизационно писмо от производителя на предлаганата техника/оборудване или от негов официален представител за територията на Европейски съюз и страните членки от Европейска икономическа общност, за правото на участника за продажба и гаранционен сервиз на предлаганата техника или оборудване на територията на Република България. Забележка: В случай, че участникът не е оторизиран сервиз на производителя за предлаганите модели, то за посочения/те оторизиран/и сервиз/и трябва да бъдат представени документи, съгласно изискванията на ЗОП. 4. Списък на основните договори, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, сходни с предмета на поръчката (продажба и сервиз на компютърна техника и/или сървърно оборудване). Списъкът следва да включва договорите, чието изпълнение е приключило в заложения период, с посочени предмет (обект), стойност, дата и получател за всеки договор. Списъкът се попълва съгласно приложен образец.5. Заверени копия от препоръки за добро изпълнение, от които са видни възложителя, предмета на съответния договор, стойност, обхвата на извършената работа, място на услугата и срок на изпълнение, както и дали договорът е изпълнен качествено. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има внедрена Система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват, информационни технологии.2. Участникът да има внедрена Система за управление на информационната сигурност съгласно стандарта ISO 27001 или еквивалентен, с обхват информационни технологии. 3. Да е оторизиран от производителя на техниката/оборудването или от негов официален представител за територията на Европейски съюз и страните членки от Европейска икономическа общност за продажба и гаранционен сервиз на предлаганата техника или оборудването за територията на Република България. 4. Участникът трябва да е изпълнил успешно най-малко един договор в рамките на последните 3 години (считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите) с предмет сходен с предмета на поръчката (продажба и сервиз на компютърна техника и/или сървърно оборудване).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение (ТП); тежест: 70
Показател: Предложена цена (ПЦ); тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 072956 от 04.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: www.moew.government.bg в раздел „профил на купувача“. Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в размера посочен в обявлението, като място за получаване на документация е гр. София 1000, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22. Срок за закупуване на документация е до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е: IBAN: BG35 BNBG 9661 3000 1387 01, BIC: BNBGBGSF, БНБ – ЦУ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на околната среда и водите на адрес: гр. София 1000, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Лицата с представителни функции следва да се легитимират с документ за самоличност, а присъстващите пълномощници следва да представят освен документ за самоличност и изрично пълномощно за целта.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: - Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - Интернет адрес: http://www.nap.bg/. 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: - Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; - София 1000, ул. „У. Гладстон“ № 67, Телефон: 02/ 940 6331; - Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/. 3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: - София 1051, ул. „Триадица“ № 2, Телефон: 02/ 8119 443; - Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.moew.government.bg от датата на публикуване на решението и обявлението за обществената поръчка.Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява чрез изрично съобщение на официалната интернет страница на възложителя - http://www.moew.government.bg. Продължава от Раздел ІІІ.2.1). 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец и приложенията, неразделна част от него.3. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения образец и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ