Версия за печат

00053-2014-0004

BG-Средец: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Средец, пл."България" №8, За: Марияна Димитрова, Република България 8300, Средец, Тел.: 05551 6994, E-mail: info@sredets.bg, Факс: 05551 7725

Място/места за контакт: Дирекция "Устройство на територията, строителство, екология и БКС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sredets.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sredets.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на строителни и монтажни работи по проект „Деултум – врата към загадъчната Странджа” с обособени позиции: Обособена позиция 1: Реконструкция и модернизация на Археологическа база "Деултум"; Обособена позиция 2: Реконструкция на „Гейманова къща” и създаване на посетителски – информационен център в гр. Средец.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Обособена позиция 1: Реконструкция и модернизация на Археологическа база "Деултум" - Република България, Област Бургас, Община Средец, село Дебелт. Обособена позиция 2: Реконструкция на „Гейманова къща” и създаване на посетителски – информационен център в гр. Средец - Република България, Област Бургас, Община Средец, град Средец.
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обособена позиция 1: Реконструкция и модернизация на Археологическа база "Деултум": Реконструкция и модернизация на Сградите в Археологическа база Деултум, както следва: 1.Ремонт на СГРАДА „А” - двуетажна полумасивна административна сграда с РЗП – 144 м2;2.Реконструкция на СГРАДА „Б” - едноетажна сграда „Археологическа експозиция” с РЗП - 238,25 кв.м.; 3.Реконструкция на СГРАДА „В” - едноетажна сграда „Фондове”с РЗП -377,70 кв.м.; 4.Реконструкция на СГРАДА „Г” – ремонт на сграда с оформяне на самостоятелни помещения за многофункционална зала за временни изложби, възстановки, презентации с РЗП - 390 кв.м.;5.Ремонт на СГРАДА „Д” - Сградата е съществуваща едноетажна, изградена от тухлени стени с дървена покривна конструкция, покрита с керемиди с РЗП – 24 кв.м.;6.Изграждане на керамична площадка „Ж” - керамичната площадка за участие на посетителите в дейности по първична обработка на керамичните фрагменти от археологическите разкопки ще се ситуира в близост до СГРАДА «А». Площ - 175 кв.м.;7.Изграждане на Лапидариум - СГРАДА „З” - в северозападната част на парцела /непосредствано до Сграда В/, където съществува бетонна площадка. Площ 316 кв.м.;8.Благоустрояване и вертикална планировка на терена на Археологическата база-Дейностите включват мероприятия по полагане на дворна водопроводна и канализационна мрежа, изграждане на септична яма и водомерна шахта, подмяна на кабелно ел. захранване и районно осветление, обновяване на паркинг и полагане на асфалтова настилка. Подмяна на съществуващата ажурна метална ограда в южната част на базата и изграждане на нова ограда по северната, западната и източната страна на терена. Разширяване на входния портал, с оглед възможността за подход на автобуси. Сградите ще бъдат изцяло реконструирани и модернизирани с оглед възможността за експозиция на културните ценности, открити в археологическия резерват и превръщането на Археологическа база в привлекателен туристически обект, място за анимация, чрез възстановки и презентации на обичаи и традиции. Реставрацията и реконструкцията на същестуващите сгради включва СМР, подмяна на дограми, поставяне на хидро и топлоизолации, подмяна на ВиК и ел. инсталации, ОВК и изграждане на подходящи подходи за хора с увреждания. Съществуващата в Археологическата база недостроена постройка ще баде доизградена, ще се създаде зала за анимация и туристически атракцион - възстановки на римски игри и обичаи. В специална пристройка до нея ще бъдат изградени тоалетни за посетителите, включително за инвалиди. Ще се обособят Лапидариум, с възможност за експониране в него на епиграфски паметници /архитектурни детайли от украсата на обществените сгради/ и керамична площадка за участие на посетителите в обработка на керамични фрагменти от археологическите разкопки. Обособена позиция 2: Реконструкция на „Гейманова къща” и създаване на посетителски – информационен център в гр. Средец С оглед създаване на възможност за насочване и информираност на туристите, посещаващи Община Средец, към културните забележителности и туристическите атракции в региона, се предвижда ремонт и реконструкция на съществуваща сградата „Гейманова Къща” и преустройството й в Посетителски- информационен център. Ремонтните дейности включват СМР вътре и по фасадата на сградата. Подмяна на инсталации, изграждане на подходи и санитарен възел за хора с увреждания. Ремонт и реконструкция на първи етаж на къщата за оформяне на информационен център с зала за посетители с инфо деск. Ремонт и реконструкция на втори етаж от къщата за създаване на експозиция за природното и културно- историческото наследство на община Средец и западна Странджа. Предвижда се и подмяна на инсталации. Предвижда се изграждане на санитарен възел, подходящ за хора с физически увреждания, на първи етаж от къщата. Всички помещения, както и широчината на отворите ще се съобразят с нормите на общодостъпна среда. Предвижда се благоустрояване и вертикална планировка на терена около посетителски-информационен център „Гейманова къща” .

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради с културно предназначение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция 1: Реконструкция и модернизация на Археологическа база "Деултум": Реконструкция и модернизация на Сградите в Археологическа база Деултум, както следва: 1.Ремонт на СГРАДА „А” - двуетажна полумасивна административна сграда с РЗП – 144 м2;2.Реконструкция на СГРАДА „Б” - едноетажна сграда „Археологическа експозиция” с РЗП - 238,25 кв.м.; 3.Реконструкция на СГРАДА „В” - едноетажна сграда „Фондове”с РЗП -377,70 кв.м.; 4.Реконструкция на СГРАДА „Г” – ремонт на сграда с оформяне на самостоятелни помещения за многофункционална зала за временни изложби, възстановки, презентации с РЗП - 390 кв.м.;5.Ремонт на СГРАДА „Д” - Сградата е съществуваща едноетажна, изградена от тухлени стени с дървена покривна конструкция, покрита с керемиди с РЗП – 24 кв.м.;6.Изграждане на керамична площадка „Ж” - керамичната площадка за участие на посетителите в дейности по първична обработка на керамичните фрагменти от археологическите разкопки ще се ситуира в близост до СГРАДА «А». Площ - 175 кв.м.;7.Изграждане на Лапидариум - СГРАДА „З” - в северозападната част на парцела /непосредствано до Сграда В/, където съществува бетонна площадка. Площ 316 кв.м.;8.Благоустрояване и вертикална планировка на терена на Археологическата база-Дейностите включват мероприятия по полагане на дворна водопроводна и канализационна мрежа, изграждане на септична яма и водомерна шахта, подмяна на кабелно ел. захранване и районно осветление, обновяване на паркинг и полагане на асфалтова настилка. Подмяна на съществуващата ажурна метална ограда в южната част на базата и изграждане на нова ограда по северната, западната и източната страна на терена. Разширяване на входния портал, с оглед възможността за подход на автобуси. Обособена позиция 2: Реконструкция на „Гейманова къща” и създаване на посетителски – информационен център в гр. Средец с РЗП – 320 кв.м. Всички подлежащи за изпълнение строителни и монтажни работи са посочени в количествената сметка, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
1774707.96 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

12.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Док. за внесена/учредена гаранция за участие,както следва:За Об.поз.1 в размер на 15000.00 лв.;За Об.поз.2 в размер на 2700.00лв.Гар.за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (по образец от документ. за участие или по образец на банката, която я издава съобразен с изискванията на Възложителя) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Средец: IBAN: BG53BPBI79373347649603; BIC: BPBIBGSF, при банка: „Юробанк и Еф Джи България” АД. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гар. за участие в ОП "Изпълнение на СМР по проект „Деултум – врата към загадъчната Странджа” с об.поз.1 и/или 2 ".Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата.Възложителят обръща внимание на участниците, че когато участникът е обединение и представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, гаранцията трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от участника, а не от отделен член на обединението.Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва:на отстранените участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;на класираните на първо и второ място участници след сключване на договор за обществена поръчка;на останалите класирани участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване.Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка:а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти;б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка;в) в случаите по буква „а” и „б”, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея.Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие.2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора,условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три)% от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция - Образец № 17.2 или по образец на банката, която я издава съобразен с изискванията на Възложителя) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Средец: IBAN: BG53BPBI79373347649603; BIC: BPBIBGSF, при банка: „Юробанк и Еф Джи България” АД, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гар. за изпълнение на ОП "Изпълнение на СМР по проект „Деултум – врата към загадъчната Странджа” с об.поз. 1 и/или 2”;Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция,в полза на община Средец и със срок на валидност не по-малък от 120 дни от изтичане срока на изпълнение на договoра.Участникът,определен за изпълнител на ОП,представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на ОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проектът се финансира по Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции” , Бюджетна линия: BG161PO001/3.1-03/2010 на Оперативна програма Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ с рег. BG161PO001/3.1-03/2010/042. Плащането на дължимото възнаграждение от Възложителя към Изпълнителя по договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка се извършва по следния ред: 1. Авансово плащане в размер до 35 % от стойността на договора с ДДС, след представяне на фактура в 10 /десет/ дневен срок от сключване на договора. 2. Междинно плащане в срок до 30 /тридесет/ дни след представяне на фактура и подписан от страните протокол за установяване на извършените работи. 3. Окончателното плащане в срок до 30 /тридесет/ дни след представяне на фактура и подписан от страните протокол за установяване на извършените работи. Общият размер на авансовото и междинното/междинните плащания не трябва да надвишава 65 % (шестдесет и пет процента) от стойността на договора. Плащането ще се извършва по банков път, с платежно нареждане в български лева. Изпълнителят е длъжен да вписва текст “Разходът е по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.1-03/2010/042 по ОПРР” във всички разходооправдателни документи, издавани от него в хода на изпълнение на настоящият договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не е приложимо

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят провежда предварителен подбор с цел да определи кандидатите, които имат необходимите икономически, финансови и технически възможности да изпълнят обществената поръчка. При предварителния подбор възложителят няма право да изисква и кандидатът няма право да представя оферта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки кандидат или участник, който отговаря на предварително обявените условия. Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.Заявл. се представя на адреса посочен в обявлението за обществената поръчка и следва да съдържа: 1. Заявление за участие в предварителния подбор , подписано от участника – Образец № 1;2. Административни сведения за участника – Образец № 2;3. Декл., че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката – Образец № 3;4. Декл., че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – Образец № 4;5. Декл.за приемане на условията в проекта на договор – Образец № 5;6. Регистрационни документи на участника:Представя се удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – за юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да приложи нотариално заверен учредителен акт (споразумение) на обединението. Физическите лица, включени в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединения, представят удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (за юридическо лице) или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, в официален превод;7.Документ за закупена тръжна документация (оригинал или заверено копие от участника);8 Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на платежния документ/вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие (Образец № 17.1);9. Декл.за липсата на обстоятелствата по: чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т. 2,т.2а и 5 от ЗОП – Образец № 6;чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП – Образец № 7;чл. 47, ал. 5 от ЗОП – Образец № 8;10. Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС) – представя се заверено копие;11.Доказат.за икономическо и финансово състояние - посочени в пункт ІІІ.2.2 от обявлението;12.Доказат. за технически възможности и квалификация на участника-посочени в пункт ІІІ.2.3 от обявлението;13. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация);14. Декл.за участието на подизпълнители – Образец № 12;15. Декл.от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – Образец № 13;16.Декл.от членовете на обединението – Образец № 14;17.Декл.за оглед на обекта – Образец № 15;18. Декл.за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд –Образец 16.Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл.77,ал.4 във връзка с чл. 77, ал.3, т.1, т.2, т.4, т.5 и т.8 от Закон за обществените поръчки (ЗОП).Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 77, ал. 3, т. 1 и т. 2 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл. 77, ал. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.На кандидатите, които отговарят на обявените от възложителя изисквания се изпращат и писмени покани за участие в договарянето и представяне на първоначалната оферта, която следва да съдържа:ПЛИК №1 „Предложение за изпълнение на поръчката” - в него се поставя предложението за изпълнение на поръчката Образец №18;ПЛИК №2 „Предлагана цена” – в него се поставя ценовото предложение Образец №19.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: • Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (части от годишните финансови отчети) на участника за последните три години (2011 г., 2012 г, 2013 г.), заедно с Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборот от строителство за последните три години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За физическите лица се представя подходящ документ за доказване на приход (годишна данъчна декларация или еквивалентен официален документ) - попълва се Образец № 9.; Когато е посочен единен идентификационен код не е необходимо представянето на цитираните документи, в случай че годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) са обявени в Търговския регистър. • Копие на валидна застрахователна полица съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ – “Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” за категорията строеж, в която попада обекта на поръчката . • Копие на валидна застрахователна полица съгласно изискванията на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”. • Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
Минимални изисквания: Обособена позиция 1: Реконструкция и модернизация на Археологическа база "Деултум": • Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ годишен оборот от строителство за предходните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) според приложените части от годишните финансови отчети в размер равен или по-голям от 800 000 лв. (осемстотин хиляди лева) без ДДС общо за трите/съответните години според датата на регистрацията му. В случай, че участникът е обединение, изискването за общ годишен оборот се отнася за общия годишен оборот на участниците в обединението за предходните три приключили финансови години. • Участникът да притежава валидна застрахователна полица съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ – “Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” за строежи IV– та категория . • Участникът да притежава валидна застрахователна полица съгласно изискванията на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им. Обособена позиция 2: Реконструкция на „Гейманова къща” и създаване на посетителски – информационен център в гр. Средец: • Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ годишен оборот от строителство за предходните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) според приложените части от годишните финансови отчети в размер равен или по-голям от 800 000 лв. (осемстотин хиляди лева) без ДДС общо за трите/съответните години според датата на регистрацията му. В случай, че участникът е обединение, изискването за общ годишен оборот се отнася за общия годишен оборот на участниците в обединението за предходните три приключили финансови години. • Участникът да притежава валидна застрахователна полица съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ – “Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” за строежи V – та категория . • Участникът да притежава валидна застрахователна полица съгласно изискванията на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: • Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (заверено копие). Когато участникът е чуждестранно физическо, юридическо лице или техни обединения представя еквивалентен документ съобразно чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите в превод. • Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват отговарящ на предмета на настоящата поръчката – представя се заверено от участника копие. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. • Сертификат за въведена система на управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват отговарящ на предмета на настоящата поръчката – представя се заверено от участника копие. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. • Сертификат за въведена система на управление на здравословните и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват отговарящ на предмета на настоящата поръчката – представя се заверено от участника копие. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. • Списък на договорите за строителство с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), включително вида на извършените работи, стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение- попълва се Образец № 10. • За договора/ите, посочени от участника като договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка задължително се представят: Препоръка/и (Референция/и) за добро изпълнение на договора/ите. В препоръките задължително трябва да са посочени: наименование и стойност на обекта, вида на извършените работи, датата и мястото на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания • Списък на правоспособните технически лица, които ще участват в изпълнението на настоящата обществена поръчка, включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството - попълва се Образец № 11. • Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ключовите експерти, както и автобиографии на ключовите и на не-ключовите експерти, съгласно приложения образец, които ще участват в изпълнението на настоящата обществена поръчка. • В случай че кандидат или участник използва ресурси на други физически или юридически лица, то следва да докаже че има на разположение тези ресурси. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
Минимални изисквания: Об.поз.1:1.Уч-кът да притежава удост. за вписване в ЦПРС на строителя за категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – първа група, четвърта категория строеж.2.Уч-кът да има внедрена с-ма за управление на качеството съгл.стандарта ISO 9001:2008 или екв., с обхват отговарящ на предмета на наст.поръчката.3.Уч-кът да има внедрена с-ма за управление на околната среда съгл.стандарта ISO 14001:2004 или екв., с обхват отговарящ на предмета на поръчката.4.Уч-кът да има внедрена с-ма за управление на здравословните и безопасни условия на труд съгл. стандарта BS OHSAS 18001:2007 или екв., с обхват отговарящ на предмета на поръчката.5.Уч-кът трябва успешно да е изпълнил най-малко 1 договор за строит. с предмет, подобен на предмета на наст. поръчка през последните 5 г., считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по наст. процедура.Обектите трябва да са завършени преди датата на подаване на офертата от кандидата.За "договор/и за строителство с предмет, подобен/сходен на предмета на поръчката" възложителят ще приема договор/и за изпълнение на строителство (изграждане) и/или реконструкция и/или ремонт на сгради.6.Минималният брой, квалиф. и опит на техн. лица (ключови експерти), които уч-кът трябва да осигури, включва:1.Техн. р-тел-Да отговаря на условията на чл. 163а от ЗУТ и да притежава диплома за завършено висше образование, степен „магистър”, квалиф.строителен инженер, спец. "Строителство на сгради и съоръжения" или диплома за строит. техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение, проф. квалиф."Архитектура и строителство" или екв.спец.Общ проф.опит-Най-малко 5 години (след дипломирането) проф. опит по специалността;Спец.проф.опит-Опит в изпълнението на най-малко 1 обект за строит. с предмет, подобен на предмета на наст.поръчка.2.Експерт,отговарящ за контрола на качеството-Да притежава валидно удост. / сертификат за контрол на качеството;3.Експерт по безопасност и здраве (КБЗ)-Да притежава валидно удост.за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгл. Наредба № 2/2004 на МРРБ.Об.поз.2:1.Уч-кът да притежава удост.за вписване в ЦПРС за категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – първа група, пета категория строеж.2.Уч-кът да има внедрена с-ма за управление на качеството съгл.стандарта ISO 9001:2008 или екв., с обхват отговарящ на предмета на наст.поръчката.3.Уч-кът да има внедрена с-ма за управление на околната среда съгл. стандарта ISO 14001:2004 или екв., с обхват отговарящ на предмета на поръчката.4.Уч-кът да има внедрена с-ма за управление на здравословните и безопасни условия на труд съгл.стандарта BS OHSAS 18001:2007 или екв., с обхват отговарящ на предмета на поръчката.5.Уч-кът трябва успешно да е изпълнил най-малко 1 договор за строит.с предмет, подобен на предмета на наст. поръчка през последните 5 г., считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по наст.процедура.Обектите трябва да са завършени преди датата на подаване на офертата от кандидата.За "договор/и за строителство с предмет, подобен/сходен на предмета на поръчката" възложителят ще приема договор/и за изпълнение на строителство (изграждане) и/или реконструкция и/или ремонт на сгради.5.Минималният брой, квалификация и опит на техн. лица,които участникът трябва да осигури е същият като при Об.поз.1(виж т.6, Об.поз.1). При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгл. изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0
ІV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

НЕ


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател 1 - К1 „Предлагана цена” ; тежест: 40
Показател: Показател 2 - К2 „Срок за изпълнение”; тежест: 35
Показател: Показател 3 - К3 „Гаранционен срок”; тежест: 25

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

или Обявление на профила на купувача

Номер на обявлението в РОП/ДВ 542785 от 23.05.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 60.00 лв.с ДДС;Сумата следва да бъде внесена в касата на община Средец или по следната банкова сметка на Общината:IBAN: BG42BPBI79378487448844 ; BIC:BPBIBGSF;код за вид плащане 447000; при банка: «Юробанк И Еф Джи България» АД;Документацията за участие може да се закупува и получава до 10 (десет) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.Комплект от документацията за участие се получава на адреса на управление на община Средец – гр. Средец, п.к. 8300, площад „България” №: 8, Дирекция «УТСЕиБКС», стая №: 201, телефон: 05551/6996, факс: 05551/7725, лице за контакти: Марияна Димитрова, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.Документацията за участие може да се получи в сградата на община Средец от 8:00 часа до 17:00 часа, всеки работен ден или на интернет страницата на община Средец – www.sredets.bg.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.07.2014 г.  Час: 13:00
Място

Община Средец, гр. Средец, Общинска администрация - Средец, площад "България" №: 8, зала №: 202

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проектът се финансира по Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции” , Бюджетна линия: BG161PO001/3.1-03/2010 на Оперативна програма Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ с рег. BG161PO001/3.1-03/2010/042.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандидат, за който е налице поне едно от обстоятелства, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1,т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, 2,2а, 3, 4, 5 и ал. 5 от ЗОП. Когато кандидатът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията почл. 47, ал. 1, т. 1,т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, 2, 2а, 3, 4, 5 и ал. 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Кандидатът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1,т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, 2, 3, 4, 5 и ал. 5 от ЗОП с декларации по образец.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата почл. 47, ал. 1, т. 1,т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, 2, 2а, 3, 4, 5 и ал. 5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 1: Реконструкция и модернизация на Археологическа база "Деултум"
1) Кратко описание

Реконструкция и модернизация на Сградите в Археологическа база Деултум, както следва: 1.Ремонт на СГРАДА „А” - двуетажна полумасивна административна сграда с РЗП – 144 м2;2.Реконструкция на СГРАДА „Б” - едноетажна сграда „Археологическа експозиция” с РЗП - 238,25 кв.м.; 3.Реконструкция на СГРАДА „В” - едноетажна сграда „Фондове”с РЗП -377,70 кв.м.; 4.Реконструкция на СГРАДА „Г” – ремонт на сграда с оформяне на самостоятелни помещения за многофункционална зала за временни изложби, възстановки, презентации с РЗП - 390 кв.м.;5.Ремонт на СГРАДА „Д” - Сградата е съществуваща едноетажна, изградена от тухлени стени с дървена покривна конструкция, покрита с керемиди с РЗП – 24 кв.м.;6.Изграждане на керамична площадка „Ж” - керамичната площадка за участие на посетителите в дейности по първична обработка на керамичните фрагменти от археологическите разкопки ще се ситуира в близост до СГРАДА «А». Площ - 175 кв.м.;7.Изграждане на Лапидариум - СГРАДА „З” - в северозападната част на парцела /непосредствано до Сграда В/, където съществува бетонна площадка. Площ 316 кв.м.;8.Благоустрояване и вертикална планировка на терена на Археологическата база-Дейностите включват мероприятия по полагане на дворна водопроводна и канализационна мрежа, изграждане на септична яма и водомерна шахта, подмяна на кабелно ел. захранване и районно осветление, обновяване на паркинг и полагане на асфалтова настилка. Подмяна на съществуващата ажурна метална ограда в южната част на базата и изграждане на нова ограда по северната, западната и източната страна на терена. Разширяване на входния портал, с оглед възможността за подход на автобуси. Сградите ще бъдат изцяло реконструирани и модернизирани с оглед възможността за експозиция на културните ценности, открити в археологическия резерват и превръщането на Археологическа база в привлекателен туристически обект, място за анимация, чрез възстановки и презентации на обичаи и традиции. Реставрацията и реконструкцията на същестуващите сгради включва СМР, подмяна на дограми, поставяне на хидро и топлоизолации, подмяна на ВиК и ел. инсталации, ОВК и изграждане на подходящи подходи за хора с увреждания. Съществуващата в Археологическата база недостроена постройка ще баде доизградена, ще се създаде зала за анимация и туристически атракцион - възстановки на римски игри и обичаи. В специална пристройка до нея ще бъдат изградени тоалетни за посетителите, включително за инвалиди. Ще се обособят Лапидариум, с възможност за експониране в него на епиграфски паметници /архитектурни детайли от украсата на обществените сгради/ и керамична площадка за участие на посетителите в обработка на керамични фрагменти от археологическите разкопки.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради с културно предназначение

3) Количество или обем

Обособена позиция 1: Реконструкция и модернизация на Археологическа база "Деултум": Реконструкция и модернизация на Сградите в Археологическа база Деултум, както следва: 1.Ремонт на СГРАДА „А” - двуетажна полумасивна административна сграда с РЗП – 144 м2;2.Реконструкция на СГРАДА „Б” - едноетажна сграда „Археологическа експозиция” с РЗП - 238,25 кв.м.; 3.Реконструкция на СГРАДА „В” - едноетажна сграда „Фондове”с РЗП -377,70 кв.м.; 4.Реконструкция на СГРАДА „Г” – ремонт на сграда с оформяне на самостоятелни помещения за многофункционална зала за временни изложби, възстановки, презентации с РЗП - 390 кв.м.;5.Ремонт на СГРАДА „Д” - Сградата е съществуваща едноетажна, изградена от тухлени стени с дървена покривна конструкция, покрита с керемиди с РЗП – 24 кв.м.;6.Изграждане на керамична площадка „Ж” - керамичната площадка за участие на посетителите в дейности по първична обработка на керамичните фрагменти от археологическите разкопки ще се ситуира в близост до СГРАДА «А». Площ - 175 кв.м.;7.Изграждане на Лапидариум - СГРАДА „З” - в северозападната част на парцела /непосредствано до Сграда В/, където съществува бетонна площадка. Площ 316 кв.м.;8.Благоустрояване и вертикална планировка на терена на Археологическата база-Дейностите включват мероприятия по полагане на дворна водопроводна и канализационна мрежа, изграждане на септична яма и водомерна шахта, подмяна на кабелно ел. захранване и районно осветление, обновяване на паркинг и полагане на асфалтова настилка. Подмяна на съществуващата ажурна метална ограда в южната част на базата и изграждане на нова ограда по северната, западната и източната страна на терена. Разширяване на входния портал, с оглед възможността за подход на автобуси. Всички подлежащи за изпълнение строителни и монтажни работи са посочени в количествената сметка, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
1502907.64 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 12.12.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 2: Реконструкция на „Гейманова къща” и създаване на посетителски – информационен център в гр. Средец
1) Кратко описание

Обособена позиция 2: Реконструкция на „Гейманова къща” и създаване на посетителски – информационен център в гр. Средец С оглед създаване на възможност за насочване и информираност на туристите, посещаващи Община Средец, към културните забележителности и туристическите атракции в региона, се предвижда ремонт и реконструкция на съществуваща сградата „Гейманова Къща” и преустройството й в Посетителски- информационен център. Ремонтните дейности включват СМР вътре и по фасадата на сградата. Подмяна на инсталации, изграждане на подходи и санитарен възел за хора с увреждания. Ремонт и реконструкция на първи етаж на къщата за оформяне на информационен център с зала за посетители с инфо деск. Ремонт и реконструкция на втори етаж от къщата за създаване на експозиция за природното и културно- историческото наследство на община Средец и западна Странджа. Предвижда се и подмяна на инсталации. Предвижда се изграждане на санитарен възел, подходящ за хора с физически увреждания, на първи етаж от къщата. Всички помещения, както и широчината на отворите ще се съобразят с нормите на общодостъпна среда. Предвижда се благоустрояване и вертикална планировка на терена около посетителски-информационен център „Гейманова къща” в гр. Средец. Изграждане на алейна мрежа около сградата, с пейки за посетителите.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради с културно предназначение

3) Количество или обем

Обособена позиция 2: Реконструкция на „Гейманова къща” и създаване на посетителски – информационен център в гр. Средец С оглед създаване на възможност за насочване и информираност на туристите, посещаващи Община Средец, към културните забележителности и туристическите атракции в региона, се предвижда ремонт и реконструкция на съществуваща сградата „Гейманова Къща” и преустройството й в Посетителски- информационен център с РЗП 320 кв.м. Ремонтните дейности включват СМР вътре и по фасадата на сградата. Подмяна на инсталации, изграждане на подходи и санитарен възел за хора с увреждания. Ремонт и реконструкция на първи етаж на къщата за оформяне на информационен център с зала за посетители с инфо деск. Ремонт и реконструкция на втори етаж от къщата за създаване на експозиция за природното и културно- историческото наследство на община Средец и западна Странджа. Предвижда се и подмяна на инсталации. Предвижда се изграждане на санитарен възел, подходящ за хора с физически увреждания, на първи етаж от къщата. Всички помещения, както и широчината на отворите ще се съобразят с нормите на общодостъпна среда. Предвижда се благоустрояване и вертикална планировка на терена около посетителски-информационен център „Гейманова къща” в гр. Средец. Изграждане на алейна мрежа около сградата, с пейки за посетителите. Всички подлежащи за изпълнение строителни и монтажни работи са посочени в количествената сметка, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
271800.32 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 12.12.2014 г.