00397-2014-0010
Технически редакции | ||
12.06.2014 15:08 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
12.06.2014 15:07 ч. : | 12/06/2014 14:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.06.2014 15:07 ч. : | 12/06/2014 14:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Стара Загора:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)
"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, ул. "Христо Ботев" №62, За: Пламен Вълков, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 601476, E-mail: pvulkov@wik-stz.com, Факс: 042 601476
Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки" - стая 15Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.wik-stz.com.
Вода
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Събиране на просрочени вземания от неизрядни клиенти на „ВиК” ЕООД, гр. Стара Загора”.
Описание на процеса по събиране: - Процесът стартира с тримесечна обработка на случаите в извънсъдебна фаза. В края на периода се оценят случаите, които ще преминат към пакет за съдебни действия. Предложените случаи се отнасят към отдел „Приходи” и след съгласуване се преминава към съдебни действия. - Оценените случаи за съдебна фаза се преобразуват в дела и се завеждат в съответните районни съдилища. След завеждане на делата се уведомяват длъжниците с цел избягване на образуване на изпълнителни дела в следващата фаза. - Образуване на изпълнителни дела и водене на преговори с длъжниците в изпълнителна фаза с цел поддържане на близък контакт и евентуално разсрочване с цел увеличаване на плащанията в тази фаза. Описание на комуникацията с Възложителя: - Извънсъдебна фаза - Предаване на пакетите на месечна база в определен от възложителя формат. Осигуряване от страна на Възложителя контакт с определени лица за установяване на текущи плащания от длъжниците. Осигуряване от страна на Изпълнителя постоянен достъп на Възложителя до софтуера за упраление на клиентските случаи в реално време. Месечни и седмични справки за събираемостта от Възложителя. Месечни справки за статуса на случаите от Изпълнителя. -Съдебна фаза – Предаването на документите касаещи завеждането на делата става след съгласуване с отдел „Приходи”. Пакетът от документи касаещи завеждането на дела става във формат определен от Възложителя. Превеждане на суми по сметка за разплащане на държавни такси към районни съдилища за образуване и водене. Осигуряване от страна на Възложителя контакт с определени лица за установяване на текущи плащания от длъжниците. Месечни справки за събираемостта от Възложителя. Месечни справки за статуса на случаите от Изпълнителя. -Изпълнителна фаза - Превеждане на суми по сметка за разплащане на такси. Осигуряване от страна на Възложителя контакт с определени лица за установяване на текущи плащания от длъжниците. Месечни справки за събираемостта от Възложителя. Месечни справки за статуса на случаите от Изпълнителя. Цялата документация относно съдебна фаза да се предоставя на Възложителя ежемесечно. Всички документи , които се представят в съдебна фаза трябва да съдържат : трите имена на лицето; № партида, за която се отнася; № ГД; № ИД. Периферни услуги предоставяни към клиенти на дружеството: - Дигитализиране на протоколи, списъци и др. документи касаещи дейността по събиране на просрочени вземания; - Актуализиране на клиентска база данни включващо актуални телефони, адреси, притежатели и ползватели на недвижими собственостти, проверка на имуществено състояние в държавни публични регистри, актуализиране на партиди, чрез предоставяне на съответните документи за това; - Предоставяне на он-лайн достъп в реално време до интегрирани софтуерни решения на Възложителя от Изпълнителя обслужващи портфолиото на клиента, както в извънсъдебна фаза така и в съдебна и изпълнителна.
79940000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
29.05.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Срок за получаване на документите на документацията за участие
Условия при отваряне на офертите
Забележката " Ако участник е предложил 0 по даден по-горе показател, то той получава максимален брой точки, а за нуждите на изчислението на точките на другите участници във формулата се използва К min = 0.0001" в документ № 5 от списъка на документацията „Показатели и методика за определяне на комплексната оценка” следва да бъде заличена.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
12.06.2014 г.
Възложител