Версия за печат

00345-2014-0002

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: 04-04-11 от 12.06.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

НАЦИОНАЛЕН ЦЕНТЪР ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ДОКУМЕНТАЦИЯ, бул. "Д-р Г.М.Димитров" 52А, За: Вержиния Петрова Цанкова, Република България 1125, София, Тел.: 02 8173824, E-mail: vcankova@nacid.bg, Факс: 02 9713120

Място/места за контакт: бул. "Д-р Г.М.Димитров" 52А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nacid.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nacid.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Повишаване качеството на административно обслужване на гражданите и бизнеса от страна на НАЦИД посредством цялостната му електронизация”, възлагана в изпълнение на проект: „НАЦИД онлайн – цялостно електронно административно обслужване ”, финансиран по договор ОПАК № 13-31-5/07.04.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

II.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката се обявява в изпълнение на следните дейности по договор № 13-31-5/07.04.2014г. – Дейност „Анализ и проектиране“ - дейността включва анализ на административните процеси и механизми във връзка с предоставянето на услугите от страна на НАЦИД, с оглед интеграция, оптимизация и цялостната електронизация на всички предоставяни услуги; разработка на техническа спецификация за необходимите софтуерни разработки. Дейност „Софтуерна разработка“ - тази дейност е основна за проекта и включва надграждане на реално работеща система и услуги, създадени и внедрени в резултат на успешно изпълнени предходни проекти по ОПАК; разработване и внедряване на нови електронни административни услуги и интегрирането им в общата информационна среда на НАЦИД; интеграционни тестове, миграция на данни, внедряване. Дейност „Вписване“ - в рамките на тази дейност се осъществява вписване на информационни обекти и услуги в регистрите съгласно изискванията на ЗЕУ и НОИОСИС и други свързани с тях подзаконови нормативни актове.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

72262000, 72317000, 72318000, 72322000, 79140000, 72221000

Описание:

Услуги по разработване на софтуер
Услуги по съхраняване на данни
Услуги по предаване на данни
Услуги по управление на данни
Други юридически консултации и услуги
Консултантски услуги по бизнес анализи на експлоатацията на системата

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 04-04-08 от 29.05.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-605910
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2014/S 105 - 185106 от 03.06.2014 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 345-2014-2
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

605910

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

29.05.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3.) Технически възможности

Вместо:

а). Ключов експерт №1 - Ръководител на проекта с висше образование по математ, информат, комп.науки, бизнес адм-я или друга еквив.или свързана специалност в областта на ИТ или управлението; да притежава Сертификат от призната организация за управление на проекти (Prince2, IPMA, PMP, MSF или др. еквив.) – доказва се с представяне на сертификат или еквив.документ.Познаване на стандартите за управление на качество ISO 9001:2008, за информац.сигурност ISO 27000:2005 и за управление на услугите в информационните технологии ISO 20000:2011 или по-нови или еквивалентни – доказва се със сертификати за изкарано обучение за трите стандарта или еквив.документ; Мин. 5 години общ професионален стаж в областта на информационните технологии; Спец.опит като ръководител проект на минимум 3 проекта в областта на разработването на информационни системи за предоставяне на електронни административни услуги; б). Ключов експерт №2 – Юридически експерт висше образование - „магистър по право“ или еквив; Експертът следва да притежава юридическа правоспособност. Мин. 5 години общ проф.стаж в юридич.област; Участие в поне един проект, свързан с информационни технологии. Специфичен опит като юридически експерт в мин. 3 проекта, включващи анализ на правното и текущо състояние на процесите по предоставяне на електронните админ. услуги, анализ на нормат. уредба и разработване на стратегически и/или нормативни документи, свързани с предоставяне на електронни админ. услуги. в). Ключов експерт № 3 - Бизнес аналитик - висше образование, в областта на информац.технологии (математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника) или еквивалентна; умения за работа с някои от съвременните стандарти и инструменти за моделиране на бизнес процеси: ebXML, UDDI, WSDL, BPML, UML, ARIS или др.еквивалентни. Доказва се с наличието на сертификат; Мин. 5 год.общ професионален стаж в областта на информац.технологии; Спец.опит като бизнес аналитик в мин.3 проекта за разработването на уеб базирани информационни системи, от които поне 1 да включва анализ и оптимизация на бизнес процеси с оглед привеждане на информационна/и система/и в съответствие с изискванията на Закона за електронното управление (за предоставяне на електронни административни услуги). г). Ключов експерт № 4 – Главен програмист- висше образование по информационни технологии (математика, информатика и компютърни науки, комуникационна и компютърна техника) или друга еквив.; умения в обектно-ориентираното програмиране с някоя от съвременните платформи за разработка на софтуерни приложения (JEE, .NET, XML/еквивалентна). Доказва се със сертификат (удостоверение) или еквивалентен документ; познания по някои от съвременните обектно ориентирани езици за програмиране (Java, SQL C#). Мин.3 години проф.опит в областта на разработването и/или внедряването и/или поддръжката на информационни системи или софтуерни продукти в областта на програмирането. Опит в реализацията на най-малко 2 успешно завършени проекта в областта на информационните технологии, включващи анализ и/или софтуерна реализация, свързани с разработване на информационна/и система/и в съответствие с изискванията на Закона за електронното управление (за предоставяне на електронни админ.услуги). д) Програмисти – 2 бр.- Висше образование в областта на информац.технологии (математика, информатика и комп.науки, комуникационна и компютърна техника) или друга еквивалентна; Мин. 3 год. проф.опит в областта на разработването и/или внедряването и/или поддръжката на системи или софтуерни продукти в областта на програмирането. Опит в реализацията на най-малко 2 успешно завършени проекта в областта на информационните технологии, включващи анализ и/или софтуерна реализация на бизнес процеси, от които поне един да е свързан с разработване и внедряване на информационна/и система/и в съответствие с изискванията на Закона за електронното управление.

Да се чете:

а) Кл. експерт № 1 - Ръководител на проекта висше образование по математика, информатика, компютърни науки, бизнес администрация или друга еквивалентна или свързана специалност в областта на ИТ или управлението; сертификат/еквив. документ за управление на проекти, издаден от организация, въвела стандартизирана методология за управление на проекти (Prince2, IPMA, PMP, MSF или др. еквивалентни) – доказва се с представяне на сертификат или еквивалентен документ; проф.опит: като ръководител проект/екип на дейности в областта на разработването на информационни системи за предоставяне на електронни админ.услуги; б). Ключов експерт №2 – Юридически експерт: висше образование - „магистър по право“ или еквив; Експертът следва да притежава юридическа правоспособност. Мин. 5 години общ проф.стаж в юридич.област; опит като юридически експерт по дейности, включващи анализ на правното и текущо състояние на процесите по предоставяне на електронните административни услуги, анализ на нормативната уредба и разработване на стратегически и/или нормативни документи, свързани с предоставяне на електронни административни услуги. в). Ключов експерт № 3 - Бизнес аналитик - висше образование, в областта на информац.технологии (математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника) или еквивалентна; умения за работа с някои от съвременните стандарти и инструменти за моделиране на бизнес процеси: ebXML, UDDI, WSDL, BPML, UML, ARIS или др.еквивалентни. Доказва се с наличието на сертификат/екв. документ; Проф. опит: мин. 5 години общ професионален стаж в областта на информационните технологии; опит в областта на анализ и оптимизация на бизнес процеси с оглед привеждане на информационна/и система/и в съответствие с изискванията на Закона за електронното управление (за предоставяне на електронни административни услуги). г). Кл.експерт № 4 – Главен програмист- висше образование по информационни технологии (математика, информатика и компютърни науки, комуникационна и компютърна техника) или друга еквив.; умения в обектно-ориентираното програмиране с някоя от съвременните платформи за разработка на софтуерни приложения (JEE, .NET, XML/еквивалентна). Доказва се със сертификат (удостоверение) или екв. документ; познания по някои от съвременните обектно ориентирани езици за програмиране (Java, SQL C#). Проф.опит: мин. 3 години професионален опит в областта на разработването и/или внедряването и/или поддръжката на системи или софтуерни продукти в областта на програмирането, включително опит в областта на информационните технологии, включващи анализ и/или софтуерна реализация, свързани с разработване на информационна/и система/и в съответствие с изискванията на Закона за електронното управление (за предоставяне на електронни административни услуги). д) Ключови експерти № 5 и № 6 - Програмисти 2 бр. - Висше образование в областта на информационни технологии (математика, информатика и компютърни науки, комуникационна и компютърна техника) или друга еквивалентна; Професионален опит: Опит в областта на информационните технологии, включващи анализ и/или софтуерна реализация на бизнес процеси, свързани с разработване и внедряване на информационна/и система/и в съответствие с изискванията на Закона за електронното управление.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
10/07/2014 17:00
Да се чете:
24/07/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
30/06/2014 17:00
Да се чете:
14/07/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
11/07/2014 11:00
Да се чете:
28/07/2014 11:00
V.9) Друга допълнителна информация:

Публикуваната методика е изменена по отношение на описанието на точките от скалата, с които се оценява всеки един от показателите. Променената методика е публикувана на сайта на Възложителя, на интернет адрес: www.nacid.bg едновременно с решението за промяна от 12.06.2014 г.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

12.06.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Вержиния Петрова Цанкова
Длъжност: Главен секретар, упълномощена със заповед № 04-05-08/08.04.2014 г. на изпълнителния директор на НАЦИД