Версия за печат

00533-2014-0016

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Летище София" ЕАД, бул. Христофор Колумб № 1, За: инж. Тина Тодорова; инж. Николай Милев, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372577; 02 9372682, E-mail: public@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: Дирекция "ОППО" - отдел "Обществени поръчки"; Дирекция "ПСИ" - отдел "ЕС и СТС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sofia-airport.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia-airport.bg/pages/content.aspx?lm01=122&lm02=130.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Летище София" ЕАД, бул. Христофор Колумб № 1, За: Десислава Димитрова, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372079, E-mail: public@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: Отдел "Деловодство"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.sofia-airport.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Летище София" ЕАД, бул. Христофор Колумб № 1, За: Десислава Димитрова, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372079, E-mail: public@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: Отдел "Деловодство"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.sofia-airport.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на строително-монтажни и инсталационни работи на обект: Перонно осветление на Летище София и автоматизирана система за управлението му

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: на територията на Летище София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката касае изпълнение на видовете работи, предвидени в одобрения инвестиционен проект за реконструкция на перонното осветление на Летище София и реализация на автоматизирана система за управлението му. Целта е осигуряване на ниво на осветеност на перони и местостоянки за въздухоплавателни средства, отговарящи на българските и международни нормативни изисквания, повишаване сигурността при обслужване и оптимизиране разходите на електроенергия за осветление. Издадено е Разрешение за строеж № РС-32 от 18.05.2013 г., влязло в сила на 26.06.2013 г. Подробното описание на поръчката и изискванията към изпълнението са посочени в приложеното към документацията за участие Техническо задание, както и в работния проект, неразделна част от него - 1 бр. CD.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45235000, 45310000, 45311000, 45316000

Описание:

Строителни и монтажни работи на самолетни писти, писти за излитане и кацане, стоянки за самолети
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Работи по изтегляне на кабели за електрически инсталации и по свързване на електрически инсталации
Монтажни работи на осветителни и сигнализационни системи за пътища, летища и други

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно видовете работи и количествата, посочени в количествените сметки по част: "Конструктивна" и част: "Електротехническа" на одобрения инвестиционен проект, включително трасиране и изготвяне на екзекутивна документация.

Прогнозна стойност без ДДС
3900000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

190


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата, под формата на банкова гаранция или неолихвяем паричен депозит, в размер на 39 000 (тридесет и девет хиляди) лева или съответната сума в евро по курса на БНБ в деня на учредяване. Ако кандидатът представя банкова гаранция за участие, то валидността на гаранцията следва да бъде не по-малко от 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на заявленията.; 2. За обезпечение на отговорността на изпълнителя при неизпълнение (частично или изцяло, включително некачествено, забавено или лошо), на което и да е от задълженията си по договора, изпълнителят се задължава да учреди преди сключване на договора неотменима и безусловна банкова гаранция или платежно нареждане за превод на неолихвяем паричен депозит за сумата съставляваща 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Ако изпълнителят представя банкова гаранция за изпълнение, то валидността на гаранцията следва да покрива изцяло срока на договора, както и гаранционния срок на изпълнените строителни и монтажни работи, увеличена с 30 (тридесет) календарни дни. Гаранциите следва да се учредят, а паричният депозит да се преведе по сметка на "Летище София" ЕАД в лева в Банка ОББ BIC: UBBSBGSF IBAN: BG80 UBBS 8423 1010 9729 11 или в евро в Банка ОББ BIC: UBBSBGSF IBAN: BG78 UBBS 8002 1402 4874 19.; 3. Ако участникът, определен за изпълнител, е посочил в офертата си авансово плащане, то при подписването на договора е необходимо да представи гаранция за обезпечение на авансовото плащане, задължително под формата на банкова гаранция, в размер равен на заявеното авансово плащане, което е до 20 (двадесет) % от стойността на договора с ДДС (ако се начислява). Банковата гаранция за обезпечение на авансовото плащане е необходимо да покрива пълния размер на аванса. Валидността на гаранцията следва да бъде в съответствие с изискванията на приложения към документацията за участие проект на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Поръчката е обществена – финансирана изцяло с обществени средства от летищни такси по чл. 120, ал. 1 от Закона за гражданското въздухоплаване; 2. Начинът на плащане е съгласно приложения към документацията за участие проект на договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът определен за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, обединението/сдружението е длъжно при сключването на договора да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение/сдружение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Участникът, определен за изпълнител, при подписването на договора следва да представи всички необходими документи за сключване на договора за обществената поръчка съгласно изискванията на ЗОП и ППЗОП, заверени от участника копия от застрахователни полици, доказващи наличието и валидността на застрахователен договор за задължителна застраховка "Професионална отговорност" на строителя по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, за строежи първа категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1 от ЗУТ - минимална застрахователна сума 600 000 (шестстотин хиляди) лева, Допълнителна застраховка съгласно чл. 173, ал. 2 от ЗУТ (застрахователната сума следва да е не по-малка по размер от стойността на договора) и валидно Удостоверение, придружено от валиден контролен талон към него по чл. 34 от ПРВВЦПРС съгласно ЗКС за строежи втора група, първа категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от същия правилник, както и Декларация за поемане на ангажименти - познат доставчик на стоки, предназначени за летището съгласно Регламент (ЕС) № 185/2010. В случай, че участникът определен за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра съгласно чл. 3, ал. 3 от ЗКС и следва да представи заверено от него копие на удостоверението.; 2. Ако участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, преди сключване на договора е необходимо да представи декларация, че ще извърши необходимите регистрации, съобразно действащото българско законодателство, в законоустановените срокове, във връзка с извършване на стопанска дейност на територията на Република България.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заявление и списък на документите, съдържащи се в заявлението, подписано от представляващия кандидата (оригинал) - по образец; 2. Eдинен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документа за самоличност. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документът се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.; 3. Нотариално заверен документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият (оригинал) – представя се при кандидати обединения; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо заявлението, в случай че кандидатът се представлява от лице различно от законния му представител (оригинал); 5. Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 oт ЗОП (оригинали) - по образец. Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Кандидат, при когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП се отстранява от участие в процедурата.; 6. Удостоверение за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност (заверено от кандидата копие), в случаите когато кандидатът е регистриран по този закон - за кандидат местно лице. Ако кандидатът не е регистриран по ЗДДС, той следва да представи документ за регистрация по ДДС (ако е регистриран) в страната, където е неговото седалище.; 7. Удостоверение, придружено от валиден контролен талон към него по чл. 34 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя съгласно Закона за Камарата на строителите за строежи втора група, първа категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от същия правилник (заверено от кандидата копие). Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра съгласно чл. 3, ал. 3 от ЗКС и следва да представи заверено от него копие на удостоверението.; 8. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемане на условията в проекта на договор, с приложен Протокол за оглед на обекта (оригинали) - по образец; 9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата (оригинал); 10. Документ за закупена документация за участие (копие); 11. Списък с данни за подизпълнителите (ако кандидатът предвижда такива), съдържащ вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие; 12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал) - по образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Копия от съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 финансови години (2011, 2012 и 2013), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен: 1.1. Копие на балансите за последните 3 финансови години; 1.2. Копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 финансови години. Документите се представят заверени с подпис и печат на кандидата и от регистриран одитор, ако подлежат на независим финансов одит по реда на чл. 38 от Закона за счетоводството. Ако кандидатът не подлежи на одиторска заверка съгласно разпоредбите на Закона за счетоводството, той декларира това обстоятелство чрез декларация в свободен текст.; 2. Информация за общия оборот и за оборота от строителство, сходно с предмета на поръчката, за последните 3 години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си. Информацията се представя във формата на попълнен Списък - декларация с изпълнени договори, който трябва да съдържа: обект (предмет) на договора, възложител, стойност на реализираните приходи от обекта в лева без ДДС, дата на сключване на договора. Оборотът за последните 3 години от строителство, сходно с предмета на поръчката трябва да бъде не по-малко от 4 000 000 (четири милиона) лева без ДДС. Сходно с предмета на поръчката е ново строителство, реконструкция и основен ремонт на осветителни електроинсталации (системи) на строежи от транспортната инфраструктура.; 3. Заверени от кандидата копия от застрахователни полици, доказващи наличието и валидността на застрахователен договор за задължителна застраховка "Професионална отговорност" на строителя по чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, за строежи първа категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1 от ЗУТ - минимална застрахователна сума 600 000 (шестстотин хиляди) лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък – декларация на основните договори за строителство, сходно с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години (считано до датата определена като краен срок на получаване на заявления) от кандидата, придружен с копие от договорите и от препоръки за добро изпълнение. Списъкът съдържа: обект (предмет) на договора, възложител, стойност на договора, дата на сключване и период на изпълнение на договора. Информацията в представените от кандидатите препоръки трябва да съдържа: възложител, стойност на договора, дата и място на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Общо за последните 5 години кандидатът трябва да е изпълнил поне 3 (три) договора за строителство, сходно с предмета на поръчката. Допуска се кандидатът да представи заверени копия само на тези части от договорите, които съдържат необходимите доказателства за изпълнение на изискването.; 2. Заверен от кандидата списък на инженерно-техническия персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на поръчката. Списъкът съдържа: име, образование, професионален опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на поръчката. За всички лица от списъка кандидатът представя копия на документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита (дипломи за завършено образование, придобита квалификация и други документи по преценка на кандидата).; 3. Заверен от кандидата списък за броя и специалностите на отделните работници и служителите, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка; 4. Списък - декларация на необходимото оборудване, транспортни средства и механизация, които кандидата ще използва за изпълнение на поръчката. Списъкът съдържа: наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и друга информация по преценка на кандидата. Кандидатът да има възможност минимално да осигури: машина за рязане на настилка; хидравличен къртач; багер; товарачна машина; самосвал; вибрационна машина; ръчен валяк; валяк; ел. агрегат; уред за електодъгово заваряване; автобетоновоз и кран за изправяне на пилоните.; 5. Заверено от кандидата копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството в строителството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; 6. Заверено от кандидата копие на валиден сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалент; 7. Заверено от кандидата копие на валиден сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент; 8. Заверено от кандидата копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден на производителя на осветителните тела; 9. Заверено от кандидата копие на валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент, издаден на производителя на осветителните тела; 10. Заверено от кандидата копие на оторизационно писмо и/или договор от/с производителя или официален представител, или други документи, доказващи, че е оторизиран да извършва гаранционен сервиз (монтаж, поддръжка и експлоатация) на предлаганите осветителни тела; 11. Декларация (свободен текст) за изпълнение на задълженията по гаранционно обслужване и сервиз на територията на Република България. В случай, че кандидатът няма да изпълнява лично задълженията по гаранционното обслужване на предлаганите осветителни тела, а чрез оторизиран от производителя или официален представител сервиз се изисква да се посочи наименованието на сервиза, адрес и телефон.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на "Летище София" ЕАД, гр. София 1540, бул. Христофор Колумб № 1, Терминал 1 "Заминаващи пътници" - административен етаж 2, стая № 19, всеки работен ден от 8.30 до 16.00 часа и се получава срещу документ за платени 6 (шест) лева, с включен ДДС, в деловодството - стая № 25, всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа до изтичане на срока по т.ІV.3.3). Документацията е публикувана на интернет адреса на Възложителя, посочен в т. І.1 от обявлението, за ползване в електронен вид от лицата, които желаят да участват в процедурата (http://www.sofia-airport.bg- виж раздел Профил на купувача/Процедури по ЗОП).

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на "Летище София" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на заявленията възложителят кани законните представители на кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ