Версия за печат

00874-2014-0001

BG-с. Ветрино: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ВЕТРИНО, ул. "Г. С. Раковски" №24, За: Силвия Петрова, РБългария 9220, с. Ветрино, Тел.: 05161 8942, E-mail: oppo_vetrino@abv.bg, Факс: 05161 2139

Място/места за контакт: ул. "Г. С. Раковски" №24, с. Ветрино, общ. Ветрино, обл. Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vetrino.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vetrino.bg/bg/economic_develobment/ob_por.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за изследване и анализ на развитието на община Ветрино за периода 2003-2013г. и изготвяне на независима заключителна оценка за изпълнението на Общински план за развитие на община Ветрино, както и разработване на механизъм за мониторинг на изпълнението на общински политики и модел за консултиране на изпълнението на общински политики“ по Проект: „Разработване и въвеждане на механизми за контрол в община Ветрино“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: ОБЩИНА ВЕТРИНО, с. Ветрино
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обект на договора е УСЛУГА с наименование „Избор на изпълнител за изследване и анализ на развитието на община Ветрино за периода 2003-2013г. и изготвяне на независима заключителна оценка за изпълнението на Общински план за развитие на община Ветрино, както и разработване на механизъм за мониторинг на изпълнението на общински политики и модел за консултиране на изпълнението на общински политики“ по Проект: „Разработване и въвеждане на механизми за контрол в община Ветрино“ , който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна Програма „Административен капацитет“ – ОПАК, Приоритетна ос І „Добро управление”, под-приоритет 1.3. Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, Бюджетна линия BG051PO002/13/1.3-07 съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд, по Договор за БФП №13-13-62/07.11.2013г. между Община Ветрино и Управляващия Орган на ОПАК, която обхваща изпълнението на следните дейности: ДЕЙНОСТ №2 - Изследване и анализ на развитието на общината за периода 2003 - 2013 г. и разработване на SWOT анализ: ПОД-ДЕЙНОСТ: Изследване и анализ на икономическото развитие на общината за периода 2003 – 2013 - бр. - 1 ПОД-ДЕЙНОСТ: Изследване и анализ на състоянието на социалната и културната сфера на общината за периода 2003 - 2013 г. - бр. - 1 ПОД-ДЕЙНОСТ: Изследване и анализ на демографските процеси за периода 2003 - 2013 г. - бр. - 1 ПОД-ДЕЙНОСТ: Оценка на резултатите от изпълнението на общинските стратегии и програми действали в периода 2003 – 2013 г. - бр. - 1 ПОД-ДЕЙНОСТ: Разработване на SWOT анализ - бр. - 1 ПОД-ДЕЙНОСТ: Изготвяне на програма за реализация на общинския план за развитие - бр. - 1 ДЕЙНОСТ №3 - Изготвяне на независима заключителна оценка за изпълнението на Общински план за развитие 2007 г. – 2013 г. на община Ветрино: ПОД-ДЕЙНОСТ: Изготвяне на независима заключителна оценка за изпълнението на Общински план за развитие на община Ветрино - бр. - 1 ДЕЙНОСТ №4. - Разработване на механизъм за мониторинг на изпълнението на общински политики и модел за консултиране на изпълнението на общински политики: ПОД-ДЕЙНОСТ: Разработване на Методика за изпълнение на социални политики - бр. - 1 ПОД-ДЕЙНОСТ: Разработване на Методика за изпълнение на икономическа политика - бр. - 1 ПОД-ДЕЙНОСТ: Разработване на Методика за изпълнение на културна политика - бр. - 1 ПОД-ДЕЙНОСТ: Тестване на модела за консултиране на изпълнението на политики - бр. - 1

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71241000, 71620000, 72316000, 80510000

Описание:

Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ
Услуги, свързани с анализи
Услуги по анализ на данни
Услуги по специализирано обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
29900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 591632 от 13.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 79 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Избор на изпълнител за изследване и анализ на развитието на община Ветрино за периода 2003-2013 г. и изготвяне на независима заключителна оценка за изпълнението на общински план за развитие на община Ветрино, както и разработване на механизъм за мониторинг на изпълнението на общински политики и модел за консултиране на изпълнението на общински политики"
V.1) Дата на сключване договора
09.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"БенчМарк Груп" АД, ЕИК 131112183, "Вискяр планина" №19, ет.2, РБългария 1407, София, Тел.: 02 9625396, E-mail: hristova@benchmark.bg, Факс: 02 9625388

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 29900 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект "Разработване и въввеждане на механизми за контрол в община Ветрино" по ОП "Административен капацитет" 2007-2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.06.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор