Версия за печат

00998-2014-0001

BG-Сандански: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 101522447

Многопрофилна болница за активно лечение "Свети Врач" ЕООД, Паркова зона, За: Илия Стоянов Тонев, България 2800, Сандански, Тел.: 0746 34342, E-mail: mbal_st_vrach@abv.bg, Факс: 0746 34341

Място/места за контакт: Административна сграда, кабинет на управителя

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.mbalsandanski.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„ Доставка на медицински изделия- Системи за транслуминална перкутанна ангиопластика с имплантиране на метална сплав /Стент- системи/ за нуждите на звено „Инвазивна кардиология” на МБАЛ ”Свети Врач” ЕООД гр. Сандански, по периодични заявки, в зависимост от нуждите на Възложителя и финансовата му обезпеченост, съгласно Спецификация”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
МБАЛ "Свети Врач" ЕООД, гр. Сандански, Паркова зона, звено " Инвазивна кардиология"
Код NUTS: BG413
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на медицински изделия- Системи за транслуминална перкутанна ангиопластика с имплантиране на метална сплав /Стент- системи/ за нуждите на звено „Инвазивна кардиология” на МБАЛ ”Свети Врач” ЕООД гр. Сандански, по периодични заявки, в зависимост от нуждите на Възложителя и финансовата му обезпеченост, съгласно Спецификация

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
75000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Технически и експлоатационни параметри и характеристики ; тежест: 90
Критерий: Срок за доставка, не по- дълъг от 7 /седем/ календарни дни; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 008 - 009144 от 10.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 103-11 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на стент- системи- обособени позиции № 18, 27
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.05.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

" Диагностик Имиджинг" ООД, улl. " Каймакчалан" 1, България 1505, София, Тел.: 02 9442290, E-mail: dimaging@meddimage.com, Факс: 02 9442290

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 60000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 60000 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 103-12 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на стент- системи- обособени позиции № 26
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.05.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Сервизмед" ООД, ж.к. " Красна поляна" , ул. " Добротич" , бл. 329 А, ет. 1, България 1330, София, Тел.: 02 8105958, E-mail: trade@servicemed-bg.com, Факс: 02 8105959

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 15000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 15000 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.06.2014 г.