Версия за печат

02303-2014-0006

BG-гр .София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121696028

"Чистота-Искър" ЕООД, гр .София, ул. "Искърско шосе" №2, За: Илко Чанков, България 1528, гр .София, Тел.: 02 9732310, Факс: 02 9732652

Място/места за контакт: гр .София, ул. "Искърско шосе" №2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.chistota-iskar.bg.

Адрес на профила на купувача: www.chistota-iskar.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Избор на Изпълнител за доставка на геосинтетични материали влагани в горен изолационен екран, за обект "Инсталация за закриване и рекултивация на сметоразтоварище - с. Долни Богров" и депо за неопасни отпадъци кв. "Суходол""

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Инсталация за закриване и рекултивация на сметоразтоварище-с.Долни Богров и депо за неопасни отпадъци: кв.Суходол.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Избор на Изпълнител за доставка на геосинтетични материали влагани в горен изолационен екран, за обект: Инсталация за закриване и рекултивация на сметоразтоварище-с.Долни Богров и депо за неопасни отпадъци: кв.Суходол.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45453100

Описание:

Строителни работи по възстановяване

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

3 000 000 лв. без вкл.ДДС(три милиона лева без вкл.ДДС)

Стойност, без да се включва ДДС
3000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в обществената поръчка трябва да бъде в размер на 30 000 (тридесет хиляди) лева. Гаранцията за участие трябва да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, платима по банковата сметка на Възложителя: - оригинал на банкова гаранция за участие. 2. Гаранция за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора и се представя в една от следните форми: - парична сума, платима по банковата сметка на Възложителя; - оригинал на банкова гаранция за изпълнение, издадена в полза на Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на услугата предмет на договора се извършва месечно, срещу издадена от Изпълнителя фактура. След приключване на съответния месец, Изпълнителят издава фактура на база подписаните през месеца протоколи и товарителници, и представя същата на Възложителя в срок до 5-то число на следващия периода месец.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Представителство: Физически лица – представляват се лично или чрез друго лице с нотариално заверено пълномощно за това. Юридически лица – представляват се от лицето или лицата с представителна власт по закон или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. Обединения на физически или юридически лица – представляват се от лицето, посочено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 56 ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът следва да има положителен финансов резултат за последните три финансови години Участникът трябва да е реализирал оборот от доставки общо за предходните три финансови години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си в размер на не по-малко от 6 000 000 /шест милиона лева/ лева без вкл. ДДС.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да има положителен финансов резултат за последните три финансови години Участникът трябва да е реализирал оборот от доставки общо за предходните три финансови години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дей ността си в размер на не по-малко от 6 000 000 /шест милиона лева/ лева без вкл. ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Съгласно техническата спецификация на Възложителя, залегнала в документите за участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Съгласно техническата спецификация на Възложителя, залегнала в документите за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде закупена в деловодството на „Чистота-Искър“ ЕООД, всеки работен ден от 9,00 ч. до 16,00 ч. до 23.07.2014 год. на адрес: гр. София, ул. "Искърско шосе" №2, срещу 50 лв. без вкл. ДДС (петдесет лева без вкл. ДДС).

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
02.08.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Искърско шосе" №2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбата може да се подава в 10-дневен срок от: изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ