Версия за печат

00652-2014-0008

BG-Септември: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Септември, ул. Александър Стамболийски № 37А, За: адв. Петя Иванова, Р България 4490, Септември, Тел.: 03561 7040, E-mail: municipality@septemvri.org, Факс: 03561 7779

Място/места за контакт: Община Септември

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.septemvri.org.

Адрес на профила на купувача: www.septemvri.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на СМР на обект „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна система и съоръжения в община Септември – с. Виноградец, с. Карабунар, с. Бошуля, с. Ветрен дол и с. Семчиново“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Виноградец, с. Карабунар, с. Бошуля, с. Ветрен дол и с. Семчиново, община Септември
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е: Изпълнение на СМР на обект „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна система и съоръжения в община Септември – с. Виноградец, с. Карабунар, с. Бошуля, с. Ветрен дол и с. Семчиново“. Обществената поръчка и в изпълнение на дейности, съгласно договор за БФП № 13/321/01588 между Община Септември и ДФ „Земеделие”-РА по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от ПРСР за периода 2007-2013 г., подкрепена от ЕС чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Място на изпълнение на поръчката: с. Виноградец, с. Карабунар, с. Бошуля, с. Ветрен дол и с. Семчиново, община Септември, област Пазарджик.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45332000, 45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на обществената поръчка, възлагана от Община Септември, е: „Изпълнение на СМР на обект: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна система и съоръжения в община Септември – с. Виноградец, с. Карабунар, с. Бошуля, с. Ветрен дол и с. Семчиново”, съгласно договор № 13/321/01588 от 14.12.2013год., подписан между община Септември и ДФ „Земеделие” за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по Мярка 321 на ПРСР 2007 – 2013 г., подкрепена от ЕС чрез ЕЗФРСР. За изпълнение на дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка, са предвидени следните основни видове работи: 1. Общо за обекта:-Строителна част, включваща изпълнението на рязане и резкъртване на стара настилка,изкопни работи – механизирано и ръчно, укрепване и разкрепване на изкопи, направа на пясъчна подложка и засипване с пясък до 30 см. над теме тръба, доставка и полагане на тръби РЕ100, PN10 и PN16 /ф200, ф180, ф160, ф140, ф125, ф110, ф 90мм./, обратно засипване на изкопи,вкл. уплътняване, направа и монтаж на временна предпазна ограда (преместваема с оградни пана); -Доставка и монтаж на фасонни части, включващо доставката и монтажа на фасонни парчета полиетиленови /РЕ/ и арматура;-Сградни водопроводни отклонения – от ф25 до ф63 мм;- Възстановяване на пътна настилка. За изпълнение по настоящата обществена поръчка са предвидени СМР на вътрешната водопроводна мрежа с обща дължина 23 605 м в 5 населени места от община Септември;2.Обект:„Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа в село Бошуля, Община Септември”-За изпълнение по настоящата обществена поръчка са предвидени СМР по Клон 1 от вътрешната водопроводна мрежа – с дължина 257 м.; 3. Обект: „Реконструкция вътрешна водопроводна мрежа в село Ветрен дол, община Септември” - За изпълнение по настоящата обществена поръчка са предвидени СМР по Главен клон 1, ШРН о.т. 183 до о.т. 87 от вътрешната водопроводна мрежа – с дължина 172 м. ; 4. Обект: „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа в село Виноградец, Община Септември” - Трасето на новопроектираната водопроводна мрежа следва това на съществуващата и обхваща всички улици на селото. Новопроектираната водопроводна мрежа е с обща дължина 21 397 м.; 5. Обект:„Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа в село Карабунар, Община Септември“-Трасето на новопроектираната водопроводна мрежа следва това на съществуващата и обхваща всички улици на селото. За изпълнение по настоящата обществена поръчка са предвидени СМР по Клон 1 (дължина 399 м), Клон 2 (дължина 192 м), Клон 3 (дължина 250 м) и Клон 4 (дължина 247 м) от вътрешната водопроводна мрежа – с обща дължина 1088 м.; 6. Обект: „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа в село Семчиново, Община Септември”-За изпълнение по настоящата обществена поръчка са предвидени СМР по Главен клон V от вътрешната водопроводна мрежа – с дължина 691 м. Пълното и детайлно описание на конкретните видове работи за всеки един от посочените в настоящия раздел обекти на интервенция, както и съответното, необходимо количество за изпълнение на поръчката е отразено в изготвената и одобрена пълна техническа документация – инвестиционни проекти, с приложени обяснителни записки и количествени сметки. Прогнозната стойност на поръчката включва 5% (пет на сто) непредвидени разходи, или сума в размер на 262 273,81 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
5507750 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата: Участникът следва да представи в офертата си и документ за внесена гаранция за участие в настоящата процедура.Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 55 000,00 /петдесет и пет хиляди/ лева и трябва да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, платима по следната банкова сметка на община Септември: IBAN: BG69SOMB91303347055701,BIC: SOMBBGSF, Общинска банка АД ФЦ – гр. Пазарджик, или - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите – по Образец № 25. Банковата гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Септември или упълномощено от него длъжностно лице. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника.Участникът трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие.Възложителят може да изиска от класираните участници да удължат срока на валидност на офертите си до момента на сключване на договора за обществена поръчка.Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, независимо от нейната форма, когато участник:-оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите;-е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.* Участници, които не са представили документ за гаранция за участие или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без включен ДДС.Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена в една от следните форми:- парична сума, платима по следната банкова сметка на община Септември: IBAN: BG69SOMB91303347055701, BIC: SOMBBGSF, Общинска банка АД ФЦ – гр. Пазарджик, или - оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя съобразно приложения образец (Образец № 26). Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност минимум 90 (деветдесет) дни, след датата на приключване на договора за изпълнение.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за чието изпълнение се представя гаранцията.* Когато избраният изпълнител е Обединение, което не е юрид.лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Гаранцията за изпълнение на договора (депозит или банкова гаранция) се задържа и освобождава в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Прогнозната стойност на поръчката се определя в български лева /BGN/, без включен ДДС. Прогнозната стойност за изпълнение на поръчката е в размер на 5 507 750.00 лева (пет милиона петстотин и седем хиляди седемстотин и петдесет лева) без ДДС, която сума включва 5% (пет на сто) непредвидени разходи, или сума в размер на 262 273,81 лева (двеста шестдесет и две хиляди двеста седемдесет и три лева и осемдесет и една стотинки). Обществената поръчка се възлага в изпълнение на дейности, съгласно договор за БФП № 13/321/01588 между Община Септември и ДФ „Земеделие”-РА по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от ПРСР за периода 2007-2013 г., подкрепена от ЕС чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Плащанията са съобразени с условията за плащане по договор № 13/321/01588 между община Септември и ДФ „Земеделие”-РА за изпълнение на проект „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна система и съоръжения в община Септември – с. Виноградец, с. Карабунар, с. Бошуля, с. Ветрен дол и с. Семчиново“ и са съгласно проекта на договор, неразделна част от документацията за участие, както следва: 1. Авансово плащане в размер на 50% от общата стойност на договорената сума, платимо в срок от 10 (десет) календарни дни след подписване на протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво (приложения № 2 и 2а), съгласно чл.7, ал.3, т.2 на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за Съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2. Окончателно плащане – разликата между изплатената авансово сума и стойността на действително извършените СМР, установени с акт образец № 19, в срок от 30 дни след подписване на констативен акт образец № 15 за установяване годността за ползване на строежите, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за Съставяне на актове и протоколи по време на строителството.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е Обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физ. и/или юрид.лица,вкл.техни обединения,които отговарят на изискванията,посочени в ЗОП и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие.В случай,че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юрид.лице, участниците в Обединението следва да са сключили споразумение (или еквив.документ).Споразумението,респ.съотв.документ за създаване на Обединението за участие в настоящата процедура,следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му задължително да се съдържа посочване на:(1)представляващият Обединението;(2)Възложителя и (3)процедурата за участие в която се обединяват. Споразумението (съотв.документ за създаване на Обединение)трябва да съдържа клаузи, които гарантират,че:1. всички членове на Обединението са отговорни солидарно-заедно и поотделно-за изпълнението на договора;2. всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора;3. е направено разпределение на дейностите между отделните членове на Обединението,с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на поръчката.Пояснение: При разпределянето на дейностите, свързани с осъществяване на СМР от обекта на поръчката,това разпределение следва да съответства на проф.квалиф-я (според условията за вписване в ЦПРС и категорията на съответния обект по чл.137 от ЗУТ на участниците, които ще вземат участие в СМР.;4.4 Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на настоящата обществена поръчка.Не се допускат промени в състава на Обединението след подаването на офертата.Възложителят,с оглед предоставената му правна възможност в чл.25,ал.3,т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юрид.лице,в случай,че избраният за Изпълнител участник е Обединение от физ.и/или юрид.лица.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на дейностите от обхвата на поръчката,в съответствие с чл.56,ал.2 от ЗОП, конкретни изисквания от посочените по–долу,се прилагат и за подизпълнителите, а миним.изисквания за иконом.и финансови възможности,съответно техн.възможности и квалиф-я–съобразно вида и дела на участие на подизпълнителя/ите.Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при когото е налице някое от следните обстоятелства:1.е осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (вкл.изпиране на пари) по чл.253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл.301-307 от НК;участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК;престъпление против стопанството по чл.219-252 от НК,освен ако е реабилитиран;2.обявен е в несъстоятелност;3.в производство е по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове;4.срещу него е открито производство по несъстоятелност,или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице-се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове,вкл.когато неговата дейност е под разпореждане на съда,или участникът е преустановил дейността си;5.лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност в областта на строителството,съгл.законодателството на държавата,в която е извършено нарушението;6. има задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община,установени с влязъл в сила акт на компетентен орган... Продължава в раздел VI.3) !
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1.Справка за оборота, реализиран от участника през последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, и 1.2.Заверено копие на Отчет за приходите и разходите за последните три приключени години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учре3ден или е започнал дейността си, или Декларация (в свободен текст), че същите са публикувани в Търговски регистър при Агенция по вписванията и са публично достъпни. Пояснения: В случай, че участникът е чуждестранно лице, следва да представи еквивалентни документи, доказващи изпълнението на поставеното изискване, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен или клетвена декларация, че представената от него информация е вярна. Ако участникът е физическо лице - заверено копие на официален документ, удостоверяващ дохода му, в което число допустими документи са: Годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в която е извършвал подлежаща на деклариране трудова/стопанска дейност, служебна бележка за доходи от трудово/и правоотношение/ния или еквивалентни документи. 2.1.Справка за оборота от дейността на участника от строителство, сходно с предмета на поръчката за последните три приключени год.(2011, 2012 и 2013 г.), и 2.2.Справка на строителните предприятия по видове и строителни дейности, неразделна част от статистическия годишен финансов отчет за юрид.лица и ЕТ. Пояснения: В случай, че участникът е чуждестранно лице, следва да представи еквивалентни документи, доказващи изпълнението на изискването на възложителя, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен или клетвена декларация за верността на представените от него данни.Ако участникът е физ.лице - заверено копие на официален документ,удостоверяващ дохода му, в което число допустими документи са: год.данъчна декларация за всяка една от последните 3 год.(2011, 2012 и 2013 г.), в която е извършвал подлежаща на деклариране трудова/стоп.дейност,служ.бележка за доходи от трудово/и правоотношение/ния или еквивалентни документи. 3.Заверено копие на застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, и,ако е приложимо,Декларация в свободен текст,че застраховката ще бъде продължена за целия срок на офертата и за срока на изпълнение на договора. 4.1.Справка - по образец, и 4.2.заверено копие на Счет.баланс за 2011, 2012 и 2013 г. на участника в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си или Декларация в свободен текст, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни). В случай на участници физ.лица - заверено копие на официален документ, удостоверяващ изпълнението на посоченото изискване. 5.Банково удостоверение, потвърждаващо достъпа до съответния финансов ресурс – оригинал или заверено копие. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 30 /тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата и трябва да се отнася за конкретната процедура.
Минимални изисквания: 1. През последните три години в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, участникът трябва да е реализирал общ оборот в размер на минимум 15 000 000,00 (петнадесет милиона) лева. 2. Участникът следва да е реализирал оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, общо за предходните 3 (три) приключили години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 5 500 000 лв. (пет милиона и петстотин хиляди лева) без вкл. ДДС.Под „обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката“ ще се приема: изпълнение на СМР или СРР – изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, на подземни инженерни мрежи и съоръжения към тях (главни и второстепенни улични водопроводи и канали, вкл.и възстановяване на пътната настилка към тях). 3.Участникът следва да има валидна застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахов.полица трябва да покрива строежи втора категория (мин.застрахов. сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн.ДВ,бр.17 от 02.03.2004 г.) за извършване на строителство.За участник,установен/ регистриран извън Р България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/ регистриран. 4.Участникът трябва да има коефициент на обща ликвидност, изчислен като съотношение между краткотрайните активи и краткосрочните пасиви на участника, равен или надвишаващ стойност от 1,0 за последните три приключени години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. 5.Участникът трябва да притежава финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер на минимум 2 000 000,00 (два милиона) лева в една от следните форми – собствени финансови средства или достъп до кредитна/и/ линия/и/. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискванията, посочени в т. 1, 2., 4. и 5. се прилагат за Обединението, като цяло и следва да бъдат доказани от този/тези от член/членове, чрез който/които Обединението доказва съответствието си с поставения критерий за подбор; изискването за застраховка, посочено в т.3.3. важи и следва да бъде изпълнено от всеки един член на обединението, който ще изпълнява СМР, съгласно направеното разпределение на дейностите в договора/споразумението за създаване на обединението.Определянето на съответен партньор в Обединението за поемащ задължението за доказване на съответствие с определен/и критерий/ии за подбор трябва ясно и недвусмислено да е разписано в Споразумението (договора) за създаване на Обединението. При посочване на участие с използване на подизпълнител изискванията, посочени в т. 1, 2., 4. и 5. се отнасят и за подизпълнителя/ите, съобразно процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката, а изискването за представяне на застраховка (т.3.) се отнася и следва да бъде изпълнено от всеки посочен подизпълнител. Задължително условие за допустимостта на участник в процедурата е той (участващ самостоятелно като физическо, юридическо лице или като обединение от физически и/или юридически лица) да покрива изцяло, в пълна степен така поставените по-горе минимални изисквания за икономически и финансови възможности. Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на посочените изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено от представляващия участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС или валиден еквив.документ,за участник/ци чуждестранни юрид. или физ.лица, доказващ регистрацията му/им в някой от профес. или търг.регистри на държавата, в която е установен/ни,или Декларация за наличието на такава регистрация от компетентните органи,съгласно националния му закон.В случай,че участникът е чуждестранно физич.или юрид.лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава еквив. документ,посочен в предходния абзац, то същият прилага декл-я (свободен текст),че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (http://register.ksb.bg/ ),или еквив.регистър,отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи,удостоверяващи вписването му в ЦПРС, или съотв. регистър, съобразно националното му законодателство,което е еквив. на вписването в ЦПРС, в случай,че в страната,в която Участникът е установен не е въведено аналогично изискване и задължение за първоначално вписване в еквив.регистър. 2.1.Списък на изпълнените договори за строителство на обекти,сходни с предмета на поръчката за последните 5 год. считано до датата на подаване на офертата,и 2.2. Мин. 1 референция/препоръка от предишен Възложител,съдържаща всички задължителни реквизити,съобразно чл.51,ал.1,т.2 от ЗОП (стойност, период и място на строителството,получател и кач-во на изпълнението на възложените дейности-дали то е изпълнено професионално и в съответствие с норм.изисквания), и 2.3.Доказателства,удостоверяващи верността на отразените в списъка данни,като:конст.акт обр.15 и др.еквив.документи.Пояснения: В Списъка с изпълнени договори следва да бъдат посочени и вписани само най-важните строителни обекти, сходни с предмета на поръчката, които в съвкупност покриват миним.изисквания на Възложителя; и за всеки, посочен в списъка договор, трябва да има приложени док-ва, удостоверяващи верността на отразените в списъка данни, като: констативен акт обр. 15 и др. еквив.документи. В случай, че съответен договор, на който се позовава Участникът, е изпълняван от него като член в Обединение и референцията/ препоръката е издадена на Обединението - изпълнител по договора, следва да се представи копие от споразумение между членовете на обединението, от което категорично да е видно:(1)кои са конкретните дейности, изпълнявани от съответния участник/член на обединение/подизпълнител в настоящата процедура и (2) тяхната стойност. 3.1.Декларация за водещия инженерно-техн.състав на Участника, определен за изпълнение на поръчката, и 3.2.Професионална автобиография за всеки от посочените експерти, и 3.3.Документи, удостоверяващи образованието, профес. квалиф-я и опит на предложените експерти (дипломи за завършено образование, със съответната, изискуема специалност или еквив. документ, удостоверяващ придобита образователно-квалифик.степен; труд.книжки, служ.книжки, осигурит.книжки или еквив. документи, работодателски референции и др.), видно от които да е наличието на пълно съответствие с поставените мин. изисквания,и 3.4.Декл-я за разположение от всеки от експертите,посочени като членове на водещия инженерно-технически състав на Участника. 4.1.Списък на техн.оборудване, строителна техника и мех-я, необходими за изпълнение на поръчката–по образец, и 4.2.Заверени копия на документи, доказващи собственост,респ.правното основание,въз основа на което участникът ще ползва конкретното оборудване. 5.Заверени копия на валидни към датата на подаване на офертите Серт-т за СУК ISO9001:2008 и на Серт-т за СУОС ISO14001:2004,които трябва да са издадени от независими лица, акредитирани съответно по европ.стандарт ISO9001:2008 и ISO14001:2004 от ИА БСА.Съобразно чл.53,ал.4 от ЗОП ще се приемат и еквив.сертификати,издадени от органи,установени в др.държави членки,както и др.док-ва за еквив.мерки за осиг.на кач-вото или за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да има регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи Четвърта гр.,втора кат-я, съгласно чл.5,ал.1, т.4 и ал.4, т.4, под. 4.2, подт. 4.2.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Камарата на строителите, обн. ДВ бр.101 от 22.11.2013 г., във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 2, буква "б" от ЗУТ. 2.Участникът трябва да е изпълнил през предходните 5 (пет) год.,считано до датата на подаване на офертата, договор/и за изпълнение на СМР на обект,сходен с предмета на поръчката,общата стойност на които е не по-малка от 5 500 000.00 лв.без вкл. ДДС.Под „договори с предмет,сходен с предмета на поръчката“ ще се приемат договори за изпълнение на СМР или СРР – изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, на подземни инженерни мрежи и съоръжения към тях (главни и второстепенни улични водопроводи и канали, вкл. и възстановяване на пътната настилка към тях). 3.Участникът трябва да предложи инженерно-техн.състав, притежаващ необходимата проф. квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, включващ като минимум:3.1. Ръководител обект – 1 човек, с придобита образов.-квалиф.степен „магистър”, по спец.„ВиК” или еквивалентна; с мин.10 г.стаж по специалността;3.2. Технич.ръководител – 3 (трима) човека, с придобита образов.-квалиф.степен, отговаряща на изискванията на чл.163а,ал.2,във връзка с чл.163а,ал.4,изр.първо от ЗУТ;мин.5 г. проф.опит по специалността;мин.3 г.опит като технич.ръководител на строителен обект;3.3. Отговорник по контрол на качеството–1 човек, с придобита проф.квалиф-я, отговаряща на изискванията на чл.163а,ал.2 от ЗУТ;мин.3 г. проф.опит по специалността; притежаващ валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството и/или документ,удостоверяващ,че лицето заема длъжност и/или са му възложени функции на отговорник по контрола на кач-вото;3.4. Експерт по безоп.и здраве-1 човек,притежаващ валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за извършване на тази дейност,съобразно изискванията на ЗБУТ,със стаж като такъв мин.2 год.Пояснения: Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от инженерно-техн.състав отделни лица (един експерт не може да съвместява повече от една позиция в изискуемия ръководен инженерно-техническия състав).При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствието с поставените изисквания за образов.–квалиф.степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.Участник в процедурата може да използва ресурсите на други физ. и/или юрид. лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физ. и/или юрид.лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физ.и и/или юрид.лица. 4.Участникът трябва да докаже, че разполага със строително оборудване,транспортни средства и механизация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката,в което число минимум: Комбиниран багер товарач-4 бр., Валяк - 2 до 3 т. – 2бр.,Самосвал-3бр.,Мини челен товарач-2бр.,Машина за челна заварка на водопроводни ПЕ тръби-1 бр.,Машина за рязане на асфалт-2 бр., Трамбовка-4 бр.,Водна помпа-2 бр.,Асфалтополагач-1 бр. Пояснения: Предлаганата от Участника техника следва да бъде събразена с технологичните възможности и условия за извършване на СМР, предвидени в техн. спецификация и проектно-сметната документация (вкл. КС). 5.Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана Система за управление на качеството (СУК) по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството. 6.Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана Система за управление на околната среда (СУОС) по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показатели (ТП) - отчитат технологичната последователност на строителните процеси, гарантиращи качеството на строителните дейности по отношение на организация на работа, качеството на крайния продукт, техническо изпълнение на предмета на поръчката.; тежест: 50
Показател: Предлагана цена (ПЦ); тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в Информационен център, адрес: п.к. 4490, гр. Септември, ул. "Александър Стамболийски" № 37А от 9,00 часа до 17,00 часа, всеки работен ден до изтичане на срока, посочен в обявлението за обществена поръчка. Цената на документацията в размер на 30,00 (тридесет) лева с вкл. ДДС следва да бъде заплатена в касата на община Септември или по банков път на следната сметка на община Септември: IBAN: BG08SOMB91303147055700, BIC: SOMBBGSF, Общинска банка АД ФЦ – гр. Пазарджик, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка.Цената на документацията е съобразена с разпоредбата на чл. 28, ал. 4 от ЗОП. При поискване от заинтересованото лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Цялата документация за участие, както и техническите проекти за обектите на интервенция, включени в обхвата на настоящата обществена поръчка, са публикувани на официалната интернет страница на община Септември - www.septemvri.org, в раздел Профила на купувача.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседетелна зала в сграда на общинска администрация Септември, находяща се в гр. Септември, ул. "Александър Стамболийски" № 37А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на проект „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна система и съоръжения в община Септември – с. Виноградец, с. Карабунар, с. Бошуля, с. Ветрен дол и с. Семчиново“, съгласно договор за БФП № 13/321/01588 между Община Септември и ДФ „Земеделие”-РА по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от ПРСР за периода 2007-2013 г., подкрепена от ЕС чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от радел III.2.1.): освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията,или има задължения за данъци или вноски за соц.осиг.съгласно законод-вото на държавата,в която е установен;7.има наложено адм.наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 г.;8.осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НK във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 2.1.9. чийто член на управителен орган, включително прокурист (лицата от б. “а” до б. “з” по-долу), е свързано лице по смисъла на §1, т.23а от Допълн.разпоредби на ЗOП с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;10.сключил е договор с лице по чл.21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ).* Когато участниците в процедурата са юрид.лица,изискванията по т.1.,5.,8 . и 9.се прилагат както следва:а) при СД-всеки съдружник, освен ако с дружествения договор не е предвидено друго (лицата по чл.84,ал.1 и чл.89,ал.1 от ТЗ; б)при КД-от неограничено отговорните съдружници (лицата по чл.105 от ТЗ,без ограничено отговорните съдружници);в)при ООД–Управителят/ите (лицата по чл.141,ал.2 от ТЗ,а при ЕООД-за лицата по чл.147, ал. 1 от ТЗ);г) при АД-членовете на СД, съотв.на управ.съвет или овластено/и от тях едно или няколко лица от съставите им,при спазване на процедурата по чл.235, ал.2 от ТЗ (овластените лица по чл.235,ал.2 от ТЗ,а при липса на овластяване-за лицата по чл.235,ал.1 от ТЗ);д)при командитно дружество с акции-един или няколко изпълнителни членове,избрани измежду членовете на СД (лицата по чл.244, ал.4 от ТЗ);е) при ЕТ-за физ.лице - търговец;ж) във всички останали случаи,вкл.за чуждестранните лица-за лицата, които представляват участника;з)в случаите по б.“а”-б.“ж”–и за прокуристите,когато има такива.Когато чуждестранно лице има повече от един прокурист,декларацията се подава само от прокуриста,в чиято представителна власт е включена територията на РБългария.!За обст-вата по т.2,3, 4; 6.,7 и 10,когато участникът е ЮЛ,е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата,които могат самостоятелно да го представляват.* Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, посочените по-горе изисквания от т.1. до т.10. важат за всеки отделен подизпълнител;* Посочените в т.1.-10. изисквания се отнасят,както за участника,така и когато участникът е обединение-за всяко от лицата (ФЛ и/или ЮЛ), включени в Обединението.* Когато участникът е чуждестранно ЮЛ или обединение на чуждестранни ФЛ и/или ЮЛ,то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосоч.изисквания (т.1.-10.) в РБългария и в държавата,в която са установени.Участникът следва да посети обектите за изпълнение на СМР,за да се запознае с условията на място и да оцени на своя отговорност,за своя сметка и риск всички необходими фактори за подготовката на офертата си.Участникът следва да има рег-я в ЦПРС към Камарата на строителите в РБългария,за изпълнение на строежи IV гр.,II кат-я,съгл.чл.5,ал.1,т.4 и ал.4,т.4, под.4.2,подт.4.2.1 от ПРВВЦПРС. Изпълнението на поставеното изискване се удостоверява с:- Заверено копие на Удост-е за вписване в ЦПРС или валиден еквив.документ,за участник чуждестранно ЮЛ или ФЛ,доказващ регистрацията му в някой от професион.или търг. регистри на държавата,в която е установен,или Декл-я за наличието на такава рег-я от компетентните органи,съгласно националния му закон.В случай,че участникът е чуждестранно ФЛ или ЮЛ и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава еквив.документ,посочен в по-горе,то прилага декларация (свободен текст),че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС или еквив.регистър,отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи,удостоверяващи вписването му в ЦПРС,или съотв.регистър. Цялата документация е публикувана на www.septemvri.org

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби е съгласно разпоредбите на чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ