Версия за печат

00009-2014-0003

BG-гр.Девин: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Девин, ул."Дружба" №1, За: Надежда Ризова, Р.България 4800, гр.Девин, Тел.: 03041 2174, E-mail: obshtina@devin.bg, Факс: 03041 2661

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.devin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.devin.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на строително-монтажни работи (СМР) при изпълнение на обект: „Туристическа пътека с места за почивка в поземлени имоти с идентификатори 20465.121.240, 20465.121.351, 20465.121.352 и 20465.121.353 по Кадастралната карта на гр.Девин“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Туристическа пътека с места за почивка в поземлени имоти с идентификатори 20465.121.240, 20465.121.351, 20465.121.352 и 20465.121.353 по Кадастралната карта на гр.Девин
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1./ ОБЩИ ДАННИ: Местната стратегия за развитие на рибарска област „Високи Западни Родопи: Батак – Девин - Доспат”, е разработена с цел подпомагане на устойчивото териториално развитие на територията на Община Девин, включително дейности свърани с подобряване на околната среда, развитието на устойчив риболовен туризъм и свързания с него познавателен и екотуризъм, и създаване или модернизиране на туристически продукти и услуги. Природно-климатичните и културно-историческите дадености на общината, също са предпоставка за развитието на тези дейности. Основна транспортна артерия, преминаваща през територията на общината е третокласен път III-197 Девин - Доспат - Гоце Делчев. Тази пътна връзка е основен разпределител на транспортните потоци в общината. Разклоненията от нея принадлежат на общинската пътна мрежа, която обслужва населените места в Община Девин. Община Девин е една от десетте съставни общини на Област Смолян. Разположена в югозападната част на планината Родопи по течението на р. Въча. Населението наброява 13 580 души, от които 7128 живеят в общинския център гр.Девин. Общината се състои от 16 населени места – един град и 15 села. Релефът на общината е планински, климатът е преходноконтинентален. Общината е богата на водни ресурси: карстови извори, реки, язовири, както и топли минерални извори с температури на водата от 16 до 76. Община Девин е с голям потенциал за развитие на различните видове туризъм - селски, културен, ловен, риболовен, познавателен, екотуризъм и др. Важна предпоставка за това са природно-климатичните и културно-историческите дадености на територията. Ценни за развитието на туризма са и минералните извори. Град Девин придобива все по голяма известност като балнеологичен курот с национално и международно значение. Град Девин е подходящ за почивка през четирите сезона на годината Силни страни: 1. Благоприятно местоположение: 2. Сравнително добре развита инфраструктура и транспортни връзки; 3. Наличие на визия за развитие на туризма; 4. Чиста околна среда и благоприятен климат; 5. Наличие на защитени територии; богат природен ресурс за развитие на алтернативен туризъм - селски, планински, екотуризъм, културен и религиозен; 6. Автентичност на района, запазено културно-историческо наследство, съхранени бит, традиции и обичаи, характерна местна кухня; 7. Наличие на туристически атракции и възможност за предлагане на различни развлечения за туристи; 8. Придобит опит и експертност на общинската администрация за подготовка и реализация на проекти с европейско финансиране; 9. Положително отношение на местното население към алтернативните форми на туризъм, като инструмент за постигане на регионално развитие; 10. Изградено трайно партньорство със съседни общини за общи действия с цел развитие на регионален туристически продукт и маркетинг на дестинациите. Проектът за обект „Туристическа пътека с места за почивка”, фаза технически инвестиционен проект е изготвен в съответствие с решение на Общински Съвет – Девин, местната стратегия за развитие на МИРГ „Високи Западни Родопи: Батак – Девин – Доспат“ и виза за проектиране на Главния архитект на Община Девин. Теренът, в който е разработен проекта, е общинска собственост и съставлява поземлени имоти с идентификатори 20465.121.240, 20465.121.351, 20465.121.352 и 20465.121.353, по кадастралната карта на гр. Девин, разположени в м. Храстево. Територията е горски фонд, сравнително гъсто залесена с иглолистна и широколистна дървесна растителност, с отделни незалесени части. Има осигурен достъп от съществуващ общински път гр. Девин – м. Лесичево и улица от регулацията на гр.Девин. Теренът е със среден наклон 25,0 %. Липсва електроснабдяване и водоснабдяване. Дъждовните води се изливат по терена.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 39113600

Описание:

Строителни и монтажни работи
Пейки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектното решение предлага цялостно решение на проектната територията, което включва - оформяне на екологична и естетически издържана среда в т.ч. функционално зониране, площо разпределение, площна композиция на туристическата пътека с отбелязани местата за почивка и атракция – наблюдателна кула и др. Основни принципи: - Подобряване на средата за живот на жителите на гр. Девин; - Осигуряване на място за контакти, разходки и отдих на населението и гостите на Община Девин; - Проектното решение предвижда използване на екологични материали, минимална намеса на човешка ръка и природосъобразни технологии за изпълнение на предвидените строителни работи. Трасето на пътеката преминава по селскостопански /горски/ път, собственост на Община Девин, ПИ с идентификатори 20465.121.240, 20465.121.351, 20465.121.352 и 20465.121.353. Характеристика и параметри на туристическата пътека: - Характер – средна трудност; - Дължина - около 2500,0 м; - Маршрут на пътеката – отворен; - Изходен пункт – гр. Девин; - Начало на пътеката – от съществуващ общински път гр.Девин – м.Лесичево; - Трасе на пътеката – изкачване до м. Храстево, движение на изток към „Червен камък”, където се откриват прекрасни гледки към гр. Девин, оттам слизане до м.Трабешково, където в близост ще се изгражда част от пътеката Алеи на туриста. - По трасето на пътеката, на подходящи места, съобразено с теренните условия и собствеността на земята, са ситуирани указателни табели с информация за флората и фауната на района, природни забележителности, пейки, наблюдателна кула, кошчета за битови отпадъци и др. Новопроектираната туристическа пътека следва естествения наклон на теренa. Оформена е като място за туризъм, почивка и развлечение. Тя е ситуирана така, че пред посетителите да се разкрие панорамна гледка на град Девин и Родопа планина. Проектното решение предвижда: - Почистване, подравняване и оформяне на трасето на пътеката, там където е необходимо, и монтиране на стъпала в стръмните участъци; - Стъпалата се оформят от забити в земята дървени колчета с диаметър минимум 15 см, талпи с дебелина 5 см и пълнеж от трошен камък; - Кътове за почивка с места за сядане – подравняване и ограничаване на терена, изпълняване на откоси там където е необходимо; монтиране на пейки в така обособените кътове, изработени от дървен материал и кошчета за отпадъци; - Наблюдателна кула – дървена кула, с височина до ниво площадка 2,65 м и до било покрив 5,39 м, и площ 8,0 м2, разположена над трасето на пътеката, в непосредствена близост до скалата „Червен камък”; - Указателни табели – изработени от дърво, с информация за трасето на пътеката историята, флората и фауната на района; - Монтиране на предпазна бариера в началото на пътеката, за ограничаване достъпа на товарни автомобили. Проектното решение не предвижда електроснабдяване и водоснабдяване на обекта, тъй като не е необходимо. Дъждовни и повърхностни води – ще се оттичат по терена. Проектната документация е изготвена при спазване на строителните правила, норми и нормативи, техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните и противопожарните изисквания. Проектът за обекта е на разположение на участниците за преглед в административната сграда на община Девин всеки работен ден в срока за представяне на офертите.

Прогнозна стойност без ДДС
95272.08 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 900 лв. Гаранцията за участие се представя под формата на: а)парична сума внесена по банковата сметка на община Девин: IBAN: BG79IABG74913301516603 BIC: IABGBGSF при банка: „Интернешънъл Асет Банк" АД или б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В случай, че участникът е обединение/сдружение/консорциум, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Разходите по откриването на банкова гаранция са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното й усвояване - за сметка на възложителя. Участникът/- ите трябва да предвиди/- ят и заплати/- ят своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в обявлението и настоящите условия. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи гаранция за участие в процедурата, в една от горепосочените форми. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл.61 и чл.62 ЗОП. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1.оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора (без ДДС). Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко един месец след изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е съгласно сключен от община Девин Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №336/03.06.2014г. по проектно предложение вх.№BG-07-HWR-3.2-010 по мярка 4.1. „Развитие на рибарските области“, подмярка 4.1.А. „Финансова подкрепа за прилагане на местните стратегии за развитие и покриване на текущите разходи на рибарските групи“ по приоритетна ос №4 „Устойчиво развитие на рибарските области“ от Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство“ на Република България, финансирана от Европейския фонд за рибарство за програмен период 2007-2013г. Първо плащане в размер на 50 (петдесет ) % от стойността на обекта, платимо в срок до 30 календарни дни от датата на получаване на авансово плащане по проекта и издаване на фактура от Изпълнителя. Второ плащане в размер на останалата част от договорените и изпълнени СМР, платими в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на обекта с констативен протокол, съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му до размера на сумата по договора, въз основа на подписан Сертификат за извършени и подлежащи на заплащане натурални видове СМР по офертните единични цени на избрания изпълнител, съгласно количествено-стойностна сметка. В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актуваните количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва в срок от 10 работни дни след отстраняването на несъответствията.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят документ, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата. Когато не е приложен оригинал или нотариално заверено копие на документ за създаването на обединение/сдружение/ консорциум, или в приложения документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът е лишен от правото да упражнява определена професия /строител/ или дейност /строителна/, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. Участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: - при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; -които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. В пар.1, т.23а от ДР на ЗОП е дадено определениe за "свързани лица" по смисъла на ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:Плик №1 с надпис „Документи за подбор”; Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”; Плик №3 с надпис „Предлагана цена”. Съдържание на Плик №1: Списък на документите, съдържащи се в офертата по чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от участника;Административни сведения;Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка и че се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката;Регистрационни документи на участника:копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; когато не е представен ЕИК, участниците в процедурата - ЮЛ или ЕТ, прилагат в офертата си освен документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние; копие от документа за самоличност, когато участник е ФЛ;документ за регистрация на чуждестранното ЮЛ или тяхно обединение в официален превод, издаден от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението. Ако участникът е чуждестранно ФЛ следва да представи в официален превод документа си за самоличност, издаден от държавата, в която е установен.Документ за закупена документация за участие – заверено копие;Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б.а, б, в, г, д и ал. 2, т. 2, т.4 и т.5 от ЗОП;Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т.2а и т.3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП;Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП.Документ за регистрация по ЗДДС (заверено копие), ако е регистриран. Когато участникът е ЮЛ установено в друга държава, той представя в превод еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен. Доказателства за икономическо и финансово състояние на участниците съгласно посоченото в т.ІІІ.2.2 от обявлението за обществена поръчка.Доказателства за технически възможности съгласно посоченото в т.ІІІ.2.3 от обявлението за обществена поръчка.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация);Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият – оригинал или нотариално заверено копие;Декларация за участието на подизпълнители;Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв.Декларация, че е спазено изискването за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда, определена съгласно § 1, т. 12 от Допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки и условията на труд.Декларация за приемане на условията в проекта на договор;Оферта за участие. Съдържание на Плик№2:1.Техническо предложение.2. Линеен график /под формата на диаграма на Гант или еквивалентен/ и диаграма/график за разпределение на работната ръка по отделните видове СМР. Съдържание на Плик №3:1. Попълва се образеца на Ценова оферта.2.Попълнена количествено-стойностна сметка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е търговец по смисъла на чл. 1 от Търговския закон, регистриран в България). В случай, че участникът е чуждестранно лице и съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на горепосочените документи, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на тази страна. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника (ако участника разполага с такъв) и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница. 2.Информация за оборота на участника от строителство, сходно с предмета на поръчката за последните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171 ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато Участникът в процедурата е Обединение документите по т. 1 и т. 2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а документа по т.3 се представя от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1, т. 2 и т. 3, се представят за всеки от посочените подизпълнители.
Минимални изисквания: 1) Участникът да има оборот от договори за строителство, сходно с предмета на поръчката, общо за предходните 3 (три) счетоводно приключени години в размер на 270 000 (двеста и седемдесет хиляди) лева, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Под “строителство, сходно с предмета на поръчката” следва да се разбира строително-монтажни работи при изпълнение на екопътеки и/или създаване и/или ремонт на кътове за отдих и/или изграждане, реконструкция или ремонт на туристически пътеки или други еквивалентни строителни обекти. 2) Участникът да е застрахован с валидна “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се прилага за обединението като цяло. Застраховката по т.2. следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията по т. 1 и т. 2 се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на изпълнени договори за сходни СМР, включително за периода през последните пет години към датата на подаване на офертата, придружен от референции/препоръки/ за добро изпълнение на обекти; в препоръките да са посочени стойността, датата и мястото на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; Забележка: Списъкът трябва да съдържа само изпълнените обекти през последните 5 години. Посоченият период се изчислява към датата на подаване на офертата. Под “договори за сходни СМР” следва да се разбира строително-монтажни работи при изпълнение на екопътеки и/или създаване и/ли ремонт на кътове за отдих и/или изграждане, реконструкция или ремонт на туристически пътеки или други еквивалентни строителни обекти. 2. Декларация за предложените ключови експерти (инженерно-технически състав) за изпълнение на поръчката с приложени за всеки експерт: 2.1. Професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на предлаганите от участника ключови експерти. 2.2. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. 3. Списък на строителната механизация, съоръжения и технически средства, с които разполага участникът за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има успешно изпълнени в рамките на последните пет години към дататана подаване на офертата или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, поне 1 договор за сходни СМР. 2. За изпълнението на поръчката участникът трябва да разполага с инженерен персонал- ключови експерти, назначен на трудов договор или привлечен по граждански договор, който да отговаря на следните изисквания: Ръководител на обекта • има висше образование, с професионална квалификация „строителен инженер” или строителен техник със специалност «Строителство и архитектура» или еквивалентна; • да има минимум 5 години стаж по специалността и минимум един обект като „Ръководител на обект”. Ландшафтен архитект или озеленител – със завършено висше образование, специалност «Ландшафтен архитект», „Озеленител“ или еквивалентна, с най-малко 5 години стаж по специалността. Координатор по безопасност и здраве, притежаващ Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. 3. Участникът да разполага минимум със следната механизация и оборудване: - Верижен багер – 1 бр. - Булдозер – 1 бр. - Челен товарач – 1 бр. - Самосвал – 2 бр. Допустимо е участникът да предложи еквивалентни машини, които извършват еквивалентни строителни операции. Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица изискванията по т. 1, 2 и 3 се отнасят за обединението участник. Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствие с изискванията. Когато участникът в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация и технология за качествено изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Срок на изпълнение; тежест: 10
Показател: Ценово предложение; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в срока, посочен в обявлението за обществена поръчка всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа от деловодството на община Девин. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно: Административната сграда на община Девин, находяща се на ул.„Дружба” № 1 – деловодство, всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в срока, посочен в обявлението за обществена поръчка всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа от деловодството на община Девин. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена или еквивалентен документ, в случай че плащането се извършва в касата в община Девин. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка след предварително писмено заявление до възложителя на факс: 03041/ 2661, съдържащо реквизити за издаване на фактура, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията, към което заявление се прилага копие от платежен документ за внесена невъзстановима сума за закупуването на документацията по долупосочената банкова сметка на възложителя в указания размер: IBAN: BG79IABG74913301516603 BIC: IABGBGSF; При банка "Интернешънъл Асет Банк" АД. В случаите по чл.27а, ал.1 ЗОП възложителят ще предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Възложителят е изпратил обявлението по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно: www.devin.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на община Девин - гр.Двин, ул.„Дружба” №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Мярка 4.1. „Развитие на рибарските области“, подмярка 4.1.А. „Финансова подкрепа за прилагане на местните стратегии за развитие и покриване на текущите разходи на рибарските групи“ по приоритетна ос №4 „Устойчиво развитие на рибарските области“ от Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство“ на Република България, финансирана от Европейския фонд за рибарство за програмен период 2007-2013г.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ползва възможноста на чл.64, ал.3 от ЗОП като обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и Интернет адреса, на който тя може да бъде намерена:www.devin.bg. Участниците могат да получат необходимата информация за: задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Р.България, където трябва да се извърши строителството и които са приложими към строителството.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ