Версия за печат

00028-2014-0016

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на регионалното развитие, ул."Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Милена Първанова, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405429, E-mail: MParvanova@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405413

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mrrb.government.bg/?controller=category&action=orders&catid=16.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Регионалното развитие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА СПЕЦИАЛИЗИРАНО КОМПЮТЪРНО ОБОРУДВАНЕ ЗА ГД „ГРАО“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Република България, гр. София,
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Необходимо е да се извърши комплексна доставка и гаранционно обслужване на специализирано компютърно оборудване за нуждите на ГД „ГРАО“ към МРР , както следва: работна станция, настолен компютър с вграден монитор All – in – one , сървър, мултифункционално устройство А3.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Работна станция – 5 бр. 2. Настолен компютър с вграден монитор All – in – one - 60 бр. 3. Сървър – 2 бр. 4. Мултифункционално устройство А3 – 1 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
133333 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе в касата на МРР или по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD. Гаранцията за участие е в размер на: 1 300,00 (хиляда и триста) лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция (за участие в процедурата, съответно за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от представляващия възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение следва да бъде с валидност до 30 работни дни след окончателното изпълнение на индивидуалния договор. Участниците могат да представят банкови гаранции по образец на обслужващата ги банка, ако този образец съдържа цялата необходима информация по образеца на възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника/изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на извършените доставки по банков път в 10-дневен срок от датата на представяне на оригинална фактура, подписан приемо – предавателен протокол и Акт за изплащане на извършени дейности (образец на МРР).

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на юридическо лице при подаване на оферта за участие в процедурата. Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице;Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. В този случай документите по чл. 56, ал.1, т. 1 и т. 6 се представят от всяко физическо или юрид. лице, включено в обединението. При участници обединения следва да се представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Документът се представя и в официален превод;Когато не е представен единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - заверено копие, издадено не повече от 2 месеца преди датата на отваряне на офертите.Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 2.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от "а до д" и ал. 2, т. 2а - първо предложение и т. 5 от ЗОП; 3.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2, т. 3 и ал. 2, т.1 и т. 3 от ЗОП; 4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП ; 5.Декларация за приемане условията в проекта на договора; 6.Документ удостоверяващ наличието на гаранция за участие. 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. След представяне на допълнителни документи по чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП и прегледа им, от участие в процедурата се отстранява участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1 б. от "а до д",т.2 и т.3 и ал.2, т.1, т. 2а-първо предложение, т.3 и т.5 (е обявен в несъстоятелност, е в производство по ликвидация, има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако не е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социално осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен;е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки) и ал. 5 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварителните условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; за когото е установено по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника по Образец № 13 от документацията за участие в процедурата. * Под дейности „сходни с предмета на поръчката“ се разбира - доставка и гаранционно обслужване на работни станции, сървъри и периферна техника към тях.
Минимални изисквания: Участникът да има реализиран оборот от дейности сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) счетоводно приключени години не по-малко от 380 000,00 лева (триста и осемдесет хиляди лева) без ДДС. - В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосочените изисквания се прилагат за обединението като цяло. - Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставки с подобен предмет на поръчката, изпълнени през последните 3 години - по Образец № 10 от документацията за участие в процедурата. За доказване на техническите възможности, участникът следва да представи препоръки от предишни възложители с указване на вида и на обема на извършените доставки, стойностите, срока на изпълнение и възложителя. - Под доставки „сходни с предмета на поръчката“ се разбира - доставка и гаранционно обслужване на работни станции, сървъри и периферна техника към тях. 2. Копие от оторизационно писмо или еквивалентен документ потвърждаващ, че участникът е оторизиран представител за доставка и сервиз от производителя на съответната техника за България. 3. Копие от валиден сертификат за качество по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен в областта на предмета на поръчката на участника и производителите на предлаганото оборудване. 4. Копие на валиден сертификат за Информационна сигурност по стандарта ISO/IEC 27001:2005 или еквивалентен. - Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнени договори за доставки, сходни с предмета на поръчката за последните три години, считано до крайния срок за подаване на офертите на стойност общо за не по- малко 380 000,00 лева без ДДС. - Под доставки „сходни с предмета на поръчката”се разбират – доставка и гаранционно обслужване на работни станции, сървъри и периферна техника към тях. 2. Участникът следва да бъде оторизиран представител за доставка и сервиз от производителя на съответната техника за България и да притежава сервизни бази. - Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на разположение тези ресурси. - В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените по - горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) 3. Участникът и производителите на предлаганото оборудване и офис консумативи трябва да притежават валиден сертификат за качество по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен в областта на предмета на поръчката. - Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 4. Участникът да притежава валиден сертификат за Информационна сигурност по стандарта ISO/IEC 27001:2005 или еквивалентен. - Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка (ТО) с подпоказатели: ТО на 5 броя работни станции (ТО1) с тежест 0,10; ТО на 60 броя настолни компютри с вградени монитори All-in-One (ТО2) с тежест 0,35; ТО на 2 броя сървъри (ТО3) с тежест 0,18; ТО на 1 брой мултифункционално устройство А3 (ТО4) с тежест 0,02; ТО за специфични изисквания (ТО5) с тежест 0,35.; тежест: 40
Показател: Предложена цена (ПЦ); тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

06-14-062

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на регионалното развитие, ул."Св.Св.Кирил и Методий" №17-19, гр.София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка или техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете по процедурата са намалени до 28 дни на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Процедурата се провежда по чл. 14, ал. 3 от ЗОП. Документацията за участие в настоящата обществена поръчка /техническа спецификация, проект на договор и образци на документи/ е безплатна и достъпна под номер 06-14-062 в профила на купувача в електронната страница на МРР - http://www.mrrb.government.bg/?controller=category&action=orders&catid=16. Прогнозната стойност посочена в раздел II 2.1 да се счита за максималната стойност на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна", ул."Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19, Р. България 1202, София, Тел.: 02 9405562, Факс: 02 9872517

Интернет адрес/и:

URL: www.mrrb.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ