Версия за печат

00038-2014-0019

BG-Габрово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000215630

Община Габрово, пл. "Възраждане" №3, За: Неджля Юмерова, Момчил Недев, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818384, E-mail: nedzhi@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на съдове за домашно компостиране и за разделно събиране на битови отпадъци на територията на Регион Габрово“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Габрово и Община Трявна
Код NUTS: BG322
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на съдове за домашно компостиране и за разделно събиране на битови отпадъци на територията на Регион Габрово, обезпечаваща въвеждането на двукомпонентен модел за разделно събиране на ТБО в по-големите населени места от Регион Габрово, както и въвеждане на система за домашно компостиране в селските райони и периферните градски квартали

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34928480, 44613800

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет
Контейнери за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата поръчка включва доставка на общо 6610 броя контейнери за разделно събиране на отпадъци и 4650 компостера

Стойност, без да се включва ДДС
604000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

05.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Банкова или парична гаранция за участие в размер на 6 040 (шест хиляди и четиридесет)лв. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми : а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова, тя следва да е с валидност мин. 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Р. България BIC: STSABGSF IBAN: BG 52 STSA 9300 3305 016 910 За задържането и освобождаването на гаранцията за участие в процедурата се прилагат условията на чл.61 и 62 от ЗОП. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС, в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на Възложителя или банкова гаранция в полза на Възложителя. Определеният Изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Валидност на гаранцията за изпълнение - 180 календарни дни. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се определят в договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по Договора се извършват след извършване на всяка от доставките по чл.2 ал.2, т.1. и т.2 - съответно на съдовете за домашно компостиране и съдовете за разделно събиране на битови отпадъци, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след представяне на Възложителя на фактура оригинал с опис на доставените видове съдове, с единични цени, количества и стойност и приемо-предавателен/лни протокол/ли, удостоверяващи изпълнение на съответната доставка. За извършване на плащанията Изпълнителят представя фактура за всяка една от доставките по чл. 2 ал.2, която следва да съдържа следната задължителна информация: Получател: ОБЩИНА ГАБРОВО Адрес: пл. Възраждане № 3 БУЛСТАТ: 000215630 ИН по ДДС BG000215630 МОЛ: Таня Христова Получил фактурата:.............. Номер на документа, дата и място В основание следва да бъде вписан и номера и датата на договора за обществена поръчка. Плащанията са обвързани с освобождаване на финансовия ресурс (формиран в резултат отчисленията по чл. 64 от Закона за управление на отпадъците), с който Възложителят разполага в сметката си при РИОСВ – Велико Търново.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се изисква създаване на юридическо лице в случай, че за изпълнител е определено обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

ПЛИК № 1 „Документи за подбор” : 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от Участника или от упълномощено от него лице съгл.чл.56(1)т.14 от ЗОП; 2. Обща Оферта (Обр. 1); 3. Нот. заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата(или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; 4. Документи за правосубектност на Участника (съгласно чл. 56 (1), т. 1 от ЗОП); 5.Декл. по чл. 47 (1) т. 1, (2), т. 2 и 5 и (5), т. 1 (Обр. 2) В случай, че участникът е ЮЛ, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47 (4) от ЗОП; 6. Декларация по чл. 47 (1), т.2 и 3,(2)т.1,2а,3 и 4 и (5)т.2 от ЗОП (Обр. 3); 7. Декл., че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката (Обр. 4); 8.Декл. по чл.56(1),т.12 от ЗОП, че участникът приема условията на проекта на договор за изп. на общ. поръчка (Обр. 5); 9.Документ, удостоверяващ наличието на обединение (съгласно чл. 56 (1), т. 2 от ЗОП) с нотариална заверка на подписите (ако Участникът е обединение) – в ориг. или в нот. заверено копие, или в случай, че обедин. не е създадено за участие в настоящата общ. поръчка - анекс, към първонач. сключения договор;10. Декл.( обр.7) за отговорност на членовете на обединението; 11.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал(Обр.6); 12.Декл. за ползв./неползв. на подизпълнители(Обр. 9) съгласно изискванията на чл.56 (1), т. 8 от ЗОП; 13.Декл. за съгласие за участие от подизпълнител/и-оригинал(Обр.10), ако е приложимо; 14.Доказат. за икономич. и финанс. състояние; 15.Доказателства за технически възможности; списък изпълнени договори (Обр.12); 16. Декларация (Обр.13),че предлаганите съдове са нови и неупотребявани; ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който се съдържа Техническа оферта (Образец № 14), с която Участникът предлага изпълнение на поръчката при съблюдаване на изискванията на техническото задание, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. ПЛИК № 3 „Предлагана цена” - съдържа Ценова оферта (Образец № 15). Възложителят ще отстрани от участие в процедурата Участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47 (2), т. 1-5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

а)заверено копие на Отчет за приходите и разходите за последните 3(три) счетоводно приключени години или декларация свободен текст, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ; б)декларация-справка за общия оборот и оборота от изпълнени договори, сходни с предмета на настоящата поръчка (Образец № 11); Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се прилагат за всеки от тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

а) и б) Участникът да има общ оборот общо за последните 3 счетоводно приключени години в размер на 1 000 000 лв. (един милион) лева без ДДС, от които оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката общо за последните 3 счетоводно приключени години, в размер на 700 000 лв. (седемстотин хиляди) лева без ДДС. Под оборот от дейност, сходна с предмета на поръчка, следва да се разбира оборота, реализиран в резултат на доставката/ките на: съдове за отпадъци. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три счетоводно приключени години и не може да представи информация за общ оборот и оборот от дейност, сходна с на предмета на поръчката, същият посочва това обстоятелство в офертата си и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността си, като в този случай следва да е изпълнил изискванията за оборот от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло. Когато има участие на подизпълнител, изискването се прилага съобразно вида и дела на неговото участие. В случай, че не отговаря на някое от горните изисквания, Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

а) Списък на изпълнени договори, с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните 3 години (Образец № 12) – считано до изтичане крайния срок за подаване на офертите, придружен от препоръки за добро изпълнение б) Документ, доказващ собствеността или ползването на друго валидно правно основание на сервизна база/бази за извършване на гаранционно сервизно обслужване на доставените съдове – заверено копие; в) заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент г)Декларация, че предлаганите видове съдове за отпадъци са нови и неупотребявани (Образец №13) Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се прилагат за всеки от тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

а)Участникът следва да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години (считани до изтичане крайния срок за подаване на офертите) минимум: • 2 (два) договора, с предмет, сходен с предмета на поръчката. Под договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира - доставката/ките на: съдове за отпадъци. б)Участникът да притежава собствена или ползвана на друго валидно правно основание сервизна база/бази, за извършване на гаранционно сервизно обслужване на доставените съдове. в)Участникът трябва да разполага с издаден валиден сертификат от акредитиран орган за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент. г)Участникът да предложи за изпълнение на поръчката нови и неупотребявани съдове за отпадъци. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се прилагат за обединението като цяло. Когато има участие на подизпълнител, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на неговото участие. В случай, че не отговаря на някое от горните изисквания, Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 041 - 067679 от 27.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Цената за документацията е с включен ДДС. Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Габрово, на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” №3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч., срещу заплащане в касата на Общината на цената за всеки отделен комплект или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересовано лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала №330, етаж 3 в Община Габрово, гр.Габрово, пл. "Възраждане"№3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел комисията.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ще се възползва от правната възможност в чл. 64, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП и ще намали срока от изпращане на обявление за обществена поръчка до АОП до крайния срок за получаване на оферти , тъй като е публикувано предварително обявление и Възложителят ще изпрати обявлението по електронен път и ще предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава пред КЗК в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията, които подлежат на обжалване.Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ