00004-2014-0013
Технически редакции | ||
10.06.2014 11:50 ч. : | 10/06/2014 11:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.06.2014 11:50 ч. : | 10/06/2014 11:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Плевен: Лизинг
Доставки
"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, Ул."Сан Стефано" 25, За: Недко Симов Нешев - Икономист "Обществени поръчки", България 5800, Плевен, Тел.: 064 889838; 087 8330178, E-mail: op@vik-pleven.com, Факс: 064 889866
Място/места за контакт: Ул."Сан Стефано" 25Интернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.vik-pleven.com.
Адрес на профила на купувача: www.vik-pleven.com.
Електронен достъп до информация: www.aop.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
НЕ
Доставка на нов специализиран автомобил за почистване на канали при условията на финансов лизинг.
Доставка на нов специализиран автомобил за почистване на канали с оборудване: система за високо налягане, вакуумна помпа и система за рециклиране на използваната вода, при условията на финансов лизинг. Автомобилът трябва да отговаря на описанието и техническите спецификации от документацията за участие в процедурата. Срок на доставка след заявка - максимум до 30 работни дни. Гаранционен срок - минимум 18 месеца. Договорът за изпълнение на обществената поръчка се сключва с участникът, определен за Изпълнител в качеството му на лизингодател.
34144500 (KA11, QB44)
Описание:
НЕ
НЕ
ДА
1 брой
НЕ
НЕ
60
Гаранцията (ако е парична) се внася в брой в касата на дружеството (стая 402) или с превод по сметката на Възложителя в "Първа Инвестиционна Банка" АД - IBAN: BG09FINV915010BGN08JX5, BIC: FINVBGSF. Гаранция за участие - 7000 лева. Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойносста му. Гаранцията може да бъде банкова или парична.
Собствено финансиране. Начин на образуване на цената - франко складовата база на Възложителя в гр.Плевен. Плащане по банков път. Схема на плащане на вноските. 1. Първоначална вноска след доставка - 15% от общата стойност на поръчката преди оскъпяването, в срок до 30 дни след доставка, подписване на приемо - предавателен протокол и издаване на фактура. 2. За останалата стойност - на 60 равни ежемесечни вноски в срок до 20 число на месеца. За всяка вноска се издава отделна фактура.
НЕ
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2. Удостоверение за единен идентификационен код (ЕИК), съгл. чл.23 от Закона за търговския регистър (издадено от Агенция по вписванията), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът е физическо лице се представя нотариално заверено копие на документ за самоличност. 3. Оферта за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка – по образец. 4. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – по образец (наличието на някое обстоятелство по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата). 5. Документ за закупена документация за участие в процедурата. 6. Документ за внесена гаранция за участие (при представяне на банкова гаранция, същата се представя в оригинал). 7. Административни сведения – по образец. 8. Декларация от участника, че е съгласен с условията на предложения в документацията проектодоговор – по образец. 9. Декларация от участника за подизпълнители, ако се предвиждат такива, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие – по образец. 10. Договор с подизпълнител, в случаите по т.7. 10. Данни и документи за подизпълнителите съгласно чл.56, ал.2 във вр. с чл.56, ал.1, т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП
1. Справка за общия оборот и за оборота от продажба на машини/ автомобили – обект на настоящата обществена поръчка, през последните три години – 2011, 2012 и 2013г. 2. Годишен баланс от предходната година – 2013г. 3. Отчет за приходите и разходите от предходната година – 2013г. Представянето на документите по т.2 и т.3 е задължително само за участниците, които подлежат на задължителен независим финансов одит). Декларация от участника, че не подлежи на задължителен независим финансов одит, при непредставяне на документите по т.2 и т.3. 4. Лиценз от БНБ, че участникът може да извършва финансов лизинг и отговаря на изискванията на Закон за кредитните институции и на Наредба №26/23.04.2009г. на БНБ за финансовите институции.
1. Списък на сключените договори за доставка на машини /автомобили – обект на настоящата обществена поръчка през последните 3 (три) години – 2011, 2012 и 2013г. (списъкът задължително включва дата, възложител и стойност на договорите). 2. Препоръки за добро изпълнение (референции) от възложители по т.1. 3. Декларация от производителя за гаранция с гаранционни условия на предлаганите автомобили и монтираното оборудване. Гаранционен срок – минимум 18 месеца. 4. Декларация, удостоверяваща, че производителят или доставчикът разполага със сервизни бази за гаранционно и извънгаранционно обслужване на автомобила на територията на РБ, с посочване на местоположението. 5. Документ, удостоверяващ, че доставчикът е производител или официален представител на производителя. 6. Сертификати за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 и ISO 14001:2005 (или еквивалентни) на производителя или доставчика, по отношение на автомобила и оборудването. 7. Сертификат от компетентен орган, че двигателя и каналочистачния модул на предлагания автомобил отговарят на стандарта „EURO 6“ (или еквивалентен). 8. Декларация от участника, че автомобила и монтираното оборудване са нови и неупотребявани, произведени през 2014 г. 9. Декларация от Доставчика за осигуряване на първоначално обучение за експлоатация на автомобила и оборудването. 10. Подробно техническо описание, каталози, скици и др. материали, представящи характеристиките на предлагания автомобил и оборудване – на български език (или с превод на български език), както и ръководство за експлоатация на производителя.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Цената е с включен ДДС. Документацията се заплаща в брой в стая 101 на горепосочения адрес, след което се получава от стая 308 срещу представяне на издадената фактура за платената сума всеки работен ден от 8.00ч. - 12.00ч.;13.00ч. - 16.00ч. Ако има желаещи да получат документацията по пощата за тяхна сметка, същите трябва да изпратят по факс или поща на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платената сума и адрес, на които да бъде изпратена документацията. По банков път документацията се заплаща по сметката, посочена в т.ІІІ.1.1 от обявлението.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Централно управление на "В и К" ЕООД Плевен, ул."Сан Стефано" 25
Лицата по чл.68 ал.3 от ЗОП.
НЕ
НЕ
Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена минимум 3 дни предварително, на официалния сайт на Възложителя - www.vik-pleven.com. Представените оферти трябва да отговарят на Изискванията от документацията за участие в процедурата. Образци на документи за участие в процедурата могат да бъдат изтеглени от съответния линк на сайта на Възложителя - www.vik-pleven.com / профил на купувача / поръчки с процедури.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
10.06.2014 г.