Версия за печат

00004-2014-0013

BG-Плевен: Лизинг

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 824106518

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, Ул."Сан Стефано" 25, За: Недко Симов Нешев - Икономист "Обществени поръчки", България 5800, Плевен, Тел.: 064 889838; 087 8330178, E-mail: op@vik-pleven.com, Факс: 064 889866

Място/места за контакт: Ул."Сан Стефано" 25

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.vik-pleven.com.

Адрес на профила на купувача: www.vik-pleven.com.

Електронен достъп до информация: www.aop.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на нов специализиран автомобил за почистване на канали при условията на финансов лизинг.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Лизинг 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Базата на Възложителя в гр.Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на нов специализиран автомобил за почистване на канали с оборудване: система за високо налягане, вакуумна помпа и система за рециклиране на използваната вода, при условията на финансов лизинг. Автомобилът трябва да отговаря на описанието и техническите спецификации от документацията за участие в процедурата. Срок на доставка след заявка - максимум до 30 работни дни. Гаранционен срок - минимум 18 месеца. Договорът за изпълнение на обществената поръчка се сключва с участникът, определен за Изпълнител в качеството му на лизингодател.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34144500 (KA11, QB44)

Описание:

Превозни средства за отпадъци и отпадни води (За водоразпределителни дружества , Относно вода )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

ДА

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1 брой

Стойност, без да се включва ДДС
700000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията (ако е парична) се внася в брой в касата на дружеството (стая 402) или с превод по сметката на Възложителя в "Първа Инвестиционна Банка" АД - IBAN: BG09FINV915010BGN08JX5, BIC: FINVBGSF. Гаранция за участие - 7000 лева. Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойносста му. Гаранцията може да бъде банкова или парична.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Собствено финансиране. Начин на образуване на цената - франко складовата база на Възложителя в гр.Плевен. Плащане по банков път. Схема на плащане на вноските. 1. Първоначална вноска след доставка - 15% от общата стойност на поръчката преди оскъпяването, в срок до 30 дни след доставка, подписване на приемо - предавателен протокол и издаване на фактура. 2. За останалата стойност - на 60 равни ежемесечни вноски в срок до 20 число на месеца. За всяка вноска се издава отделна фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2. Удостоверение за единен идентификационен код (ЕИК), съгл. чл.23 от Закона за търговския регистър (издадено от Агенция по вписванията), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът е физическо лице се представя нотариално заверено копие на документ за самоличност. 3. Оферта за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка – по образец. 4. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – по образец (наличието на някое обстоятелство по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата). 5. Документ за закупена документация за участие в процедурата. 6. Документ за внесена гаранция за участие (при представяне на банкова гаранция, същата се представя в оригинал). 7. Административни сведения – по образец. 8. Декларация от участника, че е съгласен с условията на предложения в документацията проектодоговор – по образец. 9. Декларация от участника за подизпълнители, ако се предвиждат такива, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие – по образец. 10. Договор с подизпълнител, в случаите по т.7. 10. Данни и документи за подизпълнителите съгласно чл.56, ал.2 във вр. с чл.56, ал.1, т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Справка за общия оборот и за оборота от продажба на машини/ автомобили – обект на настоящата обществена поръчка, през последните три години – 2011, 2012 и 2013г. 2. Годишен баланс от предходната година – 2013г. 3. Отчет за приходите и разходите от предходната година – 2013г. Представянето на документите по т.2 и т.3 е задължително само за участниците, които подлежат на задължителен независим финансов одит). Декларация от участника, че не подлежи на задължителен независим финансов одит, при непредставяне на документите по т.2 и т.3. 4. Лиценз от БНБ, че участникът може да извършва финансов лизинг и отговаря на изискванията на Закон за кредитните институции и на Наредба №26/23.04.2009г. на БНБ за финансовите институции.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на сключените договори за доставка на машини /автомобили – обект на настоящата обществена поръчка през последните 3 (три) години – 2011, 2012 и 2013г. (списъкът задължително включва дата, възложител и стойност на договорите). 2. Препоръки за добро изпълнение (референции) от възложители по т.1. 3. Декларация от производителя за гаранция с гаранционни условия на предлаганите автомобили и монтираното оборудване. Гаранционен срок – минимум 18 месеца. 4. Декларация, удостоверяваща, че производителят или доставчикът разполага със сервизни бази за гаранционно и извънгаранционно обслужване на автомобила на територията на РБ, с посочване на местоположението. 5. Документ, удостоверяващ, че доставчикът е производител или официален представител на производителя. 6. Сертификати за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 и ISO 14001:2005 (или еквивалентни) на производителя или доставчика, по отношение на автомобила и оборудването. 7. Сертификат от компетентен орган, че двигателя и каналочистачния модул на предлагания автомобил отговарят на стандарта „EURO 6“ (или еквивалентен). 8. Декларация от участника, че автомобила и монтираното оборудване са нови и неупотребявани, произведени през 2014 г. 9. Декларация от Доставчика за осигуряване на първоначално обучение за експлоатация на автомобила и оборудването. 10. Подробно техническо описание, каталози, скици и др. материали, представящи характеристиките на предлагания автомобил и оборудване – на български език (или с превод на български език), както и ръководство за експлоатация на производителя.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е с включен ДДС. Документацията се заплаща в брой в стая 101 на горепосочения адрес, след което се получава от стая 308 срещу представяне на издадената фактура за платената сума всеки работен ден от 8.00ч. - 12.00ч.;13.00ч. - 16.00ч. Ако има желаещи да получат документацията по пощата за тяхна сметка, същите трябва да изпратят по факс или поща на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платената сума и адрес, на които да бъде изпратена документацията. По банков път документацията се заплаща по сметката, посочена в т.ІІІ.1.1 от обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
04.08.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

Централно управление на "В и К" ЕООД Плевен, ул."Сан Стефано" 25

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл.68 ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена минимум 3 дни предварително, на официалния сайт на Възложителя - www.vik-pleven.com. Представените оферти трябва да отговарят на Изискванията от документацията за участие в процедурата. Образци на документи за участие в процедурата могат да бъдат изтеглени от съответния линк на сайта на Възложителя - www.vik-pleven.com / профил на купувача / поръчки с процедури.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ