Версия за печат

00169-2014-0016

BG-гр. Ловеч: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ловеч, ул. Търговска № 22, За: Евдокия Попова, Република България 5500, гр. Ловеч, Тел.: 068 688251, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 688280

Място/места за контакт: Общинска администрация Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.lovech.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Анализ на морфологичния състав и количеството на отпадъка генериран на териториите на Община Ловеч, Община Летница и Община Угърчин“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр. Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изготвяне на морфологичен и количествен анализ на отпадъците, генерирани на териториите на Община Ловеч, Община Летница и Община Угърчин се извършва на основание чл.8, ал.6 от Наредбата за разделно събиране на биоотпадъците, приета с ПМС №275 от 06.12.2013 г., обн. ДВ, бр.107 от 13.12.2013 г. Морфологичния анализ и количеството на битовите отпадъци се извършва съгласно методика, утвърдена със заповед на министъра на околната среда и водите. Изготвянето на анализа относно морфологичния състав и количеството на отпадъците е необходим с цел помагане на съответните общински органи при оценка на изпълнението на ангажиментите на страната по отношение на управление на отпадъците, произтичащи от членството в Европейския съюз. Дейностите, които следва да се извършат за определяне на състава и количеството на отпадъците са: 1. Определяне на количествата на отпадъчните потоци в общините Ловеч, Летница и Угърчин; 2.Планиране на морфологичен анализ на смесените отпадъци; 3.Провеждане на морфологичния анализ; 4.Изчисляване на резултатите и определяне на състава на отпадъците. С оглед постигане на по-голяма прецизност, анализът следва да обхваща период от 4 /четири/ пълни сезона.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79723000

Описание:

Услуги, свързани с анализа на отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите, които следва да се извършат за определяне на състава и количеството на отпадъците са: 1.Определяне на количествата на отпадъчните потоци в общините Ловеч, Летница и Угърчин; 2.Планиране на морфологичен анализ на смесените отпадъци; 3.Провеждане на морфологичния анализ; 4.Изчисляване на резултатите и определяне на състава на отпадъците.

Прогнозна стойност без ДДС
100250 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцияте за участие е в размер на 1 000,00 /Хиляда/ лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата определена за краен срок за подаване на оферти. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN: BG22IORT80463300081201 BIC: IORTBGSF при ТБ „Инвест банк" – клон Ловеч Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за платена гаранция за участие или за учредена банкова гаранция в оригинал. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Ловеч, че е със срок на валидност 180 дни от датата, определена за краен срок за представяне на оферти. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато класираният на първо място участник избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Ловеч, и че е със срок на валидност най-малко до един месец след приключване на договора. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва след доказване количеството и качеството на извършените услуги, чрез двустранно подписан приемо–предавателен протокол, придружен с Доклад за извършена работа и издадена от Изпълнителя фактура. Начин на плащане Авансово плащане - в размер до 20% от стойността на Договора. Междинно плащание - в размер на 60 % - след представяне на изготвения морфологичен и количествен анализ Окончателно плащане - в размер на 20% - след проверка на извършената работа от страна на Възложителя Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. Те трябва да съдържат следната задължителна информация: Получател: (име на Възложителя) Адрес: ЕИК по БУЛСТАТ: Получил фактурата: Номер на документа, дата, място Разходът е по Договор №…….

ІІІ.1.4) Други особени условия

Ако Участникът не отговаря на изискванията на чл.47, ал.2, т.1, 2а (първо изречение), 3, 4 и т.5 от ЗОП ще бъде отстранен от процедурата. Участникът следва да отговаря на следните адмитистративни изисквания, съгласно ЗОП: 1/Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната с-ма, вкл. изпиране на пари, по чл.253-260 от НК; за подкуп по чл.301-307 от НК; за участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; за престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК; за престъпление п-в стопанството по чл.219-252 от НК; 2/Участникът да не е обявен в несъстоятелност;3/Участникът да не е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура с-но националните закони и подзаконови актове; 4/Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или да е сключил извън съдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;5/Участникът да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;6/Участникът да няма задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; 7/Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 г.;8/Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във вр-ка с провеждане на процедури за възлагане на ОП;9/Участникът да няма лица от посочените в чл.47, ал.4 от ЗОП, които са сключили д-р с лице по чл.21 или 22 от ЗПУКИ. •Съгласно чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици „На дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в процедура по обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК №1 - "ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР" следва да съдържа: 1.Списък на документите, съдържащи се в Офертата, подписан от Участника; 2.Оферта за участие – по образец; 3.Регистрационни документи на участника: ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР; Документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на български език в официален превод по смисъла на §1, т.16а от ЗОП; Копие от документ за самоличност, ако участникът е физическо лице; 4.Документ за създаване на обединение за участие в обществената поръчка съгласно Документацията за участие с нотариална заверка на подписите и да съдържа клаузи, в които:-се гарантира, че всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора;-се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в бединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и настоящата документация от отделните членове на обединението и съгласно чл.25, ал.8 от ЗОП; -се посочва физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението; - представляващият обединението се упълномощава да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с Възложителя; - се гарантира, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; -се гарантира, че срокът на обединението е най-малко за времето,за което поръчката ще бъде изпълнена. 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява Участника в процедурата, когато участникът не се представлява от лицата, посочени със съответните пълномощия в документа за регистрация – оригинал; 6.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, подава се от Участника, всеки член в обединението и подизпълнителя; 7.Декларация за отсътвие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;8.Документ за внесена гаранция за участие;9. Декларация за участието на подизпълнители; 10.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; 11. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП; 12. Декларация за приемане на етичните клаузи; 13. Декларация, че участникът приема условията на проекта на договор. 14. За доказване на минималните икономически, финансови и технически възможности се прилагат документите, описани в поле III.2.2. и III.2.3. ПЛИК №2 "ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА" следва да съдържа: 1).Предложение за изпълнение на поръчката - попълва се Формуляр №19 2).Декларация по чл.56, ал.1, т.9 от ЗОП за срок на изпълнение на поръчката – попълва се Формуляр №20. 2.3.ПЛИК №3 “ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” следва да съдържа: 1).Ценова оферта Формуляр №21. В цената следва да бъдат включени всички необходими разходи на Участника за изпълнението на поръчката. Предложената цена е постоянна. При подготовката на офертата, участниците е необходимо да направят своите изчисления и да включат цената на финансовия риск /инфлация/ в цената на услугата. Извън плика с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които и по какъвто и да е начин са включили някъде в Офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация за общия оборот от подобни услуги за последните 3 /три/ години / (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която Участникът е започнал дейността си, придружена със заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за съответните години, заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството, като това условие се отнася за юридическите лица, които подлежат на такава заверка, съгласно действащото законодателство, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени; Ако участникът е физическо лице – възложителят ще приеме копие на годишни данъчни декларации и/или други документи като справка/удостоверение от работодател, декларация от участника, удостоверяващи дохода му за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от законодателството на държавата, в която е установен. Забележка: -Ако съставната част на финансовите отчети за съответните години не са обявени в търговския регистър, участниците трябва да представят заверени с мокър печат отчет за приходите и разходите -Ако съставната част на финансовите отчети за съответните години са обявени в търговския регистър, участниците не ги представят -Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя финансовите отчети съгласно националното му законодателство. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). Съгласно чл.50, ал.2 от ЗОП, когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже финансовото и икономическото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от изискванията Забележка: Ако участникът предвижда участие на подизпълнители или е обединение, доказателствата за икономически и финансови възможности се прилагат съгласно разпоредбите на чл.56, ал.2 и ал.3 от ЗОП.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1.Участникът трябва да има специфичен оборот общо за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) не по-малко от 150 000 лв. Под специфичен оборот да се разбира дейности, сходни с предмета на поръчката, т.е. анализ на морфологичен състав и количества на отпадъци.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация със списък на изпълнени договори през последните 3 /три/ години (до датата, определена като краен срок за подаване на оферти), съответващи на предмета на поръчката. Списъкът трябва да съдържа: дата на договора, име на Възложителя с адрес и телефон, предмет на договора (описание на етапите), срок за изпълнение, стойност на договора без ДДС. За декларираните договори се прилагат препоръки/референции за добро изпълнение от съответния Възложител от списъка, като тези препоръки съдържат стойността, датата, мястото на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2.Декларация-списък на екип за изпълнение; Професионални автобиографии, собственоръчно подписани от съответните ключови експерти. Към автобиографиите се прилагат документи, удостоверяващи квалификация, професионален опит и необходимата правоспособност за изпълнение на съответната дейност от експертите за изпълнение на поръчката, в т.ч.: диплом/и за завършено образование; удостоверения за професионално обучение; сертификати за придобита професионална квалификация; копия от трудови/служебни книжки; копия от договори – трудови и/или граждански, доказващи изискуемия опит; други, които участниците считат за приложими. Декларации за разположение на ключов експерт. 3.Декларация за разположение (собствени, наети или на лизинг) на машини и техническо оборудване - прилагат се копия на полици за сключена застраховка „Гражданска отговорност“ на всички декларирани МПС, посочени в списъка. В случай, че участникът не разполага с такива, прилага декларация, че ако бъде определен за изпълнител преди подписване на договора ще ги предостави на възложителя. Прилага се извлечение от инвентарна книга или копие от договор за наем или лизинг, като доказателство, че Участникът отговаря на изискванията за разположение на техника и оборудване. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания в т.2.5. Забележка: Ако участникът предвижда участие на подизпълнители или е обединение, доказателства за техническите възможности и квалификация се прилагат съгласно разпоредбите на чл.56, ал.2 и ал.3 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва успешно да е изпълнил договори с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка за период от 3 /три/ години, считано до датата определена като краен срок за подаване на офертите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка на обща стоност не по-малко от 150 000.00 лева. Описват се не повече от (3) три договора. Договори в процес на изпълнение не се приемат. 2.Да разполага с екип за изпълнение на поръчката: 2.1.Ръководител на екипа: Образование - Инженер в областта на опазване на околната среда; Опит – минимум 5 год. в областта на управление на отпадъците; Специфичен опит – Да е участвал като ключов експерт в екип за анализ на състава на битови отпадъци /морфологичен анализ/ за населено място над 50 хиляди души. 2.2.Ключов експерт 1: Обазование - Висше техническо образование; Специфичен опит - да е участвал като ключов експерт при осъществяване на дейности по пробонабиране, изследване, анализ и статистическа обработка на морфологичния състав на битовите отпадъци за населени места с население над 50 хиляди души. 2.3.Ключов експерт 2– химик - лабораторен експерт анализи: висше образование степен магистър – химическа специалност, минимум три години професионален опит. 2.4.Други експерти по преценка на Участника 3.Да разполага с необходимата техника и оборудване за изпълнение на поръчката, минимум: - един специализиран автомобил /сметосъбирач/; - мобилна електронна везна; - набор от сита.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

1.Ръководител на екипа: Образование - Инженер в областта на опазване на околната среда; Опит – минимум 5 год. в областта на управление на отпадъците; Специфичен опит – Да е участвал като ключов експерт в екип за анализ на състава на битови отпадъци /морфологичен анализ/ за населено място над 50 хиляди души. 2.Ключов експерт 1: Обазование - Висше техническо образование; Специфичен опит - да е участвал като ключов експерт при осъществяване на дейности по пробонабиране, изследване, анализ и статистическа обработка на морфологичния състав на битовите отпадъци за населени места с население над 50 хиляди души. 3.Ключов експерт 2– химик - лабораторен експерт анализи: висше образование степен магистър – химическа специалност, минимум три години професионален опит. 4.Други експерти по преценка на Участника

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ, ГР. ЛОВЕЧ, УЛ. "ТЪРГОВСКА" №22

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени от тях лица, както и представители на средствата за масова информеция и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в процедура за възлагане на обществена поръчка. Решението се обжалва пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1.изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2.получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ