Версия за печат

00474-2014-0005

BG-с.Иваново: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Иваново, ул."Олимпийска" №75, За: Ивелина Петрова-юрисконсулт, Р Бълагария 7088, с.Иваново, Тел.: 08116 2253, E-mail: invest@ivanovo.bg, Факс: 08116 2870

Място/места за контакт: Деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ivanovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.ivanovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Рехабилитация на общински път RSE 1101 с. Щръклево – с. Красен от км 0+000 до км 5+500, Община Иваново, Област Русе”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: общински път RSE 1101 с. Щръклево – с. Красен от км 0+000 до км 5+500, Община Иваново, Област Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на строително- монтажни работи (СМР) за рехабилитация на общински път RSE 1101 с. Щръклево – с. Красен от км 0+000 до км 5+500, Община Иваново, Област Русе. Проектът има за цел да осигури технически параметри и равност на настилката на съществуващия път, съгласно действащата нормативна уредба, отпималното му отводняване и постоянна организация на движението, съобразена с интензивността на неговото използване

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233120, 45233142

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища
Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнение на строително- монтажни работи включва по количествено стойностна сметка: 1. Предварителни работи; 2. Земни работи; 3.Пътни работи; 4.Тротоари; 5.Отводняване; 6.Организация на движението. Описание на видовите работи: 1.Почистване на строителна площадка- m2- 48482 2.Изкърпване на мрежовидни, надлъжни и напречни пукнатини и дупки- m2- 7303 3.Фрезоване 0-6 см m2- 17000 4.Изкоп земни почви m3- 8046 5.Плътен асфалтобетон- 4 см Е=1200 MPa t- 3685 6.Неплътен асфалтобетон -4 см Е=1000 MPa t- 3546 7.Тротоарни плочи 30/30/4 m2- 8664 8.Бордюри 15/25/50 m- 9439 9.Подложен бетон В15 m3- 488 10.Бетонови плочи 60/40/12 m2- 108 11.Бетон В 15- за основи m3- 40 12.Бетон В 25- за крила, казанче m3- 13 13.Бетонови бордюри 8/16/50 m- 360

Прогнозна стойност без ДДС
3382259.27 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

240


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в размер на 33800 (тридесет и три хиляди и осемстотин) лева. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от общата стойност на договора без ДДС и се представя при подписване на договора. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, предоставена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на паричната гаранция за изпълнението му, със срок на валидност до изтичане на гаранционния срок на обекта, предмет на поръчката. Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът/изпълнителят избира сам формата на гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие/изпълнение се предоставя във вид на парична сума, то тя се внася по следната сметка на възложителя IBAN: BG29IORT73793300093000, BIC код IORTBGSF, при ТБ „Инвестбанк” АД-Русе, титуляр на сметката: Община Иваново. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се предоставя оригиналът й и същата е със срок на валидност - срока на валидност на офертата.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Процедурата по възлагане на обществена поръчка за „Рехабилитация на общински път RSE 1101 с. Щръклево – с. Красен от км 0+000 до км 5+500, Община Иваново, Област Русе” се финансира по Договор №18/321/01610/2013 г. за отпускане на финансова помощ по мялка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 година е открита с решение на възложителя – Кмета на Община Иваново, Област Русе, издадено на основание чл.16, ал.8, във връзка с чл.14, ал.1, т.1 от ЗОП. Аванс в размер на 50 % (петдесет процента) от стойността на СМР, посочена в чл.3, ал.1, т.1 от настоящия договор, т.е. без непредвидените разходи в срок от 7 (седем) работни дни от одобряване на процедурата и разрешаване на плащането от ДФЗ. Авансът се изплаща по искане на изпълнителя, направено в посочения срок, чрез представяне на оригинална фактура за авансово плащане. Предоставената авансово сума се погасява посредством приспадане от сумата за окончателно плащане за извършените от изпълнителя СМР на обекта. Окончателното плащане в размер стойността на извършените строително-монтажни работи – в срок до 30 (тридесет) дни от изпълнението, като се приспада авансово платената сума, когато това е приложимо. За завършените и подлежащи на разплащане се считат само актуваните действително извършени видове и количества строително- монтажни работи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

При участник обединение - документ (договор/ споразумение) (заверено от участника копие), подписан от лицата, участващи в обединението, в който задължително се посочва представляващия обединението, дела на участие на всеки от участниците в обединението и вида на работите, които ще се изпълняват. Срокът на действие на споразумението за създаване на обединението не може да бъде по- кратък от крайния срок на договора, който ще се сключи в резултат на провеждането на настоящата процедура за избор на изпълнител. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - не се допускат промени в състава на обединението от момента на подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, включително техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в ЗОП и на предварително обявените от възложителя изисквания в документацията за участие и обявлението за обществената поръчка, закупил е документация и е подал оферта по образец в срока, посочен в обявлението. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага също, когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представи самостоятелна оферта. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение- участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка; 2. От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, при когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2 и т.3, ал.2, т.1,т.2а и т.3 и ал.5 от ЗОП, а имено: а) е осъден, с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл.253-чл.260 НК, подкуп по чл.301- 307 НК, участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а НК, престъпление против собствеността по чл.194-чл.217 НК или против стопанството по чл.219-252 НК; б) е обявен в несъстоятелност; в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови нормативни актове; г) е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови нормативни актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда или участникът е преустановил дейността си; д) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; е) има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата или към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци, или вноски за социално осигуряване, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; ж) при който лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на §23а от ДР на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; з) който е сключил договор с лице по чл.21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 3. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, изискванията посочени в т. 2 се прилагат и за подизпълнителите. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, изискванията посочени в т.1.2 се прилагат и за членовете на обединението; 4. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по т. 2;. 5. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелства по т. 2 с декларация по образец от документацията. При подписване на договора за възлагане на обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи съответните документи за удостоверяване липсата на обстоятелства по т. 2, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. 6. Всички разходи за подготовка и участие в процедурата са за сметка на участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в един екземпляр в оригинал на хартиен носител в запечатан, непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата или чрез куриерска служба с обратна разписка. Пликът следва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика: Плик №1 с надпис “Документи за подбор” и наименованието на участника, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл.56, ал1, т.1- 6, 8, 11- 14 ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик №2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката” и наименованието на участника, в който се поставят документите по чл.56, ал.1, т.7 и 9 ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Плик №3 с надпис “Предлагана цена” и наименованието на участника, който съдържа ценовото предложение на участника. В плик №1 се поставят: а) офертата на участника, попълнена по образец към документацията и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписана от представляващия/те, съгласно актуалната регистрация на участника или изрично упълномощен представител; б) административни сведения за участника; в) документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице- копие от документ за самоличност, когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците юридически лица или еднолични търговци следва да представят и документ за актуално състояние, като изискването за представяне на документ за регистрация не отпада. Чуждестранните физически или юридически лица или техни обединения представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; г) при участник обединение-документ (договор/споразумение) (заверено от участника копие), подписан от лицата, участващи в обединението; д) декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, и ал.5, т.1 от ЗОП; е) декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП; ж) доказателства по чл.50 ЗОП за икономическо и финансово състояние на участника; з) доказателства по чл.51 ЗОП за технически възможности и квалификация на участника; и) списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, ако се предвиждат такива, както и вида на работите, които ще извършат подизпълнителите, и делът на тяхното участие съгласно чл.56, ал.1.т.8 от ЗОП- (оригинал по образец от документацията – приложение №6); й) декларация за съгласие за участие като подизпълнител; к) декларация по чл.56, ал.1, т.12 ЗОП; л) декларация, че участникът ще спазва изискванията на чл.7, ал.9 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране; м) декларация за оглед на място и запознаване със спецификата на обекта; н) декларация, че е спазено изискването на чл.56, ал.1, т.11 ЗОП- Забележка: необходимата информация за закрила на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд може да бъде получена от Изпълнителна Агенция „Главна инспекция по труда”; о) документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносна бележка или банкова гаранция в оригинал, покриваща срока на валидност на офертата;п) проект на договор; В плик №2 се поставя техническо предложение за изпълнение на поръчката с приложен комплексен линеен календарен план, който следва да бъде придружен с методология. В плик №3 се поставя предлагана цена изпълнение на поръчката с приложена количествено-стойностна сметка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за реализиран оборот от строителство за 2011, 2012 и 2013 год., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 1.1. Заверено от участника копие на годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 год.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, заверени от регистриран одитор, когато това е приложимо, със следното съдържание: - счетоводен баланс; - отчет на приходите и разходите; В случай, че финансовите отчети са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията по партидата на участника, те не се прилагат към офертата, но това обстоятелство следва да бъде отбелязано в декларация (оригинал, подготвя се от участника) 2. Копие от полица за валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 ЗУТ за строежи трета категория или еквивалентна застраховка професионална отговорност или гаранция в друга държава- членка на Европейския съюз, или страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство със застрахователен лимит съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да имат оборот от строителство общо за последните 3 (три) приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по- малко от 9 000 000 (девет милиона) лева без ДДС; 2. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 ЗУТ за строежи трета категория или еквивалентна застраховка професионална отговорност или гаранция в друга държава-членка на Европейския съюз, или страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство със застрахователен лимит съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (ДВ,бр.17 от 2 март 2004 г.)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът следва да представи декларация или заверено копие от валидно удостоверение от Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) в Р България за строежи от „Втора група“, „Трета категория“, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или еквивалентен (към удостоверението задължително трябва да бъде приложено копие от талон за актуална регистрация в ЦПРС) или в регистър на държава- членка на ЕС, или на друга държава- страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, което има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, предмет на поръчката (съгласно чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС)). 2.Списък - декларация от участникът, че е извършил ново строителство и/или рехабилитация на минимум 5 (пет) километра пътища през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата. Изпълнените обекти следва да са въведени в експлоатация и да са сходни с обекта, предмет на настоящата поръчка.Тези обстоятелства се доказват със списък-декларация на договорите, изпълнени до датата на подаване на офертата, със включена информация за възложителите, стойностите на договорите, периода на тяхното изпълнение, датата на въвеждане в експлоатация на обектите, километри извършена дейност, придружен от препоръки за добро изпълнение. В препоръките трябва да се посочва стойността, датата (периода) на изпълнение, километрите, както и дали предмета на договора е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3.Списък-декларация на екипа от специалисти на участника за изпълнение на предмета на поръчката.включително с посочване на ръководителя на обекта, техническия ръководител, специалист пътно строителство, отговорник по качеството, координатор по безопасност и здраве, технически персонал за изпълнение на поръчката, съдържащ имената на лицата, посочване на правоотношението (трудово или гражданско) с участника или негов/и подизпълнител/и. Към списъка трябва да бъдат приложени документи (заверено от участника копие), удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионален опит, документи за правоспособност на специалистите от екипа. 3.1. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години.-(свободен текст изготвена от участника) 4.Декларация, че участникът разполага със съответното техническо оборудване според вида дейности, описани в пълното описание на предмета на поръчката, обезпечаващо изпълнението на тези дейности в съответствие с издадените строителни книжа и изискванията на възложителя посочени в т.4.5., придружени от документи за собственост, договор за наем/ лизинг и др. 5.Декларация за обстоятелствата, че участникът разполага с възможност и ще осигури изпълнението от акредитирани органи на всички контролни и приемни измервания и изпитвания, съгласно изискванията на нормативната база, обезпечаващи въвеждането на обекта в експлоатация и неговото безаварийно функциониране. 6.Списък на основните материали и изделия, които ще бъдат вложени при изпълнение на поръчката. В списъка се посочва производител, стандарт/качество към него се представят сертификати и технически одобрения на основните материали за СМР. 7.Декларация, че участникът ще спазва изискванията на чл.7, ал.9 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране . 8.Декларация за оглед на място на строителната площадка и запознаване със спецификата на обекта .
Минимални изисквания: 1.Участникът да представи декларация или документ, удостоверяващ вписването на участника в: а) Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) в Р България за строежи от „Втора група“, „Трета категория“, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или еквивалентен, или б) регистър на държава- членка на ЕС, или на друга държава- страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, което има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, предмет на поръчката (съгласно чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС)). 2. Участникът трябва да е извършил ново строителство и/или рехабилитация на минимум 5 (пет) километра пътища през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата. Изпълнените обекти следва да са въведени в експлоатация и да са сходни с обекта, предмет на настоящата поръчка. 3. Участникът трябва да разполага с екип от специалисти (собствен или нает), инженерно-технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството по предмета на поръчката, включително за осигуряване на контрола по качеството-ръководни служители със следната квалификация и опит: 3.1. Ръководител на обекта и технически ръководител с висше техническо образование, всеки от които да има минимум 5 (пет) години професионален опит на позиция с ръководни функции в изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка. Допуска се ръководителят на обекта и техническия ръководител да са едно и също лице. Техническият ръководител следва да е технически правоспособно лице съгласно чл.163а ЗУТ; 3.2. Специалист „Пътно строителство“- строителен инженер със степен магистър със специалност „Транспортно строителство“, профил „Пътно строителство“ или еквивалентна специалност, който да има минимум 5 (пет) години опит в област, приложима към предмета на поръчката-строежи от транспортната инфраструктура; 3.3. Координатор по безопасност и здраве в строителството, който да има минимум 3 (три) години опит в изпълнението на дейности по осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд в област, приложима към предмета на поръчката- строежи от транспортната инфраструктура; 3.4. Отговорник по качеството, който да има минимум (3) три години трудов стаж на тази позиция в област, приложима към предмета на поръчката-строежи от транспортната инфраструктура.Технически персонал за изпълнение на поръчката. Участникът трябва да разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение на строително- монтажните работи. 4. Техническо оборудване за изпълнение на поръчката. Участникът трябва да разполага със съответното техническо оборудване според вида дейности: мащини за земни работи :грейдер - 2 бр., багер – 2бр., товарач- 2 бр.; машини за фрезоване: фреза – 1 бр., фугорезачка – 1бр.; машини за асфалтополагане: асфалтополагач – 1 бр.; уплътняващи машини- валяци: вибрационни – 1бр., бандажни – 1бр., пневматични – 1бр.; трансортни средства: самосвали от 8 до 3 тона – 3 бр., водоноска – 1бр., автогудронатор – 1бр. 5. Участникът трябва да осигури изпълнението от акредитирани органи на всички контролни и приемни измервания и изпитвания, съгласно изискванията на нормативната база, обезпечаващи въвеждането на обекта в експлоатация и неговото безаварийно функциониране. 6. Участниците трябва да представят сертификати на основните материали и изделия, които ще бъдат вложени при изпълнение на поръчката, удостоверяваща съответствието на материалите и изделията със съответните спецификации или стандарти съгласно наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти. Сертификатите, които са на чужд език са представят задължително и в превод на български. 7. Участникът трябва да спазва изискванията на чл.7, ал.9 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране. 8. Да се е запознал на място с условията на строителната площадка и спецификата на обекта.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Концептуално решение на цялостното изпълнение на дейностите, което да гарантира спазването на крайния срок за изпълнение на проекта; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение на СМР; тежест: 15
Показател: Организацията на изпълнението на строителството; тежест: 15

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 577567 от 02.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.06.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Настоящата документация за участие може да бъде намерена в електронен вид на официалната интернет страница на община Иваново – www.ivanovo.bg. Желаещите да получат отпечатан екземпляр от документацията за участие могат да я закупят в срока, посочен в обявлението за обществена поръчка, всеки работен ден от 8:30 до 12:00 часа и от 12:30 до 16:30 часа от Административната сграда на община Иваново - Център за гражданска регистрация, административно обслужване и информация на гражданите на община Иваново - eт. 1. на община Иваново, ул. ”Олимпийска” № 75, с. Иваново, община Иваново, област Русе. Цената на документацията за участие е 20.00 лв./двадесет лева/. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена в касата на Община Иваново или по банков път по следната сметка на Община Иваново: Банка: ТБ ИНВЕСТБАНК АД – клон Русе IBAN: IBAN: BG71IORT73798400095000 BIС: IORTBGSF Код за вид плащане: 447000 Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя на заинтересованото лице след представяне на платежен документ, че документацията е заплатена. В платежното нареждане следва да бъде посочен предмета на обществената поръчка. При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на трети етаж в сградата на община Иваново, на адрес: ул. "Олимпийска" № 75, с. Иваново, община Иваново, област Русе

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще уведоми писмено участниците за датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, както и ще оповести тази информация на посоченият в настоящата документация и в обявлението за поръчка Интернет адрес. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор №18/321/01610 от 12.12.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

Документация за участие може да бъде намерена в електронен вид на официалната интернет страница на община Иваново – www.ivanovo.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за обжалване са съгласно чл.120, ал.5 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Иваново, Дирекция "ПНООП", Ивелина Петрова- юрисконсулт, ул."Олимпийска" 75, Република България 7088, с. Иваново, Тел.: 08116 2253, E-mail: invest@ivanovo.bg, Факс: 08116 2870

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ