00115-2014-0012
Технически редакции | ||
09.06.2014 14:38 ч. : | 09/06/2014 14:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.06.2014 14:38 ч. : | 09/06/2014 14:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Русе: Покупка
Доставки
Община Русе, пл. "Свобода" № 6, За: Милена Мартинович - младши експерт, дирекция „Европейско развитие”; Албена Добрева - ст- експерт отдел Обществени поръчки тел. 082 881 725;, Р България 7000, Русе, Тел.: 082 506684, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ruse-bg.eu.
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Обществени услуги
НЕ
„ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА LED – ДИСПЛЕЙ ПАНЕЛИ, ИНФОРМАЦИОННА И КОМУНИКАЦИОННА ТЕХНИКА (ИКТ) И СОФТУЕР ЗА ОБЩА СИСТЕМА ЗА СЪБИРАНЕ И ОБРАБОТКА НА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТРАФИКА“ ПО ПРОЕКТ МИС ЕТС КОД 115 “ПОДОБРЯВАНЕ НА ДОСТЪПНОСТТА НА ЕВРОРЕГИОН РУСЕ – ГЮРГЕВО С ПАН-ЕВРОПЕЙСКИ ТРАНСПОРТЕН КОРИДОР 9”, ФИНАНСИРАН ПО ПРОГРАМАТА ЗА ТРАНСГРАНИЧНО СЪТРУДНИЧЕСТВО РУМЪНИЯ – БЪЛГАРИЯ 2007 – 2013, СЪФИНАНСИРАНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ФОНД ЗА РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ НА ЕС
Обявлението обхваща обществена поръчка
С настоящата поръчка се възлага разработване, доставка и въвеждане в експлоатация на обща информационна система за събиране и обработка на информация за трафика, регистриране на преминаващи автомобили и възникнали непредвидени събития по пътната инфраструктура с цел намаляване на критичните точки и натоварените участъци по Пан-европейски транспортен коридор 9 и свързаните с него пътища, преминаващи през териториите на двете общини Русе и Гюргево. Към системата следва да се предвидят и 9 броя „четящи трафика“ устройства. Доставка на: • Осем броя широкоекранни LED-дисплей панели • Два броя сървъри • Два броя операционна система за сървър – лиценз • Четири броя настолни компютри • Четири броя операционна система за компютър – лиценз • Четири броя офис пакет за компютър – лиценз
48800000, 48813200, 30200000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Разработване, доставка и въвеждане в експлоатация на обща информационна система за събиране и обработка на информация за трафика,включително доставка на 9 броя „четящи трафика“ устройства; Осем броя широкоекранни LED-дисплей панели Два броя сървъри с операционна система за сървър – лиценз Четири броя настолни компютри с операционна система за компютър – лиценз и офис пакет
НЕ
НЕ
13.01.2015 г.
Гаранция за участие в процедурата: участникът следва да представи гаранция за участие в процедурата в размер на 7 300 (седем хиляди и триста) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: 1. парична сума, платима по банкова сметка на възложителя. 2. банкова гаранция в полза на възложителя. Гаранция за изпълнение на договора: гаранцията за изпълнение на договора е 3 (три) % от стойността на договора без ДДС, представена в една от следните форми: 1. парична сума, платима по банкова сметка на възложителя, допълнително посочена на определения за изпълнител участник или 2. банкова гаранция в полза на възложителя. Когато участникът избере гаранцията за участие/респ.изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, с възможност да се усвои изцяло или на части, със срок на валидност най-малко: - срокът на валидност на офертата /за гаранцията за участие/; - срокът посочен в договора, удължен с 6 /шест/ месеца /за гаранцията за изпълнение/. Същата следва да съдържа заявление на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. При избор на гаранция за участие (съответно за изпълнение) парична сума, то тя следва да бъде внесена по банков път по сметка на Възложителя: IBAN: BG37IORT73793300030000 BIC: IORTBGSF Банка : „Инвестбанк“ АД Съгласно чл.60, ал.2 от ЗОП участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение Избраният изпълнител представя Банкова гаранция, обезпечаваща 100% от аванса по договора с избрания изпълнител с начислен ДДС, открита в полза на Възложителя, и оригинална фактура. Валидността на гаранцията за авансовото плащане е със срок 30 дни след изтичане срока на договора. Сумата на аванса ще се приспада от окончателното разплащане, а гаранцията за авансово плащане се освобождава в 20-дневен срок след окончателното разплащане на доставките. Банковата гаранция за авансово плащане се редуцира с писмено нареждане на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до банката издател на банковата гаранция след представяне на възложителя на необходимите документи, съгласно образеца на договор.
Плащанията по договора за изпълнение на поръчката са както следва: а) авансово плащане – в размер до 20 % от цената на договора, което се изплаща в срок до 15 календарни дни след подписване на договора и представяне на банкова гаранция, обезпечаваща 100% от аванса с начислен ДДС, открита в полза на Възложителя, и оригинална фактура. Валидността на гаранцията за авансовото плащане е със срок 30 дни след изтичане срока на договора. Сумата на аванса ще се приспада от окончателното разплащане, а гаранцията за авансово плащане се освобождава в 20-дневен срок след окончателното разплащане на доставките, предмет на договора. Банковата гаранция за авансово плащане се редуцира с писмено нареждане на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до банката издател на банковата гаранция след представяне на възложителя на следните документи: 1. фактура (оригинал); 2. двустранно подписани приемо-предавателен протокол, с който се приема по количество и качество изпълнението на предмета на настоящия договор б) междинно плащане – в размер до 40% от цената на договора, което се изплаща в срок до 15 календарни дни след подписване на приемо-предавателни протоколи за: = окончателно одобрена от Възложителя, разработена обща информационна система за база данни за събиране и обработка на информация за трафика и регистриране на преминаващите автомобили; = изготвен и съгласуван по надлежния ред (до издаване на разрешение за строеж) инвестиционен проект за доставка и монтаж на оборудването и окабеляване на системата; в) финално плащане – в размер разликата между общата цена на договора и авансовото и междинното плащане, което се изплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 15 календарни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за извършени доставка и монтаж на компонентите на системата, обучение на персонала, който ще работи с нея и въвеждане на системата в експлоатация.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
ДА
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник: - който не е представил някой от необходимите документи, посочени от възложителя; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените от възложителя условия; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; - по отношение на когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1, б „а“ до „д“, т. 2 и 3, ал.2, т.1, 2 и 3 и ал.5 от ЗОП, а именно: - е осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за (чл.47, ал.1, т.1, б. «а» -«д» от ЗОП): а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. - е обявен в несъстоятелност (чл.47, ал.1, т.2 от ЗОП); - е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове (чл.47, ал.1, т.3 от ЗОП); - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или е преустановил дейността си (чл.47, ал.2, т.1 от ЗОП); - е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност (за целите на настоящата поръчка се има предвид единствено професия или дейност, свързана с възможността да се разработва обща информационна система за база данни), съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението (чл.47, ал.2, т.2 от ЗОП); - има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община (по седалище на участника), установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията; няма задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен (чл.47, ал.2, т.3 от ЗОП); - при който лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация (чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП); - който е сключило договор с лице по чл. 21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (чл.47, ал.5, т.2 от ЗОП). Възложителят ще пристъпи към отстраняване на оферта на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, след прилагане на разпоредбите на чл. 68, ал. 8, 9 от ЗОП.
Офертата следва да бъде представена по начина, посочен в чл. 57, ал.2 от Закона за обществени поръчки, т.е. запечатаният непрозрачен плик следва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят следните документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците: - списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – по образец на участника; - оферта за участие - ОБРАЗЕЦ № 1; - административни сведения - ОБРАЗЕЦ № 2; - документ за внесена по сметка на възложителя или безусловна и неотменяема банкова гаранция за участие – в оригинал; - копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК участниците - ЮЛ или ЕТ прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално съст-е, а чуждестранните ЮЛ - еквивалентен док-нт на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; - при участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението /споразумение, договор/, в който задължително се посочва представляващият - оригинал с нотариална заверка на подписите или нотариално заверено копие/; - доказателства за икономическо и финансово състояние, посочени в III.2.2; - доказателства за технически възможности и квалификация, посочени в III.2.3; - декл-ии за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“-„д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1, 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП – ОБРАЗЕЦ № 3; ОБРАЗЕЦ № 4; ОБРАЗЕЦ № 5; ОБРАЗЕЦ № 6; ОБРАЗЕЦ № 7; ОБРАЗЕЦ № 8; - декл-я по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП с информация за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие - ОБРАЗЕЦ № 14; - декл-я за съгласие за участие от подизпълнител - ОБРАЗЕЦ № 15; - документ за закупена документация за участие - когато е приложимо – копие; - декл-я за приемане на условията в проекта на договора - ОБРАЗЕЦ № 18; 2. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: - техническо предложение за изпълнение на поръчката (ОБРАЗЕЦ № 16) със съответните приложения. 3. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника /ОБРАЗЕЦ № 17/. При участие на подизпълнители, се представят следните документи: - админ. сведения; - копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ; - декл. за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“-„д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1, 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП; - доказ-ва за иконом. и финансово със-е и за техн. възможности и/или квалификация, посочени от възложителя; - декл-я за съгласие за участие от подизпълнител; се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение, което не е ЮЛ, следните документи: - административни сведения; - копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; - Сертификатът за УК ISO 9001:2008 или еквивалент (съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението); - декл. за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“-„д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1, 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението. - доказателства за иконом. и фин. състояние и за техн. възможности и/или квалификация, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
1. Копия от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за 2011, 2012 и 2013г., заверени съгласно Закона за счетоводството. Едноличните търговци представят само отчет за приходи и разходи. За физическите лица се представя подходящ документ за доказване на доход (годишна данъчна декларация или еквивалентен официален документ). Участници, които са регистрирани в Търговския регистър и са публикували годишните си финансови отчети, част от които са счетоводният баланс и отчетът за приходите и разходите, не следва да ги прилагат към офертата си. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, той представя посочените съставни части на ГФО, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен; 2. 6.2. декларация, съдържаща информация за общия оборот и оборота от оборудване, което е сходно с предмета на настоящата поръчка, за последните три години /2011, 2012 и 2013г./ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - ОБРАЗЕЦ № 9; Под оборот от оборудване, което е сходно с предмета на настоящата поръчка, се разбира, оборот от: - разработване и доставка на системи за контрол и/или наблюдение на трафика в градската мобилност в реално време; и - разработване и доставка на системи за информиране на водачите за пътното състояние чрез SMS, Интернет портал, Мобилен портал или мобилно приложение; и - доставка на компютърна техника и софтуер. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Участникът следва да е реализирал за последните три години /2011, 2012 и 2013г./ общ оборот на стойност не по-малка от 2 000 000 лв. (два милиона лева) без ДДС и оборот от оборудване, което е сходно с предмета на настоящата поръчка, на стойност не по-малка от 730 000 (седемстотин и тридесет хиляди) лева без ДДС - доказва се с попълнени данни в декларацията по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП (Образец № 9), данните в която следва да съответстват на представените от участника отчети за приходите и разходите (респ. др. подходящ документ за доказване на икономическото и финансовото състояние при участници физически лица, чуждестранни участници) за съответните години (2011г., 2012г. и 2013г.). Под оборот от оборудване, което е сходно с предмета на настоящата поръчка, се разбира оборот от: - разработване и доставка на системи за контрол и/или наблюдение на трафика в градската мобилност в реално време; и - разработване и доставка на системи за информиране на водачите за пътното състояние чрез SMS, Интернет портал, Мобилен портал или мобилно приложение; и - доставка на компютърна техника и софтуер. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло. При участие с използване на подизпълнител изискването за оборот се отнася за подизпълнителя съобразно процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от предмета на поръчката.
1. Декларация, съдържаща списък на договорите с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, включително стойностите, датите и получателите (ОБРАЗЕЦ № 10), придружена от препоръки за добро изпълнение, които следва да бъдат представени задължително за договора/те, с който/които се доказва съответствие с изискваното минимално ниво (т.1 от III.2.3) Технически възможности, дясна колона); Под договори с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка, се разбират договори с предмет: - разработване и доставка на системи за контрол и/или наблюдение на трафика в градската мобилност в реално време; и - разработване и доставка на системи за информиране на водачите за пътното състояние чрез SMS, Интернет портал, Мобилен портал или мобилно приложение; и - доставка на компютърна техника и софтуер. 2. Декларация, съдържаща списък на експертите, които участникът ще използва за извършване на предмета на поръчката (ОБРАЗЕЦ № 11). Към декларацията се прилагат професионална автобиография (ОБРАЗЕЦ № 12), декларация за ангажираност на всеки един от експертите (ОБРАЗЕЦ № 13) и документи, с които експертите доказват съответствието си с минималните изисквания за професионална квалификация и опит, посочени в документацията. 3. Сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
1. За последните 3 г., участникът следва да е изпълнил един или няколко договори с предмет, сходен на предмета на ОП. Важно е изпълненият/те договори да покрива/т всички дейности от предмета на поръчката, независимо дали покриването на изискването е от един или няколко договора. 2. Участникът да разполага с екип от най-малко следните експерти: - Ръководител на екип - висше образование, образователно-квалификационна степен (ОКС) „магистър” в областите „Технически науки”, „Природни науки, математика и информатика” или „Социални, стопански и правни науки”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалент – доказва се с представяне на копие от диплома за завършено висше образование; - най-малко 5 г. опит в сферата на управление и въвеждане на информационни системи – док. се с длъжностни характеристики, референции, удостоверения и с всеки друг документ, от който е видно, че лицето има изискваните години опит в посочените сфери; - участие в поне 1 договор или дейности за въвеждане на системи за наблюдение и отчитане на пътния трафик в реално време – док. се с референции (удостоверения) от възложители (работодатели) или еквивалент; - Ключов експерт: Експерт анализ и моделиране на работни процеси – висше образование, ОКС „магистър” в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно КОВОПН, утвърден с ПМС № 125/2002 г., или еквивалент - док. се с представяне на копие от диплома за завършено висше обр.; - умения за моделиране на работни процеси с описаното в техническото предложение средство за моделиране - док. се със сертификат за успешно преминало обучение или положен изпит, копие от дипломата или друг еквивалентен док; - най-малко 5 г опит в областта на ИТ, свързан с проектиране на комплексни информационните системи, включващи организация на работните процеси или консултантска дейност за описание и оптимизация на работните процеси - доказва се с дл. характеристики, реф-ии, удостов-я и с всеки друг документ, от който е видно, че лицето има изискваните год. опит в посочените сфери; - участие в най-малко 1 договор или дейности от областта на ИТ, включващи анализ и оптимизация на бизнес процеси – док. се с референции (удостоверения) от възложители (работодатели) или еквивал. - Ключов експерт: Експерт информационни технологии – висше образование, ОКС „магистър” в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно КОВОПН, утвърден с ПМС № 125/2002 г.или еквивалент - док. се с представяне на копие от диплома за завършено висше обр-е; - най-малко 5 г опит в областта на анализ, разработка и внедряване на информационни системи – док. се с дл. характеристики, референции, удостов. и с всеки друг документ, от който е видно, че лицето има изискваните години опит в посочените сфери; опит с технологии Python, J2EE и/или .NET – док. се с копия от дл. характеристики, референции, удостоверения или еквив; - Ключов експерт: Системен архитект – висше образование, ОКС „магистър” в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно КОВОПН, утвърден с ПМС № 125/2002 г., или еквивалент – док. се с представяне на копие от диплома за завършено висше обр.; - най-малко 5 г професионален опит в областта на ИКТ – док. се с представяне на копия от трудови, сл. книжки или еквивалент; участие в най-малко 1 договор в областта на ИТ, свързан с проектирането на софтуерни архитектури и изграждането на разпределени и многослойни информационни решения – док. се с представяне на референции (удостоверения) от възложители (работодатели) или екв; Продължава в разд VІ.3 Доп. информац
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Сумата от 12 /дванадесет/ лв. следва да бъде внесена в касата на Община Русе или по банков път на следната сметка: IBAN: BG 96IORT73798400080000 вид плащане: 447000 BIC: IORTBGSF Банка: „Инвестбанк” АД
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
Община Русе, пл Свобода 6, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители /не е необходимо пълномощното да е с нотариална заверка/, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
ДА
Финансирането е във връзка с ПРОЕКТ МИС ЕТС КОД 115 “ПОДОБРЯВАНЕ НА ДОСТЪПНОСТТА НА ЕВРОРЕГИОН РУСЕ – ГЮРГЕВО С ПАН-ЕВРОПЕЙСКИ ТРАНСПОРТЕН КОРИДОР 9”, ФИНАНСИРАН ПО ПРОГРАМАТА ЗА ТРАНСГРАНИЧНО СЪТРУДНИЧЕСТВО РУМЪНИЯ – БЪЛГАРИЯ 2007 – 2013, СЪФИНАНСИРАНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ФОНД ЗА РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ НА ЕС
- Ключов експерт: Експерт по информационна сигурност – висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно КОВОПН, утвърден с ПМС № 125/2002 г. или еквивалент - док. се с представяне на копие от диплома за завършено висше образование; - най-малко 5 години професионален опит в областта на информационните и комуникационни технологии – док. се с представяне на копия от трудови, служебни книжки или еквивалент; участие в най-малко 1 договор за разработка и/или внедряване и/или одитиране на информационната сигурност, свързани с разработката на софтуер и информационни системи или предоставянето на електронни услуги или изграждането на сигурността при различни топологии на комуникационни мрежи - доказва се с референции (удостоверения) от възложители (работодатели) или еквивалент; Ключов експерт: Експерт строително-монтажни работи – минимум един. Осъществява пълен контрол върху изпълняваните строително – монтажни работи, като следи както за качеството, така и за количеството на изпълнените СМР по дейността, предмет на поръчката; - висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” „строителен инженер“ в област „Технически науки“, професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“ съгласно КОВОПН, утвърден с ПМС № 125/2002 г. или еквивалент - доказва се с представяне на копие от диплома за завършено висше образование; - най-малко 5 години професионален опит в областта на проектирането и/или строителния надзор и/или строителството на обекти на инженерната инфраструктура - доказва се с представяне на копия от трудови, служебни книжки или еквивалент; Член на екипа, с който участникът е избран за изпълнител, може да бъде заменен (при обективна невъзможност на първия да участва при изпълнението на възложената дейност) с друг експерт с равностоен опит, квалификация и умения или с по-добър специалист, само с писменото съгласие на Възложителя. При никакви обстоятелства замяната на експерти и привличането на допълнителни специалисти, (включително и помощен персонал), не е основание за искане на каквото и да е допълнително плащане извън договорената цена. 3. Участникът да притежава валиден Сертификат за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 и да е с обхват на сертификация в областите: - Разработване, настройване, внедряване и поддръжка на информационни системи и системи за управление на бизнеса, бази данни и приложен софтуер (или еквивалентна област); - Доставка на компютърно и ИТ-оборудване (или еквивалентна област). Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6
09.06.2014 г.