Версия за печат

00270-2013-0042

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерски съвет, бул. "Дондуков" № 1, За: Димитър Иванов, Маргарита Димитрова, Р България 1594, София, Тел.: 03592 9403612; 03592 9403366, E-mail: m.dimitrova@government.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Главен инспекторат, Дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Министерски съвет

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Министерски съветДруго (моля пояснете): Министерски съвет

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Дейности за информация и публичност по проект „Подобряване на съществуващите законодателство, структури и механизми за осигуряване на вътрешен контрол върху управлението и дейността на администрацията на базата на независима оценка на въздействието на Интегрираната стратегия за превенция и противодействие на корупцията и организираната престъпност“, който се реализира с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Р България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Организиране и провеждане на встъпителна конференция - при стартиране на проекта за популяризиране на заложените по проекта дейности и очакваните резултати (Дейност 1) - 1 бр.; Организиране и провеждане на заключителна конференция по проекта (Дейност 2) - 1 бр.; Изработване на информационни материали за участниците във встъпителната конференция (Дейност 3) - 175 бр.; Изработване на информационни материали за участниците във заключителната конференция (Дейност 4) - 175 бр.; Статии в началото и в края на проекта (Дейност 5) - 2 бр.; Брошури с информация за проекта (Дейност 6) - 500 бр..

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000, 39294100

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Информационни и промоционални продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
17764 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: „Оценка на подхода/метода за изпълнение на отделните дейности по поръчката”; П.1.1. - за дейност № 1 и 2 от техническата спецификация и предложението за изпълнение на поръчката (оценяват се индикативния сценарий и дневния ред за провеждане на конференции); П.1.2 - за дейност № 3, 4, 6 от техническата спецификация и предложението за изпълнение на поръчката (оценява/т се примерният/те дизайн/и на корици (първа, втора, трета, четвърта) и страници лява-дясна от листовките и брошурите):; тежест: 40
Показател: Обща предложена цена; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 574177 от 10.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № МС-66 / Обособена позиция №: / Заглавие:Дейности за информация и публичност по проект „Подобряване на съществуващите законодателство, структури и механизми за осигуряване на вътрешен контрол върху управлението и дейността на администрацията на базата на независима оценка на въздействието на Интегрираната стратегия за превенция и противодействие на корупцията и организираната престъпност”.
V.1) Дата на сключване договора
05.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.05.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„АПРА” ООД, район „Изгрев“, бул. Самоков, бл. 306, ет. 1, ап. 2, Р България 1000, София, Тел.: 03592 9814190, E-mail: office@apraagency.com, Факс: 03592 9878079

URL: www.apraagency.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 17764 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Подобряване на съществуващите законодателство, структури и механизми за осигуряване на вътрешен контрол върху управлението и дейността на администрацията на базата на независима оценка на въздействието на Интегрираната стратегия за превенция и противодействие на корупцията и организираната престъпност”, осъществявани с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.06.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор