Версия за печат

00769-2014-0002

BG-София: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Сметна палата на република България, ул."Екзарх Йосиф"№37, За: Мариана Кацарова; Таня Константинова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9357452; 02 9357609, E-mail: m.katzarova@bulnao.government.bg, Факс: 02 9810740

Място/места за контакт: дирекция "ПНО"; дирекция "Одити на изпълнението"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bulnao.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.bulnao.government.bg/index.php?p=2214.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: финансов контролДруго (моля пояснете): финансов контрол

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Провеждане на обучение за прилагане на Международните стандарти на върховните одитни институции по обособени позиции в изпълнение на проект „Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Сметната палата на Република България за осъществяване на ефективна и ефикасна одитна дейност” по Оперативна програма „Административен капацитет”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: територията на цялата страна
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обособена поз.№ 2 Договор №6 от 04.06.2014г. с предмет:„Провеждане на обучения за прилагане на МСВОИ 100-400 и МСВОИ 4000 – 4200” Изпълнението на дейностите по тази обособена позиция е свързано с подготовка и провеждане на 4 бр. 5-дневни обучения извън гр. София за общо 120 участника Обособена поз.№ 3 Договор №7 от 04.06.2014г. с предмет:„Провеждане на обучения за прилагане на МСВОИ при одит на търговски дружества, включващи темите „Организация на финансовата дейност и счетоводно отчитане на търговски дружества” и „Оценка на риска при одит на търговски дружества” Изпълнението на дейностите по тази обособена позиция е свързано с подготовка и провеждане на 2 бр. 5-дневни обучения извън гр. София за общо 40 участника.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80510000, 80511000

Описание:

Услуги по специализирано обучение
Услуги по обучение на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
34180 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 582468 от 27.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 6 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Провеждане на обучения за прилагане на МСВОИ 100-400 и МСВОИ 4000 – 4200”
V.1) Дата на сключване договора
04.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.04.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АБИЛИТИ ОДИТИНГ” ЕООД, ЕИК 131346841, ж.к.“Хаджи Димитър”, бл.200, офис “Аптеката”, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 0887711524, E-mail: rtsakanska@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 57200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19680 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 7 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Провеждане на обучения за прилагане на МСВОИ при одит на търговски дружества, включващи темите „Организация на финансовата дейност и счетоводно отчитане на търговски дружества” и „Оценка на риска при одит на търговски дружества”
V.1) Дата на сключване договора
04.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.04.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Грант Торнтон” ООД, ЕИК 831716285, бул. “Черни връх” № 26, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 9805500, Факс: 02 9804824

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 72757 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14500 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

“Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Сметната палата на Република България за осъществяване на ефективна и ефикасна одитна дейност”, финансиран по договор № СА12-22-1/19.07.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК, съфинансирана от Европейски съюз чрез Европейски социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.06.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор