Версия за печат

00081-2014-0025

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул."Генерал Колев" № 92, ет. 5, За: Станимира Колева, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 820830; 052 820839, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.varna.bg/.

Електронен достъп до информация: http://www.varna.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на хранителни продукти, напитки /алкохолни и безалкохолни/ за нуждите на Дейност „Хранителен комплекс“ по обособени позиции“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Община Варна, франко сградите на съответните обекти към Дейност „Хранителен комплекс“ на адреси, както следва: - Ресторант Варна на адрес: бул. „Осми приморски полк“ №43; - Кафе-бар Приморско на адрес: бул. „Ген. Колев“ №92; - Кафе-бар Археологически музей на адрес: бул. „Мария Луиза“ №41; - Кафе-бар Баба Алено на адрес: х-л „Баба Алено“, КК „Златни пясъци“; - Обект Аладжа манастир на адрес: местност „Перчемлията“, КК „Златни пясъци“; - Детска сладкарница Младост на адрес: ул. „Хан Севар“; - Кафе-бар Басейн Приморски на адрес: бул. „Приморски“ №2.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

При изпълнение на поръчката следва да се доставят месо, месни продукти; риба и рибни продукти, мляко и млечни продукти, хляб, хлебни продукти и сладкарски изделия, бакалски стоки, яйца, плодови и зеленчукови консерви, плодове и зеленчуци, замразени зеленчуци и полуфабрикати, захарни изделия /пакетирани/, кафе и чай, безалкохолни напитки и бира, високоалкохолни напитки и вина за нуждите на Дейност „Хранителен комплекс“ при Община Варна.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15111200, 15112130, 15113000, 15131700, 15511500, 15530000, 15541000, 15551310, 15831200, 15841300, 15851000, 15871110, 15872200, 15872400, 03142500, 15810000, 15612120, 15860000, 03311000, 15115100, 15511100, 15812100, 15411200, 15332290, 03222000, 03221000, 15331170, 15131000, 15833000, 15961000, 15982000, 24322500, 15931200

Описание:

Телешко месо
Пилета
Свинско месо
Приготвени храни от месо
Пълномаслено мляко
Масло
Трапезно сирене
Кисело мляко, натурално
Бяла захар
Какао на прах без прибавка на подсладители
Макаронени изделия
Оцет или равностоен на него
Подправки
Сол
Птичи яйца
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Брашно за хляб
Кафе, чай и свързани с тях продукти
Риба
Агнешко месо
Пастьоризирано мляко
Сладкарски изделия
Олио за готвене
Конфитюри
Плодове, вкл. черупкови
Зеленчуци
Зеленчуци, замразени
Приготвени храни и консерви от месо
Захарни изделия
Бира
Безалкохолни напитки
Алкохол
Трапезни вина

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

При изпълнение на поръчката следва да се доставят хранителни продукти и напитки с ориентировъчни количества,посочени в чл. 2 от документацията за участие за всяка обособена позиция поотделно.

Стойност, без да се включва ДДС
1140000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

(1) Гаранциите за участие и изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по сметка на Възложителя или 2. неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. (2) Участниците/изпълнителят избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. (3) Гаранциите за участие за всяка обособена позиция, определени при спазване на изискванията на чл.59, ал.2 от ЗОП и представени като парична сума или банкова гаранция са както следва: 1. За Обособена позиция №1: 3133.00 лева 2. За Обособена позиция №2: 1358.00 лева 3. За Обособена позиция №3: 530.00 лева 4. За Обособена позиция №4: 1500.00 лева 5. За Обособена позиция №5: 1208.00 лева 6. За Обособена позиция №6: 583.00 лева 7. За Обособена позиция №7: 833.00 лева 8. За Обособена позиция №8: 1541.00 лева 9. За Обособена позиция №9: 711.00 лева (4) Внасянето на гаранцията за участие под формата на депозит на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (5) При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61, ал. 2 от ЗОП и изрично разписани в чл.15, ал. 2 от настоящите условия. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. (6) На основание чл.59 ал.3 от ЗОП, възложителят определя гаранция за изпълнение на всеки договор в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за всяка обособена позиция, които следва да се внесат от спечелилия за съответната обособена позиция участник по сметка на възложителя или да представи банкова гаранция преди подписването на договора. (7) Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (8) Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след датата на изпълнение на договора. (9) Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. *Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до Община Варна,Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр. Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от бюджета на Дейност „Хранителен комплекс“ - дейност 898, § 24-04, за съответната бюджетна година, в зависимост от датата на сключване на договора. Заплащането ще се извършва въз основа на предлагана единична цена за хранителните продукти, образувана по следния начин: Към базовата цена, съгласно информационен бюлетин на „САПИ“ ООД, отразяващ цени на едро на хранителни продукти във Варненска област за предходния месец се добавя процентът надценка и се получава крайната цена, която възложителят ще изплаща на изпълнителя за съответните хранителни продукти. Възложителят заплаща на Изпълнителя единствено действително доставените количества хранителни продукти, съгласно представени оригинални данъчни фактури, по банков път. Същите следва да бъдат придружени със стокова разписка, приемо-предавателен протокол, търговски документ и сертификат за контрол на съответствието.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице към офертата се представя копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на действие на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък с документи, съдържащи се в офертата за всяка обособена позиция поотделно, подписан от участника. 2. Административни сведения за участника - попълнен и подписан образец за всяка обособена позиция поотделно. 3. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител/и, документът за регистрация/ ЕИК, се представя за всеки от подизпълнителите. Когато участникът в процедурата е обединение, документите за регистрация/ЕИК се представят за всеки от участниците в обединението. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, в този случай се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващия обединението. Документът за създаване на обединението следва ясно да описва видовете дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението, както и дела им. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. 4. Заверено от участника копие на платежен документ за закупена документация за настоящата открита процедура. 5. Документ за внесена гаранция за участие за всяка обособена позиция поотделно – заверено копие от платежен документ или оригинал на банковата гаранция за участие. 6. Декларация №1 за получена документация за участие – попълнен образец. 7. Декларация №2 за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „a-д“, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 8. Декларация № 3 за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и ал. 5, т.2 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 9. Декларация №4 - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен образец за всяка обособена позиция поотделно. 10. Декларация №5 – във връзка с чл.58 от ЗОП – попълнен образец. 11. Декларация №6 за приемане клаузите на проекто-договора за всяка обособена позиция поотделно.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Справка-декларация за реализирания специализиран оборот, свързан с предмета на съответната обособена позиция общо за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Справката следва да съдържа пълно описание на извършваните дейности, вкл. стойностите, датите и получателите.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да притежават специализиран оборот от доставки, свързани с предмета на обособената позиция общо за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), който следва да не е по-малък от: Обособена позиция 1: 313 333.36 лв. без вкл. ДДС. Обособена позиция 2: 135 833.33 лв. без вкл. ДДС. Обособена позиция 3: 53 000.00 лв. без вкл. ДДС. Обособена позиция 4: 150 000.00 лв. без вкл. ДДС. Обособена позиция 5: 120 833.33 лв. без вкл. ДДС. Обособена позиция 6: 58 333.34 лв. без вкл. ДДС. Обособена позиция 7: 83 333.34 лв. без вкл. ДДС. Обособена позиция 8: 154 166.66 лв. без вкл. ДДС. Обособена позиция 9: 71 166.64 лв. без вкл. ДДС. * За сходни с предмета на обособената позиция се приемат доставки на хранителни продукти, съгласно описаните в настоящата документация за съответната обособена позиция.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за доставки, свързани с предмета на обособената позиция, изпълнени през последните три години, към датата определена като краен срок за подаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите, придружен от минимум една препоръка за добро изпълнение, кореспондираща с договор от списъка; 2. Списък в свободен текст на собствени или наети за срока на договора специализирани транспортни средства, придружен с копия на документи (талони и/или договори за наем, за лизинг и др.подобни). Валидни удостоверения за регистрация на транспортните средства със специално предназначение, издадени от съответната ОДБХ (РВМС, РИОКОЗ/РЗИ) на името на участника или на собственика (в случай, че те се ползват по силата на договор за наем или лизинг). Удостоверенията да са заверени с гриф Вярно с оригинала от участника. 3. Заверено от участника копие на Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните, издадено за обект за производство и/или склад за търговия на едро с хранителните продукти за съответната обособена позиция. 4. Заверено от участника копие на Документ (сертификат, констативен протокол или еквивалент), доказващ наличие на HACCP за обекта, за който е издадено Удостоверението по чл. 12 от Закона за храните.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да имат изпълнен минимум 1/един/ договор за доставки, свързани с предмета на обособената позиция, изпълнен през последните три години към датата, определена като краен срок за подаване на оферти, придружен с референция от възложител. * За сходни с предмета на обособената позиция се приемат доставки на хранителни продукти съгласно описаните в настоящата документация за съответната обособена позиция. Забележка: За изпълнен договор се приема договор, чието изпълнение е приключило към датата, определена като краен срок за подаване на оферти. 2. Участниците следва да разполагат с минимум 1 (едно) специализирано транспортно средство, регистрирано в съответната ОДБХ (РВМС, РИОКОЗ/РЗИ). Транспортното средство със специално предназначение трябва да осигурява съответните температурни параметри и условия за превоз на съответните групи храни. 3. Участниците следва да притежават Удостоверение по чл. 12 от Закона за храните, издадено за обект за производство и/или склад за търговия на едро с хранителните продукти за съответната обособена позиция. 4. Участниците следва да имат внедрена система HACCP за обекта, за който е издадено Удостоверението по чл. 12 от Закона за храните. Забележка: При участие за повече от една обособена позиция, участникът следва да отговаря на минималните изисквания за всички обособени позиции, за които участва сборно.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Обявлението и документацията за участие в откритата процедура са одобрени с Решение №1864/06.06.2014 г. на Кмета на Община Варна.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 64 CYP
Условия и начин на плащане

(1) Комплектът офертни документи може да се закупи всеки работен ден срещу заплащане на сумата в брой в отдел “Обществени Поръчки”, Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– гр.Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5, всеки работен ден от 9.00ч. до 12.30ч. и от 13.30ч. до 17.00ч. (2) Комплектът офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF, на Общинско предприятие “Инвестиционна политика” – гр.Варна в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна. (3) Пълната документация по настоящата обществена поръчка е публикувана на сайта на община Варна http://www.varna.bg/, рубрика „Обществени поръчки- профил на купувача" в папка, обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Общинско предприятие “Инвестиционна политика”-гр.Варна, бул.”Ген. Колев” № 92 , ет. 5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно. • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

(1) Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгл. чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 (с изключение на т.2, т. 2а, 4 и т. 6) от ЗОП. (2) За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка за което ЗОП, позволява на участниците да присъстват, последните ще могат да получат информация в сайта на Община Варна www.varna.bg, рубрика "Обществени поръчки- профил на купувача" , обозначена с уникалния номер на поръчката. (3) В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в сайта на Община Варна www.varna.bg, рубрика "Обществени поръчки – профил на купувача'', в съобщение, обозначено с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП, най-късно в деня, предхождащ деня на отваряне на ценовите оферти. (4) Пълната документация по настоящата обществена поръчка е публикувана на сайта на община Варна http://www.varna.bg/, рубрика „Обществени поръчки – профил на купувача‘‘, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. (5) Всички решения по чл. 27а от ЗОП, както и променената документация, в случаите по чл.27а, ал.1 от ЗОП, съобщения, включително отговори по поискани от участниците разяснения, ще бъдат публикувани на сайта на община Варна http://www.varna.bg/, рубрика „Обществени поръчки – профил на купувача‘‘, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. (6)Сроковете за провеждане на процедурата са определени на основание чл.64, ал.3 от ЗОП. (7) Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– при община Варна, на адрес: гр.Варна, бул. „Ген. Колев”№92, ет.5. Забележка:При подаване на офертите, кандидат участниците да предвидят необходимото технологично време за обработване и регистриране на офертите, което е в рамките на 10 минути.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на месо, месни продукти; риба и рибни продукти за нуждите на Дейност „Хранителен комплекс“.
1) Кратко описание

Доставка на месо, месни продукти; риба и рибни продукти съгласно условията на чл.2, ал.1 от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15111200, 15112130, 15113000, 15131700, 15115100, 03311000

Описание:

Телешко месо
Пилета
Свинско месо
Приготвени храни от месо
Агнешко месо
Риба

3) Количество или обем

Съгласно чл.2, ал.1 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
313333.36 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на Дейност „Хранителен комплекс“.
1) Кратко описание

Доставка на мляко и млечни продукти съгласно условията на чл.2, ал.2 от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15551310, 15541000, 15530000, 15511100

Описание:

Кисело мляко, натурално
Трапезно сирене
Масло
Пастьоризирано мляко

3) Количество или обем

Съгласно чл.2, ал.2 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
135833.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хляб, хлебни продукти и сладкарски изделия за нуждите на Дейност „Хранителен комплекс“.
1) Кратко описание

Доставка на хляб, хлебни продукти и сладкарски изделия съгласно условията на чл.2, ал.3 от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15810000, 15612120, 15812100

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Брашно за хляб
Сладкарски изделия

3) Количество или обем

Съгласно чл.2, ал.3 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
53000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на бакалски стоки, яйца, плодови и зеленчукови консерви за нуждите на Дейност „Хранителен комплекс“.
1) Кратко описание

Доставка на бакалски стоки, яйца, плодови и зеленчукови консерви съгласно условията на чл.2, ал.4 от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03142500, 15871110, 15411200, 15872200, 15872400, 15831200, 15332290, 15851000

Описание:

Птичи яйца
Оцет или равностоен на него
Олио за готвене
Подправки
Сол
Бяла захар
Конфитюри
Макаронени изделия

3) Количество или обем

Съгласно чл.2, ал.4 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
150000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на Дейност „Хранителен комплекс“.
1) Кратко описание

Доставка на плодове и зеленчуци съгласно условията на чл.2, ал.5 от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03222000, 03221000

Описание:

Плодове, вкл. черупкови
Зеленчуци

3) Количество или обем

Съгласно чл.2, ал.5 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
120833.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на замразени зеленчуци и полуфабрикати за нуждите на Дейност „Хранителен комплекс“.
1) Кратко описание

Доставка на замразени зеленчуци и полуфабрикати съгласно условията на чл.2, ал. 6 от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15331170, 15131000

Описание:

Зеленчуци, замразени
Приготвени храни и консерви от месо

3) Количество или обем

Съгласно чл.2, ал.6 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
58333.34 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на захарни изделия /пакетирани/, кафе и чай за нуждите на Дейност „Хранителен комплекс“.
1) Кратко описание

Доставка на захарни изделия /пакетирани/, кафе и чай съгласно условията на чл.2, ал.7 от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15860000, 15833000

Описание:

Кафе, чай и свързани с тях продукти
Захарни изделия

3) Количество или обем

Съгласно чл.2, ал.7 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
83333.34 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на безалкохолни напитки и бира за нуждите на Дейност „Хранителен комплекс“.
1) Кратко описание

Доставка на безалкохолни напитки и бира съгласно условията на чл.2, ал.8 от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15961000, 15982000

Описание:

Бира
Безалкохолни напитки

3) Количество или обем

Съгласно чл.2, ал.8 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
154166.66 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Доставка на високоалкохолни напитки и вина за нуждите на Дейност „Хранителен комплекс“.
1) Кратко описание

Доставка на високоалкохолни напитки и вина съгласно условията на чл.2, ал.9 от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24322500, 15931200

Описание:

Алкохол
Трапезни вина

3) Количество или обем

Съгласно чл.2, ал.9 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
71166.64 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване