Версия за печат

00904-2014-0009

BG-Драгоман: 26 - Услуги в областта на културата, спорта и развлеченията

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Драгоман, ул."Захари Стоянов"№ 26, За: Елена Ангелова - гл.спец."Програми, проекти и инвестиции", РБългария 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014

Място/места за контакт: Община Драгоман

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.obshtinadragoman.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.obshtinadragoman.com/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване на аудиовизуална база и система за нейното управление за представяне на природното и културно-историческо наследство на община Драгоман в две обособени позиции: Обособена позиция 1: Изработване на аудиовизуална база; Обособена позиция 2: Система за управление на аудиовизуалната база”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 26
Място на изпълнение: Община Драгоман
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

СЪДЪРЖАНИЕ НА 5ТЕ ГРУПИ ФИЛМИ:1.Тема „ПРИРОДНИ ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНОСТИ”Обекти, които ще се заснемат: - Кадри от 4-те сезона в община Драгоман;-Флора и фауна –; Води; Карстов комплекс Драгоманско блато ; Варовиковото възвишение Чепън, част от Западна Стара планина;-Пещерата “Темната дупка” в достъпната й част;- Скален мост “Дупник”;-Локации от вековни дървета на възраст от 150 до 300 години; - Места за практикуване на делта планеризъм в Чепън планина;- Други;- Участие на местни хора във филмите и отношението им към темата; 2. Тема „КУЛТУРНО-ИСТОРИЧЕСКО НАСЛЕДСТВО”Обекти, които ще се заснемат: - Останки от тракийска култура от III век пр. Хр. в селата;-Останки от римски път “Виа милитарис” /Военен път /, маркиран с “милиарни колони”; - Ритуално светилище на Сабазий на връх “Петровски кръст” в планината Чепън; - Религиозни храмове от времето на Втората българска държава - църквите “Св. Св. Петър и Павел” в с. Беренде; “Св. Николай” в с. Калотина; “Св. Георги”в с.Чепърлянци и манастирите Мало Маловския и Разбоишкия. - Религиозни храмове от времето на турското робство ;- Други;- Участие на местни хора във филмите и отношението им към темата;Продължителност: 20 минути.Брой езици на озвучаване: български, английски, немски, френски и руски езици. 3.Тема „ФОЛКЛОР И КУЛТУРНИ СЪБИТИЯ”.Обекти/събития, които ще се заснемат: - Международен фолклорен фестивал “Нишавски хоровод ”;- Регионално честване на Съединението на България в местността Три уши, Драгоман; - Празнични програми по случай 3 март, 24 май; Деня на Будителите, Деня на независимостта;-Спектакъл на танцова група „Ритмика денс Център”;- Културни мероприятия, свързани с чествания на официални празници и годишнини; - Временни художествени и фотогалерии за детско творчество;- Читалищна дейност;- Други;- Участие на местни хора във филмите и отношението им към темата;Продължителност: 25 минути.Брой езици на озвучаване: бълг., англ., немски, френски и руски езици. 4. Тема „БИТ И ОБИЧАИ”;Обекти/събития, които ще се заснемат: -Етнографски експонати / сечива, облекла, съдове/ -Традиционни местни събори;-Пресъздаване на зимни обичаи „Джамала“, „Лазаруване“и” „Цветница”;- Зимно празници - Общоселски тържества по повод първа пролет;-Празнуване на Коледа и Великден;-Празнуване на “Бабин ден;- Традиционни велосъстезания „Байк за Чепън“в национален формат;-Походи и туристически излети до исторически и природни местни обекти;- Други; - Участие на местни хора във филмите и отношението им към темата.Продължителност: 20 минути Брой езици на озвучаване: бълг., англ., немски, фр. и руски езици. 5. Тема „МЕСТНА КУХНЯ”Обекти/събития, които ще се заснемат: - Празнична кухня – Коледа, Великден, Гергьовден; - Вегетарианска кухня;- Салати и зимнина;-Билки, чайове и сладка;- Участие на местни хора във филмите и отношението им към темата.Продължителност: 15 минути.Брой езици на озвучаване: български, английски, немски, френски и руски езици Продължителност: 40 минути Брой езици на озвучаване: български, английски, немски, френски и руски езици

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

32580000

Описание:

Оборудване за представяне на данни

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общият максимален одобрен бюджет на поръчката е на стойност 180 600 лева (сто и осемдесет хиляди и шестстотин лева) без включен ДДС, от които изработване на аудиовизуална база 106 800 лв.без ДДС и система за управление на аудиовизуална база 73 800 лв без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
180600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

6. Гаранция за участие в процедурата – 1 806.00 /хиляда осемстотин и шест/ лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция – в оригинал в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Общината: БАНКА «ДСК» ЕАД, IBAN BG58 STSA 9300 3365 0010 20, BIC STSABGSF. 7. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 60 календарни дни след изтичане срока на договора и верификация от финансиращия орган. 8. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е в размер на 30 % от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за авансово плащане се представят във форма, избрана от участника: парична сума, банкова гаранция или запис на заповед. 9. Гаранциите за участие и изпълнение на договора се представят във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция. Банковата сметка на Община Драгоман е: „ДСК” ЕАД, IBAN: BG58 STSA 9300 3365 0010 20 BIC: STSABGSF 10. Ако участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Участникът може да представи банковата гаранция и по образец на гарантиращата банка в случай, че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити. 11. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на участника/изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 12. Представяне на гаранцията чрез депозит на парична сума: а) Ако гаранцията за участие се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Изработване на аудиовизуална база и система за нейното управление за представяне на природното и културно-историческо наследство на община Драгоман в две обособени позиции: Обособена позиция 1: Изработване на аудиовизуална база; Обособена позиция 2: Система за управление на аудиовизуалната база“ б) Ако гаранцията за изпълнение се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаранция за добро изпълнение по договор за обществена поръчка с предмет: „Изработване на аудиовизуална база и система за нейното управление за представяне на природното и културно-историческо наследство на община Драгоман в две обособени позиции: Обособена позиция 1: Изработване на аудиовизуална база; Обособена позиция 2: Система за управление на аудиовизуалната база” в) Ако гаранцията за ав плащане се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен док. задължително следва да бъде записано Гаранция за авансово плащане по договор за обществена поръчка с предмет: „Изработване на аудиовизуална база ....

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане: 1.1. Авансово плащане в размерна 20 % ( двадесет процента) от цената на договора след предоставяне на гаранция за възстановяване на предоставения аванс в размер на 30% от стойността на договора и оригинална фактура. 1.2. Гаранцията за предоставения аванс ще се освободи при изготвен сценарий, визуализация на филма във вид на детайлна презентация, като се подписва приемо – предавателен протокол за съгласие на Възложителя с визията на проекта. 1.3. Междинно плащане, останалата част до 50% при предаване на работа, с подписан констативен предавателнен протокол и оригинална фактура на стойността на съответната дейност в срок от 20 (двадесет) календарни дни, които започват да текат след изпълнение на процедурата по Глава VII от настоящия договор; 1.4. Окончателно плащане до 100% ( сто процента) или оставащата сума, в 20 (двадесет) дневен срок от внедряване на системата за управление на алдиовизуалната база и презентация на филма в посетителския център и прилагане на ГлаваVІІ. ПРИЕМАНЕ НА РАБОТАТА 1.5.От стойността на окончателното плащане ще се приспаднат всички суми, които са обект на редукция, корекция наложени от страна на финансиращия орган – РА-ДФЗ по изпълнението на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение и /или юрид. лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участници – физически лица, както и лицата, от кръга на посочените в чл. 47, ал. 4 от ЗОП – представляващи участника – юридическо лице, в т.ч. прокуристите, да не са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитирани за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. обявен в несъстоятелност; Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник: 1. Който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. Който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност свързана с предмета на настоящата поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;; Не могат да участват кандидати или участници, които: 1. са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. По отношение на участниците следва да не са налице и следните обстоятелства: 1. не са изпълнявали договор за възлагане на обществена поръчка, при който не са изпълнили своите договорни задължения и им е наложена съответната санкция; 2. не са представяли документи с невярно съдържание при участието си в процедури за възлагане на обществени поръчки; Документите за доказване на изискванията и обстоятелствата по т.1 и т.2 се доказват от участниците чрез представяне на декларации (по образец) и/или документ издаден от компетентен орган.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК № 1: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал -Приложение);2. Административни сведения (оригинал) -по образец 3. Оферта (по образец );4. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.5. Оригинал или заверено копие на договора за обединение, подписан от лицата, включени в обединението (когато участникът е обединение/консорциум което не е юридическо лице).6. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал).;7. Декларации за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 а)-д), ал. 2, т. 2 и ал. 5 т. 1 от ЗОП – попълва се по образец и по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т.2а, т.3, т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП – попълва се по образец ;8.Декларация за запознаване с условията на поръчката (оригинал по Приложение.;9. Доказателства за икономическо и финансово състояние ;10.Доказателства за технически възможности и/или квалификация;11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване на подизпълнители (оригинал), ако се предвиждат такива от участника; 12. Декларация за съгласие на подизпълнител (по образец) - когато е приложимо;13. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец );14. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата .
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи. - За юридическите лица (само, които не са представили ЕИК и за които данните не са достъпни в Търговския регистър): 1. Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.В случай, когато участникът е обединение, посочените по – горе минимални изисквания се отнасят за обединението като цяло. В случай на участие на подизпълнител, минималните изисквания се отнасят към тях в зависимост от дела на тяхното участие. 2. Участникът да представи декларация, съдържаща информация за общия оборот от дейности, аналогични с предмета на настоящата обществена поръчка за последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. (Приложение №7) - За физическите лица: 1. Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.)
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в размер 50 000лв. (петдесет хиляди лева) без ДДС, общо за трите години;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката. 1. Списък на основните договори за доставка, изпълнени през последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), придружен от копия от договорите и/или препоръки за добро изпълнение. (по образец ) От препоръките да са видни предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и периода на изпълнение.- Участникът да представи декларация (свободен текст), че ще осъществява гаранционна поддръжка за минимум срока на гаранцията, даден от производителя на техниката, като през гаранционния срок ще поемат всички разходи – транспорт, труд, резервни части и други модули, устройства и аксесоари в предложените конфигурации на изделията. - Участникът да представи декларация (свободен текст), че качеството на доставеното обзавеждане и оборудване да бъде в съответствие с действащите нормативни актове. 2. Списък на екипа, който ще извършва дейностите по обществената поръчка (по образец)
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е изпълнил поне 3 /три/ договора за доставка, сходен с предмета на поръчката (приключил към крайния срок за подаване на оферти по настоящата поръчка) през последните 3 /три/ години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.). Под сходни с предмета на поръчката следва да се разбират договори за изработка и доставка на документални филми. Учасникът да предостави препоръки от минимум трима клиенти на фирмата Участникът следва да притежава опит в създаването на документални филми и на презентационни филми. Доказва се с референции. Референция/препоръка за добро изпълнение, съдържаща всички задължителни реквизити, съобразно чл. 51, ал. 1, т.2 от ЗОП (стойност, период на изпълнение, получател и качество на изпълнението на възложените дейности - дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Участникът следва разполага с екип със следния опит: Режисьор – минимум 5 години опит Монтажист – минимум 5 години опит Оператор на филма – минимум 5 години опит В случай, когато участникът е обединение, посочените по – горе минимални изисквания се отнасят за обединението като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: “ПРЕДЛОЖЕНА ЦЕНА - П1; тежест: 50%
Показател: “Срок на изпълнение и доставка -П2; тежест: 50%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата се закупува по банков път - банка "ДСК" ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00 BIC STSABGSF код за вид плащане 447000 като в нареждането за плащане следва да бъде записано: Документация за участие в процедура: „„Изработване на аудиовизуална база и система за нейното управление за представяне на природното и културно-историческо наследство на община Драгоман в две обособени позиции: Обособена позиция 1: Изработване на аудиовизуална база; Обособена позиция 2: Система за управление на аудиовизуалната база”. Цена на документацията за участие: 12 лв. с ДДС. Участниците в процедурата могат да се запознаят с документацията в pdf. формат на интернет адреса на Община Драгоман http://www.obshtinadragoman.com/ в раздел "Профил на купувача" http://www.obshtinadragoman.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=20&Itemid=11 Забележка: Участник, който се е запознал с документацията за участие в процедурата от интернет адреса на Община Драгоман http://www.obshtinadragoman.com/ в раздел "Профил на купувача" не се задължава да я закупува, тъй като в този случай Възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 4 ЗОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.07.2014 г.  Час: 10:30
Място

Община Драгоман

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридич. лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането е по Проект 23/313/00125 „Развитие на интегриран селски туризъм в община Драгоман” се финансира в рамките на МЯРКА 313 по Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 г., съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 23/313/00125 от 19.11.2012г, сключен между ДФ „Земеделие” и Община Драгоман

VI.3) Допълнителна информация

http://www.obshtinadragoman.com./

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120, ал.5, т,1 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ