Версия за печат

00106-2013-0020

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695349

Министерство на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, За: Георги Карамешев, Р България 1040, София, Тел.: 02 9237533, E-mail: G_Karameshev@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: ул. "Славянска" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: правосъдие

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Анализ, разработка на планове за действие, вътрешни правила за работа на администрацията, методики за осъществяване на информационен обем, разработка, внедряване и сертифициране на информационна система, както и обучение на служители с цел подобряване организацията на работа на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел, в ефективна координация с окръжните съдилища”, договор № С 11-15-1/25.09.2012 г. по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, Министрество на правосъдието
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Анализ, разработка на планове за действие, вътрешни правила за работа на администрацията, методики за осъществяване на информационен обем, разработка, внедряване и сертифициране на информационна система, както и обучение на служители с цел подобряване организацията на работа на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел, в ефективна координация с окръжните съдилища”, договор № С 11-15-1/25.09.2012 г. по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК)

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000, 72212931, 79632000, 79633000, 80420000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Услуги по разработване на софтуер за обучение
Услуги, свързани с обучение на персонала
Услуги, свързани с повишаване на квалификацията на персонала
Услуги по електронно обучение

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
450000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа оценка ТO - Конкретният брой точки се присъжда на всеки участник на базата на експертна оценка, извършвана от комисията. Оценява се дали предложеното решение удовлетворява и в каква степен технологични, организационни и нормативни изисквания, демонстрира ли дълбочина в разбирането на предмета на поръчката и конкретните изисквания на Техническото задание. Всеки член от комисията оценява участника по посочените по-долу показатели с от 1 до 3 точки в зависимост от предложеното решение в Техническото предложение на участника. Броят точки, даден от член на комисията по всеки показател, се получава като оценката по тристепенната скала по показателя се умножи по съответния коефициент на тежест за показателя. Общата оценка на комисията за даден показател се получава като средноаритметична стойност на индивидуалните оценки на членовете на комисията. Показатели, формиращи техническата оценка TO /П1+П2+П3+П4+П5+П6+П7/: П1 - Аналитични дейности – коеф. на тежест 4; П2 Нормативни дейности - коеф. на тежест 4; П3 – Организационни дейности - коеф. на тежест 4; П4 – Технологични разработки – под-показатели: П4.1„Подход за реализиране на Портал за предоставяне на електронни административни услуги“ - коеф. на тежест 5, П4.2 „Подход за реализиране на Административна информационна система на ЦРЮЛНЦ“ - коеф. на тежест 5, П4.3 „Подход за реализиране на Електронни услуги на ЦРЮЛНЦ“-коеф. на тежест 3, П4.4 „Подход за реализиране на служебен информационен обмен с окръжните съдилища и регистър БУЛСТАТ“ - коеф. на тежест 2, П4.5 „Подход за реализиране на изискванията към архитектурата на информационната система“- коеф. на тежест 3, П4.6 „Подход за реализиране на изискванията за сигурност на информацията в системата“ - коеф. на тежест 3; П4.7 „Подход за реализиране на изискванията на Възложителя към потребителския интерфейс на информационната система“ - коеф. на тежест 3, П4.8 „Подход за реализиране на изискванията към производителността на информацията в системата“ - коеф. на тежест 1, П4.9 „Подход за реализиране на изискванията към технологичната среда на информационната система.“- коеф. на тежест 2; П5 – “Осигуряване на оперативна съвместимост и информационна сигурност - коеф. на тежест 5; П6 - Обща проектна методология - коеф. на тежест 2; П7 - Подход за управление на софтуерната разработка. Тестове – под-показатели: П7.1 Подход за изготвяне на детайлна техническа спецификация и управление на софтуерната разработка - коеф. на тежест 2; П7.2 Подход за провеждане на софтуерни тестове включваща описание на видове/типове тестове и софтуерните средства и инструменти, които ще бъдат използвани в процеса на тестване - коеф. на тежест 2; тежест: 60
Критерий: Финансова оценка C; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 077 - 129672 от 19.04.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 234 - 406322 от 03.12.2012 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 192 - 331418 от 03.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 93-00-198 История / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: ”Анализ, разработка на планове за действие, вътрешни правила за работа на администрацията, методики за осъществяване на информационен обем, разработка, внедряване и сертифициране на информационна система, както и обучение на служители с цел подобряване организацията на работа на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел, в ефективна координация с окръжните съдилища“, договор № С-1
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.03.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„АБАТИ” АД ЕИК 200490168, ул. „Златовръх” №32, офис - партер, Р България 1784, София, Тел.: 02 9627977, E-mail: info@abbaty.com, Факс: 02 9620488

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 450000 BGN без ДДС
Брой месеци: 7
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката се финансира от оперативна програма "Административен капацитет" по договор № С 11-15-1/25.09.2012 г. ”Анализ, разработка на планове за действие, вътрешни правила за работа на администрацията, методики за осъществяване на информационен обем, разработка, внедряване и сертифициране на информационна система, както и обучение на служители с цел подобряване организацията на работа на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел, в ефективна координация с окръжните съдилища“, договор № С-11-15-1/25.09.2012г. по Оперативна програма „Административен капацитет“ (ОПАК).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2014 г.