Версия за печат

00037-2014-0006

BG-Тетевен: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тетевен, гр. Тетевен,пл.Сава Младенов" №9, За: инж. Дочка Дачева, инж. Валентина Боева, РБългария 5700, Тетевен, Тел.: 0678 52200, E-mail: mayortn@abv.bg, Факс: 0678 52588

Място/места за контакт: Община Тетевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.teteven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.teteven.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=130&Itemid=235&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на СМР на обект „Изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води и външни комуникации в с. Глогово, община Тетевен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Тетевен
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител на СМР на обект „Изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води и външни комуникации в с. Глогово, община Тетевен”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45252127

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на пречиствателни станции за отпадъчни води

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Избор на изпълнител на СМР на обект „Изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води и външни комуникации в с. Глогово, община Тетевен” Количествата са съгласно Количествената сметка към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
1887902.94 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 18 000 лв. (осемнадесет хиляди лева) Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Тетевен: IBAN-BG88 IORT 8046 3310 0100 00; BIC: IORTBGSF BIC Банка: ТБ „Инвестбанк” АД, клон Ловеч, офис Тетевен. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 2% от предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса, според ценовото му предложение от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на максимум 10% от общата цена по договора, без ДДС като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник. Сумата е платима в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция в размер на 2 % от предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинни плащания - в общ размер до 70 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от инвестиционния проект и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на Констативен акт Образец 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участник участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение. Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1.2.1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 1.2.2. е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 1.2.3. изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението, без това да води до отпадане на солидарната отговорност на останалите членове на обединението; 1.2.4. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 1.2.5. е направено разпределение на дейностите на отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. Участниците в обединението трябва да определят конкретно/и лице/а, което/които да представлява/т обединението като цяло и съответните му членове - за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след изтичане на срока за подаване на офертите за участие – участникът може да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с извършване на строително-монтажни работи, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. участник, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 5. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж на обекта на поръчката или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство за извършване на дейностите, предмет на поръчката.За участие в процедурата се изисква Участникът да представи следните документи:ПЛИК№1 „Документи за подбор“,вкл.:1.Списък на докумен.,съдържащи се в офертата,подписан от участника;2.Оферта,съдържаща изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при условията на документацията за участие;3.Административни сведения;4.Декларация,че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката;5.Декларация за запознаване с условията на строителната площадка;6.Документи за регистрация или ЕИК,съгласно чл. 23 от ЗТР-когато участникът е юридическо лице или ЕТ,регистрирано в РБ.Чуждестранни юридически лица или техни обединения представят документи за регистрация и съответен документ за актуално състояние,издаден от компетентен орган в страната,в която са установени или еквивалент (в официален превод).Физическите лица представят копие от документ за самоличност,като при участие на чуждестранни физически лица, документът се представя в официален превод;7.Доказателства за икономическо и финансово състояние по раздел III.2.2. по-долу; 8.Доказателства за технически възможности и квалификация на участника по раздел III.2.3. по-долу;9.Декарации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47,ал.1,т.1, б.„а”–„д” от ЗОП;чл.47, ал.2, т.2 и т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал.5, т. 2 от ЗОП; Декларациите се подават в съответствие с чл. 47,ал.4 и ал.6 от ЗОП;Обстоятелствата по чл.47,ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на Участник в процедурата са посочени в разд.ІII.1.4. по-горе.10.Декларация по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители; 11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;12.Декларация по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП.13.Документ за внесена гаранция за участие;14.Декл. от чл. на обед. по см.на чл.56,ал.1,т.2 и за обст. по чл.55,ал.5 и ал.6 от ЗОП; 15.Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация/споразумение); 16.Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка;17.Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП;18.Копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж,в която попада обекта на поръчката(ІVгрупа ІІ категория).В случай,че участникът е чуждестранно лице той може да представи еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадено от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство,доказващо вписване на участника в съответния регистър на тази държава.Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице документа се представя от тези членове на обединението, които според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР, съобразно категорията на строежа, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ;ПЛИК№2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,вкл.:Техническо предложение,ведно с Приложения към него,изготвено по образец;ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", вкл.:Ценова оферта (по обр.) и попълнена КСС.Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците, с изключение на образците на банкови гаранции,които са задължителни само по отношение на условията, описани в тях
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юридическите лица и едноличните търговци или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е търговец по см. на чл. 1 от Търговския закон, регистриран в България); В случай, че участникът е чуждестранно лице и съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на горепосочените документи, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на тази страна. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница. 2. Информация за общия оборот от дейността на участника за последните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) , в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3. Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката по т.3 следва да бъде еквивалентна на посочената и изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. Когато Участникът в процедурата е Обединение документите по т. 1 и 2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а документа по т. 3 се представя от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1, 2 и 3 се представят за всеки от посочените подизпълнители.
Минимални изисквания: 1. Реализиран общ оборот от дейността на участника за последните три приключили финансови години (2011г., 2012г., 2013г) в размер не по-малко от 5 600 000 без вкл. ДДС (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си). 2. Участникът да е застрахован с валидна “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката- строеж ІІ категория, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се прилага за обединението като цяло. Застраховката по т. 2 следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията по т. 1 и т. 2 се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с основните изпълнени договори, доказващи опит на участника в изпълнението на договори, сходни с обекта на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си,придружен от референции/препоръки за добро изпълнение, съдържаща всички задължителни реквизити, съобразно чл. 51, ал. 1, т.2 от ЗОП (стойност, период на изпълнение, получател и качество на изпълнението на възложените дейности - дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания). 2. Декларация за предложените ключови експерти (инженерно-технически състав) за изпълнение на поръчката с приложени за всеки експерт: 2.1. Професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на предлаганите от участника ключови експерти (трудови книжки, договори или референции – заверени копия). 2.2. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. 3. Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството (заверено копие). Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1- 2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а документите по т. 3 се представят от тези членове на обединението, които според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР, съобразно категорията на строежа, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1-3 се представят за всеки от посочените подизпълнители.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнени през предходните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си минимум 2 договора, сходни с предмета на поръчката. „Сходни с предмета на поръчката“ са договори за изграждане и/или доставка и/или монтаж на машинно-технологично оборудване на пречиствателни станции за отпадни води. 2. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, отговарящ на изискванията, както следва: 2.1. Ръководител на екипа-строителен инженер „магистър” ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентно, стаж по специалността минимум 5 години и опит в изпълнение на поне един инфраструктурен обект; 2.2. Технически ръководител – строителен инженер „магистър” ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентно, стаж по специалността минимум 5 години и опит като технически ръководител минимум 3 години; 2.3. Специалист–контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнението в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивавелнтно, с доказан опит като специалист контрол по качеството минимум 2 години; 2.4. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд минимум 2 години; 3. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности по т. 1 -2 важат за обединението като цяло, а минималните изисквания по т. 3 следва да бъдат доказани от този/тези член/ове на обединението, който според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР. При участие на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансов показател (цена за изпълнение на поръчката) ; тежест: 40
Показател: Технически показател (Работна програма за изпълнение на поръчката -15 т., Предложение за изпълнение на предмета на поръчката - 10 т. и Обяснение на потенциалните предпоставки (допускания) и рискове които могат да възникнат и да окажат влияние върху изпълнението на договора - 5 т.); тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

административната сграда на община Тетевен

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проектът се осъществява с финасовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., схема за отпускане на финансова помощ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № № 11/321/01682 от 21.12.2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документите по чл. 47,ал.10 и чл. 48, ал.2 от ЗОП,както и гаранция за изпълнение на договора.Съгласно чл.47, ал.11 от ЗОП не се изисква представяне на документите по чл. 47,ал.10 от ЗОП, когато те се отнасят за обстоятелства, вписани в Търговския регистър. Възложителят е изпратил Обявлението по електронен път и от датата на публикуване на Обявлението в електронен вид община Тетевен е предоставила пълен достъп по електронен пътдо документацията за участие в процедурата,като в Обявлението е посочен следния интернет адрес, на който тя може да бъде намерена: http://www.teteven.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=130&Itemid=235&lang=bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ