Версия за печат

02255-2014-0001

BG-гр. София: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция "Одит на средствата от Европейския съюз", ул. "Славянска" № 4, ет.4, За: Атанаска Здравкова, България 1000, гр. София, Тел.: 02 98595225, E-mail: a.zdravkova@minfin.bg, Факс: 02 98595202

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aeuf.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.aeuf.minfin.bg/bg/page/29.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на автомобилен превоз на територията на Република България при одитни ангажименти на служители на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 2
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Автомобилният превоз ще се извършва на територията на Република България, от седалището на ИА ОСЕС, намиращо се на адрес гр. София, ул. „Славянска” № 4, до други населени места в рамките на страната и обратно.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка включва предоставянето на услуга – осигуряване на автомобилен превоз на територията на Република България при одитни ангажименти на служители на ИА ОСЕС. Реализирането на услугата е свързано с изпълнение на одитни ангажименти и проверки по проекти по Структурните фондове и Кохезионния фонд (СКФ) на ИА ОСЕС. Потребността от нея възниква при планиране на одитни ангажименти и проверки по проекти по СКФ извън гр. София. За изпълнение на поръчката са необходими 5 моторни превозни средства в рамките на една работна седмица, с възможност за осигуряване допълнително на 2 моторни превозни средства. Автомобилният превоз се изпълнява по маршрут от населени места извън гр. София, определен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с подадената заявка, в зависимост от мястото на изпълнение на планираните проверки. Маршрутът може да включва посещение на повече от едно населени места извън гр. София. За изпълнител е избран единствения участник в процедурата - "Трансбул" ООД, с предложена цена на автомобилния превоз, която включва цена за наем на едно моторно превозно средство с водач за един ден - 316.20 лв.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60171000

Описание:

Услуги по даване под наем на леки автомобили с водач

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 593797 от 21.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-17 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
05.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.05.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Трансбул" ООД, гр. София, ЕИК: 130442790, София, 1113, ж.к. „Изток“, ул. „Академик Методи Попов“, № 24А, България 1113, София, Тел.: 02 9461085, E-mail: office@transbul.com, Факс: 02 9461086

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 160000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Подпомагане изпълнението на функциите на Одитния орган по Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС”, финансиран по ОП „Техническа помощ“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.06.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор