Версия за печат

00496-2014-0002

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: BG051PO001-7.0.02/154/ от 05.06.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Агенция за социално подпомагане, ул. "Триадица" № 2, За: Деница Ганчева, България 1051, София, Тел.: 02 8119618, E-mail: d.gancheva@asp.government.bg, Факс: 02 9861198

Място/места за контакт: отдел "Интеграция на хора с увреждания" - ГДСП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.asp.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Социална закрила


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на изпълнител за осигуряване на логистика за дейностите по проект BG051PO001-7.0.02–0007-C0001 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинасирана от Европейския социален фонд и държавния бюджет“

II.3) Кратко описание на поръчката

1.Организиране на интерактивни дискусионни семинара в 6 областни града: Благоевград, Добрич, Бургас, Велико Търново, Враца и Хасково. Всеки семинар е четиридневен, с пълна логистикa; • Осигуряване на транспорт за 52 лица за всеки семинар (40 представители на целевата група, 9 лектора, 1 член на екипа за организация и управление и двама преводачи). - Осигуряване на нощувки в хотел с 4* /четири звезди/, а при липса на такъв в съответния град, в хотел с 3* /три звезди/, за 52 лица настанени в единични стаи, а при невъзможност в двойни стаи с отделни легла, за всеки един семинар; 2. Организиране на 2 кръгли маси, 4 работни срещи и форум, пълна логистика: 2.1 Организиране на форум в гр. София. Форумът ще бъде с до 50 представители на МТСП, АСП, АЗ, НПО, НСОРБ, потребители на социални услуги и др. 2.2 Организиране на кръгли маси – 2бр. в гр. София за 12 лица. 2.3 Организиране на работни срещи - 4 бр. на 12 експерта на посочените в. т. 1.1. институции. Работните срещи ще се проведат в гр. София. 2.4 Организиране на заключителна конференция по Проекта. Конференцията ще се проведе в София и в нея ще вземат участие до 100 души.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

63500000, 63510000, 79951000, 79952000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги
Услуги по организиране на семинари
Услуги, свързани с организирането на събития

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: BG0009 от 22.01.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-581637
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 496-2014-2
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

581637

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

22.01.2014 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 6 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

В хода на откриване и провеждане на обществената поръчка са установени нарушения, които не могат да бъдат отстранени, без това да промени условията, при които е обявена процедурата, както следва: 1. Юридически некоректно е индивидуализиран Възложителят, който е ръководител на юридическото лице, а не упълномощено лице по чл.8, ал.2 от ЗОП, което обстоятелство рефлектира върху юридическата форма на произнасяне на Възложителя по процедурата; 2. В текстовата част на документацията се съдържа разминаване между начина на отразяване чрез абревиатура на показател "Описание на процеса на управление на изпълнението на договора от страна на Изпълнителя и на вътрешния контрол, който той упражнява", като в два поредни абзаца на Методиката за оценка - раздел IX от Документацията на обществената поръчка - същият е отразен като "К2", респективно "К3"; 3. Въпреки задължителните указания на Възложителя, дадени по реда на чл. 36а от ЗОП, комисията по чл.34 от ЗОП не е отстранила непрецизностите в своята дейност, като обективно е предпоставила като помощен орган формирането на незаконосъобразна позиция от страна на Възложителя, който чрез своята воля не би могъл да замести или да извърши правно-фактическите действия, които са от компетентността на комисията, а именно: 3.1 да извърши детайлна оценка на плик № 1 от офертите на предложените за отстраняване участници на основание чл. 69, ал. 1, т. 3 от ЗОП - "Атлас Травелс" ЕООД, "Ивент Консулт" ДЗЗД и "Меркурий -97" ЕООД - чрез излагане на детайлни, обосновани мотиви за твърдяно несъответствие на участниците с изискванията на чл.51а от ЗОП и на Възложителя, обективирани в раздел VII.V, т.2.1 от Документацията на обществената поръчка. Комисията е отразила в протоколите от своята дейност единствено формална констатация за несъответствие на тези участници с критериите за подбор, без да изложи конкретни мотиви и аргументи в какво точно се изразява несъответствието при съобраяване на обстоятелството, че редакцията на т.2.1.от документацията не съдържа изчерпателно изброяване, а разпоредбата предпоставя извършване на конкретна експертиза на доказателствата, предложени от всеки участник. 3.2. да извърши детайлна, обективна оценка на финансовата обосновка по чл. 70 от ЗОП на съдържанието на плик № 3 от офертите на предложените за отстраняване участници на основание чл. 70, ал. 3 от ЗОП - "Сърнела Уърлд" ЕООД, "Компания за международни конгреси" ООД и "БенчМарк - Имтур" ДЗЗД - чрез излагане на съставомерни и конкретни аргументи за приемане или неприемане на тези обосновки, като в протоколите за оценка на плик 3 от офертите на посочените участници се съдържат субективни, необосновани и недоказани констатции. 3.3. всички протоколи от дейността на комисията по чл. 34 от ЗОП да имат задължителните реквизити по чл.72, ал.1 от ЗОП, включителни кратко описание на предложенията на участниците и дата на съставяне на съответния протокол.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

ДА


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

05.06.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Ивайло Цветанов Иванов
Длъжност: Изпълнителен директор