Версия за печат

00039-2014-0014

BG-Павликени: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, бул."Руски" №4, За: Славена Грозева-началник на отдел "Правно обслужване, човешки ресурсии обществени поръчки"; Красимир Борисов-старши експерт "Обществени поръчки", България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357 ; 0610 51330, E-mail: pavlikeni@vestel.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: Община Павликени

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на строителни работи по инвестиционни проекти на община Павликени“, финансирани от публичната инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите“ по обособени позиции, както следва: 1.Обособена позиция № 1 „Реконструкция на Летен театър – гр. Павликени за развитие и популяризиране на Национален конкурс за млади изпълнители на популярната песен „Нека да е лято!“; 2.Обособена позиция № 2 „Реконструкция на търговска сграда за постоянна изложбена зала и галерия на местни творци”; 3.Обособена позиция № 3 „Външен асансьор в Дом за стари хора – с. Карайсен общ. Павликени”; 4.Обособена позиция № 4 „Реконструкция на кръстовища в гр. Павликени“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Павликени и с. Карайсен
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е „Извършване на строителни работи по инвестиционни проекти на община Павликени“, финансирани от публичната инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите“ по обособени позиции, както следва: 1.Обособена позиция № 1 „Реконструкция на Летен театър – гр. Павликени за развитие и популяризиране на Национален конкурс за млади изпълнители на популярната песен „Нека да е лято!“; 2.Обособена позиция № 2 „Реконструкция на търговска сграда за постоянна изложбена зала и галерия на местни творци”; 3.Обособена позиция № 3 „Външен асансьор в Дом за стари хора – с. Карайсен общ. Павликени”; 4.Обособена позиция № 4 „Реконструкция на кръстовища в гр. Павликени“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000, 45233129, 45313100, 42416100

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на кръстовища
Строителни и монтажни работи на асансьори
Асансьори за хора

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.Обособена позиция № 1 „Реконструкция на Летен театър – гр. Павликени за развитие и популяризиране на Национален конкурс за млади изпълнители на популярната песен „Нека да е лято!“: Летният театър се намира в гр.Павликени в кв. 89, по Подробният устройствен план на гр.Павликени. Летният театър е построен през 1980 г. Има капацитет от 1500 места и е с открита сцена и трибуни. В обема на театъра са разположени още: а.) етаж на ниво сцена (+2,60=116,35м), състоящ се от гримьорни, гордеробна, дирекция, режисьор, апаратна; б.) етаж под сцена на ниво -1,0=112,75м, състоящ се от сервизни помещения и машинно; в.) 6 броя складови помещения, две от които със санитарни възли, разположени на кота -0,25=113,50м под плочата на седалките. Предвижда се и естетизация на цялостната визия на театъра (ремонтни довършителни работи), подмяна на седалките, реконструкция и ремонт на санитарните възли, функционално обособяване на помещенията под плочата на седалките. От предложените с проекта за извършване СМР, в настоящата обществена поръчка се предвижда да се извършат част обхващащи: -Ремонт на зрителска зона. -Ремонт на сцена. -Ремонт на тоалетни за зрители. -Ремонт на сграда - гримьорни. Особено внимание е обърнато на настилките - на сцената и по трибуните. Предвижда се подмяна на седалките. Предвиждат ремонт на санитарните възли, ремонт, подмяна на дограма с PVC и монтаж на топлоизолация на втори етаж. 2. Обособена позиция № 2 „Реконструкция на търговска сграда за постоянна изложбена зала и галерия на местни творци” Търговската сграда се намира в УПИ І-„За жилищно строителство и КОО” в кв. 74, по Подробният устройствен план на гр.Павликени. Предвидените за извършване СМР на първият етап от строителството, предмет на настоящата обществена поръчка по части, са следните: Проектът предвижда реконструкция на търговската сграда за постоянна изложба и галерия за местни творци. Изложбена зала: Към изложбената зала е предвиден склад за съхранение на инвентар. Тя е остъклена към фоайето и затворена до границата към детския кът с плътна стена. Предвижда се различно разположение на обзавеждането спрямо съответното мероприятие. Тъй като изложбената зала не разполага със самостоятелен санитарен възел, посетителите ще ползват основния санитарен възел във фоайето. Предвидена е настилка от гранитогрес, а стенитe и таваните ще се боядисат с латекс.В направената разработка е предвидено цялостна реконструкция на покрива на сградата. За целта е предвидено направа на нови топло и хидроизолации върху съществуващата покривна конструкция, по приложения детайл. Предвижда се замонолитване на съществуващите отвори в покрива. Предвидените видове СМР ще се изпълнят за първия етап на строителството на обекта, съгласно представената Количествена сметка и са предмет на настоящата обществена поръчка. 3.Обособена позиция № 3 „Външен асансьор в Дом за стари хора – с. Карайсен общ. Павликени”:Проектът предвижда изграждане на рампа около сградата за достигане от терена до партерното ниво и изграждане на външен асансьор. Рампата ще се изгради от север, изток и юг с допустим наклон от 5%. Рампата ще бъде от метална конструкция, а пътеките с ширина 1,50 м. Покритието е от рифелова ламарина с дебелина 4 мм, монтирана върху носещи метални профили. Тактилна ивица с ширина 60 см ще бъде поставена на местата съгласно приложения детайл.Върху пътеките на рампата ще има предпазен парапет с две ръкохватки, с височина 70 см и 90 см. Външен асансьор ще се монтира до централния вход на сградата. Предвижда се стоманобетонова асансьорната шахта под терена. От кота ±0,00 до кота +7,30 м ще се изпълни като стоманена конструкция. Асансьорът ще има 4 спирки – по една на трите нива на сградата и една на ниво терен. За да се направи достъп от асансьора до сградата се предвижда да се отвори врата на мястото на съществуващ прозорец. Асансьорът е предвиден с товароподемност от 630 кг / за 8 лица /. Продължава в Раздел VІ.3) Допълнителна информация

Прогнозна стойност без ДДС
770834 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, както следва: а) Парична сума – внася се по посочената набирателна сметка на Община Павликени, IBAN BG35UNCR75273342926133 BIC код UNCRBGSF “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, , клон Павликени; като в нареждането за плащане следва да бъде записано: “Гаранция за участие в общ. поръчка: „Извършване на строителни работи по инвестиционни проекти на община Павликени“, финансирани от публичната инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите“ по обособени позиции, Обособена позиция ……………………………………………… б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Павликени съгласно образец (Приложение №15) * Участниците следва да представят гаранция за участие в размер по обособени позиции, както следва: - 4000 (четири хиляди) лева за обособена позиция № 1 - 2000 (две хиляди) лева за обособена позиция № 2 - 700 (седемстотин) лева за обособена позиция № 3 - 900 (деветстотин) лева за обособена позиция № 4 Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в официален превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или в официален превод. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Павликени посочена в б. а) или банкова гаранция – (Приложение №16). Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за възстановяване на авансово плащане в размер на 20 % от стойността на договора – (Приложение №17). Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: •Оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; •е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка е финансирана със средства от Публичната инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите“ (ПМС № 19 от 7 февруари 2014 г. за одобряване на средства от резерва по чл. 1, ал. 2, раздел ІІ, т. 4.1.2 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2014 г.). Общата прогнозна стойност е 770 834,00 лв. (седемстотин и седемдесет хиляди осемстотин тридесет и четири лева) без ДДС в т.ч. по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – „Реконструкция на Летен театър – гр. Павликени за развитие и популяризиране на Национален конкурс за млади изпълнители на популярната песен „Нека да е лято!“ - до 406 667,00 (четиристотин и шест хиляди шестстотин шестдесет и седем) лв. без ДДС. Обособена позиция № 2 – „Реконструкция на търговска сграда за постоянна изложбена зала и галерия на местни творци” – до 204 167,00 (двеста и четири хиляди сто шестдесет и седем) лв. без ДДС. Обособена позиция № 3 – „Външен асансьор в Дом за стари хора – с. Карайсен общ. Павликени” – до 70 000,00 (седемдесет хиляди) лв. без ДДС. Обособена позиция № 4 – „Реконструкция на кръстовища в гр. Павликени“ – до 90 000,00 (деветдесет хиляди) лв. без ДДС, в това число: -Кръстовище на улици: „Христо Ботев”, „Асен Златаров” и „Илия Златев” (между квартали 52, 53, 57 и 72 по ПУП на гр.Павликени)-до 23950,00 (двадесет и три хиляди деветстотин и петдесет лева) без ДДС. -Кръстовище на улици: „Александър Стамболийски”, „Асен Златаров” и „Гурко” (между квартали 50, 51 и 52 по ПУП на гр.Павликени) –до 66 050,00 (шестдесет и шест хиляди и петдесет) лева без ДДС. Общата цена и отделните цени по обособени позиции и отделните подобекти не трябва да надвишават горепосочения максимален разполагаем финансов ресурс. Горепосочените цени включват и до 5 % непредвидени разходи. Предвидени са следните плащания: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 20 % /двадесет процента/ от цената по договора в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура и при подписан Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежи на техническата инфраструктура (Приложение № 2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Авансовото плащане се приспада пропорционално от останалите плащания по договора. Гаранцията ще се освободи при достигане на стойността на актуваните и действително извършени дейности, одобрени от лицето, осъществяващо строителен надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, възлизаща на 20 % от стойността на договора по чл. 5, ал. 1. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ междинни плащания на база на действително изпълнени СМР, предмет на договора за обществена поръчка в общ размер до 40 % (четиридесет процента) от стойността на договора след отчитането и приемането им по посочения в договора ред и начин, в срок до 30 /тридесет/ дни, считано от датата на представяне на фактура за междинно плащане. Стойността на авансовото плащане и междинните плащания не може да надвишава 60% от цената на договора. 3. Окончателното плащане е платимо в срок до 30 дни след издаването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Прил. № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строит/вото) и представяне на оригинална данъчна фактура за дължимата стойност. От окончателното плащане се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава Участниците в обединението представят в оригинал споразумение с нотариална заверка на подписите и съдържанието, което задължително трябва да съдържа клаузи, които: • определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и настоящата документация от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. В случай, че не е направено такова разпределение, при прилагане разпоредбата на чл. 25, ал. 8 от ЗОП, възложителят ще приема, че всяко едно от лицата в обединението участва във всички дейности, включени в предмета на поръчката; • гарантират, че всички членове на обединението са солидарно отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; • посочват задължително физическото лице/физическите лица, упълномощено/ упълномощени да представляват обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписват всички документи от името на обединението; • гарантират, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. • гарантират, че съставът на обединението няма да се променя след сключването на договора за възлагане на обществена поръчка, до окончателното му изпълнение. Ако в учредителния документ не е посочен представляващ, трябва да се представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Лице, което участва в обединение, не може да представя самостоятелна оферта съгласно чл.55, ал. 5 от ЗОП. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение – участник в настоящата обществена поръчка – чл.55, ал.6 от ЗОП. Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, съгласно изискванията на чл. 49, ал. 1 от ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Офертата трябва да съдържа: А) Плик № 1:1. Списък на представените документи(Приложение № 1.1.);2 Заявление за участие (Приложение № 1). 3. Декларация за приемане условията на проекта на договор (Приложение № 2);4. Административни сведения (Приложение № 3); 8.5. Документи за правосубектност на Участника: а/ Kопие от документа за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, определено по регистрация да представлява дружеството илиЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец.Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците юридически лица и еднолични търговци прилагат към офертите си и удостоверения за актуално състояние съгласно чл. 24, ал. 1 от ППЗОП. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.б/ Копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице; в/ Когато Участникът е чуждестранно лице документът за регистрация/за самоличност се представя в официален превод по смисъла на §16а от ДР на ЗОП. г/ При Участник обединение - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, като към него се прилагат и горепосочените документи за всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението. д/ Когато Участникът предвижда участието на подизпълнители, горепосочените документи се представят за всеки от тях, в зависимост от вида на всеки подизпълнител. 6.Споразумение/Договор за обединение (ако Участникът е обединение) - в оригинал или в нотариално заверено копие.7.Декларация от членовете на обединението, ако Участникът е обединение (Приложение 18); 8.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“- „д“, т. 2 и т. 3, чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 2а, предл. първо, т. 3, т. 4 и т. 5 и чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 ЗОП-Приложение № 4, 5, 6 и 6А. 9. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 10. Доказателства за професионална квалификация и технически възможности по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 11. Декларация за оглед на обекта и запознаване с всички условия на мястото, където ще се извършват СМР (Приложение № 9); 12. Декларация за спазена минимална цена на труда (Приложение № 12); 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/не използване на подизпълнители и списък с имената и дела на участие на подизпълнителите (Приложение № 10);14. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Приложение № 11);15. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата (оригинал);16. Документ за закупена документация само за участниците, които са закупили такава. (копие);17. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което подписва офертата – ако е приложимо; Б) ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”: Техническата оферта се изготвя по образец - Приложение №13 и към нея се прилага:Техническо предложение за изпълнение на СМР - Приложение №13а; Техническата оферта, заедно с приложенията към нея се поставя в отделен запечатан плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката- плик № 2” В) ПЛИК № 3 „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” Ценовата оферта се подготвя по образец (Приложение № 14) и към нея се прилага: а) попълнена количествено – стойностна сметка (Приложение №14-1а/2а/3а/4а), включваща видовете СМР и други дейности, предвидени за изпълнение, съгласно изискванията на документацията за възлагане на обществената поръчка. Количествено-стойностните сметки се представят на хартиен и на електронен носител. б) Ценови показатели (Приложение №14б) в) Анализи за образуване на предлаганите цени. Цените следва да бъдат представени в лева без ДДС. *** Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП, обявлението и документацията. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2, т. 2а предл.първо, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняването на участника. За обстоятелството по чл. 47, ал. 2, т. 2 ЗОП лишаването от упражняване на професия или дейност по строителство е основание за отстраняване. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителите за строежи съгласно чл.5, ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС и да притежава съответните удостоверения за това и валидни талони към тях в съответствие с обособената позиция, за която се подава офертата: а) За Обособена позиция № 1 – „Реконструкция на Летен театър – гр. Павликени за развитие и популяризиране на Национален конкурс за млади изпълнители на популярната песен „Нека да е лято!“ – първа група, четвърта категория;. б) За Обособена позиция № 2 – „Реконструкция на търговска сграда за постоянна изложбена зала и галерия на местни творци” – първа група, четвърта категория; в) За Обособена позиция № 3 – „Външен асансьор в Дом за стари хора – с. Карайсен общ. Павликени” – първа група, четвърта категория. г) За Обособена позиция № 4 – „Реконструкция на кръстовища в гр. Павликени“- втора група, трета категория. Ако участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да е вписано в съответен регистър на държавата, в която е установен – чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС). Съгласно чл. 49, ал. 1 ЗОП участникът може да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. В случай, че участникът е чуждестранно лице, документът за вписване се представя и в превод на български език. Когато участникът е обединение или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението, съответно подизпълнител/и, който/които ще извършва/т строителни дейности. Пликът с офертата на участника трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: А) Плик № 1 с надпис „Документи за подбор“, в който се поставят документите, изисквани от възложителя, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 – 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците. Б) Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания. Пликът съдържа техническата оферта на участника по образец Приложение №13 и 13а. В) Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, който съдържа ценовото предложение на участника по образец Приложение 14 и Приложения 14-1а/2а/3а/4а; 14-1б. *** Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи: а) За юридическите лица-справка-декларация по приложение № 7 с приложени: - Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.). - Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.). б) За физическите лица справка-декларация по приложение № 7 с приложени: - Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.). За участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква от законодателството на страната, където са установени. В случай на посочен ЕИК, не е необходимо представяне на изисканите документи, ако информацията е видима чрез Търговския регистър към Агенция по вписванията. За участници физически лица се представят документи, удостоверяващи техните доходи (годишни данъчни декларации, справка/удостоверение от работодател и др. В случаите, когато се ползва подизпълнител, документите се представят за всеки от подизпълнителите. За участник-обединение, което не е юридическо лице горепосочените документи се представят само за членовете, чрез които обединението доказва съответствието си с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние.
Минимални изисквания: Участникът следва да има минимален документално доказан оборот от строителство за последните три финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) по обособени позиции, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, както следва: Обособена позиция 1 - в размер равен или по-голям от 800 000,00 /осемстотин хиляди/ лева без ДДС – общо за трите години. Обособена позиция 2 - в размер равен или по-голям от 400 000,00 /четиристотин хиляди/ лева без ДДС – общо за трите години. Обособена позиция 3 - в размер равен или по-голям от 140 000,00 /сто и четиридесет хиляди/ лева без ДДС – общо за трите години. Обособена позиция 4 - в размер равен или по-голям от 180 000,00 /сто и осемдесет/лева без ДДС – общо за трите години. Забележка: В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, оборотът от дейността трябва да е равен или по-висок от сбора на минимално изискваните обороти за съответните позиции. За участник-обединение изискването се отнася за обединението като цяло. При участние на подизпълнители изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договорите за строителство, сходни с предмета на поръчката, които участникът е изпълнил през последните 5 години считано до датата на подаване на офертата с посочени: предмет, цена, място и срокове на изпълнение, съгласно образец (Приложение 8). Списъкът трябва да бъде придружен с препоръки за добро изпълнение за всеки описан обект. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, предмета и общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с възложителя. 2.Списък на експертите, определен за изпълнение строителството на обекта - предмет на обществената поръчка - (Приложение № 8а). Списъкът трябва да е придружен от професионални автобиографии (По приложение № 8б) и документи, доказващи образование, професионална квалификация и трудов стаж (дипломи, сертификати за специализации, удостоверения от курсове с професионална насоченост копия от трудова книжка и/или трудовите договори (за лицата работещи/ работили по трудово правоотношение); за лицата работещи/ работили по граждански договори - копие от гражданските договори; препоръки (референции) и др., които кандидатът прецени за релевантни. 3.Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган; 4.Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителите за строежи и да притежава съответните удостоверения за това и валидни талони към тях, в зависимост от обособената позиция, за която подава оферта, както следва: а) За Обособена позиция № 1 – „Реконструкция на Летен театър – гр. Павликени за развитие и популяризиране на Национален конкурс за млади изпълнители на популярната песен „Нека да е лято!“ – първа група, четвърта категория;. б) За Обособена позиция № 2 – „Реконструкция на търговска сграда за постоянна изложбена зала и галерия на местни творци” – първа група, четвърта категория; в) За Обособена позиция № 3 – „Външен асансьор в Дом за стари хора – с. Карайсен общ. Павликени” – първа група, четвърта категория. г) За Обособена позиция № 4 – „Реконструкция на кръстовища в гр. Павликени“- втора група, трета категория. Ако участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да е вписано в съответен регистър на държавата, в която е установен – чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС). Съгласно чл. 49, ал. 1 ЗОП участникът може да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. В случай, че участникът е чуждестранно лице, документът за вписване се представя и в превод на български език. Когато участникът е обединение или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението, съответно подизпълнител/и, който/които ще извършва/т строителни дейности. ***В случаите, когато се ползва подизпълнител, документите се представят за всеки от подизпълнителите. ***За участник-обединение, което не е юридическо лице, горепосочените документи се представят само за членовете, чрез които обединението доказва съответствието си с минималните изисквания за технически възможности.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил поне един договор за СМР/СРР сходни с предмета на съответната обособена позиция поръчка през последните 5 години считано от крайния срок за подаване на офертите за всяка от обособените позиции. * Под предмет „сходен с предмета на обособената позиция” навсякъде в документацията следва да се разбира в зависимост от обособената позиция, за която се подава оферта, както следва: а) За Обособена позиция № 1 – „Реконструкция на Летен театър – гр. Павликени за развитие и популяризиране на Национален конкурс за млади изпълнители на популярната песен „Нека да е лято!“ – СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция на жилищни и/или смесени сгради с високо, средно или ниско застрояване, както и на общественообслужващи сгради;. б) За Обособена позиция № 2 – „Реконструкция на търговска сграда за постоянна изложбена зала и галерия на местни творци” – СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция на жилищни и/или смесени сгради с високо, средно или ниско застрояване, както и на общественообслужващи сгради;. в) За Обособена позиция № 3 – „Външен асансьор в Дом за стари хора – с. Карайсен общ. Павликени” – изграждане на асансьори;. г) За Обособена позиция № 4 – „Реконструкция на кръстовища в гр. Павликени“-изграждане и/или рехабилитация и/или ремонт и/или асфалтиране на улици и/или пътища и/или съоръжения към тях. * Забележка: В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, изискванията следва да бъдат изпълнени кумулативно. 2.Участникът да разполага с екип, предвиден за изпълнение на всяко от обособените позиции, който да бъде ангажиран с изпълнението на строителните работи, при спазени следните условия по обособени позиции както следва: 2.1. Технически ръководител, който да отговаря на следните изисквания: Квалификация-Висше образование в областта на строителното инженерство или средно специално техническо образование или еквивателнтно образование. Общ професионален опит-Минимум 7 години общ професионален опит; Специфичен опит-Да е изпълнявал длъжност „Технически ръководител” на минимум един обект, сходен с предмета на обособената позиция през последните 5 (пет) години. 2.2. Един експерт по контрол на качеството - правоспособно лице, отговарящо за контрола на качеството, притежаващо необходимата професионална квалификация; 2.3. Един експерт, отговорен за безопасността на труда- правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо необходимата професионална квалификация; Само за отговорника по качеството и координатора по безопасен труд е допустимо съвместяване на две позиции. При участие в две или повече обособени позиции, изискванията се изпълняват за всяка обособена позиция поотделно. 3. Участникът да има внедрена система за управление съгласно стандарти ISO 9001:2008 (или еквивалент). 4.Участникът да разполага с удостоверение от камарата на строителите в България за вписване в ЦПРС за строежи съгласно чл.5, ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС и да притежава съответните удостоверения за това и валидни талони към тях, в зависимост от обособената позиция, за която подава оферта, както следва: а) За ОП № 1 – първа група, четвърта категория;. б) За ОП № 2 – „Външен асансьор в Дом за стари хора – с. Карайсен общ. Павликени” – първа група, четвърта категория. г) За ОП № 4–втора група, трета категория. Ако участникът е чуждестранно лице, същото да е вписано в съответен регистър на държавата, в която е установен. Това изискване се отнася за лицата, които ще извършват строителство съобразно предмета и обхвата на поръчката, и разпределението на работите между членовете на обединението, в случай, че участника в обществената поръчка е обединение. ***В случай, че участникът бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора следва да представи валидна застрахователна полица за сключена застраховка съгласно чл. 171 от ЗУТ.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение при следните подпоказатели: Техническа последователност на строителните процеси с макс. брой точки 20; Линеен график с приложена диаграма на работната ръка с макс. брой точки 10; Управление на риска с макс. брой точки 20. ; тежест: 50
Показател: Финансово предложение; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.07.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата може да се закупува всеки работен ден, от деня следващ деня на публикуването на обявата в РОП, от 8.30 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.30 ч. в сградата на Общинска администрация, находяща се в гр. Павликени, бул. “Руски” № 4, ІІ етаж, стая № 209 срещу представена квитанция за платена сума от 10,00 /десет/ лева – платени в касата на Общинска администрация - Информационен център, І етаж. или по банкова сметка на Община Павликени в банка “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени IBAN – BG77UNCR75278443385100, код за вид плащане 447000, BIC код UNCRBGSF. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на Интернет страницата на Възложителя -www.pavlikeni.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.07.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на община Павликени

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел ІІ.2.1) "Общо количество или обем" 4.Обособена позиция № 4 „Реконструкция на кръстовища в гр. Павликени“: 4.1. За кръстовището свързващо кв.52, кв.53, кв.57 и кв.72 – ул. „Хр.Ботев”,ул. „Асен Златаров” и ул. „Илия Златев”: Предвижда се изгражадане на повдигнат остров с бордюри и някои корекции на криви като не се излиза от обхвата на уличната регулационна линия. Запазват се всички посоки на завиване. Зоната на кръстовището ще се фрезова и ще се положат два пласта асфалтобен биндер и износващ. Ще се изградят понижение пред пешеходните пътеки и положат тактилни ивици за постигане на достъпна среда.Знаците ще бъдат стандартни светлоотразителни втори типоразмер за първостепенната улична мрежа и първи типоразмер за второстепенна, монтирани на железни стойки. Хоризонталната маркировка ще се положи с бяла трайна боя с перли. Вертикалната планировка да се изпълни в съответствие с определените проектните наклони и дължините на настилките Да се спазят проектните коти на бордюрните лиинии горе и долу и кота терен. Отлагането на място да се извършва по изработения трасировъчен план. Отводняването на кръстовището - отвеждането на повърхностните води към прилежащия терен и уличния колектор, ще се осъществява чрез съществуващите и новопроектираните улични оттоци. Предвиждат се изграждането на 3 бр. нови улични оттока. Връзката с ревизионните шахти ще се изпълнява с полипропиленови тръби ф200, коравина SN 8 и наклон най малко 0,02м/м. Изкопите задължително да се укрепват и обратната засипка да бъде с материал с доказани експлоатиционни показатели на пластове от 20см. При уплътняването ще се постигне 95% стандартна плътност.Съществуващите дъждоприемни шахти да се почистят за да се подобри тяхната проводимост. При извършването на изкопни работи, изпълнителят да осигури присъствието на представители на дружествата, имащи подземни съоръжение в обсега на обекта, с цел да се предотврати, нанасянето на щети по тези съоръжения. 4.2. За кръстовището свързващо улици: „Александър Стамболийски”, „Асен Златаров” и „Гурко” (между квартали 50, 51 и 52 по ПУП на гр.Павликени): Кръстовището е част от Първостепенната улична мрежа на града. При изпълнението на СМР да се спазват уличните регулационни линии, така както са предвидени по проекта. Кръстовището е триклонно. Предвижда се изгражадане на кръгово кръстовище, като не се излиза от обхвата на уличната регулационна линия. Входовете и изходите, ще се изпълняват, като еднолентови платна с ширина 7,50 м. Кривите в геометричен план са с радиуси R =12-25 м. Запазват се всички посоки на завиване. В зоната на кръстовището ще се извършват асфалтови работи, частично с насип от трошен камък, монтаж бордюри и ще се положи хоризонтална и вертикална сигнализация. Ще се изградят понижения пред пешеходните пътеки и положат тактилни ивици за постигане на достъпна среда. Знаците ще бъдат стандартни светлоотразителни втори типоразмер за първостепенната улична мрежа и първи типоразмер за второстепенна, монтирани на железни стойки. Хоризонталната маркировка ще се положи с бяла трайна боя с перли.Отводняването на кръстовището - отвеждането на повърхностните води към прилежащия терен и уличния колектор ще се осъществява чрез съществуващите улични оттоци и новопроектираните. Предвиждат се за изграждане 2 бр. нови улични оттока. Връзката с ревизионните шахти ще се изпълни с полипропиленови тръби ф200,коравина SN 8 и наклон най малко 0,02м/м. Изкопите задължително да се укрепват и обратнатта засипка да се изпълнява с материал с доказани експлоатиционни показатели на пластове от 20см. При уплътняването ще се постигне 95% стандартна плътност.Съществуващите дъждоприемни шахти да се почистят за да се подобри тяхната проводимост. ******************** Пълен достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е осигурен на интернет адрес www.pavlikeni.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Павликени, отдел "Правно обсулжване, човешки ресурси и обществени поръчки", ул. "Руски" № 4, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Интернет адрес/и:

URL: www.pavlikeni.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на Летен театър – гр. Павликени за развитие и популяризиране на Национален конкурс за млади изпълнители на популярната песен „Нека да е лято!“
1) Кратко описание

„Реконструкция на Летен театър – гр. Павликени за развитие и популяризиране на Национален конкурс за млади изпълнители на популярната песен „Нека да е лято!“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Летният театър се намира в гр.Павликени в кв. 89, по Подробният устройствен план на гр.Павликени. Летният театър е построен през 1980 г. Има капацитет от 1500 места и е с открита сцена и трибуни. В обема на театъра са разположени още: а.) етаж на ниво сцена (+2,60=116,35м), състоящ се от гримьорни, гордеробна, дирекция, режисьор, апаратна; б.) етаж под сцена на ниво -1,0=112,75м, състоящ се от сервизни помещения и машинно; в.) 6 броя складови помещения, две от които със санитарни възли, разположени на кота -0,25=113,50м под плочата на седалките. Предвижда се и естетизация на цялостната визия на театъра (ремонтни довършителни работи), подмяна на седалките, реконструкция и ремонт на санитарните възли, функционално обособяване на помещенията под плочата на седалките. От предложените с проекта за извършване СМР, в настоящата обществена поръчка се предвижда да се извършат част обхващащи: -Ремонт на зрителска зона. -Ремонт на сцена. -Ремонт на тоалетни за зрители. -Ремонт на сграда - гримьорни. Особено внимание е обърнато на настилките - на сцената и по трибуните. Предвижда се подмяна на седалките. Предвиждат ремонт на санитарните възли, ремонт, подмяна на дограма с PVC и монтаж на топлоизолация на втори етаж.

Прогнозна стойност, без ДДС
406667 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на търговска сграда за постоянна изложбена зала и галерия на местни творци”
1) Кратко описание

„Реконструкция на търговска сграда за постоянна изложбена зала и галерия на местни творци”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Търговската сграда се намира в УПИ І-„За жилищно строителство и КОО” в кв. 74, по Подробният устройствен план на гр.Павликени. Предвидените за извършване СМР на първият етап от строителството, предмет на настоящата обществена поръчка по части, са следните: Проектът предвижда реконструкция на търговската сграда за постоянна изложба и галерия за местни творци. Изложбена зала: Към изложбената зала е предвиден склад за съхранение на инвентар. Тя е остъклена към фоайето и затворена до границата към детския кът с плътна стена. Предвижда се различно разположение на обзавеждането спрямо съответното мероприятие. Тъй като изложбената зала не разполага със самостоятелен санитарен възел, посетителите ще ползват основния санитарен възел във фоайето. Предвидена е настилка от гранитогрес, а стенитe и таваните ще се боядисат с латекс.В направената разработка е предвидено цялостна реконструкция на покрива на сградата. За целта е предвидено направа на нови топло и хидроизолации върху съществуващата покривна конструкция, по приложения детайл. Предвижда се замонолитване на съществуващите отвори в покрива. Предвидените видове СМР ще се изпълнят за първия етап на строителството на обекта, съгласно представената Количествена сметка и са предмет на настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
204167 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Външен асансьор в Дом за стари хора – с. Карайсен общ. Павликени”
1) Кратко описание

„Външен асансьор в Дом за стари хора – с. Карайсен общ. Павликени”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000, 45313100, 42416100

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на асансьори
Асансьори за хора

3) Количество или обем

Проектът предвижда изграждане на рампа около сградата за достигане от терена до партерното ниво и изграждане на външен асансьор. Рампата ще се изгради от север, изток и юг с допустим наклон от 5%. Рампата ще бъде от метална конструкция, а пътеките с ширина 1,50 м. Покритието е от рифелова ламарина с дебелина 4 мм, монтирана върху носещи метални профили. Тактилна ивица с ширина 60 см ще бъде поставена на местата съгласно приложения детайл.Върху пътеките на рампата ще има предпазен парапет с две ръкохватки, с височина 70 см и 90 см. Външен асансьор ще се монтира до централния вход на сградата. Предвижда се стоманобетонова асансьорната шахта под терена. От кота ±0,00 до кота +7,30 м ще се изпълни като стоманена конструкция. Асансьорът ще има 4 спирки – по една на трите нива на сградата и една на ниво терен. За да се направи достъп от асансьора до сградата се предвижда да се отвори врата на мястото на съществуващ прозорец. Асансьорът е предвиден с товароподемност от 630 кг / за 8 лица /.

Прогнозна стойност, без ДДС
70000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на кръстовища в гр. Павликени“
1) Кратко описание

„Реконструкция на кръстовища в гр. Павликени“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233129

Описание:

Строителни и монтажни работи на кръстовища

3) Количество или обем

„Реконструкция на кръстовища в гр. Павликени“, включващо следните кръстовища: 1. За кръстовището свързващо кв.52, кв.53, кв.57 и кв.72 – ул. „Хр.Ботев”,ул. „Асен Златаров” и ул. „Илия Златев”: Предвижда се изгражадане на повдигнат остров с бордюри и някои корекции на криви като не се излиза от обхвата на уличната регулационна линия. Запазват се всички посоки на завиване. Зоната на кръстовището ще се фрезова и ще се положат два пласта асфалтобен биндер и износващ. Ще се изградят понижение пред пешеходните пътеки и положат тактилни ивици за постигане на достъпна среда. Знаците ще бъдат стандартни светлоотразителни втори типоразмер за първостепенната улична мрежа и първи типоразмер за второстепенна, монтирани на железни стойки. Хоризонталната маркировка ще се положи с бяла трайна боя с перли. Вертикалната планировка да се изпълни в съответствие с определените проектните наклони и дължините на настилките Да се спазят проектните коти на бордюрните лиинии горе и долу и кота терен. Отлагането на място да се извършва по изработения трасировъчен план. Дадени са координатите на 40бр. характерни точки от кръстовището в координатна система -1970г. При започване на СМР проектанта ще представи изходните репери.Отводняването на кръстовището - отвеждането на повърхностните води към прилежащия терен и уличния колектор, ще се осъществява чрез съществуващите и новопроектираните улични оттоци. Предвиждат се изграждането на 3 бр. нови улични оттока. Връзката с ревизионните шахти ще се изпълнява с полипропиленови тръби ф200, коравина SN 8 и наклон най малко 0,02м/м. Изкопите задължително да се укрепват и обратната засипка да бъде с материал с доказани експлоатиционни показатели на пластове от 20см. При уплътняването ще се постигне 95% стандартна плътност.Съществуващите дъждоприемни шахти да се почистят за да се подобри тяхната проводимост. При извършването на изкопни работи, изпълнителят да осигури присъствието на представители на дружествата, имащи подземни съоръжение в обсега на обекта, с цел да се предотврати, нанасянето на щети по тези съоръжения. 2. За кръстовището свързващо улици: „Александър Стамболийски”, „Асен Златаров” и „Гурко” (между квартали 50, 51 и 52 по ПУП на гр.Павликени): Кръстовището е част от Първостепенната улична мрежа на града. При изпълнението на СМР да се спазват уличните регулационни линии, така както са предвидени по проекта. Кръстовището е триклонно. Предвижда се изгражадане на кръгово кръстовище, като не се излиза от обхвата на уличната регулационна линия. Входовете и изходите, ще се изпълняват, като еднолентови платна с ширина 7,50 м. Кривите в геометричен план са с радиуси R =12-25 м. Запазват се всички посоки на завиване. В зоната на кръстовището ще се извършват асфалтови работи, частично с насип от трошен камък, монтаж бордюри и ще се положи хоризонтална и вертикална сигнализация. Ще се изградят понижения пред пешеходните пътеки и положат тактилни ивици за постигане на достъпна среда. Знаците ще бъдат стандартни светлоотразителни втори типоразмер за първостепенната улична мрежа и първи типоразмер за второстепенна, монтирани на железни стойки. Хоризонталната маркировка ще се положи с бяла трайна боя с перли.Отводняването на кръстовището - отвеждането на повърхностните води към прилежащия терен и уличния колектор ще се осъществява чрез съществуващите улични оттоци и новопроектираните. Предвиждат се за изграждане 2 бр. нови улични оттока. Връзката с ревизионните шахти ще се изпълни с полипропиленови тръби ф200,коравина SN 8 и наклон най малко 0,02м/м. Изкопите задължително да се укрепват и обратнатта засипка да се изпълнява с материал с доказани експлоатиционни показатели на пластове от 20см. При уплътняването да се постигне 95% стандартна плътност. Съществуващите дъждоприемни шахти да се почистят при необходимост, за да се подобри тяхната проводимост.

Прогнозна стойност, без ДДС
90000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120