Версия за печат

00004-2014-0010

BG-Плевен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, Ул."Сан Стефано" 25, За: Недко Симов Нешев - Икономист "Обществени поръчки", България 5800, Плевен, Тел.: 064 889838; 087 8330178, E-mail: op@vik-pleven.com, Факс: 064 889866

Място/места за контакт: Отдел "Инвестиции и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-pleven.com.

Адрес на профила на купувача: www.vik-pleven.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на последваща метрологична проверка за точност на водомери

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Лаборатириите на Изпълнителя
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на последваща метрологична проверка за точност на водомери с клас на точност А, В и С с максимален разход от 3 до 500 м3/ч, описани в техническата спецификация от документацията за участие. Срок за извършване на проверката - максимум до 5 работни дни, считано от датата на заявка от Възложителя. Транспортът на подлежащите за проверка водомери е за сметка на Изпълнителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71630000 (BC25, KA11, QB44)

Описание:

Услуги по технически изпитвания и контрол (На партиди , За водоразпределителни дружества , Относно вода )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Според конкретната необходимост.

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията (ако е парична) се внася в брой в касата на дружеството (стая 402) или с превод по сметката на Възложителя в “Първа Инвестиционна Банка” АД - IBAN: BG09FINV915010BGN08JX5, BIC: FINVBGSF . Гаранция за участие: Позиция №1 - 2500 лева, Позиция №2 - 500 лева. Гаранция за изпълнение на договора: Позиция №1 - 7500 лева, Позиция №2 - 1500 лева.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Срок на плащане след представяне на фактура - минимум до 30 календарни дни. Плащане по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Декларации за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Удостоверение за ЕИК съгласно чл.23 от Закон за търговския регистър, издадено от Агенция по вписванията. Документ за закупена документация. Документ за внесена гаранция за участие Декларация за съгласие с условията на проектодоговора от документацията за участие. Административни сведения за участника. Данни за подизпълнители съгласно чл.24, ал.2 от ППЗОП или декларация за липса на такива. Декларация за съгласие на подизпълнител (в случай, че участникът използва подизпълнител). Наличието на някое обстоятелство по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Документи по чл.50 ал.1 т.2 и 3 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Документи по чл.51 ал.1 т.1 от ЗОП. Списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка с. Заповед/и за оправомощаване на лабораторията/ите от Председателя на ДАМТН за извършване на метрологична проверка на средствата за измерване, обект на поръчката. Оригинал на справка от НАП – ТД по регистрация за актуалното състояние на действащите трудови договори на служителите на участника, с дата на издаване на удостоверението от НАП следваща датата на публикуване на настоящата поръчка. Валиден сертификат на участника за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001 : 2008 (или еквивалентно) с предмет, еднакъв с предмета на поръчката. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Участникът трябва да разполага с персонал от минимум трима проверители по Позиция №1, минимум двама проверители по Позиция№2.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за измерванията. Наредба за средствата за измерване., които подлежат на метрологичен контрол.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предложена цена; тежест: 80
Показател: срок на изпълнение; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е с включен ДДС. Документацията заплаща в брой в стая 101 на горепосочения адрес, след което се получава от стая 308 срещу представяне на издадената фактура за платената сума всеки работен ден от 8.00ч. - 12.00ч.;13.00ч. - 16.00ч. Ако има желаещи да получат документацията по пощата за тяхна сметка, същите трябва да изпратят по факс или поща на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платената сума и адрес, на които да бъде изпратена документацията. По банков път документацията се заплаща по сметката, посочена в т.ІІІ.1.1 от обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на управлението на "Водоснабдявяне е Канализация" ЕООД Плевен, ул."Сан Стефано" 25, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл.68 ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

През 3 години

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена минимум 3 дни предварително, на официалния сайт на Възложителя - www.vik-pleven.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Водомери от 3 до 20 м3/час
1) Кратко описание

Извършване на последваща метрологична проверка за точност на водомери с клас на точност А, В и С, с максимален разход от 3 до 20 м3/час

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71630000 (BC25, KA11, QB44)

Описание:

Услуги по технически изпитвания и контрол (На партиди , За водоразпределителни дружества , Относно вода )

3) Количество или обем

Според конкретната необходимост

Прогнозна стойност, без ДДС
250000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Водомери от 30 до 500 м3/час
1) Кратко описание

Извършване на последваща метрологична проверка за точност на водомери с клас на точност А, В и С, с максимален разход от 30 до 500 м3/час

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71630000 (BC25, KA11, QB44)

Описание:

Услуги по технически изпитвания и контрол (На партиди , За водоразпределителни дружества , Относно вода )

3) Количество или обем

Според конкретната необходимост

Прогнозна стойност, без ДДС
50000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение