Версия за печат

00353-2014-0143

BG-Козлодуй: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Борис Попниколов, България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 73947, E-mail: BGPopnikolov@npp.bg, Факс: 0973 76007

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на вентили стоманени заваряеми и обратни клапани

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на настоящата поръчка е “Доставка на вентили стоманени заваряеми и обратни клапани” и има за цел осигуряване нормално техническо обслужване и ремонт на съоръженията и тръбопроводите в “АЕЦ Козлодуй”, както и за подмяна на амортизирани и неподлежащи на ремонт арматури, и обезпечаване на производствената дейност в “АЕЦ Козлодуй” ЕАД със съответните видове арматури.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131000

Описание:

Кранове и клапани

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
285305 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: не се изисква Гаранция за изпълнение на договора - 3 % от стойността му в една от следните форми: - парична сума, внесена по следните банкови реквизити КТБ София ЦУ, офис гр.Козлодуй, IBAN: BG31 KORP 9220 1000 2240 01, BIC: KORPBGSF, клон Враца с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД; - банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 30 дни по-дълъг от този на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената чрез банков превод в срок до 30 календарни дни от приемане на доставката, срещу представени оригинална фактура, приемо-предавателен протокол и протокол за извършен общ входящ контрол без забележки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документи за подбор 1.1. Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; 1.2. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП; 1.5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП; 1.6. Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката; 1.7. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка; 1.8. Декларация за страна на произход и производител на стоката; 1.9. Документ от производителя, даващ разрешение за продажба (дистрибуция) на стоките (в случай, че участникът не е производител). 1.10. Декларация за приемане на условията на проекта на договор; 1.11. Информационен лист. 2. Предложение за изпълнение на поръчката 2.1. Техническа спецификация на доставената стока с включени ID, наименование, технически характеристики, произход, стандарт и др., които трябва да бъдат специфицирани в съответствие с изискванията на техническата спецификация и пълното описание на поръчката (по образец); 2.2. Документи за доказване съответствието, произхода, методите на контрол, и спазването на приложимите стандарти, заверени от Производителя : - Каталожна информация от Производителя, за предлаганите изделия, която да е актуална и да съответства на изделията от техническата спецификация на Участника (без указана ценова информация) . - Примерни /проформа/ образци на паспорти на аналогични изделия, съдържащи пълна техническа информация, чертежи и описание на изделията и пълните документи (като протоколи от различните видове изпитания и контрол, сертификати на материали и други документи ) които се издават и прилагат от Производителя, регламентирани и задължителни съгласно EN.10204:2004 или еквивалент, съществените изисквания на Директива на Европейския съюз 97/23/ЕС, както и нормативно-техническа документация на Производителя; 2.3. Друга информация (ако Участника смята за необходимо да представи). 3. Предлагана цена 3.1. Ценова таблица (по образец). Възложителят отстранява от участие участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минимални изисквания: - Участникът трябва да има реализиран оборот от доставка на стоки с еднакъв или сходен с предмета на поръчката (доставка на промишлена арматура), изпълнени през последните три години. Изискуеми документи: - Информация за общия оборот и за оборота на стоките, с еднакъв или сходен с предмета на поръчката (доставка на промишлена арматура), за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минимални изисквания: - Участникът трябва да има изпълнени поръчки/договори, по които да е доставял стоки с еднакъв или сходен с предмета на поръчката (доставка на промишлена арматура) (поне 1 брой поръчка/ договор). - Производителят трябва да има въведена система за управление на качеството по ISO 9001:2008. Изискуеми документи: - Списък на основните поръчки/договори за доставка на стоки с еднакъв или сходен с предмета на поръчката (доставка на промишлена арматура), изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. - Сертификат за въведена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 на производителя.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия ОП 27762

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.07.2014 г.  Час: 13:30
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй, Република България 3321, гр. Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: SBreshkova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ