01224-2014-0012
Технически редакции | ||
04.06.2014 16:07 ч. : | 04/06/2014 16:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.06.2014 16:07 ч. : | 04/06/2014 16:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Българската народна банка, пл."Княз Александър I" №1, За: Ангелина Кръстева - по процедурата; Евгений Попов - по предмета на поръчката, 02 91451155, Р България 1000, София, Тел.: 02 91451480, E-mail: krasteva.a@bnbank.org, Факс: 02 91451459
Място/места за контакт: пл."Княз Александър I" №1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.bnb.bg.
Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Друг: БНБ
Икономическа и финансова дейност
НЕ
"Доставка на 2 (два) броя специализирани бронирани товарни автомобили за превоз на ценности за нуждите на Българската народна банка”.
Обявлението обхваща обществена поръчка
1.Изработи и достави 2 (два) броя специализирани бронирани товарни автомобили, цвят „бял”, отговарящи на техническите изисквания, посочени в Приложение № 1 -„Техническо задание за доставка на специализирани бронирани товарни автомобили за превоз на ценности за нуждите на БНБ”. 2. осигурява гаранция на автомобилното шаси и бронираната надстройка, както и на двигателя и основни агрегати, възли и части на базовото автомобилно шаси, съгласно гаранционните условия, представени в офертата на избрания за изпълнител участник. 3. осигурява оторизирано сервизно обслужване и база от производителя или официален представител на производителя на автомобилното шаси, и на бронираната надстройка на доставените бронирани товарни автомобили на територията на Р България в рамките на гаранцията по чл. 7 от проекта на договор, считано от датата, която е удостоверена с подписи на приемо - предавателния протокол по реда на чл. 6, ал. 9 от проекта на договор.
34144700
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
2 (два) броя специализирани бронирани товарни автомобили.
НЕ
НЕ
12
Документ за гаранция за участие в размер на 10 000 (десет хиляди ) лева или 5112,92евро (пет хиляди сто и дванадесет евро и деветдесет и два евроцента). Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Кандидатът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSF, а ако кандидатът представя гаранцията за участие в евро, паричната сума следва да бъде преведена по следната сметка: IBAN DE53500700100923349500, SWIFT code DEUTDEFF, Deutsche Bank, Frankfurt. Ако кандидатът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по - малко от 210 (двеста и десет) дни, считано от крайния срок за подаване на заявлението за участие. В банковата гаранция следва да е посочено условието, при което възложителят има право да я задържа до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител (чл. 61, ал. 1 от ЗОП). В банковата гаранция следва да са посочени още следните условия, в съответствие с чл. 61, ал. 2 от ЗОП, при които възложителят има право да я усвои, а именно ако участникът: оттегли заявлението си след изтичане на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато кандидатът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от сумата по чл. 2, ал. 1, изр. 1 от проекта на договор.
Съгласно условията на договора.
НЕ
В заявлението се поставят следните документи:1.Пълномощно на лицето, подписващо заявлението - представя се, когато заявлението (или някой документ от него) не е подписано от управляващия и представляващ кандидата, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише заявлението (или някой друг документ от него); 2.Заявление, попълнено съгласно образеца приложен в закупената документация; Подписва се и се подпечатва (на всяка страница) от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно;3.За юридически лица и ЕТ, се представя: Единен идентификационен код (ЕИК) или извлечение от Търговския регистър съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър.За физически лица: копие от документа за самоличност. За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в официален превод. Към заявлението се представя и документ, от който да е видно, кое лице има право да представлява и управлява дружеството;4.Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, съгласно образците приложени в закупената документация, подписани от лицата съгласно указанията в образеца; 5.Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидатите, посочени в III.2.2 от обявлението за поръчка; 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на кандидатите, посочени в т.III.2.3. от обявлението за поръчка; 7.При участници обединения -документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочват представляващия и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката;Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице:документите по чл. 77, ал. 3, т. 1 и 2 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;документите по чл.77, ал. 3, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2,т. 6 от ЗОП;8.Декларация, в която се посочват подизпълнителите, както и вида и дела на тяхното участие, ако кандидатът предвижда използването на подизпълнители при изпълнение на поръчката. Посочва се стойността, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител. Лице, което е дало съгласие и фигурира в заявлението като подизпълнител на друг кандидат не може да представя самостоятелно заявление. Когато кандидатът ще използва подизпълнители в заявлението се прилага декларация за тяхното съгласие, подписана от подизпълнителите. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 77, ал. 3, т. 1, 2, 4 и 5 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие;9.Документ за гаранция за участие в размер на 10 000 (десет хиляди ) лева или 5112,92евро (пет хиляди сто и дванадесет евро и деветдесет и два евроцента). Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума; 10.Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно;11.Документ, удостоверяващ закупуването на документацията по съответния ред;12.Подписан и подпечатан списък на документите, съдържащи се в заявлението. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно.
Баланс и отчет за приходите и разходите за 2013, 2012 и 2011 г.
Кандидатите са реализирали минимум 2 (два) милиона лева общ оборот за последните 3 (три) бюджетни години (2013, 2012 и 2011 г).
Кандидатът представя презентация на фирмата, от която да е видно, че предмет на дейност на фирмата е именно изработването, продажбата и оторизираното сервизно обслужване на бронирани автомобили за територията на Европейския съюз; 1. В случай че кандидатът е: - е официален представител на производителя на предлаганите бронирани автомобили, представя оторизационно писмо с актуална дата, издадено от производителя, от което да е видно, че кандидатът е упълномощен да извършва продажба на произведените от него автомобили на територията на Р България; - е упълномощен да извършва продажба от официален представител на производителя на автомобилите, представя официално оторизационно писмо с актуална дата, издадено от официалния представител на производителя в Р България, от което да е видно, че кандидатът е упълномощен да извършва продажба на предлаганите бронирани автомобили. В офертата се прилага и оторизационно писмо, издадено от производителя, с което се упълномощава официалния представител на производителя на предлаганите автомобили. 2. Списък на основните договори за изработване и доставка на бронирани автомобили, изпълнени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръка/и за добро изпълнение, считано до крайния срок за получаване на заявленията за участие в предварителния подбор на кандидатите; 3. Декларация за броя на изработените и доставени от кандидата бронирани товарни автомобили. В декларацията се посочват и колко броя бронирани автомобили са изработени и доставени за територията на Европейския съюз; 4. Кандидатът представя декларация, в която се посочват оторизираната/ите сервизна/и база/и на територията на Република България, в която/които ще се извършва оторизираното сервизно обслужване на автомобилното шаси и бронираната надстройка, като се допуска оторизираното сервизно обслужване на автомобилното шаси и за бронираната надстройка за него да се извършва в различни оторизирани сервизи; 5. В случай, че кандидатът не е производител на бронираната надстройка, представя оторизационно писмо/Декларация за извършване на сервизното обслужване на бронираната надстройка на предлаганите бронирани автомобили на територията на Р. България; 6. Оторизационно писмо от производителя или официален негов представител на автомобилното шаси с актуална дата към сервизната/ите база/и,която/ които ще извършва/т сервизното обслужване на автомобилното шаси на предлаганите бронирани автомобили на територията на Р.България; 7. Описание на оторизираната/ите сервизна/и база/и на територията на Република България, в която/които ще се извършва оторизираното сервизно обслужване на автомобилното шаси и бронираната надстройка към него; 8. Копие от валиден сертификат по стандарт ISO 9001:2008 на кандидата; 9. Копие/я от валидния/те сертификат/и на съответната/ите оторизирана/и сервизна/и база/и по стандарт ISO 9001:2008.
Кандидатът, които ще бъде поканен да подаде оферта следва да: -е изработил и доставил минимум 3 (три) броя бронирани товарни автомобили за територията на Европейския съюз; -извършва оторизирано сервизно обслужване на автомобилното шаси и бронираната надстройка в оторизираните сервизни бази на територията на Република България; - е сертифициран по ISO 9001:2008; - оторизираната/ите сервизна/и база/и, предлагана/и от кандидатa следва да е/са сертифицирана/и по ISO 9001:2008.
Ограничена
НЕ
НЕ
ДА
Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на датата, посочена в IV.3.3 от Обявлението за поръчка на гише № 54 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията се извършва в брой на гише № 4. Цената на документацията е 12.00 лeвa, с включено ДДС или 6.14 евро с ДДС. Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане от участник, с приложено платежно нареждане за превод на стойността на документацията (12.00 лeвa, с включен ДДС или 6.14 евро с ДДС). Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба, са за сметка на участника. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSF, а в евро, паричната сума трябва да бъде преведена по следната сметка: IBAN: DE53500700100923349500, SWIFT code: DEUTDEFF, Банкова сметка: 10092334950000, Deutsche Bank, Frankfurt.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
София, пл."Княз Александър I" 1
Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, имат право да присъстват при отваряне на заявленията. В случайте, че присъстват упълномощени представители на кандидатите, те следва да предстваят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от кандидатите), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят заявленията.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
04.06.2014 г.