Версия за печат

01224-2014-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000694037

Българската народна банка, пл."Княз Александър I" №1, За: Ангелина Кръстева - по процедурата; Евгений Попов - по предмета на поръчката, 02 91451155, Р България 1000, София, Тел.: 02 91451480, E-mail: krasteva.a@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: пл."Княз Александър I" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: БНБ

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка на 2 (два) броя специализирани бронирани товарни автомобили за превоз на ценности за нуждите на Българската народна банка”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Печатница на БНБ, гр. София, бул. "Цариградско шосе" №117.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1.Изработи и достави 2 (два) броя специализирани бронирани товарни автомобили, цвят „бял”, отговарящи на техническите изисквания, посочени в Приложение № 1 -„Техническо задание за доставка на специализирани бронирани товарни автомобили за превоз на ценности за нуждите на БНБ”. 2. осигурява гаранция на автомобилното шаси и бронираната надстройка, както и на двигателя и основни агрегати, възли и части на базовото автомобилно шаси, съгласно гаранционните условия, представени в офертата на избрания за изпълнител участник. 3. осигурява оторизирано сервизно обслужване и база от производителя или официален представител на производителя на автомобилното шаси, и на бронираната надстройка на доставените бронирани товарни автомобили на територията на Р България в рамките на гаранцията по чл. 7 от проекта на договор, считано от датата, която е удостоверена с подписи на приемо - предавателния протокол по реда на чл. 6, ал. 9 от проекта на договор.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34144700

Описание:

Товарни превозни средства със специално предназначение

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

2 (два) броя специализирани бронирани товарни автомобили.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за гаранция за участие в размер на 10 000 (десет хиляди ) лева или 5112,92евро (пет хиляди сто и дванадесет евро и деветдесет и два евроцента). Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Кандидатът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSF, а ако кандидатът представя гаранцията за участие в евро, паричната сума следва да бъде преведена по следната сметка: IBAN DE53500700100923349500, SWIFT code DEUTDEFF, Deutsche Bank, Frankfurt. Ако кандидатът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по - малко от 210 (двеста и десет) дни, считано от крайния срок за подаване на заявлението за участие. В банковата гаранция следва да е посочено условието, при което възложителят има право да я задържа до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител (чл. 61, ал. 1 от ЗОП). В банковата гаранция следва да са посочени още следните условия, в съответствие с чл. 61, ал. 2 от ЗОП, при които възложителят има право да я усвои, а именно ако участникът: оттегли заявлението си след изтичане на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато кандидатът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от сумата по чл. 2, ал. 1, изр. 1 от проекта на договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В заявлението се поставят следните документи:1.Пълномощно на лицето, подписващо заявлението - представя се, когато заявлението (или някой документ от него) не е подписано от управляващия и представляващ кандидата, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише заявлението (или някой друг документ от него); 2.Заявление, попълнено съгласно образеца приложен в закупената документация; Подписва се и се подпечатва (на всяка страница) от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно;3.За юридически лица и ЕТ, се представя: Единен идентификационен код (ЕИК) или извлечение от Търговския регистър съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър.За физически лица: копие от документа за самоличност. За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в официален превод. Към заявлението се представя и документ, от който да е видно, кое лице има право да представлява и управлява дружеството;4.Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, съгласно образците приложени в закупената документация, подписани от лицата съгласно указанията в образеца; 5.Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидатите, посочени в III.2.2 от обявлението за поръчка; 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на кандидатите, посочени в т.III.2.3. от обявлението за поръчка; 7.При участници обединения -документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочват представляващия и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката;Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице:документите по чл. 77, ал. 3, т. 1 и 2 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;документите по чл.77, ал. 3, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2,т. 6 от ЗОП;8.Декларация, в която се посочват подизпълнителите, както и вида и дела на тяхното участие, ако кандидатът предвижда използването на подизпълнители при изпълнение на поръчката. Посочва се стойността, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител. Лице, което е дало съгласие и фигурира в заявлението като подизпълнител на друг кандидат не може да представя самостоятелно заявление. Когато кандидатът ще използва подизпълнители в заявлението се прилага декларация за тяхното съгласие, подписана от подизпълнителите. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 77, ал. 3, т. 1, 2, 4 и 5 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие;9.Документ за гаранция за участие в размер на 10 000 (десет хиляди ) лева или 5112,92евро (пет хиляди сто и дванадесет евро и деветдесет и два евроцента). Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума; 10.Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно;11.Документ, удостоверяващ закупуването на документацията по съответния ред;12.Подписан и подпечатан списък на документите, съдържащи се в заявлението. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Баланс и отчет за приходите и разходите за 2013, 2012 и 2011 г.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Кандидатите са реализирали минимум 2 (два) милиона лева общ оборот за последните 3 (три) бюджетни години (2013, 2012 и 2011 г).

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Кандидатът представя презентация на фирмата, от която да е видно, че предмет на дейност на фирмата е именно изработването, продажбата и оторизираното сервизно обслужване на бронирани автомобили за територията на Европейския съюз; 1. В случай че кандидатът е: - е официален представител на производителя на предлаганите бронирани автомобили, представя оторизационно писмо с актуална дата, издадено от производителя, от което да е видно, че кандидатът е упълномощен да извършва продажба на произведените от него автомобили на територията на Р България; - е упълномощен да извършва продажба от официален представител на производителя на автомобилите, представя официално оторизационно писмо с актуална дата, издадено от официалния представител на производителя в Р България, от което да е видно, че кандидатът е упълномощен да извършва продажба на предлаганите бронирани автомобили. В офертата се прилага и оторизационно писмо, издадено от производителя, с което се упълномощава официалния представител на производителя на предлаганите автомобили. 2. Списък на основните договори за изработване и доставка на бронирани автомобили, изпълнени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръка/и за добро изпълнение, считано до крайния срок за получаване на заявленията за участие в предварителния подбор на кандидатите; 3. Декларация за броя на изработените и доставени от кандидата бронирани товарни автомобили. В декларацията се посочват и колко броя бронирани автомобили са изработени и доставени за територията на Европейския съюз; 4. Кандидатът представя декларация, в която се посочват оторизираната/ите сервизна/и база/и на територията на Република България, в която/които ще се извършва оторизираното сервизно обслужване на автомобилното шаси и бронираната надстройка, като се допуска оторизираното сервизно обслужване на автомобилното шаси и за бронираната надстройка за него да се извършва в различни оторизирани сервизи; 5. В случай, че кандидатът не е производител на бронираната надстройка, представя оторизационно писмо/Декларация за извършване на сервизното обслужване на бронираната надстройка на предлаганите бронирани автомобили на територията на Р. България; 6. Оторизационно писмо от производителя или официален негов представител на автомобилното шаси с актуална дата към сервизната/ите база/и,която/ които ще извършва/т сервизното обслужване на автомобилното шаси на предлаганите бронирани автомобили на територията на Р.България; 7. Описание на оторизираната/ите сервизна/и база/и на територията на Република България, в която/които ще се извършва оторизираното сервизно обслужване на автомобилното шаси и бронираната надстройка към него; 8. Копие от валиден сертификат по стандарт ISO 9001:2008 на кандидата; 9. Копие/я от валидния/те сертификат/и на съответната/ите оторизирана/и сервизна/и база/и по стандарт ISO 9001:2008.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Кандидатът, които ще бъде поканен да подаде оферта следва да: -е изработил и доставил минимум 3 (три) броя бронирани товарни автомобили за територията на Европейския съюз; -извършва оторизирано сервизно обслужване на автомобилното шаси и бронираната надстройка в оторизираните сервизни бази на територията на Република България; - е сертифициран по ISO 9001:2008; - оторизираната/ите сервизна/и база/и, предлагана/и от кандидатa следва да е/са сертифицирана/и по ISO 9001:2008.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена на бронираните автомобили; тежест: 70
Показател: Предлаган срок за изработка и доставка на бронираните автомобили, и тяхната подготовка за окончателни тестове за изпитване; тежест: 20
Показател: Предложен гаранционен срок в години на автомобилното шаси; тежест: 5
Показател: Предложен гаранционен срок в години на бронираната надстройка; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.06.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на датата, посочена в IV.3.3 от Обявлението за поръчка на гише № 54 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията се извършва в брой на гише № 4. Цената на документацията е 12.00 лeвa, с включено ДДС или 6.14 евро с ДДС. Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане от участник, с приложено платежно нареждане за превод на стойността на документацията (12.00 лeвa, с включен ДДС или 6.14 евро с ДДС). Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба, са за сметка на участника. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSF, а в евро, паричната сума трябва да бъде преведена по следната сметка: IBAN: DE53500700100923349500, SWIFT code: DEUTDEFF, Банкова сметка: 10092334950000, Deutsche Bank, Frankfurt.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.07.2014 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.07.2014 г.  Час: 10:30
Място

София, пл."Княз Александър I" 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, имат право да присъстват при отваряне на заявленията. В случайте, че присъстват упълномощени представители на кандидатите, те следва да предстваят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от кандидатите), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят заявленията.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ