Версия за печат

02709-2014-0038

BG-Враца: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Северозападно държавно предприятие /СЗДП/ - Враца, бул."Христо Ботев" №2, ет.3, За: Светлана Монова, Тошко Брайков, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 620032, E-mail: szdp@abv.bg

Място/места за контакт: Тошко Брайков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http.//www.szdp.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Дейности по чл.165, ал.1 от Закона за горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Услуга свързана с абонаментната поддръжка на офис техника, включително осигуряване на резервни части и консумативи, за нуждите на Северозападно държавно предприятие"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: Административна сграда на СЗДП и база на Изпълнителя на територията на гр. Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Услуга свързана с абонаментното поддържане на офис техниката / компютри, монитори, принтери, мултифункционални устройства/ собственост на Северозападно държавно предприятие", включваща профилактика /софтуерна и хардуерна/, диагностика, ремонт при необходимост,осигуряване на резервни части, осигуряване на консумативи за принтери и мултифункционални устройства.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50300000, 50310000, 50313000, 50313200, 30125000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на канцеларска и електронноизчислителна техника, радио-, телевизионна и далекосъобщителна техника
Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини
Услуги по поддържане на фотокопирни апарати
Части и принадлежности за фотокопирни машини

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За абонаментна поддръжка и ремонт при необходимост - 14 бр. компютърни конфигурации, 5 бр. лаптопи, 15 бр. лазерни принтери, 4 бр. мултифункционални устройства, подробно описани в Техническата спецификация /Приложение №1/. При необходимост осигуряване на резервни части за офис техниката и консумативите за принтерите и мултифункционалните устройства .

Прогнозна стойност без ДДС
21600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 216 (двеста и шестнадесет) лева.Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а/ парична сума, платима по следната банкова сметка на СЗДП, гр. Враца: - IBAN – BG 78 TTBB 9400 1526 5357 06; BIC код – TTBBBG22; SOCIETE GENERALE EXPRESSBANK - клон Враца, в срок до 15.00 часа на 03.07.2014 г.Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ трябва да се посочи номера на решението за откриване на процедурата. Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. б/ оригинал на банкова гаранция за участие , издадена в полза на Възложителя,със срок на валидност не по-малко от 20 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника.Гаранцията за участие в процедурата се освобождава или задържа при условията и сроковете, предвидени в чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС и може да бъде представена в една от следните форми: а/ парична сума, платима по банкова сметка на СЗДП, гр. Враца. В платежния документ трябва да се посочи, като основание за внасяне на сумата, номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б/ банкова гаранция,издадена в полза на Възложителя към момента на сключване на договора, с валидност до изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от Възложителя в съответствие с условията на проекто-договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането ще се извършва по банков път, съгласно условията на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: 1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1 без т. "е" ,т.2, т.3, ал.2,т.1,т.2а, т.3,т.4, т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП; 2. Непредставяне на документи по чл.56 от ЗОП. 3. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо лице или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на предварително обявените условия на възложителя, както и на изискванията на чл.47, ал.1,т.1 без т. "е" ,т.2, т.3, ал.2,т.1,т.2а, т.3,т.4, т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. Офертата се изготвя по приложения в документацията образец. Плика с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик №1 с надпис "Документи за подбор" , в който се поставят документите, изисквани от възложителя, съгласно чл.56,ал.1 т.1-6,8, 12-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците:1.1. Оферта -Документи за подбор; 1.2. Копие от документа за регистрация или единен индентификационен код (ЕИК) , съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличeн търговец. За физически лица- копие от документ за самоличност. При участници обединения -документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представяващия:За чуждестранни лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в официален превод; 1.3. Документ за внесена гаранция за участие - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията; 1.4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1 без т. "е" , ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП, съгласно приложeните образци в документацията; 1.5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.2 и т.3 , ал.2,т.1,т.2а,т.3,т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП, съгласно приложeните образци в документацията; 1.6. Декларация за подизпълнитете, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; 1.7. Документ за закупена документация; 1.8.Декларация за приемане условията в проекта на договор; 1.9. Пълномощно на лицето/лицата, подписали офертата / в случай,че нямат представителни функции/; 1.10.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. - Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56 ал.1, т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на участието им. - Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56, ал.1,т.1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл.56, ал.1 т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2,т.6 от ЗОП. 2. Плик №2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал.1, т.7 и 9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания: 2.1. Оферта - Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 2.2. Подписана и подпечатана Техническа спецификация. 3. Плик №3 с надпис "Предлагана цена", съдържащ ценовото предложение на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация/Справка, съдържаща информация за специализирания оборот от дейности, които са предмет на поръчката, за последните три години или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Участникът трябва да е реализирал специализиран оборот от дейности, които са предмет на поръчката, общо за последните три години, или от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, не по-малък от 2 /Два/ пъти прогнозната стойност на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация /Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните три година /до датата на подаване на офертата/ , включително обект /предмет/, възложител /получател/, стойност, период на изпълнение на договора / посочва се началната и крайна дата на всеки договор/. 2. Референции/препоръки за добро изпълнение по изпълнени договори. 3. Списък на техническите лица, които ще изпълняват услугите, съдържащ имената, професионалната квалификация и опит, както и вида на правоотношението на лицата с участника /трудово, гражданско и телефон за връзка. 4. Декларация, удостоверяваща наличието на база на територията на гр. Враца и телефонен номер за връзка.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнени най-малко 2 /Два/ договора, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано до датата, вписана в обявлението, като краен срок за получаване на оферти, за изпълнението на които е получил референции/препоръки. " Изпълнен" е този договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на сключването му. 2. Да разполага минимум с 1/Един/ сервизен специалист/техническо лице/. 3. Да разполага минимум с 1 /Една/ база на територията на гр. Враца. 4. Да разполага минимум с една телефонна линия за връзка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документация се получава в определения срок, всеки работен ден от 8.30 до 16.00 часа от Деловодството на СЗДП, гр.Враца, срещу представяне на документ, доказвещ закупуването и данни на участника - име,адрес за кореспонденция, телефон, e-mail или на профила на купувача на адрес: www.szdp.bg.Преди да закупят документацията, лицата имат право да я разгледат в определеното за закупуване време. Цената на документацията е 6 лева.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на Северозападно държавно предприятие, гр. Враца, бул. "Христо Ботев" № 2, ет.3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени писмено представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно/оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Съгласно чл.64, ал.1 от ЗОП, в случаите на чл.14, ал.3 от ЗОП при провеждане на открита процедура по опростените правила, възложителят изпраща обявлението за обществени поръчки до агенцията за вписване в Регистъра най-малко 40 дни преди крайния срок за получаване на офертите. На основание чл. 64, ал.3 от ЗОП, срокът по чл. 64, ал.1 се намалява със 7 дни, поради изпращане на обявлението по електронен път и с още 5 дни, поради това, че от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път на документацията за участие и посочва в обявлението интернет адреса, на който тя може да бъде намерена - http//www.szdp.bg- Профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5,т.1 и 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ