Версия за печат

00138-2014-0019

BG-Шумун: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931721

Община Шумен, бул. "Славянски" №17, За: инж. Веселина Великова, България 9700, Шумун, Тел.: 054 857704, E-mail: v.velikova@shumen.bg, Факс: 054 800400

Място/места за контакт: Община Шумен, стая 335, ет.3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.shumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.shumen.bg/index.html.

Електронен достъп до информация: http://www.shumen.bg/index.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000931721

Община Шумен, бул. "Славянски" №17, За: Деловодителите, България 9700, Шумен, Тел.: 054 857653, E-mail: mayor@shumen.bg, Факс: 054 80040

Място/места за контакт: Стая 204 на Община Шумен - Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.shumen.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

ИНЖЕНЕРИНГ – ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО НА ОБЕКТ: „Укрепване на свлачище на бул.”Велики Преслав” гр. Шумен (участък от път SHU 1180 „Местност 5ти км – Шумен – Дивдядово” между км 6+550 и км 7+900)”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Шумен
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на възлагане в настоящата поръчка за Инженеринг (проектиране и строителство „до ключ”) са всички необходими Проектантски и Строителни дейности по ПРОЕКТ: „Укрепване свлачище на бул. Велики Преслав, гр. Шумен (част от път SHU1180 „Местност 5тикм – Шумен – Дивдядово” км 6+550км 7+902)” с цел възстановяване на нормалните експлоатационни качества на пътя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233120, 45221111

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на пътни мостове

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Бул. „Велики Преслав” е входящо-изходяща артерия от ІІІ клас на Главната улична мрежа на гр. Шумен и е единствената улична връзка на кв. Дивдядово с гр. Шумен. В разглежданият участък, улицата е четирилентова (4ленти х 3.50м) за двупосочно движение и два тротоара по 3.50м с общ напречен профил 21м. Поради различни по вид деформации в пътното тяло, отделни части от пътя са неизползваеми а движението на превозни средства е в условията на временна организация на движението. Локализирани са два свлачищни участъка в зоната на пътя и други зони с развитие на свлачищни процеси както в склона над пътя така и под него. От направените проучвания, приложени към Заданието за проектиране – Приложение №1, се стига до извода, че свлачищните процеси са активни и не може да се очаква да затихнат, като се наблюдават допълнителни периоди на активизация, свързани с водообилни сезони. Съгласно Наредба №12, свлачището е определено от клас ІІІ, Група 5-6, Категория Б; Двете основни свлачищни зони, намиращи се в областта на км 0+826.75 и км 1+076.79 (локален километраж въведен в Задание за проектиране – Приложение №1), действат в естествени негативни форми – дерета, които към момента са затрупани от пътния насип. В основните цели на Проекта влиза, деретата да бъдат премостени с подходящи мостови съоръжения, като след премостването деретата да бъдат освободени, за свободно движение на свлачищната маса. Предмет на обществената поръчка са и мероприятия за подобряване отводняването на пътя, както от повърхностни така и от подпочвени води, мероприятия за възстановяване на тръбна канална мрежа, улично осветление и др. по ел. част на Проекта, мероприятия по реконструкция на пътното тяло в останалите участъци, засегнати от свлачищни процеси и др. влияния, както и рехабилитация на асфалтовата настилка в рамките на общия лимит на финансирането на Проекта, мероприятия по изпълнение на хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация на пътя. Предмет на възлагане в настоящата поръчка за Инженеринг (проектиране и строителство „до ключ”) са всички необходими Проектантски и Строителни дейности по ПРОЕКТ: „Укрепване свлачище на бул. Велики Преслав, гр. Шумен (част от път SHU1180 „Местност 5тикм – Шумен – Дивдядово” км 6+550км 7+902)” с цел възстановяване на нормалните експлоатационни качества на пътя.

Стойност, без да се включва ДДС
3020000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

365

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществена поръчка се представя от Участника в размер на 30 000лв. без ДДС. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на Участника.Гаранцията се представя в една от следните форми:а)депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б)банкова гаранция в полза на Възложителя.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При избор на гаранция – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG56IABG74773300586600, BIC IABGBGSF, при банка „Интернешънал Асет Банк”АД, клон Шумен.В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва се посочва уникалния номер на поръчката в регистъра на обществените поръчки. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие при наличие на при условията на чл. 61, ал. 1 от ЗОП. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, при условията на чл. чл. 61, ал. 2 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в съответствие с чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора по позицията без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и за конкретния обект, и че е със срок на валидност 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на последния Гаранционен срок, посочен в Техническата оферта на участника. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване.При представяне на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума същата се внася по следната сметка: IBAN BG 56 IABG 7477 330058 6600, BIC IABG BGSF, при банка „Интернешънал Асет Банк”АД, клон Шумен. Освобождаването на гаранцията за изпълнение е описано в договора за изпълнение. Гаранцията за изпълнение се задържа за компенсиране на възложителя за разходи, направени за отстраняване на констатирани недостатъци, свързани с предмета на договора, както и за вреди,за удържане на неустойки по договора, при прекратяване на договора по вина на изпълнителя, за разходи на възложителя за отстраняване на недостатъци, констатирани след датата на завършване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за проект: „Укрепване свлачище на бул. „Велики Преслав”, гр. Шумен (част от път SHU1180 „Местност 5тикм – Шумен – Дивдядово” км 6+550км 7+902)” се осигуряват от бюджета на Община Шумен чрез целева субсидия от Държавния бюджет на Р България за 2014 г, съгласно Постановление №116 от 15 май 2014 г. на МС на Република България за одобряване на допълнителни разходи/трансфери от резерва по чл. 1, ал. 2, раздел II, т. 4.1.1 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2014 г. за непредвидени и/ или неотложни разходи за предотвратяване, овладяване и преодоляване на последиците от бедствия. Плащането по настоящата поръчка се осъществява както следва: Авансово плащане към изпълнителя на СМР в размер до 10% (десет процента) от стойността на договора в срок до 30 (тридесет) календарни дни от подписването на договора след представяне от изпълнителя на необходимата фактура за авансовото плащане и след представяне на неотменима и безусловна банкова гаранция, издадена от банка с добра репутация, покриваща пълния размер на аванса, изготвена във формата, приложена към документацията за участие в Обществената поръчка или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за възложителя, със срок на валидност 90 дни след датата на изпълнение на договора; Заплащане на проектно проучвателни работи (ППР) след изработването на всички Работни проекти в цялост и приемането им без забележки от ОбЕС на възложителя. Плащанията за извършените ППР се извършват въз основа на: фактическо завършване на ППР по договора, доклад за извършените ППР, сертификат за извършени ППР, данъчна фактура, която се издава от изпълнителя след одобряването на Работните проекти от страна на възложителя; Междинни плащания за извършени СМР ще се извършват ежемесечно въз основа на: График на плащанията предложен от участника, като стойността на всяка позиция е изчислена като процент от общата стойност на същата позиция или е приета за една дванадесета част, когато това е по-уместно; Доклад за извършените СМР с приложени към него доказателства за качеството на извършваните видове СМР; Междинен сертификат за изпълнени СМР, съставен от изпълнителя, проверен и съгласуван от консултанта и одобрен от възложителя при условията на договора за изпълнение; Данъчна фактура, която се издава от изпълнителя след одобряването на съответния сертификат от страна на възложителя. Окончателното плащане към изпълнителя на извършените СМР в размер на 5 % (пет процента) от цената по договора – до 30 (тридесет) календарни дни след издаване на разрешение за ползване на целия строеж и сертификат за окончателно завършване на работите и представяне на фактура. При евентуално прекратяване на действието на Постановление №116 от 15 май 2014 г. на МС на Република България възложителят ще заплати на изпълнителя стойността на извършените дейности по договора за инженеринг до размера на получените суми до прекратяване на действието на постановлението. За недовършените дейности по договора възложителят не дължи обезщетение и неустойки на изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, наличието на които е основание за отстраняване на участниците: обявен в несъстоятелност; в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда участникът е преустановил дейността си; който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността. За конкретната поръчка под „определена професия” следва да се разбира професии и дейности, свързани с извършване на проектиране в строителството и строителни и монтажни работи; който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; има наложено административно наказание за наемане на незаконно пребиваващи чужденци през последните до пет години. Когато участниците са юридически лица, декларациите се подписват от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, като се вземе предвид и разпоредбата на ал. 6 от този член.; Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник, за който са налице едно или повече от обстоятелствата, посочени чл. 69, ал. 1 от ЗОП. Комисията пристъпва, към предлагане за отстраняване на оферта на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, след прилагане на разпоредбите на чл. 68, ал. 8, 9 и 11 и чл.70, ал.2 и 3 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Плик №1 „Документи за подбор“:Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.;Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща ЕИК,съгласно чл. 23 от ЗТР,когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ. Когато участникът в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в ТР, както и да не представя актове, обявени в ТР, с изключение на всички други обстоятелства невписани в ТР. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”;Документ за гаранция за участие в оригинал;Копие от документа за закупена документация; Д-ва за икономическото и финансовото състояние, посочени в ІІІ.2.2) от настоящото обявление.; Д-ва за технически възможности и/или квалификация, посочени в ІІІ.2.3) от настоящото обявление;Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“, „б“, „в“, „г“, „д“ и т.5 от ЗОП, по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.2 от ЗОП и чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП; Дек.за ползване/не ползване на подизпълнител/и,съдържаща информация за вида на работите, които ще извършва, както и дела на неговото участие;Декл. за съгласие за участие от подизпълнител с посочване на вида на работите и дела на участието му;Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП;Декларация за осигуряване на изискващите се по българското законодателство разрешения за пребиваване (визи) и разрешения за работа на посочените работници и служители;Декларация за приемане на условията в проекта на договор;Декларация за запознаване с обекта;Декларация за солидарна отговорност, която се попълва, когато участникът е обединение от физически и юридически лица. Декларацията се попълва от всеки член на обединението;Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато същата не е подписана от представляващ участника. Пълномощно се представя и когато:участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице; в тези случаи лицето, представляващо участника, следва да бъде упълномощено от всички участници в обединението.Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието си в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, който съдържа техническа оферта, срок на изпълнение и линеен график, обяснителна записка; Плик №3, който съдържа ценова оферта.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Заверени копия от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: заверено копие на балансите за последните 3 финансови (2011, 2012 и 2013 г.) години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 финансови (2011, 2012 и 2013 г.) години. В случай, че участникът e посочил ЕИК, той има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя изисканите по т.1 документи, ако тези обстоятелства са видими в ТР, с изключение на всички други обстоятелства, невписани в ТР. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”; 2. Информация за общия оборот и за оборота от строителство, сходно с предмета на поръчката (ново строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на мостови съоръжения) за последните три години 2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3. Доказателства за наличие на ликвиден работен капитал за финансиране на СМР под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да е реализирал общ оборот за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на 6 040 000 лв. без ДДС; 2. Реализирани приходи от договори за строителство, сходни с предмета на обществената поръчка (ново строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на мостови съоръжения) общо за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) в размер не по-малко от 3 020 000 лв. без ДДС;В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т.1. се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 3. Годишната оперативна печалба (счетоводния финансов резултат) на Участника трябва да бъде положително число, по-голямо от нула за последните 3 (три) (2011, 2012 и 2013 г.) финансови години; 4. Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на СМР в размер на не по-малко от 302 000 лева, под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за строителство, сходно с предмета на ОП (ново строителство,основен ремонт,реконструкция,рехабилитация на мостови съоръжения),изпълнени през последните 5 год.,считано до датата на представяне на офертата.Списъкът да съдържа обект (предмет),възложител,стойност,дата на сключване и период на изпълнение на договора,в качеството на гл.изпълнител;участник в обединение или подизпълнител е участвал,номер и дата на акта за предаване на строежа на възложителя или за въвеждането му в експлоатация. 2.Референции за добро изпълнение на обектите изброени в списъка,които трябва да съдържат:възложител,стойност,датата на сключване и период на изпълнение по договора,номер и дата на акта за предаване на строежа на възложителя или за въвеждането му в експлоатация,както и дали е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания.Участникът може да се позове на предишни обекти,които е изпълнил като главен изпълнител,като член на обединение или като подизпълнител,но само в рамките на своето собствено участие в този обект.Ако участникът е работил като подизпълнител или като член на обединение при изпълнението на някой от посочените обекти,то е необходимо освен документите, изброени в т.2 да бъде добавена декларация,удостоверение или друг документ,доказващ дяловото участие. 3.Списък на техническото оборудване за изпълнение на ОП,включително за изпитване и изследване,с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи (стр.машини и техн.оборудване); 4.Списък на екипа за изпълнение на проектирането и строителството,включващ проектантския екип и техн.лица,извършващи техн.ръководство на обекта,съдържащ име,образование,квалификация,професионален опит и длъжност,която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка,информация за вида на правоотношението на лицата с участника(трудово,гражданско,друго) и наличие на разрешение за пребиваване (виза) и разрешение за работа,ако е приложимо; 5.Трудово-биографична справка на лицата от екипа,придружена от доказателства за посочените в нея данни за образованието,проф.квалификация и опита на лицата,а именно:дипломи за завършено образование и придобита квалификация,трудови и/или осигурителни книжки и референции,съдържащи най-малко следната информация:Възложител/работодател,период за който се издава референцията и позицията,заемана от лицето,съдържаща описание на дейностите,функциите и вменените задължения за съответната позиция; 6.Декларация за ангажираност на ръководен служител на лицата от екипа; 7.В случай, че участник е чуждестранно или българско ФЛ или ЮЛ, е посочил в списъка по т.4,че ще изпълни обществената поръчка с определен брой работници и служители,които не са граждани на държава-членка на ЕС,или на държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство,или на Конфедерация Швейцария,същият следва да представи декларация,че ще поеме на свой риск да осигури изискващите се по българското законодателство разрешения за пребиваване(визи)и разрешения за работа на посочените работници и служители; 8.Декларация,че участникът има регистрация в ЦПРКС за изпълнение на строежи от съответната категория или еквивалентен документ за чуждестранните лица. При участие на обединение, което не е ЮЛ,изискванията се прилагат към обединението-участник, а не към всяко от лицата, включени в него,с изключение на съответна регистрация,представяне на сертификат или друго условие,необходимо за изпълнение на поръчката,съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в договора за създаване на обединението,съгласно чл.25, ал.8 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители,гореописаните документи се представят за всеки от тях,а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Общо за последните 5 г.,считано до датата на представяне на офертата,да е изпълнил договори за ново строителство,основен ремонт,реконструкция,рехабилитация на мостови съоръжения най-малко 2 пъти стойността на поръчката; 2.Да има възможност да осигури необходимото производство и оборудване за изпълнение на обществената поръчка, включително: спец.техника за изпълнение на пилотно фундиране;сертифицирано производство на предварително напрегнати стоманобетонни греди;необходимото оборудване за производство и полагане на асфалтови смеси;изпитване и изследване,с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените СМР;стр.машини и техн.оборудване за изпълнение на обществената поръчка,не по-малко от:Земекопни машини-3бр.;Челен товарач-1бр.;Миничелен товарач-1бр.;Самосвали за превоз на отпадъци,инертни материали и др.-10бр.;Самосвали за превоз на асфалтови смеси-8бр.;Камион за превоз на извънгабаритен товар по отношение на дължината-1бр.;Бетон-помпа-1бр.;Фундираща машина ф120 с обсадни тръби-1бр.;Бетоновоз-1бр.;Автокран-минимум 80т.-1бр.;Асфалтополагач-1бр.;Валяк-3бр.;Акредитирана стр. лаборатория-1бр. 3.Да разполага с квалифициран екип за изпълнение на проектирането и СМР: ръководни служители и специалисти и технически правоспособен персонал.Ръководни служители:Ръководител на обекта: стр.инж.,спец.„транспортно строителство”или еквивалент с не по-малко от 8г. стаж по спец-та, от които най-малко 5г. на позиция ръководител на строеж или зам.ръководител при строителство на пътища I,II,III клас от РПМ,автомагистрали,улици от гл.ул.мрежа,мостове,виадукти и други пътни съоръжения;Специалист-част„Конструктивна“:стр.инж.,спец.„транспортно строителство”или„ССС“или еквивалент с не по-малко от 8г. стаж по спец-та,от които най-малко 2г. специфичен опит при строителство на пътни съоръжения-мостове,виадукти и др.;Специалист-част„Геодезия“-стр.инж.или техник,спец.„геодезия“или еквивалент да притежава не по-малко от 3г. стаж по спец-та,от които най-малко 2г. опит при строителство на пътища I,II,III клас от РПМ,автомагистрали,мостове,улици от гл.ул.мрежа,виадукти и други пътни съоръжения;Отговорник по качеството:стр.инж.„транспортно строителство“или еквивалент с не по-малко от 5г. стаж по спец-та,от които най-малко 3г. опит в строителна лаборатория при строителство на пътища I,II,III клас от РПМ,автомагистрали,мостове,виадукти,улици от гл.ул.мрежа, и други пътни съоръжения;Координатор по БЗ:стр.инж.или техник с най-малко 1г. трудов стаж на такава позиция и да притежава валидно Удостоверение за завършен курс за КБЗ или еквивалент.Проектантски екип:Ръководител на екипа:стр.инж.или еквивалент с опит в проектирането най-малко7г.,от които най-малко 5г. специфичен опит в областта на проектирането на мостови съоръжения,с пълна проектантска правоспособност,спец.„ТСТС“;Проектанти по различните части на проекта:Пътна-1 проектант,стр.инж.или еквивалент,с опит в проектирането най-малко 5г.с пълна проектантска правоспособност, спец.„ТС“;Пътни съоръжения-1 проектант, стр.инж.или еквивалент,с опит в проектирането най-малко 5г.с пълна проектантска правоспособност,спец.„ТСТС“или„КСС”;Електро-1 проектант,електро инж.или еквивалент,с опит в проектирането най-малко 5г.,с пълна проектантска правоспособност,спец.„ЕАСТ“;Канализация-1 проектант,стр.инж. или еквивалент,с опит в проектирането най-малко 5г.,с пълна проектантска правоспособност,спец.„ВС“;Геология-1 проектант,инж.-геолог или еквивалент,с опит в проектирането най-малко 5г.,с пълна проектантска правоспособност,спец.МДГЕ;ПОУ,ПОИС,ПБЗ-проектанти с висше образование,с удостоверение от КИИП за завършен курс по съответната част на проекта,с опит в проектирането най-малко 3г.,с пълна проектантска правоспособност.В случай,че участникът предложи повече от един експерт за позициите на ръководните служители,то всеки от тях трябва да отговаря на минималните изисквания. 4. Да има регистрация в ЦПРКС за строежи от ІІ група, ІІI категория или еквивалент.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К1 - Обща дефиниция и стратегия на Проекта; тежест: 15
Показател: К2 - Функционална пригодност на Офертата; тежест: 15
Показател: К3 - Организация на изпълнението; тежест: 25
Показател: К4 - Предлагана цена; тежест: 45
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 90 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава от стая 335, при Община Шумен , бул. Славянски № 17, гр. Шумен, след представяне на документ за внесена сума в брой, в касата на Община Шумен или по банков превод по следната сметка:IBAN: BG 85 IABG 7477 8400586700 BIC: IABG BGSF, код за плащане 447000 Банка: „Интернешънал Асет Банк”АД, клон Шумен При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, документацията се изпраща от възложителя на посочения адрес за сметка на лицето, отправило искането.От датата на изпращане на обявлението в електронен вид, възложителят осигурява пълен достъп до документацията по електронен път на интернет страницата си - http://www.shumen.bg/index.html

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Стая 304 на административната сграда на Община Шумен

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът за получаване на офертите от 52 дни се намалява със седем дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още пет дни, тъй като от датата на изпращане на обявлението в електронен вид, възложителят осигурява пълен достъп до документацията по електронен път на интернет страницата си - http://www.shumen.bg/index.html.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението;3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ