Версия за печат

00964-2014-0008

BG-Генерал Тошево: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Генерал Тошево, ул."Васил Априлов" № 5, За: Ивайло Манушев, зам.кмет, РБългария 9500, Генерал Тошево, Тел.: 05731 2020, E-mail: mail@toshevo.org, Факс: 05731 2505

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toshevo.org..

Адрес на профила на купувача: www.toshevo.org..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Генерал Тошево, ул."Васил Априлов" № 5, За: Тодорка Даскалова, РБ 9500, Генерал Тошево, Тел.: 05731 2487, E-mail: mail@toshevo.org

Място/места за контакт: общинска администрация, гр.Генерал Тошево, Информационен център

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.toshevo.org..

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Изпълнение на СМР по рехабилитация на път DOB 3032 Дъбовик - Пчеларово, път DOB 3034 Равнец- Дъбовик и на водопроводи в селата Пчеларово и Равнец, общ. Ген.Тошево, финансирани по Договор за безвъзмездна финансова помощ №08/321/01563 по ПРСР“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Генерал Тошево, с. Пчеларово, с.Дъбовик и с.Равнец
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на СМР по рехабилитация на път DOB 3032 Дъбовик - Пчеларово, път DOB 3034 Равнец- Дъбовик и на водопроводи в селата Пчеларово и Равнец, общ. Ген.Тошево, финансирани по Договор за безвъзмездна финансова помощ №08/321/01563 по ПРСР“ с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Рехабилитация на път DOB3032 Дъбовик — Пчеларово и на път DOB3034 Равнец – Дъбовик; Обособена позиция 2: Рехабилитация на водопровод по ул. 17-та на с. Пчеларово и на водопровод по ул. 18-та на с.Равнец

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45230000, 45233142, 45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Работи по ремонт на пътища
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Рехабилитация на път DOB3032 Дъбовик - Пчеларово от км. 3+320 до км. 7+989,48; Рехабилитация на път DOB3034 Равнец - Дъбовик от км. 0+000 до км. 0+299,64 от км. 1+160 ДО км. 2+827,01; Рехабилитация на водопровод по ул. 18-та от ОК 33 до ОК 34 на с. Равнец - 200,50 m; Рехабилитация на водопровод по ул. 17-та на с. Пчеларово, от ок 61 до ок 103 и от ок 64 до ок 104 -1766 м. Пълното количество и обем по обособени позиции са описани в техническите спецификации, раздел VІІ от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
1929483.29 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

08.08.2014 г. 

Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на: За ОП 1: Гаранция в размер на 17 200,00 лв. /седемнадесет хиляди и двеста лева/; За ОП 2: Гаранция в размер на 2 000,00 лв. / две хиляди лева/. Гаранция за участие се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Генерал Тошево: IBAN- BG04CREX92603314708701, BIC: CREXBGSF, “Токуда банк” АД – офис Добрич, гр. Генерал Тошево или се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Банковата гаранция следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на община Генерал Тошево или упълномощено от него длъжностно лице.Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, е част от офертата за участие в настоящата процедура (чл.56,ал.1, т.3 от ЗОП). При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора за съответната обособена позиция без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Генерал Тошево: : IBAN- BG04CREX92603314708701, BIC: CREXBGSF, “Токуда банк” АД – офис Добрич, гр. Генерал Тошево или се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след датата на въвеждане в експлоатация на обекта. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение се извършва от Възложителя в срок до 30 календарни дни след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е по договор за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от ПРСР за периода 2007-2013г., подкрепена от ЕЗФРСР. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева, след стартирането на изпълнението на дейностите по договора, което става с получаването на възлагателно писмо от страна на изпълнителя. 1.1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 30 % (тридесет процента) от цената по договора, дължимо в срок до 15 (петнадесет) дни, считано от дата на подписването на договора и получаване на възлагателно писмо, след представяне на обезпечение за сумата под формата на запис на заповед за стойността на авансовото плащане, с издател, представляващият участника и поемател възложителя. След получаване на авансовото плащане изпълнителят представя на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса, с включен ДДС. 1.2.Окончателно плащане в размер на останалата част от договорените и изпълнени СМР, платимо в срок до 30 (тридесет) дни след приемането на обекта с Акт №15 съгласно ЗУТ и издаване на фактура от изпълнителя. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспадне авансовото плащане. 1.3. Обемът на извършените СМР се удостоверява чрез подписване на тристранен протокол (между ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИЗПЪЛНИТЕЛ И СТР.НАДЗОР). 2. Сборът от стойностите на авансовото плащане и окончателното плащане не може да надхвърля общата стойност на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащ минимум клаузи, които гарантират, че : представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а (предл.първо), т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лицето, което ще участва пряко в изпълнението на строителството, трябва да е вписано в ЦПРС и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за: ОП 1: изпълнение на строежи общински пътища, улици от първостепенната улична мрежа III и IV клас - втора група, най-малко трета категория; За ОП 2: преносни проводи (мрежи) на техническата инфраструктура и съоръженията към тях в областта на водоснабдяването - четвърта група - първа категория. В тази връзка, участниците доказват посоченото, съгласно чл. 49,ал.1 ат ЗОП. В случай, че участникът е чужд.лице – представя документ (доказва регистрацията си в еквив-н регистър), съобразно посочената законова разпоредба, в съответствие със законодателството на държавата, в която е установен, като документите/доказателствата следва да са под формата на нотариално заверено копие, с превод на български език. Когато участникът е обединение или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението, съответно подизпълнител, който ще поеме извършването на строителството. Участниците представят: 1) Подробен списък, изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от участника; 2) Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юр. лице или ЕТ, съответно копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (при участник, чуждестр. лице, съответният документ се представя в офиц. превод). Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците - юр.лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние (за чуждестр. лица, документът се представя в превод). С представянето на удостоверение за акт. състояние не отпада задължението за представяне на док. за регистрация.; 3) Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника съгласно т.ІIІ.2.2. Мин.изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците; 4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. Мин.изисквания за технически възможности и квалификация; 5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, ал.2, т.5 и ал.5, т.1, чл.47, ал.1, т. 2 и т.3,ал.2, т.1, т.2а (предл.първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5,т.2 от ЗОП; 6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП(справка: виж поле VI.3.); 7) Декларация за ползване на подизпълнител/и; 8) Декларация – съгласие за участие на подизпълнител (когато е приложимо) с посoчване на вида и обема на работите, които ще изпълнява, както и дела на участието му; 9) Документ за гар. за участие; 10) Документ, за регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; 11) Начален документ на оферта за изпълнение поръчката; 12) Нот. заверено пълномощно, определящо лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника; 13) Споразумение за създаване на обединение за участие в общ.поръчка -оригинал или нот.зав.копие; 14) Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект; 15) Декларация за приемане на условията в проекта на договор по 56, ал.1, т.12 от ЗОП; 16) При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият (ако тази информация липсва в документа по т. 13); 17) Административни сведения за участника; 18) Плик№2 - Техническо предложение и срок за изпълнение на поръчката; 19) Плик№3 - Ценово предложение за обществената поръчка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка по чл. 50 ал.1 т.3 от ЗОП за реализираните обороти от участника, и се удостоверява със заверено копие на счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на участника от дейности, сходни с предмета на поръчката, за всяка една от последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. Участникът може да представи декларация с представяне на ЕИК в случаите, когато отчета за приходите и разходите и счетоводния баланс са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията.
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали оборот от строителство, сходно с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, в размер (общо за трите години): за Обособена позиция 1: 2 000 000 лв.; за Обособена позиция 2: 200 000 лв. * Под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират дейности: за ОП 1 - рехабилитация или строителство на пътна инфраструктура; за ОП 2 - рехабилитация или строителство на ВиК инфраструктура. * При участие на обединения, които не са юридически лица, информацията и документите се представят от участника / всеки от участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си е критериите за подбор. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като изисквания оборот се умножава по процента на участие на подизпълнителя, а видът на дейностите, от които следва да е реализиран е в съответствие с дейностите, които подизпълнителят ще извършва, съгласно посоченото в офертата. За да кандидатства за повече от една обособена позиция, участникът трябва да покрива изискванията по т.1 за всяка обособена позиция, за която кандидатства.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от Удостоверение за вписване в ЦПРС, ведно с валиден талон към него, приложимо за конкретните видове СМР - обект на поръчката. Документът се представя от участника и от подизпълнител/и - българско юридическо лице. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ за доказване на регистрацията си в професионален регистър на държавата, в която са установени или представят удостоверение или декларация за наличието на такава регистрация от компетентните им органи съгласно националния им закон. 2. Ако участникът подава оферта за обособена позиция №1, участника представя копие от документ за собственост на строителна лаборатория за контрол на качеството или договор за право на ползване на такава или еквивалентен документ, минимум за периода на изпълнение на договора, придружени от сертификати за нейната акредитация. 3. Копие на документ за собственост/договор за право на ползване/ на асфалтова база или предварителен договор за закупуване на асфалтови смеси от асфалтова база или еквивалентен документ(само ако участникът подава оферта за обособена позиция №1). 4. Списък на ключовите експерти от екипа за изпълнение на СМР, които участникът ще използва при изпълнението на обществената поръчка. В списъка се включват само ключови експерти на трудов или граждански договор при участника или при някой от членовете на обединението, или да са подписали декларации за принадлежност и наличност за целия период на строителните работи по обекта. Изискванията към Техническия ръководител са различни в зависимост от това дали участникът подава оферта за обособена позиция №1 или за обособена позиция №2. Участникът подава отделни списъци с ключови експерти за всяка обособена позиция, за която кандидатства. Ако участник подава оферти за повече от една обособена позиция, ключовите експерти в списъците трябва да са различни. Участникът представя доказателства за професионална квалификация и опита на ключовите експерти от екипа за изпълнение на СМР: Автобиография, съдържаща и декларация за принадлежност и наличност на съответния експерт за целия период на строителните работи по обекта;копия от дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати - за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; трудови / служебни / осигурителни книжки / договори / референции от работодатели / референции от възложители и други подходящи - за доказване на професионалния опит;
Минимални изисквания: 1. По отношение на българските юридически лица: Участникът да притежава удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: 1.1. За Обособена позиция 1: изпълнение на строежи общински пътища, улици от първостепенната улична мрежа III и IV клас - втора група, най-малко трета категория.; 1.2. За Обособена позиция 2: преносни проводи (мрежи) на техническата инфраструктура и съоръженията към тях в областта на водоснабдяването - четвърта група - първа категория.; 1.3. По отношение на Чуждестранните лица: представят еквивалентен документ за доказване на регистрацията си съответно по 1.1 и 1.2 в професионален регистър на държавата, в която са установени или представят удостоверение или декларация за наличието на такава регистрация от компетентните им органи съгласно националния им закон. 2. За Обособена позиция 1: Участниците трябва да разполагат със собствена или договорена за извършване на услугата акредитирана строителна лаборатория за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи, за целия период на изпълнение на договора. 3. Всеки от участниците за Обособена позиция 1 трябва да гарантира доставката на асфалтови смеси от асфалтова база (стационарна или мобилна), позиционирана на такова разстояние от обекта, което да осигурява качеството и спазване на технологията по изпълнение на дейностите по полагане на асфалтовите смеси, в съответствие с Техническата спецификация. 4. Всеки от участниците следва да разполага минимум със следните ключови експерти за изпълнение на поръчката по всяка една от обособените позиции поотделно: • Технически ръководител: - за Обособена позиция 1 - инженер „пътно строителство” или екв., с минимум 5 години професионален опит, от които минимум 3 години практически опит като технически ръководител. - за Обособена позиция 2 - инженер „ВиК” или екв., с минимум 5 години професионален опит , от които минимум 3 години практически опит като технически ръководител • Инженерно - техническият състав, определен за изпълнение строителството на обекта, да включва минимум: - Отговорник по контрола на качеството; - Лицензиран координатор по безопасност и здраве, притежаващ документ за преминато обучение от лицензирани обучителни организации, в съответствие с изискванията на ЗЗБУТ и нормативната уредба в областта на здравето и безопасността при работа, които да са със средно техническо или висше образование с професионален опит над 3 години. Горните технически лица да са на трудов или граждански договор при участника или при някой от членовете на обединението, или да са подписали декларации за принадлежност и наличност за целия период на строителните работи по обекта. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 585193 от 11.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Община Генерал Тошево – гр. Генерал Тошево, ул.“Васил Априлов“ №5, ет.3 заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно с нотариална заверка на подписа, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

1.Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://new.toshevo.org/ от датата на изпращане на настоящото обявление.Участниците, които желаят, могат да я получат безплатно, като я изтеглят от посочения интернет адрес. 2.Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://new.toshevo.org/. 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Р.България, където трябва да се извърши строителството, и които са приложими към строителството. 4.Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на път DOB3032 Дъбовик — Пчеларово и на път DOB3034 Равнец - Дъбовик
1) Кратко описание

Рехабилитация на път DOB3032 Дъбовик — Пчеларово и на път DOB3034 Равнец - Дъбовик. Предметът на поръчката включва изпълнение на дейностите, подробно описани в Раздел VІІ: Техническа спецификация - пълно описание на предмета на поръчката и одобрени количествени сметки, ведно с Приложение 16: Количествени сметки и Приложение 17: Инвестиционни проекти

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

Рехабилитация на път DOB3032 Дъбовик - Пчеларово от км. 3+320 до км. 7+989,48; Рехабилитация на път DOB3034 Равнец - Дъбовик от км. 0+000 до км. 0+299,64 от км. 1+160 ДО км. 2+827,01

Прогнозна стойност, без ДДС
1720826.81 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 08.08.2014 г. , Крайна дата 15.07.2015 г. 
5) Допълнителна информация

Посочената сума включва до 5% непредвидени разходи


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на водопровод по ул. 17-та на с. Пчеларово и на водопровод по ул. 18-та на с.Равнец
1) Кратко описание

Рехабилитация на водопровод по ул. 17-та на с. Пчеларово и на водопровод по ул. 18-та на с.Равнец. Предметът на поръчката включва изпълнение на дейностите, подробно описани в Раздел VІІ: Техническа спецификация - пълно описание на предмета на поръчката и одобрени количествени сметки, ведно с Приложение 16: Количествени сметки и Приложение 17: Инвестиционни проекти

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

3) Количество или обем

Рехабилитация на водопровод по ул. 18-та от ОК 33 до ОК 34 на с. Равнец - 200,50 m; Рехабилитация на водопровод по ул. 17-та на с. Пчеларово, от ок 61 до ок 103 и от ок 64 до ок 104 -1766 м..

Прогнозна стойност, без ДДС
208656.48 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 08.08.2014 г. , Крайна дата 15.07.2015 г. 
5) Допълнителна информация

В посочената сума са включени до 5 % непредвидени разходи