Версия за печат

00353-2014-0141

BG-Козлодуй: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Лора Лазарова, България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 76598, E-mail: LVLazarova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на вентили мембранни, салникови и запорни, задвижки шибърни, клапи и сферични кранове

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на поръчката е: “Доставка на вентили мембранни, салникови и запорни, задвижки шибърни, клапи и сферични кранове”, има за цел осигуряване нормално техническо обслужване и ремонт на съоръженията, спомагателните системи от І-ви контур и тръбопроводите в “АЕЦ Козлодуй” ЕАД, както и за подмяна на амортизирани и неподлежащи на ремонт арматури, и обезпечаване на производствената дейност в “АЕЦ Козлодуй” ЕАД със съответните видове арматури.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42130000

Описание:

Кранове, клапани и подобни устройства

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката е доставката на стоки по шест обособени позиции, които трябва да отговарят на приложените технически спецификации в Документацията на Възложителя по съответните обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1. Доставка на промишлена шибърна арматура с ръчно и електрическо задвижване; Обособена позиция № 2. Доставка на промишлена арматура със салниково уплътнение; Обособена позиция № 3. Доставка на сферични кранове; Обособена позиция № 4. Доставка на промишлена запорно-вакуумна арматура със силфонно уплътнение Обособена позиция № 5. Доставка на промишлени мембранни вентили за водород и азот; Обособена позиция № 6. Доставка на силфонни КИП вентили ;

Прогнозна стойност без ДДС
200293 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: не се изисква Гаранция за изпълнение на договора - 3 % от стойността му в една от следните форми: - парична сума, внесена по следните банкови реквизити КТБ София ЦУ, офис гр.Козлодуй, IBAN: BG31 KORP 9220 1000 2240 01, BIC: KORPBGSF, клон Враца с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД; - банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 30 дни по-дълъг от този на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената, чрез банков превод в срок до 30 календарни дни от приемане на доставката, по съответната обособен позиция, срещу представени оригинална фактура, приемо-предавателен протокол и протокол за извършен входящ контрол без забележки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документи за подбор 1.1. Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; 1.2. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП; 1.5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП; 1.6. Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката; 1.7. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка; 1.8. Декларация за кои обособени позиции ще участва участника; 1.9. Декларация за страна на произход и производител на стоката по отделните обособени позиции; 1.10. Документ от производителя, даващ разрешение за продажба (дистрибуция) на стоките, описани в спецификацията на обществената поръчка; 1.11. Декларация за приемане на условията на проекта на договор; 1.12. Информационен лист. 2. Предложение за изпълнение на поръчката 2.1. Спецификация на стоките за доставка, за всяка от оферираните обособени позиции с включени ID, наименование, технически характеристики, произход, стандарт и др., които трябва да бъдат специфицирани в съответствие с изискванията на техническата спецификация (по образец); 2.2. Документи за доказване съответствието, произхода, методите на контрол, и спазването на приложимите стандарти, заверени от Производителя : - Каталожна информация от Производителя, за предлаганите изделия, която да е актуална и да съответства на изделията от техническата спецификация на Участника (без указана ценова информация). - Примерни /проформа/ образци на паспорти на аналогични изделия, съдържащи пълна техническа информация, чертежи и описание на изделията и пълните документи (като протоколи от различните видове изпитания и контрол, сертификати на материали и други документи ) които се издават и прилагат от Производителя, регламентирани и задължителни съгласно EN.10204:2004 или еквивалент, съществените изисквания на Директива на Европейския съюз 97/23/ЕС, както и нормативно-техническа документация на Производителя. 2.3. Декларация съдържаща срок на доставка, срок на годност и експлоатационен срок. 2.4. Друга информация, ако Участника смята за необходимо да представи. 3. Предлагана цена 3.1. Ценова таблица, за всяка от оферираните обособени позиции (по образец). Възложителят отстранява от участие Кандидати, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минимални изисквания: Участниците трябва да имат оборот от изпълнени договори/поръчки за доставка на промишлена арматура и/или фасонни детайли за последните три години. Изискуеми документи: Информация за общия оборот и оборота на стоките, с еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си. Забележка* : под еднакъв или сходен предмет на обществената поръчка да се разбира доставка на промишлена арматура и/или фасонни детайли.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има поне 1 /един/ изпълнен договор през последните три години, за доставка на промишлена арматура и/или фасонни детайли, което да е видно от предмета и/или краткото описание на извършените доставки по договора . 2. Производителят на стоките, предлагани от участника да притежава валиден сертификат удостоверяващ, че има внедрена система за управление на качество, в съответствие с изискванията на ISO 9001:2008, с обхват на акредитация, отговарящ на предмета на поръчката. Изискуеми документи: 1. Списък на основните договори за доставка на промишлена арматура и/или фасонни детайли, изпълнени през последните три години, и включително предмета и/или кратко описание на предмета на извършените доставки по договора, стойностите, датите и получателите, за които участника има препоръки за добро изпълнение. 2. Сертификат за внедрена система за управление на качеството на фирмата производител, в съответствие с ISO 9001:2008, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, с обхват на акредитация, отговарящ на предмета на поръчката Забележка* : под еднакъв или сходен предмет на обществената поръчка да се разбира доставка на промишлена арматура и/или фасонни детайли.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия 27750

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй, Република България 3321, гр. Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: SBreshkova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на промишлена шибърна арматура с ръчно и електрическо задвижване
1) Кратко описание

Доставка на промишлена шибърна арматура с ръчно и електрическо задвижване, съгласно приложената ТС № 2014.30.ВКО.00.ТСП.738 и Пълното описание на предмета на поръчката

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131000

Описание:

Кранове и клапани

3) Количество или обем

Съгласно ТС № 2014.30.ВКО.00.ТСП.738

Прогнозна стойност, без ДДС
24090 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 4
5) Допълнителна информация

Гаранционен срок не по-малко от 12 месеца от датата на монтаж (18 месеца от датата на доставка). Експлоатационен срок не по-малко от 10 години.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на промишлена арматура със салниково уплътнение
1) Кратко описание

Доставка на промишлена арматура със салниково уплътнение, съгласно приложената ТС № 2014.30.ВКО.00.ТСП.743 и Пълното описание на предмета на поръчката

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131000

Описание:

Кранове и клапани

3) Количество или обем

Съгласно ТС № 2014.30.ВКО.00.ТСП.743

Прогнозна стойност, без ДДС
42340 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 4
5) Допълнителна информация

Гаранционен срок не по-малко от 12 месеца от датата на монтаж (18 месеца от датата на доставка). Експлоатационен срок не по-малко от 10 години.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на сферични кранове
1) Кратко описание

Доставка на сферични кранове, съгласно приложената ТС № 2014.30.ТО.00.ТСП.745 и Пълното описание на предмета на поръчката

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131000

Описание:

Кранове и клапани

3) Количество или обем

Съгласно ТС № 2014.30.ТО.00.ТСП.745

Прогнозна стойност, без ДДС
16613 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 4
5) Допълнителна информация

Гаранционен срок не по-малко от 12 месеца от датата на монтаж (18 месеца от датата на доставка). Експлоатационен срок не по-малко от 10 години.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на промишлена запорно-вакуумна арматура със силфонно уплътнение
1) Кратко описание

Доставка на промишлена запорно-вакуумна арматура със силфонно уплътнение, съгласно приложената ТС № 2014.30.PK.XQ.ТСП.741 и Пълното описание на предмета на поръчката

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131000

Описание:

Кранове и клапани

3) Количество или обем

Съгласно ТС № 2014.30.PK.XQ.ТСП.741

Прогнозна стойност, без ДДС
42000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 4
5) Допълнителна информация

Гаранционен срок не по-малко от 12 месеца от датата на монтаж (18 месеца от датата на доставка). Експлоатационен срок не по-малко от 10 години. Класификация на вентилите на пробоотборни линии по списък на конструкции, системи и компоненти на 5,6 блок и СК, класифицирани по безопасност, сеизмика и качество, 30.ОУ.00.СПН.02: Клас на безопасност -3-Н; Клас по качество – SI-2; Сеизмична категория-2;


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на промишлени мембранни вентили за водород и азот
1) Кратко описание

Доставка на промишлени мембранни вентили за водород и азот, съгласно приложената ТС № 2014.30.EЧ.GQ.ТСП.740 и Пълното описание на предмета на поръчката

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131000

Описание:

Кранове и клапани

3) Количество или обем

Съгласно ТС № 2014.30.EЧ.GQ.ТСП.740

Прогнозна стойност, без ДДС
53500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 4
5) Допълнителна информация

Гаранционен срок не по-малко от 12 месеца от датата на монтаж (18 месеца от датата на доставка). Експлоатационен срок не по-малко от 10 години.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на силфонни КИП вентили
1) Кратко описание

Доставка на силфонни КИП вентили, съгласно приложената ТС № 2014.30.PO.RY.ТСП.742 и Пълното описание на предмета на поръчката

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131000

Описание:

Кранове и клапани

3) Количество или обем

Съгласно ТС № 2014.30.PO.RY.ТСП.742

Прогнозна стойност, без ДДС
21750 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 4
5) Допълнителна информация

Гаранционен срок не по-малко от 24 месеца от датата на монтаж но не повече от 36 месеца от датата на доставка. Експлоатационен срок не по-малко от 30 години. Сроковете на отстраняване на гаранционни повреди, не повече от 30 календарни дни. Към оборудването по тази обособена позиция има специфични изисквания по отношение на : - Класификация на оборудването : Клас по безопасност ; Категория по сеизмика и Клас по качество подробно разписани в т. 2.1. от приложената ТС; - Физически и геометрични характеристики и Характеристики на материалите, съгласно т.2.2. от приложената ТС; - Нормативно-технически документи съгласно т.2.4. от приложената ТС;