Версия за печат

00026-2014-0019

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална електрическа компания ЕАД, ул. "Веслец" 5, За: Пламен Алексиев - по процедурата, тел. 02 9263605; Наталия Русева - по технически въпроси, тел. 02 9263460, България 1040, София, Тел.: 02 9263605, E-mail: paleksiev@nek.bg, Факс: 02 9801971

Място/места за контакт: НЕК ЕАД, ЦУ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nek.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработка и доставка на шкафове за диференциална защита на шини 110 кV, релейни защити на трансформатор 110/20 кV и доставка на релейни защити за изводи 20 кV - ВЕЦ „Девин”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ВЕЦ „Девин”
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изработка и доставка на шкафове за диференциална защита на шини 110 кV, релейни защити на трансформатор 110/20 кV и доставка на релейни защити за изводи 20 кV - ВЕЦ „Девин”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31221000

Описание:

Електрически релета

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

в съответствие с документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се избира от участника. 1. Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 2000,00 лева. В случай че участникът избере да внесе гаранцията за участие в процедурата под формата на парична сума, тя се превежда по банковата сметка на НЕК ЕАД в “ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ” България в лева: BG07BРВІ79421087792201; BIC: BРBІBGSF. 2. В случай, че участникът избере да представи гаранцията за участие в процедурата под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, то същата следва да бъде издадена в полза на НЕК ЕАД, по образец на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да бъде 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на валидността на офертата. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие, че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител на банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3. Участникът, определен за изпълнител, при подписване на договора, следва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да бъде внесена по сметка на Възложителя като депозит или да бъде под формата на банкова гаранция, съгласно образеца на Възложителя, с валидност 30 дни след изтичане на срока на договора. Изпълнителят може да представи и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие, че в гаранцията са вписани условията на възложителя. В случай че участникът определи да внесе гаранцията за изпълнение на договора под формата на парична сума, тя се превежда в банка "ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ'' България по банковата сметка на НЕК ЕАД в лева: BG 07BPBI79421087792201; BIC: BPBIBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствени средства. Плащането се извършва до 30 дни след доставка, срещу приемо-предавателен протокол и данъчна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 3. Декларация, подписана от законния представител на участника, както и от прокуриста и всички членове на управителния съвет на участника, а в случай, че членовете са юридически лица – от техните представители в съответния управителен орган, че не са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (попълнена съгласно образеца); 4. Документ за гаранция за участие – оригинал; 5. Копие от документ за закупена документация; 6. Декларация за произхода на оборудването, което ще бъде доставено; 7. Декларация за патентна чистота на предлаганото оборудване. 8. Заверено копие от надлежно разрешение/ия от производителя/ителите на изделията, които се предлагат за доставка, в случай че участникът не е производител. 9. Декларация от участника, че приема условията в приложения към документацията проект на договора; 10. Данни за лицето, което прави предложението – справка за административни сведения; 11. Декларация за участие на подизпълнители; 12. Декларация за съгласие от подизпълнител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Копия от баланса и отчета за приходите и разходите за предходната година, заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството. 2. Информация за общия оборот и оборота на стоките, обект на поръчката, за последните три години. Минимално изискване: участникът да има не по-малко от: 200 000 лева средногодишен оборот за последните три години. Горното се доказва със списък-декларацията по т. ІІІ.2.3.1.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Участникът представя списък-декларация на основните договори на участника за доставката, на подобно оборудване, извършено през последните 3 години, с посочени: име на възложител, адрес и лице за контакти, стойност на договора, придружен с не повече от 5 броя препоръки за добро изпълнение, рефериращи със списъка. 2. Примерни протоколи от типови изпитания, доказващи възможности за осигуряване на качеството и за изпитване на оборудването. 3. Заверено копие от сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на производителя на релейните защити ISO 9001:2008 или друг еквивалентен.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

14ИП-850А029

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

1. Закупуването на документацията е задължително условие за участие в процедурата. 2. Стойността на документацията за участие в процедурата, в размер на 12,00 лева с включен ДДС, е за сметка на участниците.Документацията се получава всеки работен ден в НЕК ЕАД, Управление „Обществени поръчки” след заплащането й в брой на касата на ул.”Веслец” № 5 от 9:00 до 11:00 ч. и от 15:00 до 17:00 ч. или по сметка на НЕК ЕАД в банка "ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ'' България в лева: BG 07BPBI79421087792201; BIC: BPBIBGSF. до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. 3. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. 4. При поискване от заинтересованото лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, Възложителят е длъжен да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.07.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

НЕК ЕАД, ЦУ; 1040 гр. София, ул. "Веслец" 5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на участниците



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците трябва да представят Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец със съответните приложения и Финансово предложение за изпълнение на поръчката по образец със съответните приложения.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ