Версия за печат

00081-2013-0073


Информация за сключен договор

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

1.1) Наименование, адреси и лица за контакт


 Официално наименование:
 Община Варна
 Пощенски адрес:
 бул. "Генерал Колев" 92, ет. 5
 Град:
 Варна
 Пощенски код:
 9000
 Държава:
 Република България
 Място/места за контакт:
 Общинско предприятие "Инвестиционна политика"
 На вниманието на:
 Звездалина Иванова
 Телефон:
 052 820839
 Адрес за електронна поща:
 op@varna.bg
 Факс:
 052 820846
 Интернет адрес/и (в приложимите случаи)
 Основен адрес на възложителя (URL):
 www.varna.bg
 Адрес на профила на купувача (URL):
 www.varna.bg

1.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и:
Регионален или местен орган Обществени услуги
Възложителят възлага обществена поръчка от името на друг/и възложител/и
НЕ



РАЗДЕЛ II: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) ОПИСАНИЕ

II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

„Изработване на Подробен устройствен план-План за регулация и застрояване за парк за широко обществено ползване, предназначен за трайно задоволяване на обществени потребности от общинско значение, включително задание и опорен план за изготвяне на подробния устройствен план”
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Услуги
Категория услуга:№  12
(Относно категориите услуги 1-27, моля вижте Приложения 2 и 3 от ЗОП)
Съгласни ли сте тази информация да бъде публикувана? (за поръчки по категории услуги 17- 27; моля, вижте Приложение В)

Място на изпълнение на услугата: на територията на община Варна
Код NUTS: BG331
II.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

При изпълнение на поръчката следва да се извърши: 1. Изготвяне на задание за проектиране и опорен план, по смисъла на чл. 125 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). С изработеното задание следва: 1.1. да се обосноват изискванията към изработването на Подробен устройствен план – План за регулация и застрояване (ПУП-ПРЗ) за парк за широко обществено ползване; 1.2. да се обоснове териториалния обхват на ПУП-ПРЗ, сроковете и етапите за неговото изработване; 1.3. да се определят основанието, съдържанието и изискванията за изработването на ПУП-ПРЗ; 1.4. да се определят необходимите процедури и етапи за обществени обсъждания, проектиране, съгласуване, обявяване и одобряване на ПУП-ПРЗ. 2. Внасяне на изготвеното задание за съгласуване с Министерство на културата при условията и реда на Закона за културното наследство, съгласно чл. 126 от ЗУТ. 3. Внасяне на изготвеното задание в Министерството на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция за определяне на приложимите процедури по реда на глава шеста от Закона за опазване на околната среда и чл. 31 от Закона за биологичното разнообразие. 4. След приемане на изработеното задание от Общински съвет Варна следва да се изработи проект на ПУП-ПРЗ за парк за широко обществено ползване, предназначен за трайно задоволяване на обществени потребности.
II.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

Основен речник Допълнителен речник (в приложимите случаи)
Основен обект
71400000

II.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
НЕ
II.2) Обща крайна стойност на договора/те

ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите (в цифри)
(Моля, посочете сумата от стойностите на всички договори по обособени позиции и опции; за всеки отделен договор, попълнете раздел V) Сключване на договор
Стойност: 65000, валута: BGN, Без ДДС, ДДС (в %): ______
или най-ниска цена: ______,
най-висока цена: ______, които са взети предвид, валута: , , ДДС (в %):  

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

IV.1) Вид процедура
IV.1.1) Вид процедура

Открита
Основания за възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление: моля, попълнете Приложение Г


IV.2) КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите (моля, отбележете)

Най-ниска цена



IV.2.2) Използван е електронен търг
НЕ
IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

IV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя (когато е приложимо)

Обявлението и документацията за участие в обществената поръчка са одобрени с Решение 4472/06.12.2013г.


IV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
ДА
Ако да, моля попълнете:


Номер на обявлението в РОП/ДВ ______ от __________

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в РОП/ДВ 573762 от 06.12.2013 г. 

Номер на обявлението в РОП ______ от __________




РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР


ДОГОВОР № Д14000497ВН
Наименование: „Изработване на Подробен устройствен план-План за регулация и застрояване за парк за широко обществено ползване, предназначен за трайно задоволяване на обществени потребности от общинско значение, включително задание и опорен план за изготвяне на подробния устройствен план”

V.1) Дата на сключване договора:
29.05.2014 г. 

V.2) Брой на получените оферти:
6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя
 Официално наименование и Булстат:
 Иво Петров-Архитекти ООД, ЕИК 114635815
 Пощенски адрес:
 ул. "Данаил Попов" 17, вх. 1 ет. 1, ап. 1
 Град:
 Плевен
 Пощенски код:
 5800
 Държава:
 РБългария
 Адрес за електронна поща:
  
 Телефон:
 02 8687574
 Интернет адрес (URL):
  
 Факс:
  

V.4) Информация за стойността на договора (в цифри)

Първоначална прогнозна обща стойност на договора (когато е приложимо)
Стойност: ______, валута: ______, , ДДС (в %): ______
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 65000, валута: BGN, Без ДДС, ДДС (в %): ______
или
най-ниска цена: ______, най-висока цена: ______, които са взети предвид, валута: ______, ______, ДДС (в %): ______

В зависимост от това дали е посочена годишна или месечна стойност (моля, посочете):
Брой години ______ или Брой месеци ______


V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
НЕ
Ако да, посочете стойността или дела от договора, който ще се изълнява от подизпълнители:
Стойност, без ДДС (в цифри): ______ Валута ______
Дял: ______(%)
:

Кратко описание на дела (стойността) от договора, който ще се изълнява от подизпълнители
__________


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчката е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС НЕ

VІ.3) Процедури по обжалване

VІ.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование:
 Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски адрес:
 бул. Витоша № 18
 Град:
 София
 Пощенски код:
 1000
 Държава:
 Република България
 Адрес за електронна поща:
 cpcadmin@cpc.bg
 Телефон:
 02 9884070
 Интернет адрес (URL):
 http://www.cpc.bg
 Факс:
 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.3.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.3.3)
VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.06.2014 г. 
ПРИЛОЖЕНИЕ В
Категории услуги, указани в Раздел ІІ: Обект на обществената поръчка
Категория №1 Предмет
1. Услуги по поддържане и ремонт
2. Услуги на сухопътния транспорт2, включително услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги, с изключение на превоз на поща
3. Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари, с изключение на превоз на поща
4. Превоз на поща по суша3 и въздух
5. Далекосъобщителни услуги
6. Финансови услуги (а) застрахователни услуги (б) банкови и инвестиционни услуги4
7. Компютърни и свързаните с тях услуги
8. Научни изследвания и експериментални разработки5
9. Счетоводни и одиторски услуги
10. Услуги по проучване на пазара и изследване на общественото мнение
11. Консултантски услуги по управление и стопанска дейност6
12. Архитектурни услуги; инженерни и интегрирани инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
13. Рекламни услуги
14. Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти
15. Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор
16. Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги
Категория №7 Предмет
17. Услуги на хотели и ресторанти
18. Услуги на железопътния транспорт
19. Услуги на водния транспорт
20. Спомагателни услуги в транспорта;
21. Юридически услуги
22. Посреднически услуги по набиране, насочване и предоставяне на работна сила8
23. Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили
24. Образователни услуги
25. Услуги по здравеопазването и социалните дейности
26. Услуги в областта на културата, спорта и развлеченията9
27. Други услуги8, 9
1 Категории услуги по смисъла на член 5, ал.1, т.1, Приложение 2 от ЗОП
2 С изключение на услуги по железопътен транспорт по категория № 18.
3 С изключение на услуги по железопътен транспорт по категория № 18.
4 С изключение на финансови услуги във връзка с емитирането, продажбата, покупката или прехвърлянето на ценни книжа или други финансови инструменти и услуги предлагани на централните банки. Изключени са също: услуги, включващи придобиване или наемане, независимо с какви финансови средства, на земя, съществуващи сгради или други недвижими имоти, както и на права върху тях; въпреки това, финансови услуги, сключени едновременно, преди или след договора за придобиване или наемане, независимо под каква форма, са предмет на обществена поръчка.
5 С изключение на научни изследвания и експериментални разработки, различни от тези, когато ползите остават изключително за възложителя при извършване на неговата дейност при условие, че той изцяло е заплатил услугата.
6 С изключение на услуги във връзка с арбитражни и помирителни дела.
7 Категории услуги по смисъла на член 5, ал.1, т.2, Приложение 3 от ЗОП.
8 С изключение на сключване на трудови договори.
9 С изключение на поръчки за придобиването, създаването, продуцирането и копродуцирането на програми от радио- и телевизионни оператори и предоставянето на програмно време.




ПРИЛОЖЕНИЕ Г
Информация за сключен договор

Основания за избор на процедура на договаряне без обявление
Мотивът за избор на процедура на договаряне без обявление за възлагане на обществена поръчка трябва да съответства на съответните текстове от ЗОП