00422-2014-0019
Технически редакции | ||
03.06.2014 17:07 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
03.06.2014 17:07 ч. : | 03/06/2014 17:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.06.2014 17:07 ч. : | 03/06/2014 17:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Министерство на труда и социалната политика, гр. София, ул. "Триадица" № 2, За: Лице за контакти: Маргарита Божилова - главен експерт в отдел ИОПО, тел.: 02/ 8119 677, Република България 1051, София, Тел.: 02 8119677, E-mail: mbojilovai@mlsp.government.bg, Факс: 02 9884405
Място/места за контакт: Дирекция "Административно и информационно обслужване и подготовка за отбрана" /АИОПО/Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mlsp.government.bg/bg/index.asp.
Адрес на профила на купувача: http://www.mlsp.government.bg/bg/ZOP/indexfirmi.asp.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Социална закрила
Друг: осигуряване на заетост и повишаване на жизнен стандарт
НЕ
Доставка на компютърно оборудване, компютърни компоненти и офис техника (вкл. и компютърни компоненти за обновяване на сървъри и компютри)
Обявлението обхваща обществена поръчка
Закупуване и доставка на настолни компютърни конфигурации, преносими компютри, мултифункционални устройства и компоненти за обновяване на сървъри за нуждите на Министерство на труда и социалната политика
30000000
Описание:
НЕ
НЕ
В предмета на поръчката се включва закупуване и доставка на настолни компютърни конфигурации, преносими компютри, мултифункционални устройства и компоненти за обновяване на сървъри за нуждите на Министерство на труда и социалната политика, с количества и технически характеристики подробно разписани в техническите спецификации, неразделна част към документацията за участие.
НЕ
НЕ
2
Всеки участник представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на поръчката при подписването на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, внесена по сметка на МТСП в Българска народна банка (БНБ), IBAN: BG83BNBG96613300134102; BIC: BNBGBGSD към БНБ – Централно управление б) банкова гаранция В случай че избраната форма на гаранция за участие е банкова гаранция, участникът представя оригинала на банковата гаранция, учредена в полза на МТСП, като в документа следва да бъде посочен предметът на конкретната обществена поръчка Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие за настоящата обществена поръчка е в размер на 4600 лв. без ДДС. Гаранцията за изпълнение на настоящата обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от стойността на договора за обществената поръчка. Банковата гаранция за изпълнение на договора е безусловна и неотменяема, представя се при подписването на договора и е със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане срока на самия договор. При парична гаранция – сумата следва да бъде преведена по сметката на Възложителя: МТСП в Банка: IBAN: BG83BNBG96613300134102; BIC: BNBGBGSD към БНБ – Централно управление. Паричната гаранция следва да бъде предоставена в лева. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Финансиране с бюджетни средств. Плащането на доставените стоки се извършва в срок до един месец след подписване на приемо-предавателен протокол за доставка на стоката и след представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ оригинална данъчна фактура, съгласно условията подробно разписани в проекта на договора.
НЕ
1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на предварително обявените условия на Възложителя. В обявлението не се предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител в процедурата, е обединение на физически и/или юридически лица. 2. Всички участници следва да отговарят на изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а-д”, т. 2 и т. 3 и ал. 5 от ЗОП. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка и се отстранява Участник, който: 2.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; 2.2. е обявен в несъстоятелност; 2.3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 2.4. при когото лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП (съобразно дружествената или организационна форма) са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2.5. е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКФ). 2.6. участва в обединение или е декларирал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг Участник. 3. Изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, както и изискването по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП се прилагат, съгласно разпоредбата на чл.47, ал.4 от ЗОП. 4. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. 5. Когато Участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а-д”, т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. 6. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП с декларация. 7. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а-д”, т. 2 и 3 от ЗОП. 8. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват Възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по т. 2 в 7-дневен срок от настъпването им. 9. Участниците трябва да удостоверят, че за тях не е налице забрана, пряко или косвено да участват в настоящата процедура, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, съгласно изискванията на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 10. Изисквания към участник - чуждестранно лице. 10.1. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. 10.2. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т. 1, б. „а-д”, т. 2 и 3 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен.
- Справка-декларация за оборота от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, за последните три отчетни финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
- Участникът следва да има реализиран оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, възлизащ на не по-малко от 1 300 000 (един милион и триста хиляди) лева лева без ДДС, общо за последните три отчетни финансови години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, се приема сумарно реализираният оборот на лицата – участници в него, чрез които обединението доказва съответствието си с минималните изисквания на Възложителя за икономическо и финансово състояние.
1. Декларация, съдържаща списък на изпълнени договори с предмет доставка на компютърна и периферна техника, за последните три години и приключили преди крайния срок за подаване на оферта по настоящата обществена поръчка, с посочени стойности, дати (на сключване и на приключване) и получатели (възложители), кратко описание на дейностите по договора. Последните три години се броят считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Декларацията следва да бъде придружена от препоръки за добро изпълнение. Тази препоръки следва да съдържат стойността, предмета на договора, стойността, срока на изпълнение както и информация относно изпълнението на договора. 2. Заверено от участника копие на валиден сертификат за система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват в областта на предмета на поръчката. 3. Заверено от участника копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2005 или еквивалентен, с обхват в областта на предмета на поръчката. 4. Декларация (свободен текст), която удостоверява, че участникът разполага със собствен оторизиран от производителя технически сервиз на територията на гр. София за гаранционна поддръжка на предлаганата техника или да докаже, че ще има на свое разположение ресурсите на други физически или юридически лица, при изпълнение на поръчката (съгл. чл. 51а от ЗОП). Към декларацията, в която участникът посочва собствен оторизиран от производителя технически сервиз, следва да бъдат приложени документи, доказващи собствеността и оторизацията на обекта. В случай, че участникът ще използва ресурсите на трети лица, то той следва да докаже, че съответните сервизни бази са оторизирани от производителя на предлаганото оборудване за осигуряване на гаранционна поддръжка и сервиз на техниката. 5. Оторизационно писмо, издадено от производителя на предлаганото оборудване, удостоверяващо правото на участника да извършва доставка, и гаранционен и извънгаранционен сервиз на територията на Р България или други документи: пълномощни, договори и др., доказващи това обстоятелство. 6. Списък на екипа от специалисти, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на договора, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, с приложени копия на сертификати за квалификация, издадени от производителя на предлаганата компютърна и периферна техника, съответстващ на спецификата на обществената поръчка, пряко ангажиран за изпълнението на дейностите от обхвата й.
1. Участникът следва да има доказан опит в извършването на доставки на компютърна и периферна техника. Възложителят счита за доказан опит в изпълнението на минимум 5 (пет) договора за доставка на компютърна и периферна техника. 2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват в областта на предмета на поръчката. 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2005 или еквивалентен, с обхват в областта на предмета на поръчката. 4. Участникът следва да разполага с поне един собствен оторизиран от производителя технически сервиз на територията на гр. София за гаранционна поддръжка на предлаганата техника или да докаже, че ще има на свое разположение ресурсите на други физически или юридически лица, при изпълнение на поръчката. 5. Участникът следва да бъде упълномощен от производителя на предлаганото оборудване да извършва доставка, гаранционен и извънгаранционен сервиз на територията на Р България. 6. Участникът следва да разполага за изпълнение на договора с екип от минимум 5 бр. специалисти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит с приложени копия на сертификати за квалификация, издадени от производителя на предлаганата компютърна и периферна техника, съответстващ на спецификата на обществената поръчка, пряко ангажиран за изпълнението на дейностите от обхвата й: a. Трима експерти - компютърна техника, притежаващи сертификати за квалификация, издадени от производителя на предлаганата компютърна техника за поддръжка и сервиз; b. Двама експерти - периферна техника, притежаващи сертификати за квалификация, издадени от производителя на предлаганата периферна техника за поддръжка и сервиз;
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Административната сграда на МСТП, ул. Триадица № 2, гр. София
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Комисията обявява по подходящ начин датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, при което право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. При отваряне на ценовите оферти комисията оповестява предлаганите цени. Информация, относно датата и часа за отваряне на пликовете с цените ще бъде публикувана в електронната страница на МТСП в рубрика „Профил на купувача“: http://www.mlsp.government.bg/bg/ZOP/indexfirmi.asp и изпратена по факс на номерата, посочени в офертите на участниците.
НЕ
Сроковете за провеждане на процедурата са определени при условията на чл. 64, ал.2 и ал.3 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
03.06.2014 г.