Версия за печат

00728-2014-0002

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Народно събрание на Република България, пл. "Народно събрание" № 2, За: Росица Долдурова, Валери Манолов, Република България 1169, София, Тел.: 02 9393095; 02 9392141, E-mail: dus@parliament.bg, Факс: 02 9809677

Място/места за контакт: дирекция "Управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.parliament.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: законодателна дейностДруго (моля пояснете): законодателна дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на хигиенни материали

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Сградите на Народното събрание в София, пл. „Народно събрание“ № 2 и пл. „Княз Александър І” № 1 и сградата на Лечебно-възстановителна база на Народното събрание - Велинград, бул. „Вела Пеева” № 35
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на хартиени изделия за хигиенни нужди /обособена позиция № 1/ - 6 артикула

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33760000

Описание:

Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
47307.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 587475 от 24.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 455-02-80 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на хартиени изделия за хигиенни нужди
V.1) Дата на сключване договора
02.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.05.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КУКУДА ГРУП" ООД, ЕИК 200171708, р-н Илинден, ж.к. "Захарна фабрика" № 63, вх. В, ет. 6, ап. 54, Република България 1345, София, Тел.: 02 9454464, E-mail: office@kukudagroup.com, Факс: 02 8472204

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 60580 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 47307.8 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът е сключен за обособена позиция № 1 "Доставка на хартиени изделия за хигиенни нужди"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.06.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор