Версия за печат

00353-2014-0139

BG-Козлодуй: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 106513772

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Георги Стефанов, Р България 3321, Козлодуй, Тел.: 00359 97373822, E-mail: GIStefanov@npp.bg, Факс: 00359 97376007

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Производство и предоставяне на безплатна храна на работниците и служителите на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
"АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Производство и предоставяне на безплатна храна на работниците и служителите на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД, включваща: доставка на хранителни продукти, необходими за производството на храна и храни в готов вид за директна продажба в щандовете към столовете и магазините; организиране на товаро-разтоварни работи на доставените хранителни продукти и храни и тяхното правилно съхранение; провеждане на входящ контрол при доставяне на хранителни продукти, храни и напитки; изготвяне на калкулации на ястия; производство и предоставяне на храна в готов вид; изготвяне на дневни и седмични менюта; ежедневно транспортиране на произведената храна до обекти, в които само се предоставя такава; ежедневно хигиенизиране на предоставените производствени и санитарни помещения и активи; техническа профилактика на предоставените машини, съоръжения и инвентар.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000, 55523000

Описание:

Различни хранителни продукти
Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизителен персонал на АЕЦ Козлодуй - 3450 столуващи, по две хранения дневно, като лимитът (стойността на един храноден) е в размер на 12 лева на човек и същият може да се променя от Възложителя. Приблизителен брой персонал на външни организации, които изпълняват дейности на площадката - 1400 броя столуващи.

Стойност, без да се включва ДДС
28284000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 100 000 лв. или равностойността им в евро. Гаранция за изпълнение на договора - 0,5% от прогнозната стойност на поръчката. Участникът представя гаранция за участие в размера, указан в т.III.1.1) от обявлението в една от следните форми: 1. парична сума, внесена по следните банкови реквизити КТБ София ЦУ, офис гр.Козлодуй, по IBAN в лева: BG31 KORP 9220 1000 2240 01, IBAN в евро: BG13 KORP 9220 1400 2240 01 , BIC: KORPBGSF, с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД, 2. банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 120 дни от крайният срок за подаване на офертите.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената на услугата ежемесечно чрез банков превод в срок до 30 календарни дни след представяне на оригинална фактура и двустранно подписан Протокол, отразяващ отчитане и приемане изпълнението на услугата, съгласно критериите по т. 3.3 от Техническото задание и раздел 7 (при наличие на предпоставки за прилагането му). ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на продадената храна от столовете, щандовете и магазините ежеседмично, чрез банков превод в срок до 30 календарни дни след представяне на Оригинална фактура и Справка за консумираната храна, съгласно т. 3.4.2 от настоящия договор.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

І. Документи за подбор 1.1. Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; 1.2. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т.1 и ал.5 т.1 от ЗОП; 1.5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. 1.6. Декларация за използване или не използване на подизпълнители при изпълнението на поръчката. 1.7. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. 1.8. Документ за гаранция за участие. 1.9. Декларация за извършен за оглед на обектите. 1.10. Декларация за приемане условията в проекта на договор. 1.11. Информационен лист. IІ. Предложение за изпълнение на поръчката 2.1. Концепция за реализиране на дейността, съответстваща с изискванията поставени в Техническото задание. 2.2. Технологии и функционалност при изпълнение на дейността. 2.3. Асортимент, който ще се предлага в столовете като храна и в щандовете като хранителни стоки. 2.4. Друга информация, ако Участника смята за необходимо да представи. ІIІ. Предлагана цена 3.1. Ценова таблица, съгласно приложения образец; 3.2. Разделителна ведомост за обема работа и цената, която основния изпълнител и подизпълнителя/ите ще си разпределят (в случай, че има подизпълнители); Възложителят отстранява от процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Минимални изисквания: 1. Участникът да има реализиран оборот от услугата със същия или подобен предмет през последните три години в размер на минимум 2 500 000 лв. общо за трите години. 2. Участникът да има реализиран оборот от доставка на хранителни стоки в размер на минимум 12 000 000 лв. общо за трите години. Изискуеми документи: Информация за оборота на стоките и услугата със същия или подобен предмет на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Под “същия или подобен предмет на поръчката” се разбират дейности включващи производство и предоставяне на храна в готов за консумация вид.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнен минимум 1 (един) договор със същия или подобен предмет на поръчката, който е за над 1500 столуващи дневно, при петдневна работна седмица на средно годишна база през последните три години; 2. Персоналът на участника (управител, инженер-технолози, специалисти по ОК, главни готвачи) да има образователна и професионална квалификация, отговаряща на предмета на обществената поръчка; 3. Участникът да има на разположение минимум 3 транспортни средства за превоз на продукти от животински произход, които да имат удостоверение за регистрация в ОДБХ и минимум 2 транспортни средства за превоз на продукти от неживотински произход. 4. Наличие на валиден сертификат по ISO 22000:2005, за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка; 5. Наличие на валиден сертификат по ISO 9001:2008 г., за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка. Изискуеми документи: 1. Списък на договорите със същия или подобен предмет на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, придружен с препоръки (референции) за добро изпълнение от съответните възложители. Документът (списъкът) съдържащ предмет, срок и стойност на договора, дати и получатели (възложители), както и броя на лицата столуващи ежедневно по съответния договор и се подписва от лице с представителни функции и представя в оригинал. От списъка да е видно, че участника е изпълнявал договори с подобен предмет на поръчката. Референциите трябва да са за договорите посочени в списъка и ако са копия да бъдат заверени с гриф “Вярно с оригинала” и подписани от лице с представителни функции. Препоръки, в които оценката за качеството и организацията не е положителна няма да се зачитат; 2. Списък на техническите лица включително и на тези, отговарящ за контрола на качеството – представя се Списък на постоянно наетия от участника персонал /управител, инженер–технолог, специалисти по ОК, главни готвачи/ по трудово правоотношение, с посочени образование, професионална квалификация и трудов стаж. 3. Декларация за осигуряване на техническото оборудване, с което разполага кандидата за изпълнение на обществената поръчка – към декларацията участника прилага списък на разполагаемите видове транспортни средства необходими за изпълнение на обществената поръчка и заверени копия на съответстващите им регистрации; 4. Валиден сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на системата за управление на безопасността на храните на кандидата в неговите обекти с ISO 22000:2005, за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка; 5. Валиден сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на системата за управление на качеството на кандидата с ISO 9001:2008 г., за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка. Под “същия или подобен предмет на поръчката” се разбират дейности включващи производство и предоставяне на храна в готов за консумация вид.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Месечна цена на услугата за производство и предоставяне на безплатна храна на работниците и служителите; тежест: 40
Показател: Предложен процент отстъпка спрямо определената в бюлетина на „САПИ” ЕООД единична базова цена на храните и хранителните продукти”; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

БД Търговия 26637

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Периодично индикативно обявление

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 028 - 045398 от 08.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
14.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Управление "Търговско", "АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Във връзка с т. ІІ.2.1) от обявлението във връзка с прогнозната стойност на поръчката, уточняваме, че прогнозната стойност на услугата е 4 284 000 лв., а прогнозната стойност на доставката е 24 000 000лв.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", 3321, гр. Козлодуй, Р България 3321, Козлодуй, Тел.: 00359 97373230, E-mail: sbreshkova@npp.bg, Факс: 00359 97376007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ