00353-2014-0139
Технически редакции | ||
03.06.2014 15:48 ч. : | 03/06/2014 15:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.06.2014 15:48 ч. : | 03/06/2014 15:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Козлодуй: Покупка
Доставки
"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Георги Стефанов, Р България 3321, Козлодуй, Тел.: 00359 97373822, E-mail: GIStefanov@npp.bg, Факс: 00359 97376007
Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.kznpp.org.
Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Електрическа енергия
НЕ
Производство и предоставяне на безплатна храна на работниците и служителите на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Производство и предоставяне на безплатна храна на работниците и служителите на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД, включваща: доставка на хранителни продукти, необходими за производството на храна и храни в готов вид за директна продажба в щандовете към столовете и магазините; организиране на товаро-разтоварни работи на доставените хранителни продукти и храни и тяхното правилно съхранение; провеждане на входящ контрол при доставяне на хранителни продукти, храни и напитки; изготвяне на калкулации на ястия; производство и предоставяне на храна в готов вид; изготвяне на дневни и седмични менюта; ежедневно транспортиране на произведената храна до обекти, в които само се предоставя такава; ежедневно хигиенизиране на предоставените производствени и санитарни помещения и активи; техническа профилактика на предоставените машини, съоръжения и инвентар.
15800000, 55523000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Приблизителен персонал на АЕЦ Козлодуй - 3450 столуващи, по две хранения дневно, като лимитът (стойността на един храноден) е в размер на 12 лева на човек и същият може да се променя от Възложителя. Приблизителен брой персонал на външни организации, които изпълняват дейности на площадката - 1400 броя столуващи.
НЕ
НЕ
36
Гаранция за участие: 100 000 лв. или равностойността им в евро. Гаранция за изпълнение на договора - 0,5% от прогнозната стойност на поръчката. Участникът представя гаранция за участие в размера, указан в т.III.1.1) от обявлението в една от следните форми: 1. парична сума, внесена по следните банкови реквизити КТБ София ЦУ, офис гр.Козлодуй, по IBAN в лева: BG31 KORP 9220 1000 2240 01, IBAN в евро: BG13 KORP 9220 1400 2240 01 , BIC: KORPBGSF, с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД, 2. банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 120 дни от крайният срок за подаване на офертите.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената на услугата ежемесечно чрез банков превод в срок до 30 календарни дни след представяне на оригинална фактура и двустранно подписан Протокол, отразяващ отчитане и приемане изпълнението на услугата, съгласно критериите по т. 3.3 от Техническото задание и раздел 7 (при наличие на предпоставки за прилагането му). ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на продадената храна от столовете, щандовете и магазините ежеседмично, чрез банков превод в срок до 30 календарни дни след представяне на Оригинална фактура и Справка за консумираната храна, съгласно т. 3.4.2 от настоящия договор.
Не
НЕ
І. Документи за подбор 1.1. Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; 1.2. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т.1 и ал.5 т.1 от ЗОП; 1.5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. 1.6. Декларация за използване или не използване на подизпълнители при изпълнението на поръчката. 1.7. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. 1.8. Документ за гаранция за участие. 1.9. Декларация за извършен за оглед на обектите. 1.10. Декларация за приемане условията в проекта на договор. 1.11. Информационен лист. IІ. Предложение за изпълнение на поръчката 2.1. Концепция за реализиране на дейността, съответстваща с изискванията поставени в Техническото задание. 2.2. Технологии и функционалност при изпълнение на дейността. 2.3. Асортимент, който ще се предлага в столовете като храна и в щандовете като хранителни стоки. 2.4. Друга информация, ако Участника смята за необходимо да представи. ІIІ. Предлагана цена 3.1. Ценова таблица, съгласно приложения образец; 3.2. Разделителна ведомост за обема работа и цената, която основния изпълнител и подизпълнителя/ите ще си разпределят (в случай, че има подизпълнители); Възложителят отстранява от процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има реализиран оборот от услугата със същия или подобен предмет през последните три години в размер на минимум 2 500 000 лв. общо за трите години. 2. Участникът да има реализиран оборот от доставка на хранителни стоки в размер на минимум 12 000 000 лв. общо за трите години. Изискуеми документи: Информация за оборота на стоките и услугата със същия или подобен предмет на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Под “същия или подобен предмет на поръчката” се разбират дейности включващи производство и предоставяне на храна в готов за консумация вид.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнен минимум 1 (един) договор със същия или подобен предмет на поръчката, който е за над 1500 столуващи дневно, при петдневна работна седмица на средно годишна база през последните три години; 2. Персоналът на участника (управител, инженер-технолози, специалисти по ОК, главни готвачи) да има образователна и професионална квалификация, отговаряща на предмета на обществената поръчка; 3. Участникът да има на разположение минимум 3 транспортни средства за превоз на продукти от животински произход, които да имат удостоверение за регистрация в ОДБХ и минимум 2 транспортни средства за превоз на продукти от неживотински произход. 4. Наличие на валиден сертификат по ISO 22000:2005, за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка; 5. Наличие на валиден сертификат по ISO 9001:2008 г., за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка. Изискуеми документи: 1. Списък на договорите със същия или подобен предмет на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, придружен с препоръки (референции) за добро изпълнение от съответните възложители. Документът (списъкът) съдържащ предмет, срок и стойност на договора, дати и получатели (възложители), както и броя на лицата столуващи ежедневно по съответния договор и се подписва от лице с представителни функции и представя в оригинал. От списъка да е видно, че участника е изпълнявал договори с подобен предмет на поръчката. Референциите трябва да са за договорите посочени в списъка и ако са копия да бъдат заверени с гриф “Вярно с оригинала” и подписани от лице с представителни функции. Препоръки, в които оценката за качеството и организацията не е положителна няма да се зачитат; 2. Списък на техническите лица включително и на тези, отговарящ за контрола на качеството – представя се Списък на постоянно наетия от участника персонал /управител, инженер–технолог, специалисти по ОК, главни готвачи/ по трудово правоотношение, с посочени образование, професионална квалификация и трудов стаж. 3. Декларация за осигуряване на техническото оборудване, с което разполага кандидата за изпълнение на обществената поръчка – към декларацията участника прилага списък на разполагаемите видове транспортни средства необходими за изпълнение на обществената поръчка и заверени копия на съответстващите им регистрации; 4. Валиден сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на системата за управление на безопасността на храните на кандидата в неговите обекти с ISO 22000:2005, за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка; 5. Валиден сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на системата за управление на качеството на кандидата с ISO 9001:2008 г., за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка. Под “същия или подобен предмет на поръчката” се разбират дейности включващи производство и предоставяне на храна в готов за консумация вид.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
БД Търговия 26637
ДА
Периодично индикативно обявление
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
Управление "Търговско", "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.
НЕ
Във връзка с т. ІІ.2.1) от обявлението във връзка с прогнозната стойност на поръчката, уточняваме, че прогнозната стойност на услугата е 4 284 000 лв., а прогнозната стойност на доставката е 24 000 000лв.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", 3321, гр. Козлодуй, Р България 3321, Козлодуй, Тел.: 00359 97373230, E-mail: sbreshkova@npp.bg, Факс: 00359 97376007
Интернет адрес/и:
URL: www.kznpp.org.
03.06.2014 г.