Версия за печат

00266-2014-0001

BG-ВЕЛИКО ТЪРНОВО: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 104025653

ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ", УЛ. Т. ТЪРНОВСКИ, 2, За: ДИЯНА АНГЕЛОВА, Р БЪЛГАРИЯ 5003, ВЕЛИКО ТЪРНОВО, Тел.: 062 618377, E-mail: angelova_didka@abv.bg

Място/места за контакт: ВЕЛИКО ТЪРНОВО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.uni-vt.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.uni-vt.bg..

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на дейности в изпълнение на Договор: BG051PO001-3.1.08-0042 по Проект: "Усъвършенстване на системите за управление във Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий", Схема:BG051PO001-3.1.08: „Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища”, включващи: 1)позиция 1: Анализ на данните, използвани от университетските системи и изисквани от външни организации и институции(Дейност 3); 2) позиция 2: Разработване на Интегрирана управленска информационна система за повишаване качеството на управлението във ВТУ(Дейност 5). Създаване на подсистеми: "Регистър на научните прояви", "Регистър на проектната дейност" и "Регистър на издателската дейност"; и 3) позиция 3: Извършване на анализ на функциите, които е необходимо да се добавят към подсистема "Алумни"(по Дейност 6 -Разработване и внедряване на механизъм за обратна връзка от заинтересованите страни, в частност завършилите студенти”)”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ВЕЛИКО ТЪРНОВО
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища”, включващи:1)Анализ на данните, използвани от университетските системи и изисквани от външни организации и институции(Дейност 3); 2) Разработване на Интегрирана управленска информационна система за повишаване качеството на управлението във ВТУ(Дейност 5). Създаване на подсистеми: "Регистър на научните прояви", "Регистър на проектната дейност" и "Регистър на издателската дейност"; и 3) Извършване на анализ на функциите, които е необходимо да се добавят към подсистема "Алумни"(по Дейност 6 -Разработване и внедряване на механизъм за обратна връзка от заинтересованите страни, в частност завършилите студенти”) по Проект: "Усъвършенстване на системите за управление във Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий", Схема:BG051PO001-3.1.08

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72211000

Описание:

Услуги по програмиране на системен софтуер и потребителски софтуерни средства

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
196885 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: “Техническа оценка” (ТО); тежест: 60
Критерий: “Финансова оценка” (ФО); тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 022 - 034456 от 31.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-11-620 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.04.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"АдминСофт" ЕООД, ОБЩИНА СТОЛИЧНА, РАЙОН "ВИТОША", Ж.К. "МАНАСТИРСКИ ЛИВАДИ", УЛ. ЛЪВСКИ РИД, 6, БЛ. 4, ЕТ.2, АП. 3, Р БЪЛГАРИЯ 5003, СОФИЯ, Тел.: 02 8691033, E-mail: office@adminsoft.bg, Факс: 02 8691618

Интернет адрес/и:

URL: www.adminsoft.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 220600 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 196885 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

финансиран по Договор: BG051PO001-3.1.08-0042, Схема:BG051PO001-3.1.08: „Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища”, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.06.2014 г.